Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічна спадщина<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-41 
1.

Учитель початкової школи - 2018г.,N 9 (Введено оглавление)
2.

Учитель початкової школи - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
3.

Учитель початкової школи - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
4.

Учитель початкової школи - 2018г.,N 12 (Введено оглавление)
5.

Педагогіка і психологія - 2012г.,N 2 (Введено оглавление)
6.

Учитель початкової школи - 2018г.,N 10 (Введено оглавление)
7.

Дитячий садок. Управління - 2018г.,N 11 (Введено оглавление)
8.

Некрутенко О. Б. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями/О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.193-204
9.

Калініченко Л. М. Формування творчого мислення учнів початкової школи у вітчизняній педагогічній думці (друга половина ХХ - початок ХХІ століття)/Л. М. Калініченко ; науковий керівник Н. П. Дічек. - 2019
10.

Ходанич Л. Педагогічна спадщина Марійки Підгірянки/Л. Ходанич // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2018,N № 9.-С.22-25
11.

Джус О. Українська школа: єдина, діяльна, національна. Актуальність ідей Софії Русової для сучасної школи/О. Джус // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2018,N № 10.-С.3-6
12.

Дишко О. П. Педагогічний турнір "Серце, вівддане дітям"/О. П. Дишко // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 25/27.-С.54–63
13.

Марченко К. Спадщина Сухомлинського в садку. Вивчення й упровадження/К. Марченко, Н. Кучинська // Дитячий садок. Управління. -Київ, 2018,N № 11(93).-С.4-8
14.

Лящук Л. Використання ідей В. О. Сухомлинського у формуванні педагогічної компетентності вчителя/Любов Лящук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 9.-С.1–4
15.

Крат Л. Захистити дитячу душу/Любов Крат // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 1(607).-С.55–57.
16.

Огнев’юк В. О. Тадеуш Левовицький у науковому педагогічному просторі України/В. Огнев’юк, С. Сисоєва // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2021,N № 10.-С.6-14
17.

Марчук С. Методичні засади фізичного виконання школярів у педагогічній спадщині Костянтина Ушинського/С. Марчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. -Луцьк:Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2020. т.Том 49,N № 1.-С.29-35
18.

Рондяк Л. Дорога до дитячих сердець/Леся Рондяк, Галина Гнип // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 4.-С.10–13.
19.

Мовчун А. І. Борис Грінченко: людина без копії. Просвітницька діяльність ученого як фундамент для розвитку української освіти/І. Мовчун А. // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2018,N № 12.-С.5-8
20.

Дичківська Ілона Невтомна сподвижниця гуманістичного виховання : до 65-річчя від дня народження Тамари Поніманської/Ілона Дичківська // Дошкільне виховання, 2019,N № 9.-С.10-11
21.

Рондяк Л. Дорога до дитячих сердець/Леся Рондяк, Галина Гнип // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.7–9.
22.

Богуш Алла Василь Сухомлинський у вимірі століття : До 100-річчя від дня народження В. Сухомлинського/Алла Богуш // Дошкільне виховання, 2018,N № 8.-С.2
23.

Пугач А. Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського: з нагоди 25- річчя від часу заснування/А. Пугач // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 1.-С.72–74
24.

Крутенко О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи/Ольга Крутенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.17–20
25.

Анісімова Олена Казка про те, як куб, циліндр і куля піраміду будували : ознайомлення дітей з дидактичним матеріалом Ф. Фребеля /Олена Анісімова, Агафія Ковальчук // Дошкільне виховання, 2017,N № 9.-С.25
26.

Грищенко С. Я. Наукова спадщина B. C. Іконникова в контексті модернізації національної системи освіти/С. Я. Грищенко // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.227-237
27.

Мартіросян О. І. Україна як символ вічних духовних цінностей (історико-педагогічні нариси)/О. І. Мартіросян ; рецензент: Ф. Л. Левітас, О. М. Іваницька, В. І. Бобрицька ; відповідальний за випуск О. В. Черкасов. - 2009
28.

"Мрії, вистраждані життям..."/В. О. Огнев’юк, Н. М. Гупан, Н. П. Дічек [та ін.] Ч. 1. - 2009
29.

Культурно-історична спадщина Польщі та України як чинник розвитку полікультурної освіти/Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення загальної педагогіки та філософії освіти. - 2011
30.

Лозовська В. В. Творча реалізація педагогічних ідей В. О. Сухомлинського/В. В. Лозовська // Управління школою. -Харків:Основа, 2017,N № 1/3.-С.85–87.
 1-30    31-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)