Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=перевірка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 169
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Alizunna, D.
    The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Електронний ресурс] / D. Alizunna, E. Zubaidah. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P57-61, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zubaidah, E.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Kosharna, N.
    Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language" [Електронний ресурс] = Розвиток навичок критичного мислення студентів- магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «професійне спілкування іноземною мовою» / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 14-25, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- іноземна мова -- критичне мислення -- навичка -- магістерський освітній рівень -- педагогічні спеціальності -- підготовка вчителя
Анотація: Стаття присвячена питанню розвитку навичок критичного мислення студентів педагогічних спеціальностей у змісту дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою». З’ясовано, що розвиток критичного мислення майбутніх педагогів безпосередньо залежать від розвитку навичок спілкування у сфері професійної діяльності. Сучасні вимоги до підготовки магістра потребують від нього перш за все бути плідним учасником міжкультурної комунікації і мати необхідні навички та вміння професійного, ділового та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, бути спроможними оволодіти новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела, вміти аналізувати та синтезувати її з подальшим застосуванням у сфері професійної діяльності. Акцентовано увагу на потребі застосування інтегрованого підходу (мовний і фаховий) в опануванні професійним спілкуванням іноземною мовою (англійською), що дозволяє майбутньому педагогу навчитися спілкуватися англійською мовою в професійнопедагогічній, суспільній, та особистісній сферах діяльності; сформувати критичний стиль мислення, для якого характерні відкритість, гнучкість, рефлексивність, усвідомлення внутрішньої багатозначності позицій і точок зору, альтернативності прийнятих рішень; розвинути такі базові якості особистості як комунікабельність, креативність, мобільність, самостійність, відповідальність за власний вибір і результати своєї діяльності. Виокремлено технології, які позитивно впливають на розвиток навичок критичного мислення студентівмагістрантів педагогічних спеціальностей. Доведено, що важливість співвіднесення, порівняння, перевірка отриманої інформації або її пошук інформації призводять до професійно коректного іншомовного спілкування; систематизують знання за вивченою темою, розширюють словниковий запас, вдосконалюють та активізують навички вживання в мовленні слів професійного дискурсу, розвивають критичне мислення та творчі здібності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.
004.43(07)Agda
S90


    Stump, Aaron David.
    Verified Functional Programming in Agda / A. D. Stump ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2016. - 258 p. - (ACM Books series ; #9). - ISBN 978-1-970001-27-3 : Б. ц.
Переклад назви: Перевірено функціональне програмування в Agda
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мови програмування--Agda--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня перевірка -- внутрішня перевірка -- практика програмування -- якість програмного забезпечення
Анотація: Agda - це передова мова програмування, заснована на типу теорії. Система типу Agda є достатньо виразною, щоб підтримувати повну функціональну перевірку програм у двох стилях. Під час зовнішньої перевірки ми пишемо чисті функціональні програми, а потім пишемо докази властивостей про них. Докази - це окремі зовнішні артефакти, як правило, з використанням структурної індукції. Під час внутрішньої перевірки ми визначаємо властивості програм через розширені типи для самих програм. Це часто вимагає включення доказів всередині коду, щоб показати перевірку типу, що вказані властивості містять. Можливість доказувати властивості програм у цих двох стилях - це глибоке доповнення до практики програмування, що дає програмістам можливість гарантувати відсутність помилок і тим самим покращувати якість програмного забезпечення більш ніж раніше можливо. Перевірене функціональне програмування в Агді - це перша книга, в якій подано систематичну експозицію зовнішньої та внутрішньої перевірки в Агді, що підходить для студентів магістратури з інформатики. Не передбачається ознайомлення з функціональним програмуванням або перевіреними комп'ютером доказами. Книга починається з ознайомлення з функціональним програмуванням через звичні приклади, такі як булеві, натуральні числа, списки та методи зовнішньої перевірки. Внутрішня перевірка розглядається на прикладах векторів, дерев бінарного пошуку та дерев Браун. Також входить більш досконалий матеріал щодо обчислення на рівні типу, чітких міркувань щодо припинення та нормалізації шляхом оцінки. Книга також включає середній розмірний випадок кодування та декодування Хаффмана.


Дод.точки доступу:
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

4.


    Voloshchenko, Yurii.
    Interoceptive awareness: verification of the adaptation of the Ukrainian version of the multidimensional assessment of interoceptive awareness (version 2) questionnaire among first-year studentsof Borys Grinchenko Kyiv University = Інтероцептивне усвідомлення: перевірка адаптації української версії анкети багатовимірної оцінки інтероцептивного усвідомлення серед студентів першого курсу Київського університету імені Бориса Грінченка / Y. Voloshchenko // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 1(9). - С. 68-90, DOI 10.28925/2664-2069.2023.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
інтероцепція -- опитувальник -- інтероцептивні виміри
Анотація: Вивчаючи інтероцепцію, відомі вчені в галузі соматичної рухової освіти в основному використовують останню версію опитувальника багатовимірної оцінки інтероцептивного усвідомлення (Multidimensional Assessment of Interoceptive Awareness, Version 2 (MAIA-2). Таке дослідження в Україні відбувається вперше.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
   001
   Є-71


    Єріна, А. М.
    Методологія наукових досліджень : навчальний посібник / А. М. Єріна, В. Б. Захожай, Д. Л. Єрін. - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 212 с. - ISBN 966-8365-55-0 : 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Методологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
проблеми -- завдання -- прогнозування -- результат -- засади -- перевірка
Анотація: У посібнику викладено методологічні засади і основні етапи наукового дослідження, пошук наукової інформації, методи статистичної обробки та аналізу емпіричних даних та узагальнення результатів аналізу.
Дод.точки доступу:
Захожай, В. Б.
Єрін, Д. Л.


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

6.
657.6(075)
І-17


    Івахненков, Сергій Володимирович.
    Інформаційні технології аудиту та внутрішньогосподарського контролю в контексті світової інтеграції : монографія / С. В. Івахненков ; Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Житомир : Рута, 2010. - 432 с. : табл. - Л-ра: с. 391-427. - ISBN 978-617-581-029-3 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Аудит--Наукові видання

   Аудит--Інформаційні технології--Наукові видання


   Господарська діяльність--Контроль--Інформаційні технології--Наукові видання


Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- контрольні технології -- внутрішньогосподарський контроль -- технології аудиту -- програмне забезпечення аудиту -- експертні системи -- аудиторські процедури -- облікова інформація -- аудиторська перевірка
Анотація: Монографія охоплює комплекс теоретичних та практичних питань, пов'язаних як із застосуванням інформаційних технологій в контролі та аудиті, так і зі здійсненням аудиту та внутрішньогосподарського контролю в умовах застосування комплексних інформаційних систем підприємств.
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Національний університет "Києво-Могилянська академія"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: І368505/2014/3
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 3
Зміст:
Бігич, О. Б. Освітній сайт як засіб навчання молодшого школяра техніки читання англійською мовою / О. Б. Бігич. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕХНІКА ЧИТАННЯ, МОЛОДШИЙ ШКОЛЯР, ОСВІТНІЙ САЙТ
Шастова, І. В. Оволодіння шестирічними першокласниками графікою англійської мови / І. В. Шастова. - С.8-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЛАТИНСЬКИЙ АЛФАВІТ, ШРИФТИ, ДРУКОВАНІ ТА РУКОПИСНІ КНИГИ
Шевелько, К. О. Вправи для навчання учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови реферативного перекладу / К. О. Шевелько. - С.15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕФЕРАТИВНИЙ ПЕРЕКЛАД, ЕТАПИ НАВЧАННЯ, ПІДСИСТЕМА ВПРАВ
Коваленко, Ю. В. Сучасний стан використання проектної методики у навчанні майбутніх філологів іншомовного монологічного мовлення / Ю. В. Коваленко, О. М. Устименко. - С.21-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА, МОНОЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, МАЙБУТНІ ФІЛОЛОГИ
Бірецька, Л. С. Вправи для формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання / Л. С. Бірецька. - С.28-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНГЛОМОВНА ЛЕКСИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНЕ ЧИТАННЯ, МАЙБУТНІ ЛІКАРІ
Квасова, О. Г. Тестова перевірка рівня сформованості англомовної компетентності у читанні у майбутніх філологів / О. Г. Квасова. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, МАЙБУТНІ ФІЛОЛОГИ, АНГЛОМОВНА ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Мартиненко, О. Є. Дистанційне навчання іноземних мов з використанням програми SKYPE / О. Є. Мартиненко. - С.45-47
Кл.слова: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, НАВЧАННЯ ПО SKYPE, СЕРВІС GOOGLE DRIVE
Звуки тварин різними мовами: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) : Animal sounds in different languages. - С.48-50
Кл.слова: НАВЧАЛЬНІ КАРТКИ
Факти з мови жестів: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) : Facts on sing languages. - С.51-52
Кл.слова: МОВА ЖЕСТІВ, ІНШОМОВНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Ідіоми світу: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) : Idioms of the world. - С.52-54
Кл.слова: ІНОЗЕМНІ МОВИ, ЗАРУБІЖНІ КУЛЬТУРИ
Шкали ЗЄР з говоріння : The CEFR Grid for Speaking. - С.55-59
Кл.слова: ТЕСТУВАННЯ, УМІННЯ ГОВОРИТИ, РІВЕНЬ ОВОЛОДІННЯ МОВОЮ
Шкали ЗЄР для розробки тестових завдань (презентація). - С.60-62
Кл.слова: ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ, ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ
Шкали ЗЄР для розробки тестових завдань (аналіз) : The CEFR Grid for Writing Tasks (analysis). - С.62-64
Кл.слова: ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ, ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (27.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Акопян, А.
    Завдання на перевірку прочитаного під час застосування методичної системи "Щоденні 5" / Анна Акопян, Орина Колосовська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 11. - С. 14–16. - Бібліогр.: 1 назва. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Читання--методика викладання--завдання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
читання -- методика викладання -- завдання -- перевірка прочитаного -- картки із завданнями -- методична система -- початкова школа
Анотація: У статті запропоновано розробку карток із завданнями, над якими учні початкових класів працюватимуть після "Читання для себе", "Читання з другом", "Слухання". Також є завдання на оцінювання вчинків дійових осіб, розвиток пам’яті, уваги, спостережливості, зв’язного мовлення, фантазії.
Дод.точки доступу:
Колосовська, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
373.3.016:003-028.31]:371.26
А 45


    Алілуйко, Н.
    Мандрівка сторінками Букваря : тестові завдання добукварного та букварного періодів / Ніна Алілуйко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 11–14. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Навчання грамоти--перевірка знань--тестові завдання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- методика викладання -- перевірка знань -- тестові завдання -- добукварний період -- букварний період -- початкова школа
Анотація: У статті подано тести для перевірки знань в учнів під час вивчення грамоти в початковій школі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Біла, Н. С.
    Функції : завдання для підготовки до ЗНО / Н. С. Біла // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 10/11/12. - С. 53-66

Рубрики: Математика--методика викладання--перевірка знань

Кл.слова (ненормовані):
функції -- контроль знань -- підготовка до ЗНО -- геометричні перетворення -- графік функціїї -- завдання -- похідна

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)