Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистісно орієнтований підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Вихователь-методист дошкільного закладу - 2013г.,N 4 (Введено оглавление)
2.

Вихователь-методист дошкільного закладу - 2013г.,N 12 (Введено оглавление)
3.

Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
4.

Вихователь-методист дошкільного закладу - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
5.

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах - 2016г.,N 5 (Введено оглавление)
6.

Пухальська Г. Організаційно-педагогічні проблеми підготовки майбутніх пілотів цивільної авіації у ВНЗ авіаційного профілю/Г. Пухальська // Вища школа. -Київ:Т-во "Знання", 2016,N № 5.-С.15-24
7.

Чумаченко О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією/Олег Чумаченко, Оксана Трухан // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.28–31
8.

Кононко О. Вихователь-методист: стратег і тактик/О. Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2013,N № 4.-С.4-16.
9.

Кирманова Н. Творчий вихователь - скульптор самодостатньої особистості/Н. Кирманова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2013,N № 12.-С.13-16
10.

Гавриш Н. Педагогіка розуміння: запитуєте - відповідаємо/Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2016,N № 4.-С.4-8
11.

Романич Н. Перевернене навчання - ключова тенденція освітніх технологій сучасності/Н. Романич // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2016,N N 5.-С.8-12
12.

Логачевська С. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи/Світлана Логачевська, Олена Іщенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 5.-С.12–14
13.

Ляшенко О. І. Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи/О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N N 4.-С.5-11
14.

Степанян Н. Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України"/Нуне Степанян, Валентина Рожнова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 12.-С.4–6.
15.

Хом’як І. Компетентнісний підхід до навчання синтаксису в умовах нової української школи/І. Хом’як // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 10.-С.3-6
16.

Іванюк Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи/Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.137-152
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)