Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічна модель<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58(4Укр)я43/Д 70-901646188
37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали VI щорічної Всеукраінської наук.-практ. конференції 21 квітня 2016 р. м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 378:167(082) + 001.891
Предметні рубрики: Вища освіта
Молоді науковці
Професійна освіта
Історія освіти
Філологія
Педагогіка-- соціальна
Психологія соціальна
Зміст : Використання кейс-методу у вищій школі як засіб формування професійно-значущих особистісних якостей студентів/ О. І. Браткова. Суб’єктний підхід до структури університетського середовища/ Д. А. Волківська. Актуальність і перстективи музейної педагогіки/ О. В. Дудар. Особливості підготовки вчителів початкової школи - не проект, а реалії часу/ О. Ю. Закраєвська. Ік-технології як атрибути професійної діяльності організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ/ А. С. Карпенко. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи: реалії та перспективи/ Н. С. Кипиченко. Проблеми розвитку компетентностей міжкультурної комунікації під час навчання української мови в іншомовній аудиторії/ С. С. Костюк. Особливості фахової підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності "Корекційна освіта (логопедія)" на основі практичної діяльності (з досвіду роботи дитячого логопедичного центру "Логотренажер")/ Т. В. Мельніченко, К. О. Кібальна, О. В. Мороз. Інтегроване навчання старшокласників у контексті вивчення морфології української мови / А. М. Олійник. Програмно-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. Щоденник художніх вражень як метод формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. В. Соболь. Ініціативність дитини дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема сучасності / Туклер В. В. Агіляр. Актуальність вивчення психології виховання в індійській сім’ї/ Б. Кумар. Страх професійної дереалізації у студентів-психологів/ Т. О. Лимар, Т. В. Циганчук. Український варіант європейської ідентичності та інтеграційний досвід Чеської республіки/ П. І. Плісова. Исследование самооценки подростков с разным уровнем субъективного ощущения одиночества/ О. В. Помазова. Соціальна робота в місцевих громадах в Сполучених Штатах Америки: методи та моделі/ А. О. Попова. Переконання як передумова виникнення соціального оптимізму/ О. Р. Рафіков. Релігійно-філософський дискурс українських філософів західної діаспори: історіографічний аспект/ Г. В. Сало. Табір полонених вояків царської армії в Кніттельфельді (Австро-Угорщина) в кінці 1914- першій половині 1915 pp.: виокремлення українців та їх самоорганізація/ І. В. Срібняк. Напрямки формування толерантності підлітків в поліетнічному середовищі/ І . С. Шпильова.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.311:7/К 21
Автор(и) : Кардашов, Володимир
Назва : Художньо-творчий розвиток особистості: теоретичний та методичний виміри . -3-тє видання, доповнене
Вихідні дані : Мелітополь: ТОВ Видавничий будинок ММД, 2011
Кільк.характеристики :288 с
ISBN, Ціна 978-966-197-095-2: 25.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.015.311:7 + 7
Предметні рубрики: Розвиток особистості-- Художньо-творчий розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічний процес--сприймання мистецтва--педагогічна модель--обдарованість--адаптація--творча уява
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58я031/Т 76 рукописний текст
Автор(и) : Троценко, Ольга Ярославівна
Назва : Педагогічне моделювання професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови початкової школи : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :307. арк.
Примітки : на правах рукопису
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58я031
Предметні рубрики: Професійна освіта-- Теорія та методика
Анотація: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук з теорії та методики професійної освіти.
Примірники :ГП(1)
Вільні : ГП(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Біляковська О., Мосьпан Н., Біницька К.
Назва : Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 3. - С. 7-18. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.1 (Шифр Н057263/2021/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модульне оцінювання--навчальні досягнення--педагогічна модель--старші класи--учні
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до оцінювання в закладах освіти на основі аналізу різних оціночних шкал (діапазон від трьох до ста балів). У процесі диференціації основних принципів, функцій, критеріїв оцінювання встановлено, що для українських шкіл характерні такі види оцінювання: попереднє, потокове, тематичне, підсумкове. Охарактеризовані особливості функціонування модульної технології навчання в умовах 12-бальної системи оцінювання, визначені вимоги, умови, принципи та елементи організації модульного навчання. Науково обґрунтовані дидактичні можливості даної технології в процесі формування нових підходів до оцінювання навчальних досягнень школярів, доведені її переваги в порівнянні з традиційною системою навчання. Запропоновано три моделі контрольно-оцінних систем для середньої школи, що передбачають математичний, гуманітарний і загальноосвітній напрямки. В результаті експериментального дослідження виділено основні елементи контрольно-оцінної діяльності: навчальні параметри, структура компонентів знань предмета, критерії, шкала оцінок, інтервальна шкала переходу до оцінок, форми підсумкового і локального контролю. Результати формуючого експерименту свідчать про те, що розроблені підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників є більш ефективними в порівнянні з традиційними. Це простежується в більш високій успішності та мотивації до навчання, зокрема в процесі виконання самостійних (особливо домашніх) завдань. Результати підтверджують необхідність використання нових підходів до оцінювання навчальних досягнень школярів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pavlyshyna N., Kovalchuk O.
Назва : Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Модель формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку в Україні
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 176-188. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.176188 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.176188
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні соціальні працівники--компоненти готовності до професійної діяльності--люди похилого віку--педагогічна модель--соціальне обслуговування
Анотація: У статті здійснено аналіз результатів педагогічного експерименту з впровадження моделі формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Модель передбачала виділення таких її складових, як: концептуально-цільова, змістовно технологічна і рефлексивно-діагностична. Концептуально-цільова складова виконує функцію наукового обгрунтування поставленої проблеми. Змістовно технологічна складова відображає зміст, функції, форми організації навчання, методи, засоби, етапи навчального процесу і педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Рефлексивно-діагностична складова включає в себе структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Результатом впровадження моделі виступає готовність майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку, структура якої визначається за допомогою виділення мотиваційного, когнітивного, операційного та особистісного компонентів. Критеріями сформованості цих компонентів є аксіологічний, пізнавальний, діяльнісний і рефлексивний критерії, кожен з яких має оптимальний, достатній і критичний рівні. Результати педагогічного експерименту свідчать про суттєві позитивні зміни рівнів сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку у студентів експериментальної групи в порівнянні зі студентами контрольної групи. Зокрема в експериментальній групі кількість студентів з оптимальним рівнем сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування літніх людей збільшилася на 11,81%, а в контрольній групі  тільки на 6,08%.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)