Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (33)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=платформи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 135
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: -471736103
Зміст:
Програма курсу "Інформатика" для 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням інформатики. - С.3-10.
Балик, Н. Р. Моделі впровадження електронного навчання у педагогічному університеті / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер. - С.10-15.
Івлієва, О. М. Конструювання тестів навчальних досягнень студентів - майбутніх вчителів інформатики / О. М. Івлієва. - С.15-20.
Кононец, Н. В. Засоби розробки електронних освітніх ресурсів для ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу / Н. В. Кононец. - С.20-25.
Бєлоконєва, Н. О. Диференціація навчання, комп’ютерні технології - один із шляхів підвищення мотивації на уроках інформатики / Н. О. Бєлоконєва. - С.28-33.
Костерна, Л. В. Програмування в середовищі Scratch / Л. В. Костерна. - С.25-28.
Філончук, О. М. Урок узагальнення і систематизації знань з теми: "Комп’ютерні публікації Scribus Portable" у 9 класі / О. М. Філончук. - С.33-39.
Корнієнко, В. О. Мобільні технології в освітній діяльності / В. О. Корнієнко. - С.39-43.
Ткачук, Г. В. Особливості організації та проведення вебінарів засобами платформи BigBlueButton / Г. В. Ткачук. - С.43-47.
Кіт, І. В. Методичні особливості курсу "Технологія керування робототехнічними системами" / І. В. Кіт, О. Г. Кіт. - С.47-49.
Мисак, Д. П. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2015-2016 навчальному році / Д. П. Мисак, О. Б. Рудик. - С.49-56.
Про затвердження навчальної програми з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (які вивчали інформатику в 2-4 класах) : наказ... від 02.02.2016 № 73. - С.56.
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Аровіна, М.
    Formation of the ecosystem of open data in Ukraine as a factor of the development of the regional economy = Формування екосистеми відкритих даних в Україні як фактора розвитку регіональної економіки / М. Аровіна // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2017. - № 1. - P5-10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
екосистема -- відкриті дані -- регіональна економіка -- розпорядники даних -- ендогенні і екзогенні чинники -- набори даних -- інституційна готовність -- економічна вигода -- хмарні технології
Анотація: У статті досліджено особливості формування екосистеми відкритих даних в контексті впливу на розвиток регіональної економіки. Охарактеризовано поняття "відкриті дані", закріплене чинним законодавством України. Розглянуто принципи організації Інтернет-платформи відкритих даних, наведено класифікацію розпорядників інформації, види публічної інформації. Розглянуто трансформацію терміна "екосистема" при перенесенні специфічних аспектів природних екосистем на сферу підприємництва. Підкреслюється ідея про взаємозалежність, взаємовплив, гнучкість та адаптивність елементів в "екосистемі" бізнесу в процесі виживання. Наведені приклади застосування концепції екосистем в інформаційній сфері - глобальна мережа Інтернет, портали відкритих даних розвинених країн світу. Проведено аналіз формування елементів екосистеми відкритих даних в Україні. Встановлено, що в числі найбільш розвинутих елементів - нормативно-правова база діяльності, наявність потенціалу в наданні інформації, якісна технологічна інфраструктура. Дослідження показали, що до тепер на єдиному державному порталі відкритих даних опубліковано значну кількість наборів даних, при цьому найбільш широко представлений державний сектор, що відповідає світовим тенденціям попиту споживачів інформації. Показано, що інституційна готовність країни до відкриття даних, яка визначається за методикою World Wide Web Foundation, є низькою, вплив на економіку поки що незначний у порівнянні з країнами-лідерами, такими як США і Великобританія. Відзначено, що в розвинених країнах регіональні відкриті дані інтегровані в центральні портали, що значно полегшує пошук інформації і роботу споживачів з нею. Встановлено, що в Україні більше половини муніципальних сайтів великих міст не мають ресурсів відкритих даних. Виявлено проблеми фінансування інновацій в ІТсфері, при наявності істотного потенціалу вітчизняних фахівців. Запропоновано напрями вдосконалення екосистеми відкритих даних України, пов'язані зі структуруванням інформації в регіональному контексті, з одного боку, інтегрування регіональних інформаційних ресурсів в центральний портал, з іншого, а також широке залучення вітчизняних фахівців в організацію стартапів на основі використання відкритих даних

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Zaskaleta, S.
    Higher education quality assurance: finland’s experience [Електронний ресурс] / S. Zaskaleta. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P114-119, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акредитація -- внутрішнє оцінювання -- якість освіти -- зовнішнє оцінювання -- ефективність
Анотація: В статті проаналізовано систему забезпечення якості освіти у Фінляндії. Розглянуто основні підходи щодо забезпечення якості вищої освіти у Фінляндії. Визначено актуальність вивчення досвіду для України. Забезпечення якості вищої освіти регулюється нормативно-правовою базою країни. Фінський центр оцінювання освіти (FINEEC) є органом, який відповідає за зовнішнє забезпечення якості вищої освіти. Окреслено основні типи зовнішнього оцінювання вищої освіти, що проводиться FINEEC: аудит систем забезпечення якості, тематичні та систематичні оцінки, програмна акредитація. Заклади вищої освіти Фінляндії несуть основну відповідальність за якість освіти. Вони також беруть активну участь у зовнішніх оцінюваннях. Здійснення самооцінки відбувається за допомогою цифрової платформи (a digital platform). Вона функціонує як шаблон для оцінки аудиторської групи. Окрема увага в країні приділяється питанню акредитації програм. За основу взято Європейську акредитаційну програму. Акредитація програм спрямована на підвищення міжнародного визнання. Механізм забезпечення якості освіти постійно вдосконалюється. Результати зовнішнього оцінювання використовуються в якості орієнтира для внутрішнього оцінювання. Для здійснення аудиту заклади вищої освіти обирають національну або міжнародну команду. Визначено шляхи використання досвіду Фінляндії в системі внутрішнього та зовнішнього забезпечення якості вищої освіти в Україні. Якість вищої освіти забезпечують такі ресурси, як: науковий та адміністративний персонал, студенти, наукові та адміністративні керівники, фінансові, матеріальні, інформаційні, наукові, освітні ресурси, тощо; ефективна діяльність відповідних органів, які забезпечують якість вищої освіти країни; призначення аудиторських груп; визначення цілей аудиту; пройти відповідну процедуру; визначення чітких критеріїв оцінки, які демонструють ефективність та якість оцінки. Окреслені підходи та методи забезпечення якості освіти слугують прикладом наслідування для забезпечення якості вищої освіти України та орієнтиром для її розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.
37.018.43:004.9](477)
Б 72


    Бобряк, Людмила.
    OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії / Л. Бобряк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 8/9. - С. 61–66. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Дистанційна освіта--змішане навчання--середня школа

   Хімія--методика викладання--інформаційно-комунікаційні технології--середня школа


Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- змішане навчання -- хімія -- методика викладання -- інформаційно-комунікаційні технології -- освітня платформа -- хмаро орієнтоване середовище -- хмарні сервіси -- середня школа
Анотація: У статті на основі аналізу наукових досліджень питання визначення поняття "змішане навчання" представлено авторську позицію щодо можливості використання OneNote Class як освітньої платформи для змішаного навчання й викладання хімії, визначено траєкторію діяльності вчителя в OneNote Class , описано досвід організації навчання та викладання OneNote Class, проектування спільної роботи в урочний і позаурочний час.

Є примірники у відділах:
Ф3 (20.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (26.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Kompaniiets, L.
    Organizational culture study as the system element of internal business communication = Дослідження організаційної культури як елемента системи внутрішньофірмових комунікацій / L. Kompaniiets // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P41-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
організаційна культура -- глобальний і локальний вимір -- класифікація -- культурна парадигма організації -- організаційні комунікації
Анотація: Стаття присвячена дослідженню сучасних процесів у сфері прийняття рішень і побудови комунікаційних систем організації. Виконано комплексний аналіз організаційної культури, як складової культури суспільства, системи цінностей та переконань, які визначають моделі поведінки працівників і обумовлюють характер життєдіяльності організації. Зокрема, використовуючи порівняльно-критичний аналіз різних концептуалізацій феномену "організаційна культура" та показуючи переваги соціокультурного підходу як платформи для аналізу соціальних структур, що формують ціннісне підґрунтя менеджерських рішень, авторка розглядає організаційну культуру як чинник формування ефективних менеджерських рішень; встановлює основні принципи класифікації організаційної культури; визначає її структуру на основі концепції трьох рівнів: "поверхневий", "підповерхневий" та "глибинний", які формують "культурну парадигму" організації і її цілісний образ; виділяє та аналізує типові внутрішні складові органі-за-ційної культури. Вирішення цих задач дозволило, по-перше, систематизувати соціально-філософські концепції, які осмислюють феномен організаційної культури, за глобальним та локальним рівнями, кожен з яких відповідає певному рівню інструментарію, що застосовується в соціально-комунікативному аналізі; по-друге, визначити, яким чином і якою мірою організаційна культура впливає на прийняття рішень топ-менеджерами компаній. Важливими висновками роботи також є визначення взаємозв'язку: 1) між типами суспільного устрою та особливостями діяльності організацій; 2) між класифікаційними ознаками організаційної культури та інтенціями менеджерських рішень; 3) між рівнями організаційної культури і позиціонуванням організаційних цінностей; 4) між типом особистості і її готовністю до сприйняття та подальшої трансляції основних здобутків організаційної культури
Дод.точки доступу:
Компанієць Людмила


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Kari, Hudron K.
    Promoting Library Services in the Social Media Era: Exploring Use, Objectives, Challenges and Perceived Influence = Просування бібліотечних послуг в епоху соціальних медіа: / Hudron K. Kari, Gboyega K. Oyeniran // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P60-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечні послуги -- професіонал -- просування -- соціальні медіа -- користувачі
Анотація: Соціальні медіа значно змінили кожну частину нашого буття. Вони змінили форму і характер спілкування. До появи платформ соціальних медіа переважали референтні форми спілкування, оскільки відстань була суттєвим бар'єром у спілкуванні, але це змінилося з появою соціальних мереж. Ці зміни стосуються галузі освіти в цілому та бібліотечної справи зокрема. Якщо раніше послуги надавалися лише у бібліотечних залах, то тепер бібліотекою можна скористатися дистанційно. Читачі мають нові очікування від управління бібліотеками. Вони бажають отримувати послуги оперативніше та технологічніше, ніж раніше. Ці зміни привертають увагу дослідників до питань, пов'язаних зі змінами, що відбулися в управлінні бібліотеками в епоху соціальних медіа. У даній статті було розглянуто використання опосередкованих платформ для підвищення обізнаності щодо послуг у бібліотеках Нігерії. Дослідження передбачало досягнення п'яти основних цілей. В якості дизайну дослідження було використано описове опитування. Для дослідження були відібрані як бібліотекарі (n = 300), так і користувачі бібліотеки (n = 300). Інструментарієм для збору даних є спеціально розроблена анкета. Для дослідження використовували описовий аналіз, як прості відсотки, середнє та стандартне відхилення. Було встановлено, що використання соціальних медіа є низьким у цілях підвищення обізнаності громадськості про послуги в бібліотеках. Також було окреслено сім цілей застосування соціальних медіа для підвищення обізнаності про послуги в бібліотеках. Було також повідомлено про сім стратегій використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг. Повідомлялося також про перешкоди на шляху використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг, а саме: відсутність кваліфікованих кадрів; брак фінансування; відсутність інтересу з боку управління бібліотекою; відсутність сучасного оснащення; неадекватний персонал та відсутність сприятливого робочого середовища. Також показано роль соціальних медіа-повідомлень у розвитку бібліотечних послуг. Результати проведеного аналізу можуть втілюватися у практиці функціонування бібліотек та обумовлювати специфіку подальших досліджень. Що стосується бібліотечної практики, то для ефективного просування бібліотечних послуг із відповідною можливістю посилення меценатства існує необхідність в управлінні бібліотеками для вирішення серйозної проблеми недостатньої кількості робочої сили, браку відповідного матеріального забезпечення та недостатнього фінансування. Коли це буде зроблено, можна сподіватися, що соціальні медіа можуть бути повністю застосовані для просування бібліотечних послуг у Нігерії. Щодо теоретичної складової запропонованого аналізу, результати дослідження продемонстрували важливу роль, яку зараз відіграють платформи соціальних медіа в різних сферах суспільства. Зокрема, акцентується увага на ролі соціальних медіа у бібліотечних послугах. Тому рекомендується, щоб в управління бібліотеками було запроваджено програми та політику, які підтримують використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг.
Дод.точки доступу:
Oyeniran, Gboyega K.
Гбойєга К. Ойеран
Хадрон К. Карі


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Zhenchenko, M.
    Specificity of editorial and publishing training of electronic textbooks for the New Ukrainian School [Текст] = Специфіка редакційно-видавничої підготовки електронних підручників для Нової української школи / M. Zhenchenko // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 42-46. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійний інтерактивний підручник -- електронний підручник -- концепція Національної освітньої електронної платформи -- мультимедійний контент
Анотація: У статті на основі аналізу десяти електронних підручників для 1 класу закладів Нової української школи, поданих видавцями на конкурс і представлених в електронній бібліотеці Інституту модернізації змісту освіти (чотири підручники «Я досліджую світ», три підручники з мистецтва, два – з математики і один електронний підручник «Українська мова. Буквар. Частини 1 та 2») визначено та описано дві моделі редакційно-видавничої підготовки проєктів мультимедійних інтерактивних електронних підручників: 1) «аутсорсингова модель»: залучення до створення електронних підручників технологічної компанії або мультимедійного видавництва на умовах аутсорсингу; 2) «автономна модель»: самостійне створення мультимедійних електронних підручників фахівцями традиційного видавництва за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення сторонніх розробників. Зроблено висновок, що подальший розвиток ринку інтерактивних мультимедійних електронних підручників може відбуватися у кількох напрямах: вихід на ринок більшої кількості видавців друкованих підручників (за умови наявності доступних для українських видавництв за критерієм «ціна – якість» технологічних платформ, програмного забезпечення для розроблення мультимедійних інтерактивних навчальних видань) або ж заняття цієї ринкової ніші технологічними компаніями та цифровими мультимедійними видавництвами (яскравий приклад – мультимедійне видавництво «Розумники»).
Дод.точки доступу:
Женченко М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Bilonozhko, O.
    Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work [Електронний ресурс] = Технологія розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи / O. Bilonozhko. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 42-46, DOI 10.28925/2311-2409.2022.375. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
вчителі ліцеїв -- педагогічна культура -- платформа «Педагогічна культура вчителя ліцею» -- система методичної роботи -- технологія розвитку педагогічної культури
Анотація: У статті розглядається технологія розвитку професійної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи. Обґрунтовано, що створення єдиної методичної платформи «Педагогічна культура вчителя ліцею» на базі міського науково-методичного центру уможливлює побудову чіткої стратегії розвитку професійної культури вчителів профільної школи, організацію постійного моніторингу процесу та об’єктивне оцінювання його результативності. Зазначено, що важливими елементами запропонованої технології є моніторинг результативності та зворотній зв’язок. Моніторинг здійснюється опитуванням на початковому та заключному етапах. Зворотній зв’язок забезпечується організацією обговорення після кожного проведеного заходу, а також дискусією у соціальних мережах і месенджерах. Програма розвитку педагогічної культури охоплює весь навчальний рік, тематика є багатоаспектною і актуальною, у ній задіяні усі педагоги міських ліцеїв, що дозволяє зробити розвиток педагогічної культури системним, постійним, всебічним і загальним. Запропонована технологія розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи (створення платформи «Педагогічна культура вчителя ліцею») забезпечує системне ознайомлення вчителів ліцею з передовим освітянським досвідом. Запропонована технологія забезпечує реалізацію педагогічних умов розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв і характеризується такими ознаками, як системність (максимально враховані різноманітні аспекти розвитку педагогічної культури вчителя), послідовність і регулярність (платформа діє протягом усього навчального року і пролонговується на наступний рік, заходи відбуваються щотижнево) та загальність (тотальне охоплення вчителів ліцеїв міста). Запропонована технологія дозволяє подолати розбіжності між організацією методичної діяльності, що має на меті підвищення професійної культури вчителів, у різних закладах профільної освіти міста.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Білоножко О. В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Chaikovska, O.
    The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills / O. Chaikovska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 1-7, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
подкасти -- цифрова грамотність -- особливості
Анотація: Ситуація з пандемією грипу показала, що освіта в Європі, зокрема в Україні, зазнає змін найближчим часом. Ізоляція, а разом з нею і перехід на дистанційне викладання та навчання виявилися великим випробуванням для викладачів і студентів. Це пояснюється, у першу чергу, нестачею теоретичних знань і практичного досвіду у сфері дистанційного навчання. Згідно рекомендацій ЄС, ЗВО буде ефективно працювати лише тоді, коли ISSN: 2414-0325. Open educational e-environment of modern University, № 8 (2020) 7 цифрові технології активно використовуватимуться у навчанні і викладанні, а також увага приділятиметься розвитку цифрових компетенцій викладачів і студентів. Освітні технології це – веб-системи управління контентом, додатки для вивчення мов, подкасти, електронні дискусійні панелі. У статі розглянуто характеристики крос-платформного аудіо забезпечення відкритого доступу під назвою «Аudacity». У дослідженні проаналізовано етапи створення мовного подкасту: запис, редагування та експорт у форматі MP3 подкаст на платформі «Audacity». З метою перевірки процедури запису подкастів, ми створили 5 граматичних додатків на основі аудіо-платформи, які можна використовувати як на практичних заняттях з іноземної мови, так і під час самостійної роботи студентів. Одержані результати показали, що початківець у сфері ІКТ може створити подкаст гарної якості. Результати дослідження вказують на те, що вивчення граматики на основі створених подкастів сприяє розвитку граматичних н авичок. Це дослідження підкреслює потребу застосування ІКТ-інструментів у навчальному процесі з метою підвищення якості викладання і навчання, а також активного розповсюдження набутого досвіду. Подальше дослідження могло б визначити роль мовних подкастів в он-лайн курсі «Іноземна мова» для студентів технічних університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Чайковська О. В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Bulvinska, О.
    Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching [Електронний ресурс] / О. Bulvinska, L. Chervona. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P38-41, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.3844. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
фасилітатор -- студентоцентрований підхід -- викладач -- навчання
Анотація: У статті окреслено основні напрямки дослідження проблеми хмарних технологій у вищій освіті; охарактеризовано міжнародні стандарти якості е-навчання і онлайн-курсів для професійного розвитку педагогів. Проаналізовано можливості хмарного хостінгу для професійного розвитку викладачів вищих медичних закладів освіти на прикладі розробленої на навчальній платформі Moodle програми підвищення кваліфікації «Педагогіка вищої медичної школи». На основі набутого досвіду організації роботи визначено технічні характеристики, психолого-педагогічні і дидактичні умови використання навчальної платформи MoodleCloud для професійного розвитку викладачів медичного університету. Презентовано параметри аудиту програми підвищення кваліфікації викладачів у медичному університеті, розробленої на навчальній платформі MoodleCloud.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Chervona, L.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Gladun, M. A.
    Using gamification as a way of increasing students motivation0 / M. A. Gladun // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 14-19, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.g1419 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
геймифікація -- підвищення мотивації -- процес навчання -- ігрові технології
Анотація: У статті здійснено дослідження ефективності геймифікації як нового способу навчання, який має величезний освітній потенціал. Автор показав, що використання комп'ютерних ігор в класі підвищує мотивацію, подовжує термін зацікавленості у вирішенні проблеми та збільшує ймовірність досягнення своєї мети. Автором представлені ресурси, які можуть бути використані в якості ігрової платформи для підвищення мотивації учнів у початковій школі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.


    Bacurovska, I.
    Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education [Електронний ресурс] = Способи інтеграції європейського масового відкритого онлайн-курсу в університетську освіту в Україні / I. Bacurovska. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 323-337, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.3275. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
Масові відкриті онлайн-курси -- освітня сфера -- платформи -- університетська освіта
Анотація: Освітні онлайн-курси набирають все більшої популярності. Освіта є однією з небагатьох областей, де вік і збереження традицій є перевагами. На відміну від сучасної автономної освіти це дослідження викликано особистою мотивацією бажанням отримати необхідні знання. У світовій практиці концепція масових відкритих онлайн-курсів з'явилася давно. У статті представлено аналітичний огляд способів впровадження європейських масових відкритих онлайн-курсів в університетську освіту України та їх можливості. Вища освіта потребує термінової реструктуризації. Масові відкриті онлайн-курси можуть опомогти студентам підвищити ефективність підготовки використовуючи простоту і масштабність таких курсів. Метою даної статті є налітичний огляд шляхів впровадження європейських масових відкритих онлайнових курсів в університетську освіту України. Створені курси містять інтерв'ю з викладачами, провідні заняття, тематичні дискусійні форуми, тощо. Використання масових відкритих онлайн-курсів може абезпечити підготовку масштабнішої аудиторії, ніж традиційні заняття в кабінетах. Масові відкриті онлайн-курси дають змогу викладачам та студентам розвивати навички, знання та мислення, необхідні для участі у складних та змінних реальних ситуаціях. Відкритий процес навчання є важливим аспектом відкритості в рамках всієї освітньої сфери. Це особливо корисно для професійного середовища фахівців, коли в курсах присутні відвідувачі з різними навичками та потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бацуровська Ілона Вікторівна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

13.


    Sherman, M.
    Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine = Веб-ресурс з вивчення платформи arduino для програмних інженів у вищій освіті України / M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 69-77, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
платформа Arduino -- навчальний веб-ресурс -- програмний інженер
Анотація: Процес навчання в закладах вищої освіти перетворюється з системи передачі знань на систему їх самостійного здобування слухачами, пошук шляхів розв’язання проблем через дослідницьку діяльність, притаманну моделі навчання рівня вищої освіти «магістр». Розвитку професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах сучасного університету властиві такі суперечності, як: недостатнє врахування у змісті навчальних дисциплін потреб напрямку, за яким здійснюється підготовка магістрів зі спеціальностей 121 «Комп’ютерні науки» та 122 «Інженерія програмного забезпечення»; реалізація у процесі викладання цих дисциплін лише загальнорозвивальної функції, при цьому покращення навичок проектування та розробки програмних продуктів в підготовці майбутніх ІТ-фахівців залишається другорядною задачею; недостатньо чітко виявлена мотивація для науково-дослідницької та творчої діяльності студентів, що проходять навчання в рамках магістерської програми. Стаття присвячена проектуванню освітнього веб-ресурсу з вивчення платформи для аматорського конструювання Arduino як комп’ютерного засобу формування професійної компетентності студентів спеціальності 121 «Комп’ютерні науки», 122 «Інженерія програмного забезпечення». Моделювання даного веб-ресурсу орієнтовано на систематизацію знань та розвиток практичних навичок конструювання в умовах апаратної обчислювальної платформи Arduino при вивченні магістрантами навчальних дисциплін «Управління якістю електронних освітніх ресурсів» та «Управління інформаційними технологіями». В ході проектування студенти визначають мету та задачі навчання за допомогою електронних освітніх ресурсів, аналізують існуючі аналоги сайтів по вивченню Arduino, виділяють основні групи вимог, проектують інформаційну архітектуру, представляють діаграму прецендентів щодо ролей, характерних для веб-сайту навчального призначення. Застосування даної теми у навчально-виховному процесі Херсонського державного університету спрямоване на розвиток професійних компетенцій майбутніх програмістів завдяки активному впровадженню нових освітніх технологій, використанню можливостей інформаційного простору, а також партнерству педагога й слухача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Samchynska, Y.
Самчинська Ярослава
Kuzhelyuk, N.
Кужелюк Наталія
Шерман Михайло


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

14.


    Лисенко, Олександра.
    Ігрові комп'ютерні платформи як засіб контролю у процесі підготовки лікарів-інтернів [Текст] / О. Лисенко // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 4. - С. 99-102, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.99102. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Педагогічний процес

Кл.слова (ненормовані):
ігрові комп’ютерні платформи -- інформаційно-комунікативні технології -- контроль знань

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.
Шифр: І254815328/2018/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 1 (5)
Зміст:
Осмоловська, О. Проект "Київ – всесвітня книжкова столиця": перспективи реалізації / О. Осмоловська. - С.23-27
Кл.слова: проектне навчання, видавничий бізнес, журналістика
Тадеуш, В. Місце науки про комунікацію в класифікації наукових дисциплін / В. Тадеуш. - С.6-8
Кл.слова: суспільні науки, суспільна комунікація
Бічікашвілі, І. Світоглядні орієнтири сучасного суспільства: погляд із Грузії / І. Бічікашвілі. - С.10-13
Кл.слова: світосприйняття, діалог, консенсус
Єжижанська, Т. Підготовка PR-менеджерів для українських книжкових видавництв за спеціалізацією "Реклама та PR у видавничій справі" на кафедрі видавничої справи / Т. Єжижанська
Полковенко, Т. Принципи крос-медіа у політичній журналістиці / Т. Полковенко. - С.28-32
Кл.слова: читацька аудиторія, журналістський матеріал, медіа платформи
Литвинова, А. Медіатека у світових та українських реаліях / А. Литвинова. - С.33-38
Кл.слова: інформаційний простір, користувачі, комунікаційний простір
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Резензія на монографію Збанацької О. М. "Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.39-40
Дмитренко, Т. Збанацька О. М. Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів: монографія. Покажчик змісту. / Т. Дмитренко. - С.41-42
Вернигора, Н. М. Рецензія на каталог "Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського" (автори: Л. М. Дениско, Ю. К. Рудакова) / Н. М. Вернигора. - С.43-45
Вернигора, С. М. Дениско Л. М., Рудакова Ю. К. Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: каталог. Покажчик змісту / С. М. Вернигора. - С.46-47
Доронцева, Є. Д. Класифікаційна характеристика медіа-консалтингу як сегменту українського ринку інтелектуальних послуг / Є. Д. Доронцева. - С.48-56
Кл.слова: інтелектуальні послуги, видавнича справа, медіа-консалтинг
Карпета, С. Я. Комунікаційні інструменти розбудови бренда видавництва "Основи" / С. Я. Карпета. - С.57-59
Кл.слова: PR, бренд, комунікаційні основи
Горбенко, Г. Іміджеві заходи інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. Горбенко. - С.60-68
Кл.слова: онлайн-бібліотека, соціальний захист, волнтерська діяльність
Масімова, Л. Г. Проведення круглого столу з видавцями-практиками щодо питань підготовки фахівців з видавничої справи та редагування / Л. Г. Масімова. - С.69-70
Кл.слова: фахова підготовка
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі

16.


   
    Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики [Електронний ресурс] / І. Соколова [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 89-98, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивна лекція -- клінічні дисципліни -- навчальна платформа MoodleCloud -- тьюторський супровід -- медичний університет
Анотація: У статті автори пропонують своє розуміння актуальних смислів інтерактивних лекцій як важливої складової хмарно-орієнтованого освітнього середовища в медичному університеті. Серед використаних методів дослідження – аналіз і узагальнення наукових джерел для обґрунтування теоретичної платформи дослідження; моделювання і метод дослідного навчання – для визначення компонентів лекції і уточнення умов проведення інтерактивних лекцій; соціометричного аналізу ефективності взаємодії всередині малої групи для оцінювання результатів навчання за різними форматами лекцій. Описано досвід використання двох форматів лекцій (з елементами інтерактиву та інтерактивної) на прикладі навчання неврології в Донецькому національному медичному університеті. Визначено та охарактеризовано організаційні (навчальні ресурси і активні елементи освітньої платформи Moodle; гнучка функціональна структура лекції; когнітивно-пізнавальний та мотиваційний критерії ефективності інтерактивної лекції) та дидактичні умови проведення інтерактивних лекцій з клінічних дисциплін. Зроблено висновок, що дидактичні принципи навчання (науковості, безперервності набуття наукових знань і формування клінічного досвіду, активності і самостійності здобувачів вищої освіти, інтерактивності) забезпечують ефективність проведення інтерактивних лекцій. Доведено, що навчання на основі запитів та реальних клінічних ситуацій (з використанням принципів доказової медицини) посилюють конверсію пасивної презентації навчального матеріалу в комунікаційні та комунікативні практики, сприяють розвитку клінічного мислення студентів. Автори дійшли висновку, що тьюторський супровід спрямовує на вибудовування освітньої траєкторії навчання майбутнього лікаря, сприяє формуванню в нього соціальних навичок і професійної рефлексії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Соколова, І.
Стрельченко, О.
Козинська, І.
Селезньова С., Козинський О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Дебич, Марія.
    Інтернаціоналізація вищої освіти в контексті відновлення України: цілі та виклики [Електронний ресурс] / М. Дебич. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 7-15, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- іноземні студенти -- План відновлення України -- класифікація освіти -- вища освіта
Анотація: Метою дослідження є аналіз Плану відновлення України з питань інтернаціоналізації вищої освіти, його цілей та їх досягнення. Ціль 4 Інтернаціоналізація вищої освіти України передбачає наступні кроки: запровадження он-лайн вступу іноземців до українських університетів на регулярній основі; визначення першочергових заходів щодо вивчення англійської мови; приведення переліку галузей знань у відповідність до МСКО (1 етап: червень 2022 – кінець 2022). Для досягнення вищезазначеної мети було використано декілька методів, серед яких пошук в Інтернеті, аналіз, систематизація наочної інформації. Встановлено, що МОНУ забезпечує нормативну базу для виконання завдань першого етапу. При цьому зазначено, що необхідно: затвердити електронну форму запрошення; оформлення (реєстрації та видачі закладами вищої освіти) електронних запрошень з використанням засобів єдиної міжвідомчої електронної платформи; взаємодіяти щодо погодження електронних запрошень; вести облік електронних запрошень; запровадити Закон України «Про зайнятість населення» щодо праці іноземців та осіб без громадянства, які здобувають вищу освіту в Україні; ратифікувати Глобальну конвенцію про визнання кваліфікацій вищої освіти (2019). Збільшення обсягів державного фінансування вищої освіти в Україні в умовах відновлення від наслідків війни з росією порівняно з довоєнним періодом не є реалістичним. Кількість українських та іноземних вступників до ЗВО зменшиться.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.
004
І 74


   
    Інформаційні технології - 2015 : збірник тез ІІ Української конференції молодих науковців, 28-29 травня 2015 року, м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 203 с. - 49.35 грн.
    Зміст:
Баран, С. В. Розроблення віртуальної лабораторіїдля дистанційного навчання / С. В. Баран, Ю. М. Кучірка, А. Г. Винничук. - С .3-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Белянін, А. В. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Google форма / А. В. Белянін, А. Р. Семеха, В. П. Глушенко. - С .6-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Білик, К. М. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках іноземної мови / К. М. Білик. - С .8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, О. А. Віртуальна практична робота при вивченні дисципліни "Математичний аналіз" / О. А. Білоус. - С .10-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Болдар, О. І. Microsoft office 365 та його використання у навчальному процесі / О. І. Болдар, Д. М. Бондаренко, О. С. Шевельова. - С .12-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Організазія МООС з використанням WIKI-технології / Л. О. Варченко-Троценко. - С .13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронкін, О. С. Фасетна класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів / О. С. Воронкін. - С .16-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладун, М. А. Сутність поняття "Електронні освітні ресурси" / М. А. Гладун. - С .19-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Блоги як засоби освітньої діяльності / О. М. Глушак. - С .21-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Гогерчак, Г. І. Дистанційний турнір як засіб підготовки до олімпіад з інформаційних технологій / Г. І. Гогерчак, В. О. Потієнко. - С .24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Джанашвілі, Т. Й. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onenote / Т. Й. Джанашвілі, Я. Ю. Ціломудра, В. О. Ліпач. - С .26-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Дзюба, О. М. Роботехніка як змагання інтелектів / О. М. Дзюба. - С .28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Дорошенко, Т. А. Android-додаток Київського університету імені Бориса Грінченка / Т. А. Дорошенко. - С .30-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, А. С. Використання хмарних технологій та сервісів Cooglee Apps в організації освітнього процесу ВНЗ / А. С. Карпенко. - С .33-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, В. В. Про використання Web-орієнтованих і мультимедійних технологій у роботі з молодшими школярами / В. В. Коваленко. - С .35-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, О. А. Порівняльна характеристика та вибір платформи дистанційної освіти для розробки сайту з динамічним керуванням контенту / О. А. Ковальчук. - С .37-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. А. Огляд шляхів використання соціальних мереж у навчальній діяльності студентів / Г. А. Кучаковська. - С .40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучеровська, В. О. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі: сучасність та перспективи / В. О. Кучеровська. - С .43-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Олексюк, Н. В. Підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у роботі з молодшими школярами / Н. В. Олексюк. - С .46-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищенко, С. В. Застосування інформаційних технологій у навчально-виховному процесі майбутніх учителів технології / С. В. Онищенко. - С .48-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, С. В. Хмарний сервіс Smartsheet у навчальному процесі / С. В. Павленко, Б. О. Попсуйко, О. О. Кубов. - С .50-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, Ю. В. Застосування прикладних програм загального призначення у навчально-виховному процесі / Ю. В. Панченко. - С .52-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Плєвако, К. П. Способи практичної реалізації концепції Byod у загальноосвітніх закладах / К. П. Плєвако. - С .54-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижко-Семенюк, С. М. Комп’ютерно орієнтоване середовище для вивчення інформаційних дисциплін / С. М. Рижко-Семенюк. - С .56-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Саварин, П. В. Застосування інструментів Web 3.0 в освіті / П. В. Саварин. - С .59-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, О. С. Моніторинг та діагностування результатів навчальної діяльності з інформатики в умовах впровадження компетентнісного підходу / О. С. Савченко. - С .62-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичікова, Я. О. Впровадження курсу "Технологія реферативної роботи з використанням інтернет-ресурсів" для формування професійної компетентності майбутніх педагогів / Я. О. Сичікова. - С .64-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичікова, Я. О. Інформаційні теїнології на уроках технології - інновація в освіті / Я. О. Сичікова, С. С. Ковачов. - С .66-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Співак, С. М. Неформальне навчання як показник якісного саморозвитку та конкурентоспроможності / С. М. Співак. - С .68-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Стариков, С. М. Використання комп’ютерного вимірювання комплексу на лабораторних роботах з фізики / С. М. Стариков. - С .71-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, А. В. Поєднання навчальної платформи Moodle хмарних технологій в е-середовищі університету / А. В. Тютюнник. - С .72-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорів, Ю. В. Використання інформаційних технологій при розробці віртуальних лабораторних робіт для технічних дисциплін / Ю. В. Федорів, Н. М. Піндус, Т. З. Марчук. - С .75-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Халанчук, Т. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onedrive / Т. Халанчук, М. Шевченко, М. Магурчак. - С .79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Харук, А. О. Методика використання хмарної платформи Google apps education edition в освітньому процесі / А. О. Харук. - С .83-84
Хворостяний, О. Методика використання хмарних технологій у навчальному процесі / О. Хворостяний. - С .84--85
Шульженко, Д. С. Використання протоколу ААА в практиці регіонального центру оцінювання якості освіти / Д. С. Шульженко. - С .85-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Юрченко, А. О. Інтерактивні додатки у контексті формування ІК-компетентності / А. О. Юрченко. - С .87-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Яцишин, А. В. Використання віртуальних соціальних мереж у позашкільній роботі / А. В. Яцишин. - С .90-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрущак, І. Є. Технологія та м етодика прийняття оптимальних рішень у системі підтримки медичних досліджень / І. Є. Андрущак. - С .94-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Артемчук, В. В. Комп’ютерне 3D-моделювання при дослідженні міцності деталей автомобілів / В. В. Артемчук. - С .96-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Артемчук, В. О. Можливість використання GPS-орієнтованих сервісів при оптимізації мережі моніторингу стану атмосферного повітря / В. О. Артемчук. - С .99-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Бабій, В. В. Застосування Solidworks simulation длястатистичного аналізу деталей автомобілів / В. В. Бабій, О. Ю. Рудик. - С .102-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарчук, В. Ю. Дослідження напружено-деформованого стану деталей з використанням Solidworks Simulation / В. Ю. Бондарчук, О. Ю. Рудик. - С .104-106. - Бібліогр. в кінці ст.
ГлобаТ. Використання хмарного сервісу Onedrive в роботі журналіста / ГлобаТ., Б. Опанасенко, О. Безвершнюк. - С .107-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбатовський, Д. В. Модернізація надійності виводу цифрової інформації на семисегментних світлоліодних індикаторах / Д. В. Горбатовський. - С .108-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазарович, І. М. Автоматизована система повірки промислових лічильників газу / І. М. Лазарович, Т. Б. Голик. - С .112-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвиненко, К. Використання он-лайн-редактора Web Camera 360 у роботі журналіста / К. Литвиненко, Д. М. Бодненко, Я. Куліш. - С .114-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Маковецька, С. В. Методи візуалізації даних у системі підтримки прийняття рішення / С. В. Маковецька. - С .117-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Мальцева, О. А. Шляхи використання хмарного сервісу Onedrive від Microsoft упрофесійній діяльності бібліотекарів / О. А. Мальцева, О. О. Ткачук, Х. С. Стародуб. - С .119-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Малюта, С. В. Програмування населення рисунка для зондової механічної нанолітографії / С. В. Малюта. - С .121-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Мозохіна, Є. В. Використання Google Scholar в науці / Є. В. Мозохіна, О. А. Дем’яненко, А. С. Ткаченко. - С .124-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Мукосій, І. Використання хмарного сервісу Skype в роботі журналіста / І. Мукосій, В. Батенко, Л. Луцюк. - С .125-126
Поліщук, О. А. Використання середовища Matlab длярозробки систем управління компенсаційними симетрувальними установками в електричних мережах / О. А. Поліщук. - С .126-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Попов, О. О. Розробка параметричної моделі модуля експертних оцінок інформаційно-аналітичної системи екологічного моніторингу АЕС України / О. О. Попов. - С .129-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, Н. С. Аналіз стабільності системи підтримки прийняття рішення з вибору професії на основі нечіткої логіки / Н. С. Редько. - С .131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Сабліна, М. А. Місце і роль корпоративного порталу в ефективному управлінні організацією / М. А. Сабліна. - С .134-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Сабліна, М. А. Розробка корпоративного інформаційного порталу для організації роботи підприємства / М. А. Сабліна. - С .137-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюк, В. М. Формування розрахункової моделі Solidworks simulation для деталей автомобілів / В. М. Семенюк. - С .139-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Сєдих, О. Л. Використання можливостей математичного пакета Mathcad при рішенні рецептурних задач / О. Л. Сєдих. - С .141-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Сєдих, О. Рішення транспортної задачі на графах засобами MS Excel / О. Сєдих, А. Овчарук. - С .145-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Розробка веб-сервісу інформування учасників наукових конференцій / І. С. Степура. - С .148-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелуденко, А. С. Використання Maple та 3DS-MAX при дослідженні стійкості диференціальних рівнянь зі змінними коефіцієнтами / А. С. Шелуденко, З. Ю. Філєр. - С .150-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Барков, И. Создание программы управления роботом на языке NXC для платформы NXT / И. Барков. - С .154-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Богданов, А. Современные инструменты создания мобильных сетей / А. Богданов, Р. Кудинов. - С .156-157
Болбот, Б. Створення Youtube-каналу відеоконтенту / Б. Болбот. - С .157-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Голуб, О. Використання віртуальних машин як крос-платформного засобу / О. Голуб, Н. Мегедь. - С .159-161. - Бібліогр. в кінці ст.
Захарчук, І. Хмарний сервіс 4SYNC / І. Захарчук, В. Непомняща, В. Савчук. - С .162-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпусь, Т. Використання хмарного редактора зображень PICMONKEY / Т. Карпусь, К. Карачов, М. Косянчук. - С .164-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, А. Хмарний сервіс Onedrive / А. Коваленко, Є. Бочарова, Д. Добринець. - С .166-167
Коваленко, Б. Використання Onedrive в сучасному інформаційному просторі / Б. Коваленко, К. Здоренко, М. Мудрак. - С .167-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Козленко, М. Програмне забезпечення моніторингу комп’ютерних мереж / М. Козленко, Н. Бойчук. - С .169-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Котул, Є. Створення універсальної системи веб-авторизації в локальній мережі та інтернеті / Є. Котул. - С .171-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. Огляд сучасних технологій 3D-друку / О. Кузьменко. - С .173-175
Куліковська, О. Використання пакета BASS для опрацювання аудіофайлів / О. Куліковська. - С .175-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Кутишев, Д. Використання хмарного сервісу "Мега" / Д. Кутишев, А. Гончарук, Д. Ситнік. - С .177-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Марченко, О. Аналіз концепції архітектури системи Cloud Monitoring у рішеннях Microsoft Azure / О. Марченко. - С .179-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, Н. Можливості математичного пакета Mathcad / Н. Назаренко. - С .181-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Польовик, П. Хмарний сервіс Google Sites / П. Польовик, О. Варченко, О. Уніченко. - С .184-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Ситник, І. Використання хмарного відеоредактора Wevideo / І. Ситник, В. Ковальов, Д. Івасенко. - С .185-186. - Бібліогр. в кінці ст.
Старицька, Є. Віртуальна дошка Padlet / Є. Старицька, М. Бабій, Д. Бодненко. - С .187-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Яскевич, В. О. Використання мультиядерних мікропроцесів у пристроях цифрової обробки сигналів / В. О. Яскевич. - С .190-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Яцик, Р. Інструменти соціальної мережі "Твіттер" / Р. Яцик, М. Бобженко, О. Мещеряков. - С .193-195. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Тези--Збірники

   Освіта


Кл.слова (ненормовані):
віртуальна лабораторія -- мультиядерні -- відеоредактор -- технології -- теорія
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

19.


    Колодійчук, А. В.
    Інформаційно-технологічні системи фондового ринку і загрози фінансового кібершахрайства / А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 3. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні системи -- технологія -- електронні платформи -- інвестиційні банки -- вішинг -- фондовий ринок -- ризики -- фінансове шахрайство

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Рябко, А.
    Автоматизація установок для лабораторного практикуму з молекулярної фізики з використанням апаратно-програмної платформи Arduino / А. Рябко, В. Толмачов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 70-80, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.7080. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
автоматизація -- лабораторна робота -- обладнання
Анотація: У статті розглядається проблема розробки сучасного комп’ютерного інтерфейсу до традиційних установок для лабораторних робіт з фізики та пошук нових, активних форм, методів і засобів навчання, які відповідали б сучасним тенденціям розвитку освіти і сприяли б підготовці високопрофесійних учителів фізики. Сучасні установки для дослідження ізопроцесів в газах складаються з посудини, об’єм якої можна змінювати, датчиків тиску і температури, пристрою для обробки сигналів з датчиків. Але ціна на такі установки зависока для навчальних закладів. У статті висвітлюються результати впровадження методики використання апаратно-обчислювальної платформи Arduino у лабораторному практикумі з молекулярної фізики як простої і, водночас, ефективної альтернативи до заводського обладнання для вивчення газових законів. Arduino – апаратна обчислювальна платформа для аматорського конструювання, основними компонентами якої є плата мікроконтролеру з елементами вводу/виводу та середовище розробки Processing. У статті наявний опис апаратної платформи Arduino Nano і датчиків тиску і температури BMP180, MS5611-01BA03, DS18B20, які використовуються в установці для дослідження газових законів. Важливим методичним аспектом лабораторних робіт із використанням комп’ютера і Arduino є обробка даних експерименту. Потрібно експериментально встановити функціональну залежність між незалежними вимірюваними параметрами газу: тиском, об'ємом і температурою. В лабораторних роботах з вивчення газових законів пропонується використовувати методи статистичного аналізу: метод прямого підбору функцій і метод лінеаризації. Ізохоричний або ізохорний процес – це термодинамічний процес, який відбувається при сталому об'ємі. У газах його здійснити просто – для цього достатньо нагрівати (охолоджувати) речовину у посудині, яка не змінює свого об'єму. У статті описано, як досліджувати ізохоричний процес за допомогою розробленого приладу. Наведений програмний код для роботи з датчиком тиску і температури. Запропонована методика довела доцільність практичного використання апаратно-обчислювальної платформи Arduino у лабораторному практикумі з молекулярної фізики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Толмачов, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)