Пошуковий запит: (<.>K=платформа<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтенинтальний діалог інтелектуалів/Київська міська державна адміністрація, Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Платформа "Діалог Євразії" в Україні, Українська Академія Акмеологічних Наук, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2011
|
>2.
| Педагогічний процес: теорія і практика/Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка Вип. 3. - 2012
|
>3.
| Інформаційні технології - 2014/Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін. - 2014
|
>4.
| 10 топ гендерної політики/Міжнародний жіночий правозахисний центр "Ла Страда-Україна", ґендерна стратегічна платформа, Міністерство освіти і науки України, Комітет ВР України з питань прав людини, нац. меншин і міжнац. відносин. - 2013
|
>5.
| Уельбек М. Платформа/М. Уельбек ; пер. з фр. Р. В. Мардера. - 2004
|
>6.
| Школа - 2016г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>7.
| Іноземні мови - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Рідна школа - 2016г.,N 8/9 (Введено оглавление)
|
>9.
| Опанасюк Ю. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти/Ю. Опанасюк // Вища освіта України. -К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України":М-во освіти і науки УКраїни, 2016,N № 1.-С.49-53
|
>10.
| Бобряк Л. OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії/Л. Бобряк // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 8/9.-С.61–66
|
>11.
| Практика управління дошкільним закладом - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>12.
| Вища освіта України - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>13.
| Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>14.
| Англійська мова та література - 2018г.,N 1/3 (Введено оглавление)
|
>15.
| Вища школа - 2017г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>16.
| Український тиждень - 2018г.,N 9/10 (Введено оглавление)
|
>17.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>18.
| Кажан Ю. Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE/Ю. Кажан // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.112-118
|
>19.
| Сучасна школа України - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>20.
| GoFundEd - краудфандингова платформа для освітніх проектів // Школа. -Київ:Шкільний світ, 2016,N № 5.-С.24-27
|
|
|