Пошуковий запит: (<.>K=платформи<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 135
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Морзе Н. В. Методика створення електронного навчального курсу (на базі платформи дистанційного навчання MOODLE)/Н. В. Морзе, О. Г. Глазунова. - 2011
|
>2.
| Національний портал забезпечення якості вищої освіти/О. Л. Шевченко [та ін.]. - 2014
|
>3.
| Шевченко О. Ю. Національний портал забезпечення якості вищої освіти/О. Ю. Шевченко, В. В. Сокол, О. Л. Шевченко. - 2014
|
>4.
| Інформаційні технології - 2015/Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - 2015
|
>5.
| Науково-організаційні засади проектування мережі електронних бібліотек установ НАПН України/О. М. Спірін [та ін.] ; ред.: О. М. Спірін, В. Ю. Биков. - 2014
|
>6.
| Вісник Книжкової палати - 2015г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>7.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>8.
| Школа - 2016г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>9.
| Вища освіта України - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>10.
| Педагогічний процес: теорія і практика - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>11.
| Любарець В. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти/В. Любарець // Вища освіта України. -К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України":М-во освіти і науки УКраїни, 2016,N № 3.-С.58-63
|
>12.
| Лисенко О. Ігрові комп'ютерні платформи як засіб контролю у процесі підготовки лікарів-інтернів/О. Лисенко // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2016,N Вип. 4.-С.99-102
|
>13.
| (Введено оглавление)
|
>14.
| Бобряк Л. OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії/Л. Бобряк // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 8/9.-С.61–66
|
>15.
| Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>16.
| Освітологічний дискурс - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>17.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2017г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>18.
| Освітологічний дискурс - 2014г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>19.
| Кажан Ю. Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE/Ю. Кажан // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.112-118
|
>20.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
|
|
|