Пошуковий запит: (<.>K=педагогічна спадщина<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Савченко О. Ідеї В. Сухомлинського у просторі української освіти/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.1–3.
|
>2.
| Крутенко О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи/Ольга Крутенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.17–20
|
>3.
| Мовчун А. І. Борис Грінченко: людина без копії. Просвітницька діяльність ученого як фундамент для розвитку української освіти/І. Мовчун А. // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2018,N № 12.-С.5-8
|
>4.
| В. О. Сухомлинський. Бібліографія: 2001-2008 рр./ред. П. І. Рогова ; упоряд. Л. М. Заліток ; наук. консул. О. В. Сухомлинська. - 2008
|
>5.
| В. Сухомлинський - майбутньому педагогу/Миколаївський державний університет. - 2004
|
>6.
| Приходько Ю. Василь Зенківський - основоположник дитячої психології в Україні. Актуальність ідей ученого для сучасної психолого-педагогічної науки і практики/Ю. Приходько // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2017,N № 2.-С.3-6
|
>7.
| Богуш Алла Василь Сухомлинський у вимірі століття : До 100-річчя від дня народження В. Сухомлинського/Алла Богуш // Дошкільне виховання, 2018,N № 8.-С.2
|
>8.
| Некрутенко О. Б. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями/О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.193-204
|
>9.
| Лящук Л. Використання ідей В. О. Сухомлинського у формуванні педагогічної компетентності вчителя/Любов Лящук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 9.-С.1–4
|
>10.
| Ткаченко Л. І. Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості: традиція гуманістичної педагогічної думки/Л. І. Ткаченко // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2012,N N 2.-С.77-83
|
>11.
| Дитячий садок. Управління - 2018г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>12.
| Рондяк Л. Дорога до дитячих сердець/Леся Рондяк, Галина Гнип // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 4.-С.10–13.
|
>13.
| Рондяк Л. Дорога до дитячих сердець/Леся Рондяк, Галина Гнип // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.7–9.
|
>14.
| Крат Л. Захистити дитячу душу/Любов Крат // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 1(607).-С.55–57.
|
>15.
| Анісімова Олена Казка про те, як куб, циліндр і куля піраміду будували : ознайомлення дітей з дидактичним матеріалом Ф. Фребеля /Олена Анісімова, Агафія Ковальчук // Дошкільне виховання, 2017,N № 9.-С.25
|
>16.
| Культурно-історична спадщина Польщі та України як чинник розвитку полікультурної освіти/Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення загальної педагогіки та філософії освіти. - 2011
|
>17.
| Марчук С. Методичні засади фізичного виконання школярів у педагогічній спадщині Костянтина Ушинського/С. Марчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. -Луцьк:Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2020. т.Том 49,N № 1.-С.29-35
|
>18.
| Варецька О. Микола Корф - фундатор народної школи. Роль ідей видатного українського педагога у становленні національної початкової освіти/О. Варецька // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2017,N № 1.-С.6-8
|
>19.
| Савченко О. Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 9.-С.1–6
|
>20.
| "Мрії, вистраждані життям..."/В. О. Огнев’юк, Н. М. Гупан, Н. П. Дічек [та ін.] Ч. 1. - 2009
|
>21.
| Грищенко С. Я. Наукова спадщина B. C. Іконникова в контексті модернізації національної системи освіти/С. Я. Грищенко // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.227-237
|
>22.
| Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова/ред.: В. П Андрущенко, А. Т. Авдієвський: Перші міжнародні драгомановські читання : матеріали до 170-річного ювілею Вип. 2. - 2003
|
>23.
| Дичківська Ілона Невтомна сподвижниця гуманістичного виховання : до 65-річчя від дня народження Тамари Поніманської/Ілона Дичківська // Дошкільне виховання, 2019,N № 9.-С.10-11
|
>24.
| Каракоз С. Олександр Захаренко/Сусанна Каракоз // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 2.-С.4–7.
|
>25.
| Педагогіка і психологія - 2012г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>26.
| Ходанич Л. Педагогічна спадщина Марійки Підгірянки/Л. Ходанич // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2018,N № 9.-С.22-25
|
>27.
| Дишко О. П. Педагогічний турнір "Серце, вівддане дітям"/О. П. Дишко // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 25/27.-С.54–63
|
>28.
| Марченко К. Спадщина Сухомлинського в садку. Вивчення й упровадження/К. Марченко, Н. Кучинська // Дитячий садок. Управління. -Київ, 2018,N № 11(93).-С.4-8
|
>29.
| Неізвідська Л. "Спасибі, Вчителю!.."/Людмила Неізвідська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 9.-С.58–59.
|
>30.
| Огнев’юк В. О. Тадеуш Левовицький у науковому педагогічному просторі України/В. Огнев’юк, С. Сисоєва // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2021,N № 10.-С.6-14
|
|
|