Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистісно орієнтований підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Кононко О. Вихователь-методист: стратег і тактик/ О. Кононко (стр.4-16.) Кл.слова: стратегія і тактика вихователя-методиста,особистісно орієнтований підхід,компетентнісний підхід
Галяпа М. Планування як один з головних засобів управління часом/ М. Галяпа, Л. Бондар (стр.17-24.) Кл.слова: планування освітнього процесу,довгострокове планування,перспективний план
Романюк І. Оперативний контроль - інструмент швидкого реагування на актуальні проблеми освітнього процесу в дошкільному закладі/ І. Романюк (стр.25-33.) Кл.слова: оперативний контроль,результати контролю,діловий щоденник
Лимаренко Н. Здоров’язбережувальні технології в дошкільному закладі: фітнес-програми/ Н. Лимаренко (стр.34-39.) Кл.слова: здоров’язбережувальні технології,фітнес-програми
Полякова Л. Ходьба на ходулях - нетрадиційна форма фізкультурно-оздоровчої роботи/ Л. Полякова, О. Даніш (стр.40-46.) Кл.слова: нетрадиційна форма фізкультурно-оздоровчої роботи,ходьба на ходулях,профілактика сколіозу та плоскостопості дошкільників
Миронова С. Оформлення документації вчителями-дефектологами та вчителями-логопедами спеціального дошкільного закладу/ С. Миронова (стр.46-51.) Кл.слова: ділова документація,вчителя-дефектологи,вчителя-логопеди
Оваденко Т. Особливості логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення зору/ Т. Оваденко (стр.52-57.) Кл.слова: логопедична робота,мовленнєві вади,діти з порушенням зору
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013р.,N 12
Цікаві статті :
Попова Ю. Плекаємо особистість, або розвиток дошкільної освіти в Дніпродзержинську/ Ю. Попова (стр.4-8) Кл.слова: програма розвітку дошкільної освіти,приоритетні напрями методичної роботи,загальноміські заходи
Кирманова Н. Творчий вихователь - скульптор самодостатньої осовбистості/ Н. Кирманова (стр.13-16) Кл.слова: гуманістична система освіти,особистісно орієнтований підхід,творчий вихователь
Кульчиковська Т. Формування духовності дошкільників ззасобами мистецтва/ Т. Кульчиковська (стр.17-20) Кл.слова: духовність,гурткова робота художньо-естетичної спрямованості,вокальна студія
Фортунатова М. Театр етичних мініатюр, або інноваційна технологія розвитку особистості дітей/ М. Фортунатова (стр.21-28) Кл.слова: театр етичних мініатюр,духовно-моральний розвиток дошкільників,етичні мініатюри
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(082)/С 76
Назва : Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :374 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна освіта --Україна
Зміст : Якісна освіта з дитинства - запорука успішного розвитку суспільства / О. Я. Савченко. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників у контексті вимог Базового компонента дошкільної освіти/ Т. К. Андрющенко. Розвиток дошкільника в процесі набуття ним еколого-природничої компетентності/ Г. В. Бєлєнька. Умови творчої самореалізації дитини/ І. М. Біла. Навчання дітей 6-7 років читання за методом цілих слів/ Н. І. Богданець-Білоскаленко. Стандарти дошкільної освіти: мовленнєва компетенція/ А. М. Богуш. Логіко-математична освіта дошкільника: науково-проектувальні аспекти/ О. Г. Брежнєва. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням/ В. М. Вертугіна. Формування мотиваційно-ціннісного компонента професійної готовності майбутніх вихователів до дослідницької діяльності/ Ю. О. Волинець. Формування компетентності дитини за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" Базового компонента дошкільної освіти/ К. О. Гарус. Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку/ Н. М. Голота. Сучасне планування творчих ігор з дітьми дошкільного віку/ C. O. Довбня ; C. O. Довбня. Особливості розвитку дитини дошкільного віку. Наступність дошкільної і початкової освіти/ М. П. Ільків. Дотримання інформаційної безпеки дітей старшого дошкільного віку в сучасному інформаційному суспільстві / В. І. Імбер. Формування дослідницьких умінь як складової сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку/ Г. Г. Кіт. Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. В. Коваленко. Психолого-педагогічні умови формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку/ О. Л. Кононко. Формування фізичної готовності старших дошкільників до навчання у школі в сучасній практиці дошкільної освіти/ Н. А. Кот. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти/ О. П. Кошіль. Соціокультурна змістова лінія навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання: методичний аспект реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти/ Н. В. Кудикіна. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вихователя в умовах магістратури педагогічного ВНЗ/ В. В. Лаппо. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти/ О. В. Лобода. Специфіка фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до морального виховання дітей/ Л. В. Лохвицька. Творча самореалізація особистості майбутнього вихователя як науково-педагогічна проблема/ В. В. Любива. Природничо-математична підготовка майбутніх дошкільних педагогів - необхідна умова ефективної реалізації Базового компонента дошкільної освіти/ М. А. Машовець. Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття / Л. І. Меленець. Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми/ А. В. Омеляненко. Теоретичні підходи до визначеннясутності поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку/ Т. О. Павлюк. Відображення питань розвитку етичних уявлень дітей дошкільного віку в основних державних документах в галузі дошкільної освіти/ А. В. Пасічник. Дитина і мистецтво: сучасні аспекти поліхудожнього розвитку/ О. А. Половіна. Формування готовності студентів до виховання дітей старшого дошкільного віку в полісуб'єктному середовищі вищого навчального закладу/ Т. І. Поніманська. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до ознайомлення дітей з природою в контексті оновлених стандартів дошкільної природничої освіти / Л. Л. Присяжнюк. Сутність педагогічної технології як умови формування здорової особистості у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї/ Н. І. Семенова. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти/ Л. О. Синекоп. Формування компетентності дітей дошкільного віку у сфері театральної освіти/ Н. Б. Сиротич. Формування основ інформаційної культури та розвиток критичного мислення у дошкільників/ І. Б. Стеценко. Аксіологічні механізми гармонізації ставлення дошкільників до природи/ Г. С. Тарасенко. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Тельчарова. Формування мовленнєвої компетентності старшого дошкільника на заняттях/ І. Є. Товкач. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя/ Н. B. Федорова. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі навчання переказу літературних творів/ В. А. Чекаліна. Сучасні підходи до збагачення культурологічного змісту дошкільної освіти/ С. В. Чередніченко. Підготовка майбутнього вихователя за мистецькими спеціалізаціями згідно з Державними стандартами дошкільної освіти/ А. С. Шевчук. Картина світу старшого дошкільника як результат пізнавальної діяльності/ Л. В. Шелестова. До питання вивчення проблеми розвитку методичної роботи в дитячих садках України у 20-30-ті роки XX ст/ Т. Ю. Шинкар. Теоретико-методологічні засади логіко-математичного розвитку дитини/ К. Й. Щербакова.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Гавриш Н. Педагогіка розуміння: запитуєте - відповідаємо/ Н. Гавриш (стр.4-8) Кл.слова: особистісно орієнтований підхід,підгрупова робота
Піроженко Т. Психологічний аспект педагогіки розуміння/ Т. Піроженко, Л. Соловйова (стр.9-13) Кл.слова: завдання педагога,відчуття дорослішання,навчання в школі
Герлянд Наталя. Старший дошкільник: який він і як з ним спілкуватися/ Наталя Герлянд (стр.14-17) Кл.слова: психологічні новоутворення,фізичний та емоційний розвиток,спілкування
Бєлєнька Г. Створюємо розвивальне середовище для сенсорного розвитку власноруч/ Г. Бєлєнька, К. Корічєва (стр.18-23)
Левковська Г. Інтелектуальний розвиток старших дошкільників у процесі формування елементарних математичних уявлень/ Г. Левковська (стр.24-34) Кл.слова: ігрова діяльність,логіко-математична компетентність,дидактичні ігри
Подоліна Т. Гіпнопедія - нетрадиційний метод мовленнєвого розвитку дітей-логопатів/ Т. Подоліна (стр.35-38) Кл.слова: порушення мовлення,логопедична корекція,музикотерапія
Коршенко Н. Запам'ятовуємо сюжет казки-зв'язки за допомогою мнемотаблиць/ Н. Коршенко (стр.39-44) Кл.слова: автоматизація вимови звуків,мнемотехніки
Сварковська Л. Фізичне виховання дітей із порушеннями мовлення/ Л. Сварковська (стр.45-52) Кл.слова: дислалія,дизартрія,заїкання
Кондратенко Н. Бабусю й дідуся я поважаю, їм завжди допомагаю. Конспект заняття до Міжнародного дня людей літнього віку для дітей з порушенням зору/ Н. Кондратенко, Л. Єпик (стр.58-61)
Карабаєва І. Експрес-діагностика особистісно-оцінної компетенції: емоційна складова/ І. Карабаєва (стр.62-68) Кл.слова: самооцінка,самосвідомість
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Варзацька Л. Етапи формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів/ Л. Варзацька (стр.2-5) Кл.слова: морфологічна компетентність,комплексні вправи,знання
Биконь Т. Формування поняття про іменник як частину мови. Урок у 6 класі/ Т. Биконь (стр.5-7) Кл.слова: план-конспект уроку,іменник,частини мови
Романич Н. Перевернене навчання - ключова тенденція освітніх технологій сучасності/ Н. Романич (стр.8-12) Кл.слова: перевернене навчання,перевернений клас,особистісно орієнтований підхід
Мордатенко К. Я - блакитний розхристаний день.../ К. Мордатенко (стр.12) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Мордатенко К. Я Вас кохав засніженим прокляттям/ К. Мордатенко (стр.12) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Мордатенко К. А проливень не втримався/ К. Мордатенко (стр.12) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Цінько С. Вивчення діалектної лексики засобами ІКТ/ С. Цінько, Д. Марєєв (стр.13-16) Кл.слова: діалект,наріччя,діалектна лексика
Петреченко С. Фразеологізми та лексичне значення їх (Технологічна карта уроку з використанням Web 2.0)/ С. Петреченко (стр.17-20) Кл.слова: технологічна карта уроку,веб-ресурси,фразеологізми
Омельчук С. Функціювання в сучасній українській мові прийменниково-іменникових конструкцій на позначення дефісного написання слів/ С. Омельчук (стр.21-26) Кл.слова: нелітерний орфографічний знак,термінна словосполука,дефісне написання
Тищенко О. Лженаука, ватний синдром і викладання мови у ВНЗ/ О. Тищенко (стр.27-33) Кл.слова: ідеологічна наука,ватник,викладання мови
Котяш О. Функції порівняльного звороту як художнього засобу в романі Василя Барки "Жовтий князь"/ О. Котяш (стр.34-37) Кл.слова: порівняльний зворот,порівняльний сполучник,порівняння
Клочек Г. Текстова інформативність у Григора Тютюнника: діамантова щільність (Аналіз одного речення з оповідання "Син приїхав")/ Г. Клочек (стр.38-42) Кл.слова: Тютюнник Григір, Син приїхав, про твір,рецептивна поетика,образна інформація
Кононенко Є. Драма усвідомлення тіні у творчості Лесі Українки/ Є. Кононенко (стр.43-48) Кл.слова: метод аналітичної психології,архетип,персона
Калинчук А. Василь Білозерський і кирило-мефодіївці (На матеріалах слідчої справи)/ А. Калинчук (стр.49-52) Кл.слова: братство,документи,Білозерський Василь, про нього
Черкас О. У світлі українського національного менталітету: семантика маскулінних образів у поезії Тараса Шевченка/ О. Черкас (стр.53-57) Кл.слова: чоловічий архетип,поезія Т. Шевченка,маскулінність
Токмань Г. Політологічні засади навчання української літератури: допомога вчителям від академіка Віталія Дончика/ Г. Токмань (стр.58-63) Кл.слова: Дончик В., Любіть Україну, або Яку державу ми будуємо, про твір,політологія,навчання української літератури
Харчук Р. "Шевченківська енциклопедія" - надійний провідник у світі Тараса Шевченка/ Р. Харчук (стр.64) Кл.слова: шевченко тарас, про нього,Шевченківська енциклопедія, про видання
Григорчук Ю. Заколисані сни/ Ю. Григорчук (стр.65) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Григорчук Ю. Коли зустрітись в світі неможливо/ Ю. Григорчук (стр.65) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Григорчук Ю. Хтось/ Ю. Григорчук (стр.65) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Григорчук Ю. Там, поза межами слова/ Ю. Григорчук (стр.65) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Григорчук Ю. Весняний сад, і цей вечірній шум/ Ю. Григорчук (стр.65) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пухальська, Галина
Назва : Організаційно-педагогічні проблеми підготовки майбутніх пілотів цивільної авіації у ВНЗ авіаційного профілю
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання. - Київ: Т-во "Знання", 2016. - № 5. - С. 15-24. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2016/5). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. 7 назв.
Предметні рубрики: Підготовка кадрів у ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка кадрів у внз--подготовка кадров в вузе--підготовка пілотів цивільної авіації--особистісно орієнтований підхід--подготовка пилотов гражданской авиации--личностно ориентированный подход
Анотація: Обгрунтовано актуальність проблеми підготовки майбутніх пілотів цивільної авіації в умовах реформування освіти в Україні, проаналізовано педагогічну систему підготовки курсантів-пілотів у ВНЗ, розглянуто основні концепції та напрями її вдосконалення.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.549(477)/Ч-90
Автор(и) : Чумаченко О., Трухан О.
Назва : Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 28–31. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 373.549(477)
Предметні рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади-- ліцеї-- еколого-економічний профіль-- модель інноваційного розвитку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): еколого-економічний ліцей--інноваційні моделі розвитку--освітній простір--принцип варіативності--спеціалізація--особистісно орієнтований підхід--освітній простір--регіональна політика
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність науково-теоретичних розробок та практичної реалізації інноваційних освітніх технологій. Описано засади функціонування еколого-економічного ліцею "Камелія" у місті Кам’янка. Проаналізовано особливості навчального закладу, а саме: спеціалізацію як форму втілення принципу варіативності в освітньому середовищі; особистісно орієнтований підхід як методологічне підґрунтя педагогічної діяльності ліцею; орієнтацію на соціальні та демографічні особливості регіону.
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кононко, Олена
Назва : Вихователь-методист: стратег і тактик
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2013. - № 4. - С. 4-16. (Шифр В353859/2013/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегія і тактика вихователя-методиста--особистісно орієнтований підхід--компетентнісний підхід
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кирманова, Наталія
Назва : Творчий вихователь - скульптор самодостатньої особистості
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2013. - № 12. - С. 13-16 (Шифр В353859/2013/12)
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гавриш, Наталія
Назва : Педагогіка розуміння: запитуєте - відповідаємо
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2016. - № 4. - С. 4-8 (Шифр В353859/2016/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно орієнтований підхід--підгрупова робота
Знайти схожі

11.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Романич, Наталія
Назва : Перевернене навчання - ключова тенденція освітніх технологій сучасності
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2016. - N 5. - С. 8-12 (Шифр Д357007/2016/5)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перевернене навчання--перевернений клас--особистісно орієнтований підхід
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Логачевська С., Іщенко О.
Назва : Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 5. - С. 12–14. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/5). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 2 назви.
УДК : 373.3.016:811.161.2’35-028.31](477) + 373.3.014.3(477)
Предметні рубрики: Грамота-- читацькі навички-- особистісно орієнтований підхід-- початкова школа
Реформування освіти-- Нова українська школа-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реформування освіти--нова українська школа--грамота--читацькі навички--особистісно орієнтований підхід--державний стандарт початкової освіти--інтегрований посібник--початкова школа--1 клас
Анотація: У статті розглянуто використання навчального матеріалу експериментального інтегрованого посібника "Навчання грамоти. Я досліджую світ" для поетапної роботи з формування й удосконалення читацьких навичок у молодших школярів.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ляшенко О. І.
Назва : Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи
Місце публікування : Педагогіка і психологія: науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - N 4. - С. 5-11. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2018/4). - ISSN 2304-0629
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно орієнтований підхід--діяльнісний підхід--компетентнісний підхід--стандартизація змісту освіти--проблема інтеграції в освіті--диференційований підхід--інформаційно-комунікаційні технології
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Степанян Н., Рожнова В.
Назва : Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України"
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 12. - С. 4–6. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/12). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.091.33-027.22](477) + 373.3.042-056.45(477)
Предметні рубрики: Позаурочна робота-- обдаровані учні-- Інтелект України-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позаурочна робота--обдаровані діти--інтелект україни, проект--особистісно орієнтований підхід--проектні класи--творчий процес--академічна обдарованість--самовизначення особистості--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що різноманітні форми позаурочної роботи, що організовуються вчителями, які працюють у проектних класах, сприяють вияву різнобічних здібностей учнів початкових класів, їхньому гармонійному розвиткові. У позаурочній діяльності вчителі прагнуть забезпечувати не тільки розвиток академічної обдарованості учнів, а й всебічний розвиток молодших школярів завдяки особистісно орінтованого підходу.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хом’як, Іван, Олена
Назва : Компетентнісний підхід до навчання синтаксису в умовах нової української школи
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 10. - С. 3-6 (Шифр У901231/2019/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--компетентнісний підхід--синтаксична компетентність--особистісно орієнтований підхід
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк Г. І., Дем’яненко В. І.
Назва : Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 137-152. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.13752 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.13752
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практико зорієнтована підготовка--професійна компетентність--метод проектів--проектна діяльність--особистісно орієнтований підхід--діяльнісний підхід--компетентнісний підхід
Анотація: В статті висвітлено деякі аспекти практико орієнтованої підготовки майбутнього вчителя початкової школи в процесі вивчення педагогічних дисциплін засобами проектної діяльності. Подано авторський досвід використання навчальних проектів, зокрема, з дисциплін «Основи педагогіки» та «Теорія і методика виховання». Розкрито особливості реалізації в освітньому процесі ВНЗ діяльнісного, особистісного, компетентнісного підходів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)