Пошуковий запит: (<.>K=план-конспект уроку<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 684
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Маркова Н. Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль/Н. Маркова // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2016,N N 12.-С.13-15
|
>2.
| Трохимець Є. Повість минулих літ - найдавніший літопис нашого народу/Є. Трохимець // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2016,N N 12.-С.10-12
|
>3.
| Сорока І. Микола Гоголь. "Ніч перед Різдвом". Образи Оксани і Вакули/І. Сорока // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 12.-С.13-16
|
>4.
| Комарова Т. Весь світ тобі належить, сину... За віршем Редьярда Кіплінга "Якщо..." та "Листами до сина" Василя Сухомлинського/Т. Комарова // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 12.-С.22-24
|
>5.
| Бордюг Л. Микола Гоголь. "Ніч перед Різдвом" Фольклорні образи й традиції в повісті/Л. Бордюг // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 12.-С.18-21
|
>6.
| Марчук Н. Словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні/Н. Марчук // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 12.-С.30-31
|
>7.
| Очеретна Л. Дзвінкі й глухі приголосні/Л. Очеретна, Н. Минько // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 12.-С.28-29
|
>8.
| Бутурлим Т. Ролі-маски: "за" і "проти"/Т. Бутурлим // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 12.-С.35-44
|
>9.
| Губська О. Вірші мої, недосяжні для тьми, будуть відлунювать сонце!../О. Губська // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2016,N N 12.-С.5-9
|
>10.
| Кравчук Л. Новела Олеся Гончара "Модрикамень" - гімн усеперемагаючому коханню/Л. Кравчук // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 12.-С.45-47
|
>11.
| Коваленко Т. Балада у творчості народів світу/Т. Коваленко // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 12.-С.25-27
|
>12.
| Первак О. Втілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф. Петрарки. Виразне читання сонетів напам’ять/О. Первак, С. Курій // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 1.-С.32-35
|
>13.
| Первак О. Франческо Петрарка. Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки. Образ ліричного героя та героїні/О. Первак, С. Курій // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 1.-С.28-32
|
>14.
| Первак О. Відображення внутрішнього світу ренесансної людини (описи природи, змалювання сили почуттів та ін.). Художні особливості сонетів В. Шекспіра. Виразне читання сонетів В. Шекспіра напам’ять/О. Первак, С. Курій // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 1.-С.42-46
|
>15.
| Сердечний В. Професійна лексика. Терміни/В. Сердечний, Л. О. Попова // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 1.-С.29-31
|
>16.
| Первак О. Порівняння образів героїнь сонетів Ф. Петрарки та В. Шекспіра, художніх засобів створеня жіночих образів/О. Первак, С. Курій // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 1.-С.46-49
|
>17.
| Слободянюк О. Перемога розуму може бути лише перемогою розумних/О. Слободянюк // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 12.-С.36-42
|
>18.
| Шестак О. Чи врятує світ краса? За оповіданням Івана Буніна "Красуня"/О. Шестак // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 12.-С.33-35
|
>19.
| Слободянюк О. "Я проповідував науку, а заперечував істину" або проблема моральної відповідальності вчених за наслідки наукових досліджень у драмі/О. Слободянюк // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 12.-С.42-45
|
>20.
| Мосійчук І. Буду я природі другом/І. Мосійчук // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 1.-С.11-14
|
>21.
| Пирожкова Т. Літературний ринг. Гра із зарубіжної літератури для 9 класу/Т. Пирожкова // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 12.-С.61-63
|
>22.
| Кравчук Л. В. Правила вживання знака м’якшення/Л. В. Кравчук // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 11.-С.27-29
|
>23.
| Комарова Т. Сторінками поезії "Срібного століття"/Т. Комарова // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 11.-С.32-37
|
>24.
| Угніч Р. Однорідні члени речення (із сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком). Правопис. Кома між однорідними членами речення /Р. Угніч // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 11.-С.32-33
|
>25.
| Кузнецова О. Трагічна історія родини Федорчуків - новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства. Михайло та Сава - протилежні психологічні типи. Українська література, 10 клас/О. Кузнецова // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 11.-С.43-45
|
>26.
| Корчева Т. Чи був справедливим вирок жінці-покритці тогочасного суспільства? За поемою Т. Г. Шевченка "Катерина". /Т. Корчева, Г. Гінкул // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2016,N № 11.-С.34-42
|
>27.
| Бондаренко Ю. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір/Ю. Бондаренко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2016,N N 11.-С.10-14
|
>28.
| Дем’яненко С. Діккенс як видатний представник англійської літератури, 10 клас/С. Дем’яненко // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 10.-С.42-49
|
>29.
| Бушакова О. Оскар Уайльд. "Хлопчик-зірка"/О. Бушакова, О. Красницька, Дж. Беглієрі // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 11.-С.20-24
|
>30.
| Гарматюк Н. Анна Ахматова. Життєвий і творчий шлях. Ахматова та Україна /Н. Гарматюк // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 11.-С.29-31
|
|
|