Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічне спілкування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:005.745/А 40-745416340
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :510 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук :
ДРНТІ : 15.01.07
УДК : 159.922.6:005.745(082) + 005.745(082) + 37.015.3
Предметні рубрики: Акмеологія
Зміст : Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів/ О. Ю. Щербина-Яковлева. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців/ С. О. Сисоєва. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ Н. М. Чернуха. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології/ С. С. Пальчевський. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект/ Г. Х. Яворская. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ С. О. Караман. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик/ Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації/ В. М. Антонов. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі/ Н. М. Гордій. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині/ Т. М. Демиденко. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід)/ О. В. Мельниченко. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості/ Н. В. Карпенко. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі/ В. І. Сіткар. Освіта — шляхи розвитку/ А. П. Черниш. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ/ Н. В. Руденко. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти/ І. І. Тригуб. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку/ Н. М. Яяева. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса / Л. Л. Дубасенюк. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту/ Л. П. Сущенко. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу/ C. M. Гаврилюк. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки/ С. А. Омельчук. Петро Лесгафт як акме-особистість/ Ю. В. Черпак. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти/ С. П. Архіпова. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти/ Є. П. Голобородько. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. М. Мартиненко. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності/ О. В. Малихін. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки/ В. П. Олексенко. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження/ І. В. Соколова. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця/ В. І. Тернопільська. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності/ З. П. Бакум, О. В. Караман. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів/ В. Г. Антонюк. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності/ О. В. Іванова. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання/ С. М. Калаур. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя/ Л. П. Кузьменко. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця/ Л. М. Рось. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю/ О. Г. Марченко. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Таран. Формування нового мислення як ноосферного утворення/ Н. О. Терентьєва. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект/ Я. С. Фруктова. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога/ М. С. Швед. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін/ Ю. О. Гайдученко. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності/ Н. Р. Байбекова. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів/ М. Г. Чобітько. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу/ О. М. Галус, В. М. Гладкова. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід)/ Л. М. Завацька. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості/ Г. С. Сазоненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Беседа Н., Воробйов О.
Назва : Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 161-172. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.679 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.679
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бар’єри спілкування--комунікативна компетентність--педагогічне спілкування--професійна діяльність--спілкування--стилі спілкування--фахівець фізичної культури і спорту
Анотація: У статті обґрунтовано значення комунікативної компетентності в структурі професійної діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Доведено, що в процесі фахової підготовки особливого значення набуває розвиток у студентів здатності до ефективної комунікації. Розглядається сутність педагогічного спілкування, його функції та стилі. Охарактеризовано вплив комунікативної компетентності на формування професійної майстерності фахівця. Визначено й описано бар’єри спілкування та підходи до їх усунення. Запропоновано вправи для розвитку навичок конструктивного спілкування в студентів на осно ві моделювання майбутньої професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 6
Цікаві статті :
Терещенко Л. Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування/ Л. Терещенко ; 4-11 Кл.слова: педагогічне спілкування,модель поведінки,рівень комунікабельності
Савінова Н. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту/ Н. Савінова (стр.12-14) Кл.слова: інтонація,мовлення,жести
Кіндрат І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес/ І. Кіндрат (стр.16-24) Кл.слова: блочно-тематичне планування,перспективне планування,інтелектуальна карта
Бондаренко А. Зв'язне мовлення засобами наочного моделювання/ А. Бондаренко, О. Сизонова (стр.25-33) Кл.слова: наочне моделювання,описові розповіді,символи-замінники
Грицишина Т. Моделюємо навколишній світ/ Т. Грицишина (стр.34-41) Кл.слова: орієнтування,наочне моделювання,іграшкова кімната
Терещенко І. Де живе саламандра, або Географія для дошкільників/ І. Терещенко (стр.42-46) Кл.слова: пізнавальний розвиток,геогафічні уявлення,мапа
Савінова Н. Де заховати скарб? Або геокешинг у дитячому садку/ Н. Савінова (стр.47-51) Кл.слова: геокешинг,розвивальне середовище,ігровий простір
Бєлєнька Г. Прогулянка - час яскравих вражень, активності й пізнання/ Г. Бєлєнька, М. Машовець (стр.52-58) Кл.слова: праця на майданчику,ігрова діяльність,рухливі ігри
Організовуємо прогулянку для дошкільників (стр.59-60) Кл.слова: тест,самодіагностика
Наскільки добре я виконую свою роботу? Тест для самооцінювання діяльності вихователя-методиста закладу дошкільної освіти (стр.61)
Як педагогу подолати страх, спілкуючись їз керівником? Пам'ятка (стр.62-63) Кл.слова: тривожність,причини страху,ознаки страху
Пухнастий друг: як відзначити Міжнародний день кота (стр.64-65) Кл.слова: цікаві події,коти,діти
Джемула Г. Котячі розваги. Сценарій розваги до Міжнародного дня кота для дітей старшої групи/ Г. Джемула (стр.66-71) Кл.слова: котяче свято
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/В 67
Автор(и) : Волкова Н. П.
Назва : Педагогіка : посібник
Вихідні дані : Київ: Академія, 2002
Кільк.характеристики :576 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-580-109-0: 19.00, 19.00, грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка загальна-- Теорія виховання-- Теорія навчання-- Школознавство
Історія педагогіки
Історія педагогіки зарубіжна
Примірники : всього 1: ГП АБ(5), Ф3(4)
Вільні : ГП АБ(5), Ф3(4)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018(075)/В 67
Автор(и) : Волкова Н. П.
Назва : Професійно-педагогічна комунікація : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Академія, 2006
Кільк.характеристики :255 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 966-580-216-X: 20.00, 35.00, 22.00, грн.
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.018(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Анотація: У навчальному посібнику розкрито сутність, зміст, структуру, функції професійно- педагогічної комунікації відповідно до вимог. значну увагу приділено вербальній, компютерній комунікації учителя, їх засобом, можливостями, взаємозвязку в процесі обміну інформації. Містить запитання, короткий термінологічний словник, завдання для самостійної роботи.
Примірники : всього : ГП АБ(16), Ф2(9), ГП ЧЗ(1), Ф1(2), Ф3(5)
Вільні : ГП АБ(16), Ф2(9), ГП ЧЗ(1), Ф1(2), Ф3(5)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.011.3-051(0/З-14-770745636
Автор(и) : Загородня, Людмила Петрівна, Тітаренко, Світлана Анатоліївна
Назва : Педагогічна майстерність вихователя дошкільного закладу : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. . -2-ге видання
Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2010
Кільк.характеристики : 319 с
ISBN, Ціна 978-966-680-483-2:
ДРНТІ : 14.23.07
УДК : 373.2.011.3-051(075.8)
Предметні рубрики: Дошкільна освіта і виховання
Анотація: У посібнику охарактеризовано сутність і складові педагогічної майстерності вихователя дошкільного закладу, методику педагогічного впливу на вихованців.
Примірники : всього 2: ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф3(39), Ф2(54)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф3(38), Ф2(54)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091:172(075.8/З-17-365880889
Автор(и) : Зайченко І. В., Теслюк В. М., Каленський А. А.
Назва : Основи педагогічної майстерності та етика викладача вищої школи : підручник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2018
Кільк.характеристики :484 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний університет біоресурсів і природокористування України
ISBN, Ціна 978-617-7320-71-4: 290.00 грн.
ДРНТІ : 14.35 + 02.51.25
УДК : 378.091:172(075.8) + 172(075.8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майстерність спілкування--взаємодія з аудиторією--етика викладача--рейтингова оцінка--робота керівника--стилі керівництва--якості керівника--керівник внз--маніпулювання--саморегуляція--педагогічне спілкування--техніка переконання--самовиховання
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Заступник директора школи -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Даніш О. Мовний літній табір у початковій школі: що потрібно знати/ О. Даніш, О. Чепікова (стр.4-7) Кл.слова: мовний табір,формування груп,підстава для зарахування
Даніш О. Секрети успіху мовного табору, або як ми прокачуємо англійську мову влітку/ О. Даніш, О. Чепікова (стр.8-13) Кл.слова: мовний табір,тематична картка,англійська мова
Сухович Г. Моніторинг професійної діяльності вчителя іноземної мови/ Г. Сухович (стр.14-24) Кл.слова: іноземна мова,професійна діяльність,учитель
Аман І. Playbuzz - корисний сервіс у кожен клас/ І. Аман (стр.25-35)
Створення мультимедійної презентації (стр.356-38) Кл.слова: мультимедія,презентація
Слинько О. Бачили очі, що вибирали, або два підходи до проблем із зором/ О. Слинько, С. Слинько (стр.40-49)
Терещенко Л. Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування/ Л. Терещенко (стр.50-58) Кл.слова: педагогічне спілкування,демократичний стиль
Кейси для роботи у психологічній вітальні (стр.59-61)
Дубовик С. "Цінуй життя" - корекційні заняття для зниження тривожності в підлітків/ С. Дубовик (стр.62-69)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014/К 19
Автор(и) : Кан-Калик, Виктор Абрамович
Назва : Учителю о педагогическом общении : книга для учителя
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1987
Кільк.характеристики :190 с :
ДРНТІ : 14.25
УДК : 37.014
Предметні рубрики: Педагогіка-- Спілкування
Анотація: Автор в популярной форме наоснове личного педагогического опыта и опыта других педагогов рассматривает типичные затруднения, возникающие в общении учителя с классом, раскрывает секреты педагогического взаимодействия, вопросы воспитания и обучения, связанные с контактами учмителя и детей.
Примірники : всього 2: Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук З. Я.
Назва : Стиль педагогічної взаємодії: ціннісно-смислові, когнітивні й функціональні складові
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2012. - Вип. 2. - С. 195-203 (Шифр 74.00я43/П 24-084780)
Примітки : Бібліогр.: с. 202-203 (10 назв)
УДК : 37.064.2:159.9
Предметні рубрики: Педагогічна взаємодія
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)