Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічна підготовка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2015р.,N 1/2
Цікаві статті :
Гриневич Л. М. Вітчизняна педагогічна теорія про розвиток освіти в Україні у контексті євроінтеграційних процесів/ Л. М. Гриневич (стр.5-10) Кл.слова: євроінтеграційні процеси,освіта,педагогічна теорія
Братко М. В. Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект/ М. В. Братко (стр.11-17) Кл.слова: освітнє середовище,функції освітнього середовища,вища освіта
Sysoieva S. Culturological approach то the organization of the educational process / S. Sysoieva, M. Halytska (стр.18-22) Кл.слова: культурологія освіти,освітологія,навчальна програма "Культурологія освіти"
Семенова А. В. Професійна діяльність педагога-майстра й фахівця-викладача: спільне і відмінне/ А. В. Семенова (стр.22-28) Кл.слова: педагог-майстер,спілкування,фахівець-викладач
Мельничук Т. Ф. Творча активність як компонент духовного розвитку особистості / Т. Ф. Мельничук (стр.28-33) Кл.слова: гуманізм,духовність,сакральне мистецтво
Волкова Н. І. Полікультурна освіта у професійній підготовці майбутніх економістів / Н. І. Волкова (стр.33-37) Кл.слова: майбутній економіст,полікультурна освіта,професійна підготовка
Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: концептуальні засади/ Л. В. Козак (стр.38-42) Кл.слова: концепція,інновації,викладач
Іванюк Г. І. Розвиток варіативних моделей профільних шкіл у сільській місцевості: соціально-педагогічні аспекти/ Г. І. Іванюк (стр.43-48) Кл.слова: профільні школи,профільне навчання,сільська школа
Вовк Л. М. Вплив тендерних стереотипів на процес соціалізації дитини/ Л. М. Вовк (стр.48-52) Кл.слова: гендерний розвиток,статево-рольові стереотипи,фемінність
Набока О. Г. Управління процесом впровадження дистанційного навчання у вищому навчальному закладі/ О. Г. Набока, В. В. Глазова (стр.53-57) Кл.слова: вищий навчальний заклад,дистанційне навчання,навчальний контент
Осіпцов А. В. Психолого-педагогічні та соціальні аспекти формування загальнолюдських цінностей студентів вищих навчальних закладів/ А. В. Осіпцов (стр.57-62) Кл.слова: гармонійний розвиток,загальнолюдські цінності,соціалізація
Бєлєнька Г. В. Формування відповідальності у дошкільників/ Г. В. Бєлєнька (стр.63-67) Кл.слова: діти дошкільного віку,базові якості особистості,відповідальність
Видайчук Т. Л. Значення історико-лінгвістичних дисциплін у системі підготовки вчителя-філолога/ Т. Л. Видайчук (стр.67-71) Кл.слова: історико-лінгвістичні дисципліни,педагогічна підготовка,підготовка вчителя-філолога
Русаченко Н. П. Професійна підготовка майбутніх філологів: концептуальні засади/ Н. П. Русаченко (стр.71-74) Кл.слова: діахронія,лінгвістика,морфонологія
Трішкіна Н. І. Новітні технології освіти у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу / Н. І. Трішкіна (стр.75-79) Кл.слова: викладач,вищий навчальний заклад,інновації
Літвінова-Головань О. П. Актуальні проблеми підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства до анімаційної діяльності/ О. П. Літвінова-Головань, Л. В. Безкоровайна (стр.80-83) Кл.слова: анімаційна діяльність,професійна підготовка,туризмознавства
Ogurtsova О. Teaching business english in the new digital age/ О. Ogurtsova (стр.83-88) Кл.слова: ділова англійська мова,змішане навчання,хмарні технології
Трускавецька І. Я. Роль навчально-польової практики із зоології безхребетних у підготовці майбутніх учителів біології/ І. Я. Трускавецька (стр.88-91) Кл.слова: досліджувана територія,експедиції,майбутній учитель біології
Брюханова Г. В. Засоби дизайнерської освіти в Україні: аналітичний огляд/ Г. В. Брюханова (стр.92-96) Кл.слова: дизайн,дизайнерська діяльність,підготовка фахівців
Дьячкова Я. О. Практичне впровадження короткострокового веб-квесту в процес навчання англомовного говоріння / Я. О. Дьячкова (стр.97-100) Кл.слова: веб-квест,англомовне говоріння,майбутні фахівці
Мартиненко С. М. Застосування діагностичних завдань у процесі вимірювання навчальних компетентностей учнів початкової школи/ С. М. Мартиненко, І. М. Новик (стр.101-107) Кл.слова: навчальні компетентності,діагностичні завдання,учні початкової школи
Синекоп О. С. Зміст дослідницько-стратегічної компетентності майбутніх докторів філософії (PhD) / О. С. Синекоп, С. С. Коломієць (стр.107-111) Кл.слова: доктор філософії (PhD),когнітивні стратегії,самовдосконалення
Масімова Л. Г. Формування професійних компетентностей фахівця з видавничої справи та редагування у процесі роботи над візуальним текстом мас-медіа / Л. Г. Масімова (стр.111-115) Кл.слова: медіаграмотність,медіатекст,видавнича справа
Бабійчук С. М. Модель формування геоінформаційної компетенції старшокласників/ С. М. Бабійчук (стр.115-119) Кл.слова: компетентність,геоінформаційна компетенція,геоінформаційна система
Линьова І. О. Основні критерії забезпечення якості докторських програм у європейському освітньо-дослідницькому просторі: естонський досвід/ І. О. Линьова (стр.120-125) Кл.слова: Європейський простір вищої освіти,докторські програми,міждисциплінарність
Заяць Л. І. Розвиток університетської освіти в Нідерландах: стан дослідження проблеми у вітчизняній науці/ Л. І. Заяць (стр.125-129) Кл.слова: університетська освіта Нідерландів,реформування вищої освіти,вища освіта
Литвин Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.129-132) Кл.слова: Шрадер-Брейман Хенріетта, про неї,народний дитячий садок,професійна підготовка виховательок
Тригуб І. І. Аналіз зарубіжних навчальних програм з професійної підготовки експертів у галузі освіти/ І. І. Тригуб (стр.132-137) Кл.слова: експертиза,менеджер з якості освіти,експерт у галузі освіти
Грищук Ю. В. Історико-педагогічний аналіз розвитку освіти в Польщі/ Ю. В. Грищук (стр.137-141) Кл.слова: освіта,педагогічна наука,підготовка вчителів
Редько С. І. До проблеми дослідження синдрому емоційного вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ С. І. Редько (стр.142-147) Кл.слова: емоційне вигорання,керівник навчального закладу,стресостійкість
Рибачук В. М. Особливості прояву агресивної поведінки у підлітковому віці/ В. М. Рибачук (стр.147-151) Кл.слова: агресивність,види агресії,підлітковий вік
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Видайчук, Тетяна Леонідівна
Назва : Значення історико-лінгвістичних дисциплін у системі підготовки вчителя-філолога
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2. - С. 67-71. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2015/1/2). - ISSN 2078-1687
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історико-лінгвістичні дисципліни--педагогічна підготовка--підготовка вчителя-філолога
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Комарова И. А., Здорикова Н. Г.
Назва : Теоретико-методические аспекты использования игротехнической деятельности в педагогической подготовке студентов
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 41-45 (Шифр 74.0я43/П 24-927738662)
ДРНТІ : 14.23
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Освіта-- Педагогічна освіта-- Дошкільна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігротехнічна діяльність--інтерактивність--методичне забезпечення--організація навчання--управління навчанням--педагоги дошкільної освіти--педагогічна підготовка--студенти
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головатенко Т.
Назва : Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 3/4. - С. 129-146. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.349 (Шифр О283150799/2022/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.349
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель початкових класів--педагогічна підготовка--практика--тенденція
Анотація: Стаття є компаративним дослідженням системи професійної підготовки вчителів початкових класів у Фландрії (Бельгія). Актуальність теми зумовлена оновленням професійних стандартів підготовки вчителів початкових класів, орієнтацією української системи професійної підготовки на вивчення та впровадження кращих європейських практик педагогічної підготовки, а також успішним досвідом Фландрії у частині реформування системи професійної підготовки вчителів початкових класів. Аналіз наукової літератури засвідчує фрагментарність попередніх досліджень та відсутність комплексного аналізу теми. З огляду на це метою статті є визначити та обґрунтувати тенденції практичної підготовки вчителів початкових класів у Фландрії на трьох рівнях: організаційному, змістово-технологічному та результативно-оцінювальному. За характером методології, це дослідження є якісним компаративним дослідженням. Дані дослідження отримані шляхом аналізу змісту освітніх та робочих програм ЗВО Фландрії. Дані оброблено із застосуванням емпіричних методів компаративного дослідження та методів кількісної обробки результатів дослідження. На організаційному рівні виокремлено такі тенденції: тенденцію до організації педагогічної підготовки за паралельною моделлю, автономного визначення ЗВО тривалості практичної підготовки, диверсифікації типу закладів, де проходить практична підготовка вчителів початкових класів. На змістово-технологічному рівні виділено такі тенденції: до побудови програм за концентричним принципом, до запровадження компетентнісного підходу до практичної підготовки. На результативно-оцінювальному рівні виокремлено тенденцію до впровадження формувального оцінювання результатів практичної підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)