Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=перевернуте навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кофанова, Олена, Киричков, Юрій
Назва : Сучасні аспекти фундаментальної підготовки молоді та проблеми навчання у вищому технічному закладі освіти
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання/ МОН України. - Київ: Знання, 2019. - № 2. - С. 67-80. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2019/2). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фундаментальна підготовка--вища технічна освіта--перевернуте навчання--змішане навчання--загальноосвітня школа
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Хімія -2019р.,N 21/22
Цікаві статті :
Пешко О. А. . Перевернуте навчання на уроках хімії/ О. А. Пешко (стр.2-29) Кл.слова: перевернуте навчання на уроках хімії,перевернуте навчання,хімія в школі
Байкова Л. Д. . Майстер-клас "Роль хімії та біології у формуванні здорового харчування/ Л. Д. Байкова (стр.30-33) Кл.слова: здорове харчування (уроки хімії та біології),уроки хімії (здорове харчування),уроки біології (здорове харчування)
Березницька О. В. . Завдання для проведення ІІ етапу олімпіади з хімії. 8 клас/ О. В. Березницька (стр.34-41) Кл.слова: олімпіади з хімії (8 клас),хімія в школі )8 клас),завдання олімпіади з хімії (8 клас)
Зіброва Н. В. . OR-квести з хімії для учнів 7-9 класів "Стежками вивченого"/ Н. В. Зіброва (стр.42-46) Кл.слова: хімія в школі,квести з хімії (7-9 класи),ігрове навчання хімії
Куцак С. О., . Хімічний практикум. 7-11 класи/ С. О., Куцак С. О., Н. Б. Сусь (стр.47-60) Кл.слова: хімічний практикум (7-11 класи),хімія в школі (7-11 класи),лабораторні роботи з хімії
Погоржельська О. В. . Реакція сполучення, розкладу, заміщення, обміну/ О. В. Погоржельська (стр.61-65) Кл.слова: уроки хімії,хімія в школ,хімічні реакції
Бабурін Д. А. Аналіз тестових завдань. Основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання. 2019 р./ Д. А. Бабурін (стр.67-71) Кл.слова: хімія в школі,незалежне зовнішнє оцінювання з хімії,тестові завдання з хімії (ЗНО)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пешко О. А.
Назва : Перевернуте навчання на уроках хімії
Місце публікування : Хімія: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 21/22. - С. 2-29 (Шифр Х887477/2019/21/22)
Предметні рубрики: Переверуте навчання-- перевернуте навчання на уроках хімії-- нові технології навчання
Хімія в школі-- перевернуте навчання на уроках хімії-- нові технології навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перевернуте навчання на уроках хімії--перевернуте навчання--хімія в школі
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Сучасні тренди в освіті
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 17/18. - С. 78-80 (Шифр Т893832/2020/17/18)
Предметні рубрики: Народна освіта-- Сучасні тренди
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сторітеллінг як метод навчання--навчання через челлендж--корпоративне онлайн-навчання--перевернуте навчання--навчання через мобільний телефон
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Назаренко Л.
Назва : "Змішане навчання" як крок до комфортної освіти: його сутність і переваги [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 4. - С. 163-181. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.11 (Шифр О283150799/2020/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): література--освітній процес--перевернуте навчання--переваги--поетапне формування розумових дій--технологія
Анотація: У статті актуалізовано потребу позитивних зрушень у галузі освіти через використання технологій інноваційного навчання. Аналіз наукових джерел засвідчує, що ця проблема є актуальною в системі освіти. Розглянуто модерні знахідки озброєння педагогів науковими знаннями на основі впровадження методичних інновацій і принципу дитиноцентризму. Уточнено змістове наповнення поняття «перевернуте навчання», запропоновано власне бачення терміна. Теоретично обґрунтовано й визначено засади формування літературної компетентності старшокласників із використанням змішаного навчання. Висвітлено методичні аспекти застосування моделі «перевернуте навчання» в сучасній школі, можливості практичної реалізації компетентнісного підходу в навчанні української літератури. Змодельовано освітній процес відповідно до вимог сучасності, особистісно орієнтованого й діяльнісного підходів із демонстрацією використання «перевернутого навчання» на уроці української літератури, завдяки якому учні набувають морально-етичних цінностей. У статті пропонується алгоритм, заснований на «перевернутому навчанні», для проведення в 11 класі уроку української літератури про життя і творчість Валеріана Підмогильного. Зазначено, що значні зрушення в ефективному здобутті знань відбуваються завдяки поєднанню традиційного й інноваційного навчання, а також залежать від набутих ціннісних орієнтирів учнів і поетапного використання технологізованого навчання. Стверджується, що здобуття читацького досвіду відбувається на основі умінь аналізувати, інтерпретувати, порівнювати, проводити паралелі, робити висновки, використовувати знання з теорії літератури на практиці. Йдеться насамперед про поєднання логічного й чуттєвого, сучасних засобів освіти, синхронного й асинхронного навчання, що уможливлює набуття компетентностей учнями через їхню участь у захисті проєктів, проведення дискусії, виконання практичних завдань. Поглиблено сутність, ознаки, умови дистанційного навчання, завдяки яким здобуття літературної освіти стане успішним. Зазначено переваги й можливі ускладнення. Обґрунтовано доцільність упровадження такого навчання на уроці української літератури. Експериментально доведено, що поєднання традиційного навчання з інноваційним через упровадження віртуальних та фізичних освітніх ресурсів сприяє перетворенню літературних знань у соціальний і читацький досвід, готує школярів до продуктивної діяльності, зміни їхньої ролі від об’єкта до активного здобувача освіти, а вчителя – від основного джерела знань до фасилітатора.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)