Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=персоналізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Rudnik Y., Petryk L., Kosharna N.
Назва : Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine [Electronic resource]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Вип. 2. - С. 89-101. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.7 (Шифр Н057263/2024/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.7. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): університет--іншомовна підготовка--іншомовне освітнє середовище--цифрове середовище--освітнє середовище
Анотація: Більшість університетів прагнуть створити сприятливе освітнє середовище відповідно до сучасних тенденцій та вимог. У роботі проаналізовано та систематизовано сутність понять «освітнє середовище» та «іншомовне середовище» на основі досліджень українських та зарубіжних вчених. Спираючись на типологію освітніх середовищ та аналіз літератури, автори статті уточнюють розуміння поняття «іншомовне освітнє середовище». З огляду на виклики сучасності, спричинені COVID-19, епохою пост-COVID-19 та війною в Україні, представлено та обговорено чинники, що впливають на трансформацію сучасного освітнього середовища. У статті упорядковано наявні наукові розвідки з досліджуваної проблеми та представлено авторське бачення сучасного освітнього середовища сучасного університету в умовах сьогодення, яке передбачає опис технологій, що використовуються для задоволення різноманітних освітніх потреб і задоволення технологічних вимог. Таким чином, типовими рисами такого освітнього середовища є персоналізація, гнучкість, залученість, інтерактивність, доступність, а також мультисенсорний і багатомодальний досвід. Створення зазначеного середовища можливе завдяки спеціалізованій підготовці нинішнього професорсько-викладацького складу та стимулюванню та професійній підготовці майбутніх педагогів. Розкритий у статті досвід базується на роботі авторів на Факультеті педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, а саме зі студентами спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2021р.,N 1
Цікаві статті :
XV бізнес-форум "Інновації в комунікаціях. Тренди 2021" (стр.6-9)
В 2021 году маркетинг существенно меняется. Во главе угла - диджитализация, поиск смысов и... упрощение (стр.10-18)
Маковецький В. Фокстротівська лисичка - порадниця покупця та персоналізація мудрості продавця/ В. Маковецький (стр.20-25)
Позынич А. Маркетинг меняется. Придется меняться вместе с ним!/ А. Позынич (стр.26-27)
Ставрати Н. Рекордныйф рост онлайн-аудитории - самая заметная перемена в маркетинге/ Н. Ставрати (стр.28-29)
Кушнир Д. Налаживание личных связей с клиентами становится важнее, чем устаревшие приемы цифрового маркетинга/ Д. Кушнир (стр.30-32)
Близнюк Е. Сейчас наступило время для быстрых, дерзких и амбициозных!/ Е. Близнюк (стр.33-35)
Венгер Е. Итоговое качество маркетинга возрастет в разы/ Е. Венгер (стр.36-37)
Шадейко И. Прогноз на 2021-й: возврата назад не будет/ И. Шадейко (стр.38-39)
Коршевнюк Л. Возможности реального маркетинга в 2021 году лежат в стратегической плоскости/ Л. Коршевнюк (стр.40-41)
Бузов А. Что нас ожидает, к чему надо быть готовыми и что делать маркетологам в 2021 году/ А. Бузов (стр.42-43)
Ущаповский А. Новые потребности общества - главный ориентир для рекламной сферы в 2021 году/ А. Ущаповский (стр.44-47)
Гончарова Е. Ценности внутреннего пиара в бизнесе/ Е. Гончарова (стр.48-51)
Спілка рекламістів України: які перспективи? (стр.52-53)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маковецький, Валерій
Назва : Фокстротівська лисичка - порадниця покупця та персоналізація мудрості продавця
Місце публікування : Маркетинг и реклама: міжнар. проф. журнал. - Київ, 2021. - N 1. - С. 20-25 (Шифр М772184/2021/1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартиненко С.
Назва : Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 3. - С. 28-32. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.3 (Шифр Н057263/2021/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): персоналізація--персоніфікація--персоніфікований підхід--фахова підготовка--заклади вищої освіти
Анотація: Фахова підготовка в умовах реформування освітньої галузі набуває нових аспектів і форм реалізації освітніх програм із урахуванням особистісно орієнтованої траєкторії індивідуального професійного зростання кожного суб’єкта освітнього процесу. Актуальним у наш час є вирішення проблеми: що є важливим у процесі особистісно-професійного становлення – персоналізація чи персоніфікація освітнього процесу? У статті висвітлено особливості персоналізації та персоніфікації професійної підготовки фахівців, розкрито й уточнено їх сутність, подано аналіз наукових публікацій, присвячених означеній проблемі; зазначено необхідність запровадження персоніфікованого підходу, який є важливим засобом досягнення поставленої мети. Охарактеризовано теоретичні основи персоналізації та персоніфікації фахової підготовки, особливості організації освітньої діяльності, що охоплює пізнавальну, інформаційну, науково-інноваційну, соціальну, управлінську сфери. Доведено, що важливими умовами персоналізації освітнього процесу в закладах вищої освіти є культурний імпульс в ідеї демократизації та конструкції суспільства і людини, традиції соціально-гуманітарної думки, індивідуалізації освіти тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Verbova R.
Назва : Self-improvement through the prism of God's cognition in the poetry of Vasyl Stus
Паралельн. назви :Самовдосконалення особи крізь призму пізнання бога у поезіях Василя Стуса
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 3. - С. 5-10. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/3). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): християнський персоналізм--самовдосконалення особи--самопізнання особи--персоналістські ідеї--персоналізація молитви
Анотація: У статті проведено аналіз персоналістських ідей Василя Стуса з точки зору християнської філософії. Закцентовано увагу на самовдосконаленні особи в контексті пізнання Бога як однієї з головних проблем у творчості українського мислителя. У дослідженні висвітлено актуальні питання, пов'язані із внутрішнім світом людини та впливом духовності на формування особи. Простежено тенденцію до розкриття тематики персоналістського діалогу Бога і особи у поезіях Василя Стуса. Розкрито проблему становлення особистісної свободи крізь призму пізнання Бога. Розглянуто медитацію як один із станів самопізнання Бога кожною конкретною особою. Доведено, що у творчості українського поета взаємозв'язок особи і Бога має значення і у відбитті індивідуального авторського модусу буття, і у формуванні більш загального виявлення відповідної персоналістської рецепції. Використано персоналістський метод, який є універсальним засобом пізнання людини і всієї реальності.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Холодинська, Світлана Миколаївна
Назва : Творча спадщина Давида Бурлюка як об’єкт теоретичного аналізу
Місце публікування : Культура і сучасність: альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2019. - № 1. - С. 155-163. - ISSN 2226-0285 (Шифр К484478478/2019/1). - ISSN 2226-0285
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча спадщина--теоретичний аналіз--об’єкт--футуризм--біографізм--персоналізація--чинники культурологічного підходу
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Людина майбутнього: які зміни відбудуться до 2030 року
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018. - N 1/2. - С. 27-28. (Шифр І691205/2018/1/2)
Предметні рубрики: Викладання суспільно-гуманітарних предметів-- Цікаві матеріали до уроку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здібності людини--людина майбутнього--штучний інтелект--нейротехнології в бізесі--персоналізація--кастомізація--імплантовані нейроінтерфейси
Анотація: В статті публікується прогноз дослідницької компанії Frost & Sullivan стосовно того, як до 2030 року буде розвиватися людство, які можливі зміни вплинуть на суспільство, бізнес і владу.
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Післядипломна освіта в Україні -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Кириченко М. Розвиток післядипломної освіти в інформаційному суспільстві/ М. Кириченко, О. Отич, В. Олійник (стр.9-11)
Романенко М. Післядипломна педагогічна освіта в реаліях "нової української школи": Методологічний вимір інноваційних змін/ М. Романенко (стр.12-14)
Lushyn P. The ecology of pedagogical space in the framework of educational reform (Екологія педагогічного простору у рамках освітньої реформи)/ P. Lushyn (стр.15-19)
Лаврентьєва О. Розвиток методологічної культури вчителя в системі післядипломної освіти/ О. Лаврентьєва (стр.20-25)
Гладуш В. Університет менеджменту освіти: передісторія створення та розвитку/ В. Гладуш (стр.26-32)
Сорочан Т. Діяльність Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" з упровадження інноваційних освітніх технологій у процес підвищення кваліфікації науково-педагогічних і педагогічних працівників та керівних кадрів освіти/ Т. Сорочан, Л. Оліфіра (стр.33-36)
Ситніков О. Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти: історія та сьогодення/ О. Ситніков (стр.37-38)
Олешко П. Розвиток післядипломної педагогічної освіти Волинської області в умовах реформування галузі/ П. Олешко (стр.39-41)
Отич О. Рада молодих учених ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" як осередок професійної самореалізації молодих науковців/ О. Отич, Я. Швень (стр.42)
Барабаш О. Діяльність школи молодих науковців як інноваційна форма співпраці між закладами післядипломної педагогічної освіти/ О. Барабаш, О. Ануфрієва (стр.43-45)
Скрипник М. Як відбирати й структурувати зміст освітнього курсу підготовки аспірантів (на прикладі вибіркової дисципліни "Творча майстерня молодого науковця")/ М. Скрипник (стр.46-52)
Сорочан Т. Професіоналізація андрагога: цінності, знання, навички/ Т. Сорочан (стр.53-57)
Покроєва Л. Персоналізація процесу підвищення кваліфікації педагогів у контексті системних змін загальної середньої освіти/ Л. Покроєва, М. Смирнова (стр.58-59)
Зелюк В. Система підвищення кваліфікації педагогічних працівників: синергія розвитку/ В. Зелюк (стр.60-63)
Берека В. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до роботи з обдарованими дітьми/ В. Берека (стр.64-66)
Бурлаєнко Т. Формування управлінської еліти як вищого кадрового складу державного управління/ Т. Бурлаєнко (стр.67-68)
Кошка О. Методична служба Хмельниччини в умовах децентралізації: становлення та розвиток/ О. Кошка (стр.69-71)
Петренко Л. Управління сучасною професійною освітою в регіоні в контексті концептуальних ідей В. С. Пікельної/ Л. Петренко (стр.72-75)
Сидоренко В. Професійний розвиток педагога в суспільстві, яке навчається/ В. Сидоренко (стр.76-83)
Бондарчук О. Технологія розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до діяльності в умовах соціальних трансформацій/ О. Бондарчук (стр.84-87)
Касьян С. Інтерактивні форми, методи й технології навчання слухачів кафедри відкритих систем та інформаційно-комунікаційних технологій/ С. Касьян (стр.88)
Гребенькова Г. Формування професійних компетентностей здобувачів професійної освіти/ Г. Гребенькова (стр.89-92)
Сергеєва Л. Система оцінювання має бути відкритою, а кожна оцінка - обгрунтованою та об'єктивною/ Л. Сергеєва (стр.93-95)
Петрович С. Навчально-практичний центр як осередок забезпечення якості надання освітніх послуг/ С. Петрович (стр.96-98)
Маніта В. Інформаційне освітнє середовище закладу професійної освіти/ В. Маніта (стр.99-101)
Романенко С. Особливості виховної роботи в групах інклюзивного навчання в закладах професійної освіти/ С. Романенко (стр.102-103)
Вайнола Р. Безбар'єрне середовище закладу освіти як умова інтеграції дітей з інвалідністю/ Р. Вайнола (стр.104-106)
Петренко Л. Управління сучасною професійною освітою в регіоні в контексті концептуальних ідей В. С. Пікельної/ Л. Петренко (стр.72-75)
Сидоренко В. Професійний розвиток педагога в суспільстві, яке навчається/ В. Сидоренко (стр.76-83)
Бондарчук О. Технологія розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до діяльності в умовах соціальних трансформацій/ О. Бондарчук (стр.84-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 021.2/М 82
Автор(и) : Москаленко Л., Зозуля О.
Назва : Бібліотека як простір для розвитку неформальної освіти : за матеріалами воркшопу для бібліотекарів від 29 червня 2017 р.
Місце публікування : Бібліотечна планета: Щоквартальний науково-виррбничий журнал: Національна парламентська бібліотека України, 2017. - N 3. - С. 23-26. (Шифр Б982359/2017/3)
УДК : 021.2
Предметні рубрики: Бібліотеки-- Освітній простір
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бібліотечний простір--освітній простір--освітній контент--навчання протягом життя--рівні можливості навчання--персоналізація процесу навчання--неформальна освіта
Анотація: В статті розповідається про формування на базі бібліотеки простору для реалізації концепції навчання протягом життя.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)