Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=платформа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.346/Д 37
Назва : 10 топ гендерної політики
Вихідні дані : Київ: [Україна], 2013
Кільк.характеристики :48 с
Колективи : Міжнародний жіночий правозахисний центр "Ла Страда-Україна", ґендерна стратегічна платформа, Міністерство освіти і науки України, Комітет Верховної Ради України з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин (Київ) :
ДРНТІ : 11.25.61
УДК : 316.346
Предметні рубрики: Гендерна політика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ґендерна психологія
Примірники : всього : Ф1(2)
Вільні : Ф1(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Adera B. M.
Назва : Social Media, Public Sphere and the Political Tragedies of Contemporary Ethiopia
Паралельн. назви :Соціальні медіа, публічна сфера та політичні трагедії сучасної Ефіопії
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2021. - № 9/10. - С. 5-12. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2021/9/10). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): cоціальні медіа--федералізм--демократія--комунікативна раціональність--публічна сфера
Анотація: З 1991 р. в Ефіопії демократія та федералізм сприймаються як конституційні основи держави. Основною метою підтримки двох політичних культур є наявність у державі численних культурних ідентичностей та фактична потреба в міжсуб’єктивному обговоренні суспільної сфери. І однією з основних сфер публічної сфери є соціальні медіа. Відповідно до Конституції Федеративної Демократичної Республіки Ефіопія, громадяни Ефіопії мають демократичні права на думки, позиції та висловлювання (ст. 29), тому в соціальних мережах цілком природно очікувати, що окремі люди говорять про різні справи держави вільно. По суті, соціальні медіа служать інструментом підтримки дискурсивних розмов між людьми. Однак це також спричинило значні суспільні потрясіння у всьому світі. Те ж саме відбувається сьогодні в Ефіопії. З одного боку, соціальні медіа як комунікаційна платформа дозволяють людям ефективно спілкуватися, обмінюючись альтернативними поглядами, установками та формуючи демократичний консенсус щодо соціальних аномалій та відповідей, а з іншого боку, медіа – це сфера комунікативної дезадаптованості, що продукує непорозуміння, екстремізм і девіантні поведінкові відхилення. У нинішньому ефіопському контексті основним джерелом комунікації та неправильної комунікації у соціальних мережах є «плюріверсальні ідентичності» культурного горизонту. У статті обговорюється зв’язок між демократією, федералізмом та соціальними медіа в нинішній Ефіопії. Зокрема висвітлено такі питання: сфера соціальних медіа в Ефіопії, сучасні та постмодерністські виклики соціальних медіа в Ефіопії; альтернативи реконструкції соціальних медіа
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bilonozhko O.
Назва : Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Технологія розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 37. - С. 42-46. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.375 (Шифр П225817115/2022/37). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.375
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчителі ліцеїв--педагогічна культура--платформа «педагогічна культура вчителя ліцею»--система методичної роботи--технологія розвитку педагогічної культури
Анотація: У статті розглядається технологія розвитку професійної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи. Обґрунтовано, що створення єдиної методичної платформи «Педагогічна культура вчителя ліцею» на базі міського науково-методичного центру уможливлює побудову чіткої стратегії розвитку професійної культури вчителів профільної школи, організацію постійного моніторингу процесу та об’єктивне оцінювання його результативності. Зазначено, що важливими елементами запропонованої технології є моніторинг результативності та зворотній зв’язок. Моніторинг здійснюється опитуванням на початковому та заключному етапах. Зворотній зв’язок забезпечується організацією обговорення після кожного проведеного заходу, а також дискусією у соціальних мережах і месенджерах. Програма розвитку педагогічної культури охоплює весь навчальний рік, тематика є багатоаспектною і актуальною, у ній задіяні усі педагоги міських ліцеїв, що дозволяє зробити розвиток педагогічної культури системним, постійним, всебічним і загальним. Запропонована технологія розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи (створення платформи «Педагогічна культура вчителя ліцею») забезпечує системне ознайомлення вчителів ліцею з передовим освітянським досвідом. Запропонована технологія забезпечує реалізацію педагогічних умов розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв і характеризується такими ознаками, як системність (максимально враховані різноманітні аспекти розвитку педагогічної культури вчителя), послідовність і регулярність (платформа діє протягом усього навчального року і пролонговується на наступний рік, заходи відбуваються щотижнево) та загальність (тотальне охоплення вчителів ліцеїв міста). Запропонована технологія дозволяє подолати розбіжності між організацією методичної діяльності, що має на меті підвищення професійної культури вчителів, у різних закладах профільної освіти міста.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : GoFundEd - краудфандингова платформа для освітніх проектів
Місце публікування : Школа. - Київ: Шкільний світ, 2016. - № 5. - С. 24-27 (Шифр Ш872624/2016/5)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.745/П 27
Назва : I Школа земельного права України : програма 7 грудня 2019 року
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019
Кільк.характеристики :8 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Національна асоціація адвокатів України, Платформа юридичної освіти
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 10.55
УДК : 005.745:349.4 + 349.4
Предметні рубрики: Земельне право-- Програми конференції
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Pedagogical Constitution of Europe
Місце публікування : Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 2. - С. 58-60 (Шифр І368505/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісна платформа педагогічної освіти--зміст педагогічної освіти--філософсько-методичні принципи педагогічної освіти
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sherman M., Samchynska Y., Kuzhelyuk N.
Назва : Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine
Паралельн. назви :Веб-ресурс з вивчення платформи arduino для програмних інженів у вищій освіті України
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 7. - С. 69-77. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.7 (Шифр В505452853/2019/7). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): платформа arduino --навчальний веб-ресурс--програмний інженер
Анотація: Процес навчання в закладах вищої освіти перетворюється з системи передачі знань на систему їх самостійного здобування слухачами, пошук шляхів розв’язання проблем через дослідницьку діяльність, притаманну моделі навчання рівня вищої освіти «магістр». Розвитку професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах сучасного університету властиві такі суперечності, як: недостатнє врахування у змісті навчальних дисциплін потреб напрямку, за яким здійснюється підготовка магістрів зі спеціальностей 121 «Комп’ютерні науки» та 122 «Інженерія програмного забезпечення»; реалізація у процесі викладання цих дисциплін лише загальнорозвивальної функції, при цьому покращення навичок проектування та розробки програмних продуктів в підготовці майбутніх ІТ-фахівців залишається другорядною задачею; недостатньо чітко виявлена мотивація для науково-дослідницької та творчої діяльності студентів, що проходять навчання в рамках магістерської програми. Стаття присвячена проектуванню освітнього веб-ресурсу з вивчення платформи для аматорського конструювання Arduino як комп’ютерного засобу формування професійної компетентності студентів спеціальності 121 «Комп’ютерні науки», 122 «Інженерія програмного забезпечення». Моделювання даного веб-ресурсу орієнтовано на систематизацію знань та розвиток практичних навичок конструювання в умовах апаратної обчислювальної платформи Arduino при вивченні магістрантами навчальних дисциплін «Управління якістю електронних освітніх ресурсів» та «Управління інформаційними технологіями». В ході проектування студенти визначають мету та задачі навчання за допомогою електронних освітніх ресурсів, аналізують існуючі аналоги сайтів по вивченню Arduino, виділяють основні групи вимог, проектують інформаційну архітектуру, представляють діаграму прецендентів щодо ролей, характерних для веб-сайту навчального призначення. Застосування даної теми у навчально-виховному процесі Херсонського державного університету спрямоване на розвиток професійних компетенцій майбутніх програмістів завдяки активному впровадженню нових освітніх технологій, використанню можливостей інформаційного простору, а також партнерству педагога й слухача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Shvets, Valentyna
Назва : New model of feedbacks between students and e-leaming platform MOODLE
Паралельн. назви :Нова модель зворотних зв’язків між студентом і платформою дистанційного навчання MOODLE
Місце публікування : Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 2. - С. 46-51 (Шифр В748746/2017/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зворотний зв’язок--освітні технології--платформа електронного навчання moodle
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Soliar I., Finogenov O., Skoruch L.
Назва : The Western Ukrainian Association of the League of Nations: the Ideological Platform, Activity at the Congresses of the League of Nations Union of Associations (1922 - 1924)
Паралельн. назви :Західно-Українське товариство Ліги Націй: ідеологічна платформа, діяльність на конгресах союзу товариств Ліги Націй (1922 - 1924)
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 4. - С. 17-22. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/4). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): західно-українське товариство ліги націй--союз товариств ліги націй--еміграційний уряд--східна галичина--польська держава
Анотація: Західно-Українське товариство Ліги Націй (ЗУТЛН) – одна з провідних еміграційних організаційних структур західноукраїнських політичних діячів, створених з метою розширення впливу на міжнародному рівні екзильного уряду ЗУНР для вирішення проблеми державного статусу Східної Галичини. Товариство у 1922 - 1924 рр. виступало на міжнародній арені захисником національно-державницьких інтересів українців Галичини, пропагувало ідею відновлення української державності після завершення Першої світової війни. Мета статті - проаналізувати особливості створення товариства, його зовнішньополітичну діяльність, охарактеризувати ефективність роботи керівних органів ЗУТЛН, діяльність представників товариства у Союзі Товариств Ліги Націй (СТЛН), акцентувати на співпраці з політичними партіями Західної України.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванова, Вікторія
Назва : Як нам вдалося суттєво поліпшити організацію дистанційного навчання
Місце публікування : Практика управління закладом освіти: спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР-Україна, 2021. - № 4. - С. 29-32 (Шифр П447988/2021/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): платформа human
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Іноземні мови -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Ніколаєва С. Ю. Міжкультурна іншомовна освіта в Україні: ключові проблеми/ С. Ю. Ніколаєва (стр.3-9) Кл.слова: іноземна мова,методична підготовка,міжкультурна іншомовна освіта
Бігич О. Б. Тio Spanish - віртуальний учитель / викладач іспанської мови/ О. Б. Бігич (стр.10-13) Кл.слова: іспанська мова,Тio Spanish,школярі
Шевелько К. О. Теоретичні передумови навчання гетеровалентних видів перекладу учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови/ К. О. Шевелько (стр.14-20) Кл.слова: анотаційний переклад,реферативний переклад,мета навчання
Шумський О. Л. Веб-квест проект як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови / О. Л. Шумський (стр.21-26) Кл.слова: інформаційні технології,активні методи навчання,веб-квест технології
Тишко Н. М. Зміст диференційованого навчання англомовного читання майбутніх інженерів/ Н. М. Тишко (стр.27-33) Кл.слова: диференційоване навчання,зміст навчання,навички
Чухно О. А. Психолінгвістичні особливості оволодіння майбутніми вчителями англійської мови інтерлінгвальною вимовою в умовах субординативного мультилінгвізму/ О. А. Чухно (стр.34-39) Кл.слова: субординативний мультилінгвізм,інтерлінгвальна фонетична система,мовне перенесення
Мартиненко О. Є. Критерії відбору аудіотекстів для навчання майбутніх перекладачів англомовного аудіювання в умовах заочної форми навчання/ О. Є. Мартиненко (стр.40-47) Кл.слова: майбутні перекладачі,аудіотекст,заочна форма навчання
Бесклінська О. П. Використання технологій статистичних обчислень у гуманітарних дослідженнях/ О. П. Бесклінська (стр.48-53) Кл.слова: статистичні методи,пакет Mikrosoft Exce,пакет Statistika
Педагогічна Конституція Європи (стр.54-57) Кл.слова: педагогічна освіта у Європейському просторі,основні компетенції європейського вчителя,основні педагогічні стратегії
Pedagogical Constitution of Europe (стр.58-60) Кл.слова: ціннісна платформа педагогічної освіти,зміст педагогічної освіти,філософсько-методичні принципи педагогічної освіти
Competences for democratic culture (стр.61-62) Кл.слова: культура демократії,компетентність,критичне мислення
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 (стр.63-64) Кл.слова: видання 2011-2014 рр.,сучасні мови,мовознавство
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколова І., Стрельченко О., Козинська І., Селезньова С., Козинський О.
Назва : Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 3. - С. 89-98. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.9 (Шифр Н057263/2021/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивна лекція--клінічні дисципліни--навчальна платформа moodlecloud--тьюторський супровід--медичний університет
Анотація: У статті автори пропонують своє розуміння актуальних смислів інтерактивних лекцій як важливої складової хмарно-орієнтованого освітнього середовища в медичному університеті. Серед використаних методів дослідження – аналіз і узагальнення наукових джерел для обґрунтування теоретичної платформи дослідження; моделювання і метод дослідного навчання – для визначення компонентів лекції і уточнення умов проведення інтерактивних лекцій; соціометричного аналізу ефективності взаємодії всередині малої групи для оцінювання результатів навчання за різними форматами лекцій. Описано досвід використання двох форматів лекцій (з елементами інтерактиву та інтерактивної) на прикладі навчання неврології в Донецькому національному медичному університеті. Визначено та охарактеризовано організаційні (навчальні ресурси і активні елементи освітньої платформи Moodle; гнучка функціональна структура лекції; когнітивно-пізнавальний та мотиваційний критерії ефективності інтерактивної лекції) та дидактичні умови проведення інтерактивних лекцій з клінічних дисциплін. Зроблено висновок, що дидактичні принципи навчання (науковості, безперервності набуття наукових знань і формування клінічного досвіду, активності і самостійності здобувачів вищої освіти, інтерактивності) забезпечують ефективність проведення інтерактивних лекцій. Доведено, що навчання на основі запитів та реальних клінічних ситуацій (з використанням принципів доказової медицини) посилюють конверсію пасивної презентації навчального матеріалу в комунікаційні та комунікативні практики, сприяють розвитку клінічного мислення студентів. Автори дійшли висновку, що тьюторський супровід спрямовує на вибудовування освітньої траєкторії навчання майбутнього лікаря, сприяє формуванню в нього соціальних навичок і професійної рефлексії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004:37.011.33(075/І 74-951315877
Назва : Інформаційні технології - 2014 : зб. тез І Української конференції молодих науковців, 22-23 трав. 2014 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін :
ДРНТІ : 20.01
УДК : 004:37.011.33(075.8) + 37.013.82
Предметні рубрики: Інформаційні технології
Освіта-- Інформаційні технології
Зміст : Хмарні технології в освіті: Dropbox/ А. Блощаневич [та ін.]. Використання вебінарів у навчальному процесі/ Д. М. Бодненко. Професійні компетентності бібліотекаря в умовах інноваційної діяльності бібліотеки/ О. В. Дудник. Переваги використання ІКТ у навчальному процесі/ І. B. Герасименко, Глущенко В. В. . Організація навчальної діяльності молодших школярів на основі теорії множинного інтелекту/ М. А. Гладун. Застосування мережевих сервісів у навчально-виховному процесі / О. М. Глушак. Мережа електронних бібліотек установ НАПН України на допомогу вчителю/ А. В. Яцишин. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Pixlr Express / А. Коваленко [и др.]. Lync 2013 — платформа для організації та проведення вебінарів/ А. Б. Кочарян. / А. Б. Кочарян. Інформаційні технології в управлінні самостійною роботою студентів/ Л. С. Колгатіна. Застосування функціонального методу до моделювання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти/ К. Р. Колос. Організація самостійної діяльності школярів у дистанційному режимі/ А. О. Костогриз. Експертні системи як засіб підвищення ефективності проведення профорієнтаційної роботи/ Г. А. Кучаковська. Віртуальне освітнє середовище як інструмент саморозвитку студента/ А. Кірда. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: Google Maps/ В. Бубнюк [и др.]. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: FileLab Video Editor/ A. Ломакіна, Бельскіте X. , І. Гаращук. Методологічні підходи та інструментальне забезпечення освітніх технологій суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Проблема плагіату у вищих навчальних закладах та шляхи її вирішення/ Є. І. Матасар. Формування готовності майбутніх вчителів інформатики до проведення моніторингового дослідження/ Н. П. Мазур. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті/ П. І. Мельніченко. Порівняння використання сервісу Google із сервісом Mail в освітньому процесі/ В. В. Нагорна [та ін.]. Організація проектно-дослідницької діяльності студентів з використанням мережевих сервісів/ Л. М. Огнівчук. Workshiftmg для студента/ К. П. Плєвако. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів математики/ Н. С. Пономарева. Роль інформаційних технологій у підготовці вчителя/ В. В. Прошкін. Використання опорних відеофрагментів у навчальному процесі/ С. П. Радченко. Використання інформаційних технологій для підвищення ефективності викладання дисциплін інженерного циклу/ О. Ю. Рудик. Використання Tumblr в освітньому процесі. / І. Самойленко [та ін.]. Використання мобільних технологій для підвищення пізнавального інтересу учнів до програмування/ А. В. Шипілов. Організація самостійного вивчення "Методів оптимізації" з використанням інтернет-порталу/ Я. Б. Сікора. Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі YouTube/ І. Сотников [та ін.]. Програмний інструментарій для ІКТ-підтримки складової курсу "Основи медіа-освіти" для майбутніх учителів інформатики/ Л. П. Остапенко, O. K. Соловйова. Досвід використання автоматизованих видавничих систем як складових інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу/ І. С. Степура. Інформаційні технології в роботі вчителя/ А. Стецев'ят. Використання Microsoft Office 365 у навчально-виховному процесі/ С. Тартасюк [та ін.]. Використання сервісів Google Академія та Google Books Ngram Viewer для пошуку наукової інформації/ А. В. Тютюнник. Застосування хмарного сервісу Google Picasa в освіті/ І. Д. Бовсуновська [та ін.]. Електронна співпраця на основі Веб 2.0/ Л. О. Варченко-Троценко. Вікі-портал університету як засіб організації колаборації студентів/ Л. О. Варченко-Троценко. Microsoft Office 365: практичне застосування для вдосконалення процесу інформатизації навчання / О. Вернигоренко, Ю. Мельник, Т. Салата. Використання Google Drive в освітньому процесі / О. Владикін [та ін.]. Використання хмарного сервісу Dropbox в освітньому процесі/ В. О. Волков, Левицька О. І. , Н. В. Соболь. Електронний підручник "Інформаційні системи" : досвід створення/ О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко. Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ/ А. С. Карпенко. Впровадження інноваційних технологій навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу/ Ю. М. Кучірка [та ін.]. Сайт ВНЗ як засіб інформаційно-комунікаціїіної взаємодії суб'єктів освітньої діяльності/ Г. О. Зензіна. Використання нелінійних мультимедійних презентацій у навчальному процесі університету/ С.М. Рижко-Семенюк. Особливості створення змістовно-структурної моделі хмароорієнтованого навчального середовища студента/ С.М. Співак. Альтернативный алфавит представления данных на семисегментных индикаторах/ Д. В. Горбатовский. Numerical solution of hyperbolic equations by means of the package Mathсad/ S. Makovetska, О. Seidykh. Інтелектуальна інформаційна технологія параметричного синтезу нейрофаззі мереж/ А. О. Олійник, C. O. Субботін, C. O. Скрупський. Використання інформаційних технологій у театрі/ Л. Первак. Програмна реалізація встановлення стійкості диференціальних рівнянь із комплексними коефіцієнтами/ З. Ю. Філєр, А. С. Шелуденко. Патентні дослідження з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Информационная технология принятия решений при проведении тендеров/ Т. А. Колпакова. Можливості застосування інформаційних технологій у маркетингових дослідженнях в Україні/ Н. П. Литвин, О. О. Сонько. Удосконалення акустичних систем для масових заходів засобами безпроводових телекомунікацій/ P. O. Доценко, В. М. Співак, 0. 0. Довженко. Дослідницько-навчальна цифрова лабораторія з використанням ІТ-технологій/ С. Федорчук, В. Співак. Основні поняття та переваги хмарних технологій/ О. І. Яценко. Використання хмарного сервісу Google таблиці/ Я. С. Федосова [та ін.]. Минимизация вычислительных ресурсов при движении робота в двумерном пространстве/ С. А. Лигус. Автоматизація прийняття маршрутизаційних рішень в мережі Інтернет Сервіс Провайдера/ М. Г. Лискова. Особливості схеми реалізації поштового сервісу для численної аудиторії/ М. Г. Лискова, O. Я. Гордієнко, В. М. Співак. Огляд програм для моніторингу працездатності інтернет-ресурсів/ М. В. Машкіна. Возможности увеличения полезного объема стеганоконтейнера за счет искусственного "зашумления"/ А. А. Мужайло, А. Г. Власюк. Побудова системи автоматичного реферування тексту на основі ієрархічної нечіткої нейронної мережі / А. Ю. Михайлюк, Л. М. Огнівчук. Розробка системи автоматизованої комунікації під час реалізації процесів групової динаміки в організації/ В. М. Льовкін.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), ГП ІБВ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(4), ГП ІБВ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ісаєнко О. О.
Назва : Наповнення Краєзнавчого електронного мультиресурсу "Київ: відомий та невідомий" на платформі Wiki
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 1(7). - С. 77-83 (Шифр І254815328/2019/1(7))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): краєзнавчий електронний мультиресурс--київ--проект університету грінченка
Анотація: У Київському університеті імені Бориса Грінченка студентами, які навчаються в Інституті журналістики на спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», у межах функціонування Інформаційноаналітичного центру з 2018–2019 навчального року на платформі Wiki розпочато тестове наповнення Краєзнавчого електронного мультиресурсу «Київ: відомий та невідомий», в якому міститимуться відомості про документи, в яких описано історію міста, а також карти, плани і схеми адміністративних територій та історичних місцевостей в різні періоди, малюнки і фотографії, на яких зображено вулиці, будівлі, маєтки Києва, побутові речі, одяг, прикраси, знаряддя праці киян, культові споруди, пам’ятки культури, витвори мистецтва тощо. Сформульовано соціокультурні завдання реалізації Проекту, серед яких – зрощення глибокої поваги до віковічних народних та дотримання і примноження унікальних місцевих традицій Києва, прищеплення потягу до давніх мистецьких традицій Києва, творче і вміле використання безцінної історичної та культурної спадщини київської землі у розбудові незалежної, соборної і процвітаючої України, виявлення, оберігання та популяризація місцевих пам’яток природи, матеріальної і духовної культури Києва, донесення до прийдешніх поколінь безцінних історичних краєзнавчих знань про політичний, економічний, культурний та релігійний розвиток Києва як визначального осередка української народності і державності. Подано методичні рекомендації з наповнення Краєзнавчого електронного мультиресурсу «Київ: відомий та невідомий» на платформі Wiki. Структура і технічна платформа Проекту були розроблені Науково-дослідною лабораторією інформатизації освіти спільно з кафедрою бібліотекознавства та інформології Інституту журналістики Університету Грінченка
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Історія та правознавство -2020р.,N 22/24
Цікаві статті :
Інтегрований курс "Всесвітня історія. Історія України". 6 клас (матеріали для повторення за 5 клас) (стр.2-11.)
Історія України. 7 клас (матеріали для повторення за 6 клас) (стр.12-14.)
Всесвітня історія. 7 клас (матеріали для повторення за 6 клас) (стр.15-26.)
Історія України. 8 клас (матеріали для повторення за 7 клас) (стр.27-31.)
Всесвітня історія. 8 клас (матеріали для повторення за 7 клас) (стр.32-34.)
Історія України. 9 клас (матеріали для повторення за 8 клас) (стр.35-44.)
Всесвітня історія. 9 клас (матеріали для повторення за 8 клас) (стр.45-49.)
Історія України. 10 клас (матеріали для повторення за 9 клас) (стр.50-56.)
Всесвітня історія. 10 клас (матеріали для повторення за 9 клас) (стр.57-60.)
Історія України. 11 клас (матеріали для повторення за 10 клас) (стр.61-64.)
Всесвітня історія. 11 клас (матеріали для повторення за 10 клас) (стр.65-68.)
Дмитрієва О. Є. Русофіли ("москвофіли") і народовці ("українофіли")/ О. Є. Дмитрієва (стр.69-73.)
Шиманчик Я. М. Величне століття. Османська імперія. Сулейман І Пишний/ Я. М. Шиманчик (стр.74-77.)
Нужа Ю. П. Пантбук до уроків узагальнення/ Ю. П. Нужа (стр.78-80.)
Татаринов М. Інформаційно-методична та дидактична платформа навчання патріотизму, доброчинності та волонтерства/ М. Татаринов, Н. Войтенко (стр.81-87.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Альперт С. І., Альперт М. І., Катін П. Ю.
Назва : Програмно-апаратна інфраструктура назеиної автономної платформи з елементами штучного інтелекту
Місце публікування : Математичні машини і системи: науковий журнал/ Національна академія наук України, Інститут проблем математичних машин і систем НАН України. - Київ, 2021. - N 1. - С. 24-31. - ISSN 1028-9763 (Шифр М750337435/2021/1). - ISSN 1028-9763
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мікропроцесори--діаграма розгортання--діаграма компонентів--автономна рухома платформа--оброблення зображення--вбудовані системи--мікрокомп’ютер--штучний інтелект
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Англійська мова та література -2018р.,N 1/3
Цікаві статті :
Бойко М. І. Розвиток ключових надпредметних компетентностей засобами англійської мови/ М. І. Бойко (стр.5-7) Кл.слова: англійська мова,ключові компетентності,загальнокультурна компетентність
Коваль В. М. Зміст навчання іноземних мов у контексті реалізації європейського вибору України/ В. М. Коваль (стр.8-16) Кл.слова: іноземна мова,багатомовність,розвиток сучасної шкільної освіти
Мачуха Л. О. English in test (8 fopm)/ Л. О. Мачуха (стр.17-23) Кл.слова: комунікативна компетентність,засоби іноземної мови
Харченко Ю. Ю. Формування ключових життєвих компетентностей в умовах сучасної модернізації освіти засобами ІКТ/ Ю. Ю. Харченко (стр.24-26) Кл.слова: компетенція,соціальні навички,інтернет платформа
Козаренко О. В. Здобуття тестологічних знань в контексті нових вимог до виконання завдань ЗНО та умінь XXI ст./ О. В. Козаренко (стр.27-30) Кл.слова: зовнішне незалежне оцінювання,англійська мова
Рудакова О. І. тренувальні тестові завдання з аудіювання для підготовки до ЗНО/ О. І. Рудакова (стр.31-34) Кл.слова: зовнішне незалежне оцінювання,тестові завдання
Бороніна Ж. В. Системні підходи до розвитку в учнів інтересу з предмета "англійська мова" у професійно технічних навчальних закладах/ Ж. В. Бороніна, І. А. Гаврилюк (стр.35-40) Кл.слова: англійська мова,професійне спрямування,виховання фахівця
Дяченко С. Л. Формування мовленнєвої компетентності учнів шляхом використання інтегрованих уроків/ С. Л. Дяченко (стр.40-50) Кл.слова: інтегровані уроки,комунікативно-діяльницький підхід,англійська мова
Радчик Л. В. Поняття про середовище існування. Шляхи пристосування організмів до середовища існування (бінарний урок біологія + англійська мова)/ Л. В. Радчик, І. М. Кравчук (стр.51-55)
Пуха З. Д. Магнетизм (9 клас, інтегрований урок фізики та англійська мова)/ З. Д. Пуха, С. К. Юрченко (стр.56-62)
Олексієнко І. А. Music in my life (8 form)/ І. А. Олексієнко (стр.63-66)
Крюкова С. В. The influence of borrowings on the formation of modern engrish/ С. В. Крюкова (стр.68-72)
Зайцева В. А. Граматичні завдання "Present simple or continuous"/ В. А. Зайцева (стр.77) Кл.слова: граматичні завдання
Бабенко Н. А. Граматичні вправи для молодших школярів/ Н. А. Бабенко (стр.78-79) Кл.слова: граматичні вправи
Дорофеєва Л. Г. Тематичні кросворди до НМК "Access 2"/ Л. Г. Дорофеєва (стр.80-91) Кл.слова: англійська мова,кросворди
Астапова І. В. Динамічна пауза з використанням елементів народного танцю/ І. В. Астапова (стр.92-93) Кл.слова: урок англійської мови,традиції Великої Британії
Клименко М. В. Використання пальчикових ігор та вправ на уроках іноземної мови/ М. В. Клименко (стр.97-101) Кл.слова: пальчиков ігри
Котик І. Т. Warming-upnactivities as an efficient basis in tne development of pupil’s skills and abilities/ І. Т. Котик (стр.102-104)
Вовк А. С. Some extracurricular ideas for various ages/ А. С. Вовк (стр.105-113)
Коман С. В. It is your life (захід присвячений боротьбі проти СНІДУ)/ С. В. Коман (стр.115-119)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білова, Анастасія Олександрівна, Онищенко, Вікторія Валеріївна
Назва : Методи забезпечення безпеки розумного будинку
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2019. - N 6. - С. 134-141. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2019.6.134141 (Шифр К667665926/2019/6). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2019.6.134141
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет речей--розумний будинок--безпека
Анотація: Дане дослідження присвячене проблемі безпеки Інтернет речей (IoT), а саме: здійснено огляд загроз інформаційній безпеці розумного будинку та проаналізовані існуючі методи безпеки його пристроїв. Інтернет речей зазнає експоненціального зростання в галузі досліджень та промисловості.Разом з цимвсе більше постає загроз, пов’язаних з безпекою інформаційних програм та баз даних. Як відомо, фундамент безпеки інтернету речей складається з чотирьох частин: безпека зв’язку, захист пристроїв, контроль пристроїв і контроль взаємодії в мережі. Відповідно досліджуються джерела загроз та характеристики уразливостей інформаційній безпеці IoT. Звичайні підходи до безпеки та конфіденційності, як правило, не застосовуються для IoT, головним чином через його децентралізовану топологію та обмеження ресурсів більшості її пристроїв. Аналіз наукових джерел дозволив дослідити різні підходи забезпечення безпеки розумного будинку: архітектурний метод з трьома модулями для захисту конфіденційності аналізу даних розумного будинку; метод обмеження на рівні мережі; технологія Blockchain. Визначено, що запропонована платформа розумного будинку на основіBlockchain дозволяє забезпечити безпеку інформації з урахуванням основних цілей безпеки -конфіденційності, цілісності та доступності. Блокчейн може використовуватися для відстеження вимірювань даних сенсора та запобігання дублюванню будь-якими іншими шкідливими даними, для автентифікації та безпечної передачі даних. Дане дослідження сприятиме проектуванню та розробці нових методів та технологій забезпечення безпеки розумного будинку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бакаєвич, Яна
Назва : Інструменти «м’якої сили» в контексті російсько-української війни
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 1. - С. 104-110. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.1513 (Шифр І254815328/2023/1). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.1513
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): м’яка сила--жорстка сила--російсько-українська війна--повномасштабне вторгнення--медіаполітика--комунікаційна політика--імідж держави--інтернет-меми
Анотація: У статті досліджено використання «м’якої сили» в контексті російсько-української війни, висвітлюючи роль і значення таких інструментів, як інформаційна сфера, культура, освіта, дипломатія та міжнародне право. У статті розглядається, як ці інструменти можуть бути використані для формування громадської думки, впливу на відносини між країнами, мобілізації власного населення та просування інтересів на міжнародній арені. Цей аналіз може бути корисним для кращого розуміння динаміки російсько-української війни і пошуку можливих шляхів її вирішення. Наведено конкретні приклади використання інструментів «м’якої сили» з досвіду підтримки України громадяними інших держав, зокрема й відомих і публічних осіб. Авторка доходить висновку, що під час війни зросла зацікавленість іноземців українською культурою, мовою, літературою, музикою та іншими аспектами національного спадку Зазначено, що вагомою ініціативою, заснованою з метою об’єднання світу довкола допомоги Україні, стала платформа UNITED24. Також наведено приклади використання російською стороною інструментів «м’якої сили» з метої пропаганди та виправдення її агресії. Авторка наголошує, що «м’яка сила» в умовах повномасштабного вторгнення Росії в Україну є необхідним інструментом для розв’язання російсько-української війни і забезпечення довгострокового миру. Використання інформаційних технологій, культурних і освітніх програм, а також дипломатії і міжнародного права, може сприяти формуванню конструктивного діалогу, розумінню та, в кінцевому результаті, вирішенню конфлікту. У підсумках визначено, що хоча «м’яка сила» не може вирішити військову або політичну ситуацію, вона може стати важливим елементом комплексного підходу до вирішення існуючих проблем.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бараннік, Володимир Вікторович, Бабенко, Юрий Михайлович, Бараннік, Валерій Володимирович
Назва : Метод обробки трансформант на основі локально-позиційного кодування з адаптивною основою
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2020. - N 9. - С. 115-125. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2020.9.115125 (Шифр К667665926/2020/9). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2020.9.115125
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відеозображення--цілісність інформації--області когерентності--локально-позиційне кодування
Анотація: Показується наявність дисбалансу, викликаного недостатнім рівнем продуктивності сучасних і перспективних інфокомунікаційних технологій щодо інформаційної інтенсивності бітових потоків. Обґрунтовується, що зниження рівня дисбалансу організовується в результаті підвищення ефективності технологій обробки інформації. Обґрунтовується, що на даний момент базовою концепцією для побудови технологій компресійного уявлення є платформа JPEG. Відповідно до чого, пропонується організовувати подальший розвиток методів обробки відеоресурсів з використанням окремих компонент платформи JPEG в напрямку підвищення цілісності інформації в умовах забезпечення необхідного рівня її доступності. Викладається розробка синтаксичного представлення значущого мікросегмента відеокадру вспектральному просторі на основі локально-позиційного кодування структурних векторів значущих компонент трансформанти і довжин нульових компонент з подальшим формуванням рівномірних кодограм, позиціонування яких визначається динамічними діапазонами відповідних кодових значень з використанням структурних підстав. Показується, що створені методи кодування відеоресурсу на основі розробленої концепції обробки значущих сегментів забезпечує зниження часу доставки інформації в умовах необхідного рівня її цілісності, тобто досягається підвищення рівня інформаційної безпеки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)