Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=платформа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
316.346
Д 37


   
    10 топ гендерної політики [Текст] / Міжнародний жіночий правозахисний центр "Ла Страда-Україна", ґендерна стратегічна платформа, Міністерство освіти і науки України, Комітет ВР України з питань прав людини, нац. меншин і міжнац. відносин. - Київ : [Україна], 2013. - 48 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Гендерна політика

Кл.слова (ненормовані):
ґендерна психологія
Дод.точки доступу:
Міжнародний жіночий правозахисний центр "Ла Страда-Україна"
ґендерна стратегічна платформа
Міністерство освіти і науки України
Комітет Верховної Ради України з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин (Київ)


Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

2.


    Adera, B. M.
    Social Media, Public Sphere and the Political Tragedies of Contemporary Ethiopia = Соціальні медіа, публічна сфера та політичні трагедії сучасної Ефіопії / B. M. Adera // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 9/10. - P5-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
cоціальні медіа -- федералізм -- демократія -- комунікативна раціональність -- публічна сфера
Анотація: З 1991 р. в Ефіопії демократія та федералізм сприймаються як конституційні основи держави. Основною метою підтримки двох політичних культур є наявність у державі численних культурних ідентичностей та фактична потреба в міжсуб’єктивному обговоренні суспільної сфери. І однією з основних сфер публічної сфери є соціальні медіа. Відповідно до Конституції Федеративної Демократичної Республіки Ефіопія, громадяни Ефіопії мають демократичні права на думки, позиції та висловлювання (ст. 29), тому в соціальних мережах цілком природно очікувати, що окремі люди говорять про різні справи держави вільно. По суті, соціальні медіа служать інструментом підтримки дискурсивних розмов між людьми. Однак це також спричинило значні суспільні потрясіння у всьому світі. Те ж саме відбувається сьогодні в Ефіопії. З одного боку, соціальні медіа як комунікаційна платформа дозволяють людям ефективно спілкуватися, обмінюючись альтернативними поглядами, установками та формуючи демократичний консенсус щодо соціальних аномалій та відповідей, а з іншого боку, медіа – це сфера комунікативної дезадаптованості, що продукує непорозуміння, екстремізм і девіантні поведінкові відхилення. У нинішньому ефіопському контексті основним джерелом комунікації та неправильної комунікації у соціальних мережах є «плюріверсальні ідентичності» культурного горизонту. У статті обговорюється зв’язок між демократією, федералізмом та соціальними медіа в нинішній Ефіопії. Зокрема висвітлено такі питання: сфера соціальних медіа в Ефіопії, сучасні та постмодерністські виклики соціальних медіа в Ефіопії; альтернативи реконструкції соціальних медіа
Дод.точки доступу:
Біньям Меконнен Адера


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Bilonozhko, O.
    Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work [Електронний ресурс] = Технологія розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи / O. Bilonozhko. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 42-46, DOI 10.28925/2311-2409.2022.375. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
вчителі ліцеїв -- педагогічна культура -- платформа «Педагогічна культура вчителя ліцею» -- система методичної роботи -- технологія розвитку педагогічної культури
Анотація: У статті розглядається технологія розвитку професійної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи. Обґрунтовано, що створення єдиної методичної платформи «Педагогічна культура вчителя ліцею» на базі міського науково-методичного центру уможливлює побудову чіткої стратегії розвитку професійної культури вчителів профільної школи, організацію постійного моніторингу процесу та об’єктивне оцінювання його результативності. Зазначено, що важливими елементами запропонованої технології є моніторинг результативності та зворотній зв’язок. Моніторинг здійснюється опитуванням на початковому та заключному етапах. Зворотній зв’язок забезпечується організацією обговорення після кожного проведеного заходу, а також дискусією у соціальних мережах і месенджерах. Програма розвитку педагогічної культури охоплює весь навчальний рік, тематика є багатоаспектною і актуальною, у ній задіяні усі педагоги міських ліцеїв, що дозволяє зробити розвиток педагогічної культури системним, постійним, всебічним і загальним. Запропонована технологія розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи (створення платформи «Педагогічна культура вчителя ліцею») забезпечує системне ознайомлення вчителів ліцею з передовим освітянським досвідом. Запропонована технологія забезпечує реалізацію педагогічних умов розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв і характеризується такими ознаками, як системність (максимально враховані різноманітні аспекти розвитку педагогічної культури вчителя), послідовність і регулярність (платформа діє протягом усього навчального року і пролонговується на наступний рік, заходи відбуваються щотижнево) та загальність (тотальне охоплення вчителів ліцеїв міста). Запропонована технологія дозволяє подолати розбіжності між організацією методичної діяльності, що має на меті підвищення професійної культури вчителів, у різних закладах профільної освіти міста.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Білоножко О. В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


   
    GoFundEd - краудфандингова платформа для освітніх проектів [Текст] // Школа. - Київ : Шкільний світ, 2016. - № 5. - С. 24-27


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
   005.745
   П 27


   
    I Школа земельного права України : програма 7 грудня 2019 року / Київський університет імені Бориса Грінченка, Національна асоціація адвокатів України, Платформа юридичної освіти. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - 8 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Земельне право--Програми конференції--З’їзди і конференції

Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Національна асоціація адвокатів України
Платформа юридичної освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

6.


   
    Pedagogical Constitution of Europe [Текст] // Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 2. - С. 58-60

Кл.слова (ненормовані):
ціннісна платформа педагогічної освіти -- зміст педагогічної освіти -- філософсько-методичні принципи педагогічної освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Sherman, M.
    Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine = Веб-ресурс з вивчення платформи arduino для програмних інженів у вищій освіті України / M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 69-77, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
платформа Arduino -- навчальний веб-ресурс -- програмний інженер
Анотація: Процес навчання в закладах вищої освіти перетворюється з системи передачі знань на систему їх самостійного здобування слухачами, пошук шляхів розв’язання проблем через дослідницьку діяльність, притаманну моделі навчання рівня вищої освіти «магістр». Розвитку професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах сучасного університету властиві такі суперечності, як: недостатнє врахування у змісті навчальних дисциплін потреб напрямку, за яким здійснюється підготовка магістрів зі спеціальностей 121 «Комп’ютерні науки» та 122 «Інженерія програмного забезпечення»; реалізація у процесі викладання цих дисциплін лише загальнорозвивальної функції, при цьому покращення навичок проектування та розробки програмних продуктів в підготовці майбутніх ІТ-фахівців залишається другорядною задачею; недостатньо чітко виявлена мотивація для науково-дослідницької та творчої діяльності студентів, що проходять навчання в рамках магістерської програми. Стаття присвячена проектуванню освітнього веб-ресурсу з вивчення платформи для аматорського конструювання Arduino як комп’ютерного засобу формування професійної компетентності студентів спеціальності 121 «Комп’ютерні науки», 122 «Інженерія програмного забезпечення». Моделювання даного веб-ресурсу орієнтовано на систематизацію знань та розвиток практичних навичок конструювання в умовах апаратної обчислювальної платформи Arduino при вивченні магістрантами навчальних дисциплін «Управління якістю електронних освітніх ресурсів» та «Управління інформаційними технологіями». В ході проектування студенти визначають мету та задачі навчання за допомогою електронних освітніх ресурсів, аналізують існуючі аналоги сайтів по вивченню Arduino, виділяють основні групи вимог, проектують інформаційну архітектуру, представляють діаграму прецендентів щодо ролей, характерних для веб-сайту навчального призначення. Застосування даної теми у навчально-виховному процесі Херсонського державного університету спрямоване на розвиток професійних компетенцій майбутніх програмістів завдяки активному впровадженню нових освітніх технологій, використанню можливостей інформаційного простору, а також партнерству педагога й слухача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Samchynska, Y.
Самчинська Ярослава
Kuzhelyuk, N.
Кужелюк Наталія
Шерман Михайло


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Shvets, Valentyna.
    New model of feedbacks between students and e-leaming platform MOODLE [Текст] = Нова модель зворотних зв’язків між студентом і платформою дистанційного навчання MOODLE / V. Shvets // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 2. - С. 46-51

Кл.слова (ненормовані):
зворотний зв’язок -- освітні технології -- платформа електронного навчання MOODLE

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Soliar, I.
    The Western Ukrainian Association of the League of Nations: the Ideological Platform, Activity at the Congresses of the League of Nations Union of Associations (1922 - 1924) = Західно-Українське товариство Ліги Націй: ідеологічна платформа, діяльність на конгресах союзу товариств Ліги Націй (1922 - 1924) / I. Soliar, O. Finogenov, L. Skoruch // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P17-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Західно-Українське товариство Ліги Націй -- Союз Товариств Ліги Націй -- еміграційний уряд -- Східна Галичина -- Польська держава
Анотація: Західно-Українське товариство Ліги Націй (ЗУТЛН) – одна з провідних еміграційних організаційних структур західноукраїнських політичних діячів, створених з метою розширення впливу на міжнародному рівні екзильного уряду ЗУНР для вирішення проблеми державного статусу Східної Галичини. Товариство у 1922 - 1924 рр. виступало на міжнародній арені захисником національно-державницьких інтересів українців Галичини, пропагувало ідею відновлення української державності після завершення Першої світової війни. Мета статті - проаналізувати особливості створення товариства, його зовнішньополітичну діяльність, охарактеризувати ефективність роботи керівних органів ЗУТЛН, діяльність представників товариства у Союзі Товариств Ліги Націй (СТЛН), акцентувати на співпраці з політичними партіями Західної України.
Дод.точки доступу:
Finogenov, O.
Фіногенов Олег
Skoruch, L.
Скорич Лілія
Соляр Ігор


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Іванова, Вікторія.
    Як нам вдалося суттєво поліпшити організацію дистанційного навчання [Текст] / В. Іванова // Практика управління закладом освіти : спеціалізований журнал. - 2021. - № 4. - С. 29-32

Кл.слова (ненормовані):
платформа HUMAN

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)