Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=паралелепіпед<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучевський М. І.
Назва : Навколо задачі № 34 ЗНО 2020
Місце публікування : Математика в школах України: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 28/29/30. - С. 22-27 (Шифр М021125/2020/28/30)
Предметні рубрики: Математика-- Методика викладання-- Задача
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): задача--площина--висота--переріз--паралелепіпед--проекція
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гречук В.
Назва : Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 6. - С. 31–35. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
Предметні рубрики: Математика-- методика викладання-- геометричні фігури-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): математика--методика викладання--геометричні фігури--компетентнісний підхід--паралелепіпед--розпізнавання фігур--графічні образи--абстракція--початкова школа
Анотація: Мета статті – на прикладі ознайомлення із геометричними фігурами проілюструвати різницю між знаннєвою і компетентнісною моделями навчання та можливості реалізації останньої на практиці.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)