Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічна спадщина<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-41 
1.

Приходько Ю. Василь Зенківський - основоположник дитячої психології в Україні. Актуальність ідей ученого для сучасної психолого-педагогічної науки і практики/Ю. Приходько // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2017,N № 2.-С.3-6
2.

В. О. Сухомлинський. Бібліографія: 2001-2008 рр./ред. П. І. Рогова ; упоряд. Л. М. Заліток ; наук. консул. О. В. Сухомлинська. - 2008
3.

Варецька О. Микола Корф - фундатор народної школи. Роль ідей видатного українського педагога у становленні національної початкової освіти/О. Варецька // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2017,N № 1.-С.6-8
4.

Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова/ред.: В. П Андрущенко, А. Т. Авдієвський: Перші міжнародні драгомановські читання : матеріали до 170-річного ювілею Вип. 2. - 2003
5.

Ткаченко Л. І. Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості: традиція гуманістичної педагогічної думки/Л. І. Ткаченко // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2012,N N 2.-С.77-83
6.

Вишневський О. Українська освіта на шляху реформ: статті, нариси, концепції/О. Вишневський. - 2013
7.

В. Сухомлинський - майбутньому педагогу/Миколаївський державний університет. - 2004
8.

Ходанич Л. Педагогічна спадщина Марійки Підгірянки/Л. Ходанич // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2018,N № 9.-С.22-25
9.

Дишко О. П. Педагогічний турнір "Серце, вівддане дітям"/О. П. Дишко // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 25/27.-С.54–63
10.

Марченко К. Спадщина Сухомлинського в садку. Вивчення й упровадження/К. Марченко, Н. Кучинська // Дитячий садок. Управління. -Київ, 2018,N № 11(93).-С.4-8
11.

Богуш Алла Василь Сухомлинський у вимірі століття : До 100-річчя від дня народження В. Сухомлинського/Алла Богуш // Дошкільне виховання, 2018,N № 8.-С.2
12.

Джус О. Українська школа: єдина, діяльна, національна. Актуальність ідей Софії Русової для сучасної школи/О. Джус // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2018,N № 10.-С.3-6
13.

Лящук Л. Використання ідей В. О. Сухомлинського у формуванні педагогічної компетентності вчителя/Любов Лящук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 9.-С.1–4
14.

Крат Л. Захистити дитячу душу/Любов Крат // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 1(607).-С.55–57.
15.

Огнев’юк В. О. Тадеуш Левовицький у науковому педагогічному просторі України/В. Огнев’юк, С. Сисоєва // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2021,N № 10.-С.6-14
16.

Марчук С. Методичні засади фізичного виконання школярів у педагогічній спадщині Костянтина Ушинського/С. Марчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. -Луцьк:Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2020. т.Том 49,N № 1.-С.29-35
17.

Рондяк Л. Дорога до дитячих сердець/Леся Рондяк, Галина Гнип // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 4.-С.10–13.
18.

Мовчун А. І. Борис Грінченко: людина без копії. Просвітницька діяльність ученого як фундамент для розвитку української освіти/І. Мовчун А. // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2018,N № 12.-С.5-8
19.

Дичківська Ілона Невтомна сподвижниця гуманістичного виховання : до 65-річчя від дня народження Тамари Поніманської/Ілона Дичківська // Дошкільне виховання, 2019,N № 9.-С.10-11
20.

Рондяк Л. Дорога до дитячих сердець/Леся Рондяк, Галина Гнип // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.7–9.
21.

Неізвідська Л. "Спасибі, Вчителю!.."/Людмила Неізвідська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 9.-С.58–59.
22.

Пугач А. Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського: з нагоди 25- річчя від часу заснування/А. Пугач // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 1.-С.72–74
23.

Крутенко О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи/Ольга Крутенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.17–20
24.

Анісімова Олена Казка про те, як куб, циліндр і куля піраміду будували : ознайомлення дітей з дидактичним матеріалом Ф. Фребеля /Олена Анісімова, Агафія Ковальчук // Дошкільне виховання, 2017,N № 9.-С.25
25.

Грищенко С. Я. Наукова спадщина B. C. Іконникова в контексті модернізації національної системи освіти/С. Я. Грищенко // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.227-237
26.

Мартіросян О. І. Україна як символ вічних духовних цінностей (історико-педагогічні нариси)/О. І. Мартіросян ; рецензент: Ф. Л. Левітас, О. М. Іваницька, В. І. Бобрицька ; відповідальний за випуск О. В. Черкасов. - 2009
27.

"Мрії, вистраждані життям..."/В. О. Огнев’юк, Н. М. Гупан, Н. П. Дічек [та ін.] Ч. 1. - 2009
28.

Культурно-історична спадщина Польщі та України як чинник розвитку полікультурної освіти/Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення загальної педагогіки та філософії освіти. - 2011
29.

Савченко О. Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 9.-С.1–6
30.

Савченко О. Ідеї В. Сухомлинського у просторі української освіти/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.1–3.
 1-30    31-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)