Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=періоди<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 93
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Терещук, Віталій.
    Медіакомунікації як інструмент пропагандистської боротьби «за серця та уми» на теренах ЦСЄ [Текст] / В. Терещук // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 21-28DOI 10.28925/2524-2644.2023.162. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Центральна та Східна Європа -- масмедіа -- пропаганда
Анотація: У статті аналізується роль медіакомунікацій як пропагандистського інструменту впливу на населення регіону Центральної та Східної Європи у два останніх на даний час періоди існування системи міжнародних відносин, а саме біполярний та постбіполярний. На основі тодішніх практик іномовлення показано, що пропагандистський вплив як на Радянський Союз, так і на країни ЦСЄ у часи Холодної війни посіли важливе місце у зовнішній політиці Сполучених Штатів Америки та їхніх союзників. Провідними інструментами такого медіавпливу на СРСР і соціалістичний блок були американські радіослужби «Голос Америки», «Радіо Вільна Європа» та «Радіо Визволення» («Радіо Свобода»). Охарактеризовано постбіполярний період у використанні пропагандистських медіакомунікацій і виокремлено дві тенденції. З одного боку, мало місце згортання великої кількості американських, британських, німецьких тощо служб мовлення через зникнення їхнього raison d’être. З іншого боку, після розпаду Радянського Союзу мала місце діяльність, яку можна розглядати як спробу відновити (зберегти) спільний медійний простір на теренах колишнього СРСР. Зокрема, в сфері медіакомунікацій активно просувався концепт «єдиного інформаційного простору СНД», який мав би зберегти домінування росії та російської мови у медіасфері пострадянських країн. Автором зроблена спроба окреслити перспективи збереження Центральної та Східної Європи у фокусі уваги іномовлення провідних акторів міжнародних відносин. Зокрема, обґрунтовано думку, що можливість збереження росією медійного впливу в кордонах СНД є малоймовірною, з огляду як на очевидний дрейф низки кавказьких та азійських пострадянських країн до більш близьких у культурному сенсі сусідніх країн, так і експансіоністську (включаючи воєнну агресію) політику росії останніх двох десятиліть, яка, вочевидь, підштовхнула країни регіону до переосмислення ролі російського медіапродукту як компоненту «м’якої сили» РФ та до посилення уваги до захисту національних інформаційних просторів. Щодо перспектив збереження Центральної та Східної Європи у фокусі уваги іних акторів міжнародних відносин, то це головним чином залежить від поточних зовнішньополітичних цілей, які можуть актуалізувати потребу використання медіакомунікацій як компоненту «м’якої сили».

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
373.3/.5.016
Я 22


    Яворська, С. Т.
    Методика навчання української мови як науки в середній школі: періоди становлення [Текст] : конспект лекцій / С. Т. Яворська. - Видання друге, змінене. - Київ : Ліра-К, 2019. - 42 с. - ISBN 966-8596-33-1
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методика навчання української мови--Середня школа--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика навчання

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.


    Романюк, Ірина.
    Педагогічний аналіз діяльності дошкільного закладу [Текст] / І. Романюк // Практика управління дошкільним закладом. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - N 5. - С. 5-9

Кл.слова (ненормовані):
об'єкти -- періоди -- проведення

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Московчук, Н.
    Робота з учнями в конфліктний та постконфліктний періоди [Текст] : Рекомендації для педагогічних працівників / Н. Московчук, І. Лавренчук // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2016. - № 9/10. - С. 65-66

Дод.точки доступу:
Лавренчук, І.


Є примірники у відділах:
Ф2 (25.05.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.
63.48/П 25-759176

    Пендлбери, Дж.
    Археология Крита [Текст] : историческая литература / Дж. Пендлбери . - Москва : Издательство иностранной литературы, 1950. - 416 с. : ил. ; 22 см. - (в тв. пер.) : 22.70 руб
ДРНТІ
УДК

Рубрики: археологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
археологія -- Кріт -- орнамент -- періоди
Дод.точки доступу:
Боровский, Я.М. \пер. с англ.\
Струве, В.В. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Пріцак, Омелян.
    Походження Русі. Передмова до першого і другого томів. Культурна ситуація: Захід. Два періоди давньонорманської літератури [Текст] / О. Пріцак // Хроніка-2000 : укр. культуролог. альманах. - 1993. - Кн.3/4 Вип. 1/2: Наш край. - С. 17-41. - Бібліогр. в кінці ст.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
82.09(477)
Г 15


    Галич, А. О.
    Історія літературознавства [Текст] : підручник. Частина ІІ. Українське літературознавство / А. О. Галич. - Луганськ : Рєзніков В. С. , 2006. - 160 с. - ISBN 966-8195-24-8 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українське літературознавство--Історія української літератури--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
періоди української літератури

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
94(477.411)
І 23


    Іванцов, І. О.
    Стародавній Київ [Текст] / І. О. Іванцов ; за редакцією доктора філософських і кандидата історичних наук Ю. В. Павленко ; упорядник Г. І. Іванцова-Костенко. - Київ : Фенікс, 2003. - 367 с. : іл. - ISBN 966-651-117-7 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Київ--Історія -- Монографії
Кл.слова (ненормовані):
територія -- найдавніше поселення -- виникнення міста -- періоди розвитку міста -- економічний розвиток -- боротьба князів -- батий
Анотація: Монографія написана по слідах археологічних розкопок в Києві 1936-1941 років, якими керував автор. Описується проміжок часу від найдавніших поселень до Батиєвої навали.
Дод.точки доступу:
Павленко, Ю. В. \редактор.\
Іванцова-Костенко, Г. І. \упорядник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.


    Маторіна, Наталя.
    Катастрофічні мотиви у творах Бруно Шульца [Текст] / Н. Маторіна // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 21. - С. 80-88DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.9. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Бруно Шульц -- прозові твори -- катастрофізм -- есхатологія -- трагізм -- оптимізм
Анотація: Суголосною викликам сьогодення є творчість талановитого письменника й художника, літературного критика, філософа, епістолографа першої половини ХХ ст. Бруно Шульца. У статті заналізовано прозові твори митця в ракурсі катастрофічних мотивів, адже окреслену проблематику шульцознавці дотепер досліджують чи то побіжно, чи то в зістав-ному аспекті — на матеріалі порівняння художніх творів різних письменників. Тому актуальність наукової розвідки полягає передусім у розширенні шульцологічної проблематики в межах літературознавчого дискурсу. З’ясовано зміст і розвиток терміна-поняття «ка-тастрофізм»; схарактеризовано окремі факти суспільного життя тієї доби, до якої нале-жав Бруно Шульц;окреслено періоди життєпису митця, які вплинули на формування його світосприймання, зокрема елементів катастрофічного бачення світу; виокремлено особливості шульцівського катастрофізму. Для досягнення мети дослідження застосовано такі методи літературознавчого аналізу: біографічний, соціологічний, а також елементи психологічного й рецептивного аналізу. Студіювання шульцівської прози доводить, що наяв-ність катастрофічних мотивів у творчості Бруно Шульца є цілком закономірною і виправ-даною. Катастрофічні тенденції його художніх творів мають вияв насамперед у бінарних контрастних опозиціях, крізь призму «добрипристойності» старого й «духа новочасності» нового (індустріального) міста на різних рівнях, наприклад: периферія — центр, людина — манекен, життя — кошмар, добро — зло, краса— каліцтво, надія— зневіра тощо. Акцентовано: шульцівський катастрофізм — це катастрофізм особливого різновиду; важливою ознакою художнього катастрофічного бачення світу Бруно Шульцом є його оптимізм, принаймні шульцівський трагізм має світлі, відрадні відтінки й сподівання. Авторка висновує, що вивчення конкретного матеріалу, зокрема шульцівського катастрофізму, сприятиме ґрунтовному теоретичному узагальненню літературознавчих досліджень окресленої про-блематики. Перспективними для подальших досліджень слугуватимуть катастрофічні, ес-хатологічні, апокаліптичні, навіть мазохічні мотиви, репрезентовані в літературно критичних працях й епістолярії Бруно Шульца.

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Хіхлушко, Богдан.
    Буття і смерть автора: від найдавніших часів до постмодернізму [Текст] / Б. Хіхлушко // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 21. - С. 103-111DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.12. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
автор -- авторство -- інтерпретація -- читач -- текст
Анотація: У статті досліджується поняття «автора» / «авторства» у літературі з точки зору його народження, еволюції, занепаду та повернення. Проблема авторства у літературознавстві пов’язана з питанням підходів у вивченні текстів: чи варто звертати увагу на особистість автора, яке місце займає автор у співвідношенні «автор — текст — читач» і чи можна цілком відмовитися від автора на користь читача або тексту? Предметом дослідження є поняття «автор» у літературі в контексті історичного розвитку феномену авторства. Метою дослідження є спроба комплексного аналізу феномену авторства, його еволюції, а та-кож зіставлення різних теорій та підходів у вивченні проблеми літературного авторства. Англо-американські літературознавці (Е. Беннетт, Ш. Берк, Дж. Фроу), розглядаючи питання авторства, включають до горизонту своїх пошуків ранні епохи — античність та середньо-віччя, де були наявні протомоделі авторства. Постать автора як самостійного творця, чиї ідеї оформлені у вигляді художнього твору, закріпилася у Новий час. Цьому сприяло, зокрема, винайдення друкарства та авторського права. У романтизмі поняття «автор» набуває ще більшого розвитку. Тут автор постає носієм оригінальних ідей, а художній твір є прямим відображенням його думок та натхнення. Кардинальні зміни відбуваються з ходом розвитку модернізму. У XX ст. представники формальної школи літературознавства, нової критики визначають, що твір не можна пояснювати виключно постаттю автора. Тепер центром уваги ставав текст, а згодом і читач. Апогеєм відходу від автороцентричної системи ста-ли роботи Р. Барта й М. Фуко у 60-х роках XX ст. Наприкінці століття літературознавці відновили активну дискусію щодо місця автора, вважаючи положення про «смерть автора» надто радикальним. У дослідженні застосовується історичний метод, який дасть змогу простежити еволюцію феномену авторства, порівняльний метод, який допоможе встано-вити логічні зв’язки між різними теоріями, а також метод аналізу. У ході роботи встановлені періоди розвитку авторства та специфічні особливості, які притаманні кожному з них. Зокрема, визначені характерні риси авторства в античній добі, середньовіччі, відродженні, романтизмі, реалізмі, модернізмі та постмодернізмі. Важливим елементом роботи є встановлення взаємозв’язків між різними теоріями авторства у XX ст., де відбувається боротьба з традиційними уявленнями про автора. Спираючись на дослі-дження Ш. Берка визначено, що перехід від автора до тексту та читача здійснювався посту-пово протягом першої половини XX ст. «Смерть автора» стала результатом напрацювань багатьох літературознавчих шкіл, а Р. Барт підсумував її у доволі радикальній формі. Швидке повернення автора до дискурсу зумовлене неможливістю розв’язати питання інтерпрета-ції тексту повністю ігноруючи автора, зокрема особливості його індивідуального стилю. Новизна роботи полягає в спробі глобального історичного погляду на проблему авторства, оскільки частіше про авторство говорять у контексті XX ст. Отримані результати до-поможуть глибше зрозуміти причини занепаду феномену авторства та його відродження, а також варіативність підходів під час дослідження художніх текстів.

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)