Пошуковий запит: (<.>K=платформа<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Уельбек М. Платформа/М. Уельбек ; пер. з фр. Р. В. Мардера. - 2004
|
>2.
| Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтенинтальний діалог інтелектуалів/Київська міська державна адміністрація, Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Платформа "Діалог Євразії" в Україні, Українська Академія Акмеологічних Наук, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2011
|
>3.
| Огнев’юк В. О. Відповідальність інтелектуалів/В. О. Огнев’юк // Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтенинтальний діалог інтелектуалів. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2011.-С.7-10
|
>4.
| Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтенинтальний діалог інтелектуалів/Київська міська державна адміністрація, Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Платформа "Діалог Євразії" в Україні, Укр. Академія Акмеологічних Наук, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2011
|
>5.
| Педагогічний процес: теорія і практика/Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка Вип. 3. - 2012
|
>6.
| 10 топ гендерної політики/Міжнародний жіночий правозахисний центр "Ла Страда-Україна", ґендерна стратегічна платформа, Міністерство освіти і науки України, Комітет ВР України з питань прав людини, нац. меншин і міжнац. відносин. - 2013
|
>7.
| Інформаційні технології - 2014/Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін. - 2014
|
>8.
| Проблеми освіти - 2015г.,N 84 (Введено оглавление)
|
>9.
| Шиліна Г. А. Методика дистанційного навчання української мови учнів основної школи/Г. А. Шиліна. - 2016
|
>10.
| Шиліна Г. А. Методика дистанційного навчання української мови учнів основної школи/Г. А. Шиліна. - 2016
|
>11.
| Бобряк Л. OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії/Людмила Бобряк // Рідна школа. -Київ:Фенікс, 2016,N N 8/9.-С.61–66
|
>12.
| Pedagogical Constitution of Europe // Іноземні мови. -Київ, 2016,N № 2.-С.58-60
|
>13.
| GoFundEd - краудфандингова платформа для освітніх проектів // Школа. -Київ:Шкільний світ, 2016,N № 5.-С.24-27
|
>14.
| Іноземні мови - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>15.
| Рідна школа - 2016г.,N 8/9 (Введено оглавление)
|
>16.
| Опанасюк Ю. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти/Ю. Опанасюк // Вища освіта України. -К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України":М-во освіти і науки УКраїни, 2016,N № 1.-С.49-53
|
>17.
| Школа - 2016г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>18.
| Конрад Дж. Серце пітьми/Дж. Конрад ; переклад з англійської Тараса Бойка. - 2016
|
>19.
| Бобряк Л. OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії/Л. Бобряк // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 8/9.-С.61–66
|
>20.
| Коваль Л. Інтегральні засади функціонування споживачів кооперації та кооперативної освіти: відповідні на виклики XXI ст./Л. Коваль, В. Церклевич // Вища школа. -Київ:Знання, 2017,N № 12.-С.7-24
|
|
|