Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (33)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=платформи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 135
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018:004/М 79
Автор(и) : Морзе, Наталія Вікторівна, Глазунова О. Г.
Назва : Методика створення електронного навчального курсу (на базі платформи дистанційного навчання MOODLE) : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Аграр Медіа Груп, 2011
Кільк.характеристики :247 с
ISBN, Ціна 978-617-646-035-0:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 37.018:004 + 004
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дистанційне навчання-- Методика навчання --Україна
Інформаційні технології
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:004.775(083.1/Н 35-181767152
Автор(и) : Шевченко, Олена Леонідівна, Горобець, Юрій Миколайович, Шевченко, Олександр Юрійович, Сокол, Вадим Вікторович
Назва : Національний портал забезпечення якості вищої освіти : інструкція для користувача
Вихідні дані : Львів, 2014
Кільк.характеристики :47 с.: іл. :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:004.775(083.13)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Пошукові та інформацйні засоби
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пошук інформації--користувач --реєстрація--система цінностей--рейтинги--портал
Анотація: Ця інструкція є результатом діяльності консорціуму Темпус-проекту "Національна система забезпечення якості і взаємної довіри в системі вищої освіти (TRUST)". Вона призначена для користувачів Національного порталу забезпечення якості вищої освіти - сучасного інтернет-ресурсу, який виконуватиме роль платформи для відкритого розміщення та збереження інформації про освітні та наукові досягнення академічної спільноти України, що сприятиме створенню культури громадського контролі за якістю вищої освіти й впливу на якість вищої освіти та появі довіри суспільства до системи вищої освіти.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.6(083.13)/Ш 37
Автор(и) : Шевченко, Олександр Юрійович, Сокол, Вадим Вікторович, Шевченко, Олена Леонідівна
Назва : Національний портал забезпечення якості вищої освіти : інструкція для розробників сторонніх систем щодо інтеграції їх з нац. порталом забезпечення якості вищої освіти
Вихідні дані : Львів, 2014
Кільк.характеристики :31 с :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.6(083.13) + 005.6(083.13)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онтологічний портал--інтерфейс--структура порталу--рейтинг--інформаційні системи--техничне обслуговування--якість освіти
Анотація: Ця інструкція є результатом діяльності консорціуму Темпус-проекту "Національна система забезпечення якості і взаємної довіри в системі вищої освіти (TRUST)". Вона призначена для розробників сторонніх систем щодо інтеграції їх з Національним порталом забезпечення якості вищої освіти - сучасним інтернет-ресурсом, який виконуватиме роль платформи для відкритого розміщення та збереження інформації про освітні та наукові досягнення академічної спільноти України, що сприятиме створенню культури громадського контролю і впливу на якість вищої освіти та появі довіри суспільства до системи вищої освіти.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004/І 74
Назва : Інформаційні технології - 2015 : збірник тез ІІ Української конференції молодих науковців, 28-29 травня 2015 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 20.01
УДК : 004 + 378
Предметні рубрики: Інформаційні технології-- Тези
Освіта
Зміст : Розроблення віртуальної лабораторіїдля дистанційного навчання/ С. В. Баран, Ю. М. Кучірка, А. Г. Винничук. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Google форма/ А. В. Белянін, А. Р. Семеха, В. П. Глушенко. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках іноземної мови/ К. М. Білик. Віртуальна практична робота при вивченні дисципліни "Математичний аналіз"/ О. А. Білоус. Microsoft office 365 та його використання у навчальному процесі/ О. І. Болдар, Д. М. Бондаренко, О. С. Шевельова. Організазія МООС з використанням WIKI-технології/ Л. О. Варченко-Троценко. Фасетна класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів/ О. С. Воронкін. Сутність поняття "Електронні освітні ресурси"/ М. А. Гладун. Блоги як засоби освітньої діяльності/ О. М. Глушак. Дистанційний турнір як засіб підготовки до олімпіад з інформаційних технологій/ Г. І. Гогерчак, В. О. Потієнко. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onenote/ Т. Й. Джанашвілі, Я. Ю. Ціломудра, В. О. Ліпач. Роботехніка як змагання інтелектів/ О. М. Дзюба. Android-додаток Київського університету імені Бориса Грінченка/ Т. А. Дорошенко. Використання хмарних технологій та сервісів Cooglee Apps в організації освітнього процесу ВНЗ/ А. С. Карпенко. Про використання Web-орієнтованих і мультимедійних технологій у роботі з молодшими школярами/ В. В. Коваленко. Порівняльна характеристика та вибір платформи дистанційної освіти для розробки сайту з динамічним керуванням контенту/ О. А. Ковальчук. Огляд шляхів використання соціальних мереж у навчальній діяльності студентів/ Г. А. Кучаковська. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі: сучасність та перспективи/ В. О. Кучеровська. Підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у роботі з молодшими школярами/ Н. В. Олексюк. Застосування інформаційних технологій у навчально-виховному процесі майбутніх учителів технології/ С. В. Онищенко. Хмарний сервіс Smartsheet у навчальному процесі/ С. В. Павленко, Б. О. Попсуйко, О. О. Кубов. Застосування прикладних програм загального призначення у навчально-виховному процесі/ Ю. В. Панченко. Способи практичної реалізації концепції Byod у загальноосвітніх закладах/ К. П. Плєвако. Комп’ютерно орієнтоване середовище для вивчення інформаційних дисциплін/ С. М. Рижко-Семенюк. Застосування інструментів Web 3.0 в освіті/ П. В. Саварин. Моніторинг та діагностування результатів навчальної діяльності з інформатики в умовах впровадження компетентнісного підходу/ О. С. Савченко. Впровадження курсу "Технологія реферативної роботи з використанням інтернет-ресурсів" для формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Я. О. Сичікова. Інформаційні теїнології на уроках технології - інновація в освіті/ Я. О. Сичікова, С. С. Ковачов. Неформальне навчання як показник якісного саморозвитку та конкурентоспроможності/ С. М. Співак. Використання комп’ютерного вимірювання комплексу на лабораторних роботах з фізики/ С. М. Стариков. Поєднання навчальної платформи Moodle хмарних технологій в е-середовищі університету/ А. В. Тютюнник. Використання інформаційних технологій при розробці віртуальних лабораторних робіт для технічних дисциплін/ Ю. В. Федорів, Н. М. Піндус, Т. З. Марчук. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onedrive/ Т. Халанчук, М. Шевченко, М. Магурчак. Методика використання хмарної платформи Google apps education edition в освітньому процесі/ А. О. Харук. Методика використання хмарних технологій у навчальному процесі/ О. Хворостяний. Використання протоколу ААА в практиці регіонального центру оцінювання якості освіти/ Д. С. Шульженко. Інтерактивні додатки у контексті формування ІК-компетентності/ А. О. Юрченко. Використання віртуальних соціальних мереж у позашкільній роботі/ А. В. Яцишин. Технологія та м етодика прийняття оптимальних рішень у системі підтримки медичних досліджень/ І. Є. Андрущак. Комп’ютерне 3D-моделювання при дослідженні міцності деталей автомобілів/ В. В. Артемчук. Можливість використання GPS-орієнтованих сервісів при оптимізації мережі моніторингу стану атмосферного повітря/ В. О. Артемчук. Застосування Solidworks simulation длястатистичного аналізу деталей автомобілів/ В. В. Бабій, О. Ю. Рудик. Дослідження напружено-деформованого стану деталей з використанням Solidworks Simulation/ В. Ю. Бондарчук, О. Ю. Рудик. Використання хмарного сервісу Onedrive в роботі журналіста/ ГлобаТ., Б. Опанасенко, О. Безвершнюк. Модернізація надійності виводу цифрової інформації на семисегментних світлоліодних індикаторах/ Д. В. Горбатовський. Автоматизована система повірки промислових лічильників газу/ І. М. Лазарович, Т. Б. Голик. Використання он-лайн-редактора Web Camera 360 у роботі журналіста/ К. Литвиненко, Д. М. Бодненко, Я. Куліш. Методи візуалізації даних у системі підтримки прийняття рішення/ С. В. Маковецька. Шляхи використання хмарного сервісу Onedrive від Microsoft упрофесійній діяльності бібліотекарів/ О. А. Мальцева, О. О. Ткачук, Х. С. Стародуб. Програмування населення рисунка для зондової механічної нанолітографії/ С. В. Малюта. Використання Google Scholar в науці/ Є. В. Мозохіна, О. А. Дем’яненко, А. С. Ткаченко. Використання хмарного сервісу Skype в роботі журналіста/ І. Мукосій, В. Батенко, Л. Луцюк. Використання середовища Matlab длярозробки систем управління компенсаційними симетрувальними установками в електричних мережах/ О. А. Поліщук. Розробка параметричної моделі модуля експертних оцінок інформаційно-аналітичної системи екологічного моніторингу АЕС України/ О. О. Попов. Аналіз стабільності системи підтримки прийняття рішення з вибору професії на основі нечіткої логіки/ Н. С. Редько. Місце і роль корпоративного порталу в ефективному управлінні організацією/ М. А. Сабліна. Розробка корпоративного інформаційного порталу для організації роботи підприємства/ М. А. Сабліна. Формування розрахункової моделі Solidworks simulation для деталей автомобілів/ В. М. Семенюк. Використання можливостей математичного пакета Mathcad при рішенні рецептурних задач/ О. Л. Сєдих. Рішення транспортної задачі на графах засобами MS Excel/ О. Сєдих, А. Овчарук. Розробка веб-сервісу інформування учасників наукових конференцій/ І. С. Степура. Використання Maple та 3DS-MAX при дослідженні стійкості диференціальних рівнянь зі змінними коефіцієнтами/ А. С. Шелуденко, З. Ю. Філєр. Создание программы управления роботом на языке NXC для платформы NXT/ И. Барков. Современные инструменты создания мобильных сетей/ А. Богданов, Р. Кудинов. Створення Youtube-каналу відеоконтенту/ Б. Болбот. Використання віртуальних машин як крос-платформного засобу/ О. Голуб, Н. Мегедь. Хмарний сервіс 4SYNC/ І. Захарчук, В. Непомняща, В. Савчук. Використання хмарного редактора зображень PICMONKEY/ Т. Карпусь, К. Карачов, М. Косянчук. Хмарний сервіс Onedrive/ А. Коваленко, Є. Бочарова, Д. Добринець. Використання Onedrive в сучасному інформаційному просторі/ Б. Коваленко, К. Здоренко, М. Мудрак. Програмне забезпечення моніторингу комп’ютерних мереж/ М. Козленко, Н. Бойчук. Створення універсальної системи веб-авторизації в локальній мережі та інтернеті/ Є. Котул. Огляд сучасних технологій 3D-друку/ О. Кузьменко. Використання пакета BASS для опрацювання аудіофайлів/ О. Куліковська. Використання хмарного сервісу "Мега"/ Д. Кутишев, А. Гончарук, Д. Ситнік. Аналіз концепції архітектури системи Cloud Monitoring у рішеннях Microsoft Azure/ О. Марченко. Можливості математичного пакета Mathcad/ Н. Назаренко. Хмарний сервіс Google Sites/ П. Польовик, О. Варченко, О. Уніченко. Використання хмарного відеоредактора Wevideo/ І. Ситник, В. Ковальов, Д. Івасенко. Віртуальна дошка Padlet/ Є. Старицька, М. Бабій, Д. Бодненко. Використання мультиядерних мікропроцесів у пристроях цифрової обробки сигналів/ В. О. Яскевич. Інструменти соціальної мережі "Твіттер"/ Р. Яцик, М. Бобженко, О. Мещеряков.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 022/Н 34
Автор(и) : Спірін О. М., Іванова С. М., Яцишин А. В., Савченко З. В.
Назва : Науково-організаційні засади проектування мережі електронних бібліотек установ НАПН України : колективна монографія
Вихідні дані : Київ: Атіка, 2014
Кільк.характеристики :184 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
ISBN, Ціна 978-966-326-490-5: 47.30 грн.
ДРНТІ : 13.20.31
УДК : 022
Предметні рубрики: Бібліотечна справа-- Електронна бібліотека
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): програмні платформи--компетентність--мережі--аналіз--моніторинг
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2015р.,N 5
Цікаві статті :
Булах Т. Електронний мерчандайзинг: сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях/ Т. Булах (стр.3-7) Кл.слова: просування товару,книжковий інтернет-магазин,структура сайта
Радзієвський В. Ні кроку назад, завжди вперед/ В. Радзієвський (стр.7) Кл.слова: Київський національний університет культури і мистецтва,бібліотека,ювілей
Приліпко Тетяна. Легендарний снайпер Людмила Павличенко: електронний ресурс Національної історичної бібліотеки України/ Тетяна Приліпко (стр.8-9) Кл.слова: Національна Історична бібліотека України,бібліографічний електронний ресурс,Павличенко Людмила
XI Київська міжнародна книжкова виставка (стр.9) Кл.слова: Міжнародна книжкова виставка, Київ, 2015 р.,книговидання,книгорозповсюдження
Кухаренко А. Гуманістична стратегія розвитку комунікаційної діяльності бібліотек ВНЗ/ А. Кухаренко (стр.10-12) Кл.слова: гуманістичні цінності,інформаційно-комунікаційний простір ВНЗ,комунікаційна діяльність
Грабар Н. Професійне спілкування в комунікаційному просторі бібліотеки/ Н. Грабар (стр.12-15) Кл.слова: бібліотека,професійне спілкування,комунікації
Лямець А. Особливості формування фондів депозитарних бібліотек ООН/ А. Лямець, І. Лавриненко (стр.15-18) Кл.слова: ООН,UNDL,депозитарні бібліотеки ООН
Семесько В. Платні послуги бібліотек: правовий аспект та зарубіжний досвід/ В. Семесько (стр.19-21) Кл.слова: правовий аналіз платних послуг,платні послуги бібліотек,залучення додаткових коштів
Соколов В. Створення, організація та функціонування бібліотек-музеїв: проблеми і досягнення/ В. Соколов (стр.21-26) Кл.слова: бібліотека-музей,музеєфікація бібліотек,музейна діяльність бібліотек
Асєєв Г. Інформетрія або інфометрія?/ Г. Асєєв (стр.26-28) Кл.слова: інформетрія,інфометрія,бібліометрія
Перунін В. Державність Київської Русі: тисячолітньо "непомічений" подвиг Княгині Ольги - рік 947/ В. Перунін (стр.29-32) Кл.слова: княгиня Ольга,державність,місцева влада
Лазарович М. В. Видавничі проекти Українських січових стрільців під час Першої світової війни/ М. В. Лазарович (стр.32-36) Кл.слова: легіон УСС,видавнича діяльність,публікації
Відданий книзі (стр.36-37) Кл.слова: Сенченко Микола,ювілей,бібліотечна справа
Постельжук О. . Огляд як вид інформаційно-аналітичних продуктів обласних універсальних наукових бібліотек/ О. Постельжук (стр.38-41) Кл.слова: інформаційно-аналітична діяльність бібліотек,огляд,обласна універсальна наукова бібліотека
Матвієнко О. Предметне поле досліджень у науковій галузі "соціальні комунікації": за матеріалами профільних конференцій/ О. Матвієнко, М. Цивін (стр.41-44) Кл.слова: соціальні комунікації,матеріали конференцій,предметне поле досліджень
Ситник О. Становлення новинних порталів як новітньої платформи українського медіапростору/ О. Ситник (стр.45-48) Кл.слова: портал,мережі медіа,термінологія
Косачова О. Основні тенденції становлення бібліотечної журналістики в Україні/ О. Косачова (стр.48-51) Кл.слова: бібліотечна журналістика,бібліотечна періодика,бібліотечні блоги
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Прошкін В. В. Педагогічна система як предмет наукового дослідження/ В. В. Прошкін (стр.7-12) Кл.слова: наукове дослідження,педагогічна система,системний підхід
Братко М. В. Середовищний підхід у вищій освіті: методологічний аспект/ М. В. Братко (стр.13-18) Кл.слова: підхід,методологія,освітнє середовище
Кульбашна Я. А. Сучасні орієнтири розвитку стоматологічної освіти в Україні/ Я. А. Кульбашна (стр.18-21) Кл.слова: вища освіта,медична освіта,фахівці із стоматології
Грищук Ю. В. До проблеми визначення світових пріоритетів розвитку вищої освіти/ Ю. В. Грищук (стр.22-25) Кл.слова: доступність вищої освіти,ефективність вищої освіти,якість вищої освіти
Завгородня Є. Є. До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості/ Є. Є. Завгородня (стр.25-28) Кл.слова: свобода,потенціал,творчість
Чернуха Н. М. Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів/ Н. М. Чернуха, Т. О. Саврасова-В’юн (стр.29-33) Кл.слова: діяльнісно-вольовий компонент,емоційно-оцінний компонент,когнітивно-орієнтаційний компонент
Полякова Г. А. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі/ Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова (стр.34-39) Кл.слова: якість навчання,результати навчання,самооцінка
Матвієнко О. В. Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз/ О. В. Матвієнко, З. О. Поляничко (стр.40-45) Кл.слова: ІКТ - компетентність вчителів,інформатизація шкільної освіти,засоби ІКТ
Загородня А. А. Дослідження професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах республіки Польщі та України: концептуальні засади/ А. А. Загородня (стр.46-49) Кл.слова: економічна освіта,концепція дослідження,порівняльна педагогіка
Лисенко О. Ю. Післядипломна освіта лікарів: досвід Великої Британії/ О. Ю Лисенко (стр.50-54) Кл.слова: Велика Британія,медичні школи,післядипломна освіта лікарів
Литвин Л. В. Кваліфікаційні галузі у навчальних програмах федеральних земель для фахівців дошкільної освіти: досвід Федеративної Республіки Німеччини / Л. В. Литвин (стр.54-59) Кл.слова: кваліфікація,кваліфікаційні галузі навчання,компетенції
Пономаренко Н. Г. Експертна діяльність у вищій освіті Німеччини/ Н. Г. Пономаренко (стр.60-63) Кл.слова: акредитація,акредитаційна агенція,експертиза
Горбенко Г. В. Практико-орієнтована навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадкістю/ Г. В. Горбенко (стр.64-69) Кл.слова: прикладний балакаврат,бакалавр з реклами,практико-орієнтоване навчання
Проценко О. Б. Застосування акмелогічного тренінга у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школи/ О. Б. Проценко (стр.69-73) Кл.слова: саморозвиток,акмелогічний тренінг,викладач вищої школи
Біницька К. М. Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка"/ К. М. Біницька (стр.74-78) Кл.слова: активні методи навчання,навчання,студенти
Волкова Н. І. Використання інтерактивних технологій у процесі вивчення економічних дисциплін/ Н. І. Волкова (стр.78-82) Кл.слова: інтерактивне навчання,інтерактивні технології,фахова підготовка
Кифенко А. М. Українська духовна музика в професійній підготовці вчителів музичного мистецтва/ А. М. Кифенко (стр.82-86) Кл.слова: духовна хорова музика,особистість,репертуар
Білоус О. О. Методологічні засади розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики/ О. О. Білоус (стр.86-89) Кл.слова: професійний інтерес,майбутній вчитель музики,фахова підготовка
Іслам А. В. Екологічна культура майбутніх фахівців автотранспортного профілю: методи дослідження/ А. В. Іслам (стр.90-94) Кл.слова: екологічна культура,емпіричні методи дослідження,спостереження
Борисенко В. В. Інформаційно-комунікаційні технології як спосіб удосконалення мовної підготовки студентів вищої школи/ В. В. Борисенко, Н. В. Гагіна (стр.95-99) Кл.слова: інноваційні технології,інформаційна компетентність,комп'ютерні технології
Решетілова О. М. Методи навчання української професійної лексики майбутніх документознавців/ О. М. Решетілова (стр.99-) Кл.слова: інтерактивні методи навчання,класифікація вправ,класифікація методів навчання
Малецька І. В. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови/ І. В. Малецька (стр.104-107) Кл.слова: діагностика рівня знань,інформаційні платформи,навчання іноземної мови
Диба Т. Г. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання наприкінці XIX - на початку XX століть/ Т. Г. Диба (стр.108-112) Кл.слова: професійна підготовка,фізичне виховання,система фізичноЇ освіти
Петренко Н. В. До проблеми вивчення професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання: теоретичний аналіз/ Н. В. Петренко (стр.112-116) Кл.слова: здоровий спосіб життя,освіта,професійна підготовка
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Школа -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Краудфандинг як новий вид залучення коштів (стр.2-10)
Українські і світові крауд-платформи (стр.11)
Класифікація краудфандингу (стр.12-13)
Людина, яка допомагає втілювати ідеї (стр.14-17)
GoFundEd - краудфандингова платформа для освітніх проектів (стр.24-27)
Успішні проекти на GoFundEd (стр.28-31)
20 педагогічних настанов Івана Франка (стр.32-37)
Топ-40 країн за рівнем освіти (стр.38-39)
Do you speak english? (стр.40-43)
Нестандартні типи шкіл (стр.44-49)
Хто такий відповідальний учитель? (стр.50-57)
Педагогічні погляди Юло Вооглайда (стр.58-63)
Український геній музики (стр.64-70)
Ушиніна Т. Нік Вуйчич - людина-феномен/ Т. Ушиніна (стр.72-75)
Ініціативи, що змінюють Україну (стр.76-83)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Вища освіта України -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Сікорський П. Реформування освіти і державних інститутів у контексті наукових праць І. Франка (до 160-річчя від дня народження)/ П. Сікорський (стр.5-17)
Бондар В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук/ В. Бондар (стр.18-23)
Рубанець О. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи/ О. Рубанець (стр.24-29)
Кірик Т. У пошуках нових освітніх парадигм для України ХХІ століття/ Т. Кірик (стр.30-36)
Коваленко В. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи/ В. Коваленко (стр.37-41)
Книш І. Становлення нової вітчизняної парадігми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа/ І. Книш (стр.42-49)
Девтерова Т. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи/ Т. Девтерова (стр.50-57)
Подольська Є. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів/ Є. Подольська, Т. Подольська (стр.64-69)
Любарець В. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти/ В. Любарець (стр.58-63)
Щербакова О. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні/ О. Щербакова (стр.70-78)
Чубарева О. Освіта як чинник підвищення ролі естетичного в аксіологічному полі сучасних студентів/ О. Чубарева (стр.79-84)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Повний текст
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Шрамко О. Інтеграція як світоглядна парадигма мистецької освіти/ О. Шрамко (стр.7-11) Кл.слова: мистецтво,мистецька освіта,світоглядна парадигма
Кареліна О. Концепція інтердіяльнісного навчання/ О. Кареліна (стр.12-16) Кл.слова: інтерактивне навчання,педагогічна технологія,інтердіяльнісне навчання
Фамілярська Л. Мобільність сучасного вчителя: теоретико-методологічний аспект/ Л. Фамілярська (стр.16-20) Кл.слова: адаптування,освіта,особистість
Загородня А. Проблема якості та змісту підготовки фахівців економічної галузі в Україні/ А. Загородня (стр.21-25) Кл.слова: економічна галузь,економічна освіта,професійна підготовка
Клопов Р. До питання формування готовності майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах/ Р. Клопов, Л. Безкоровайна (стр.25-30) Кл.слова: майбутні фахівці з туризмознавства,вища освіта,професійна компетентність
Ковальський Р. Критерії та рівнева характеристика готовності майбутніх учителів музики до керування шкільним естрадно-інструментальним колективом/ Р. Ковальський (стр.30-35) Кл.слова: професійна підготовка,учитель музики,естрадно-інструментальний колектив
Сліпчук В. Тенденції підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття) / В. Сліпчук (стр.35-40) Кл.слова: професійна підготовка,фармацевтична освіта,фахівці фармацевтичної галузі
Діденко І. Особливості роботи педагогічних з'їздів під час революції 1905-1907 років/ І. Діденко (стр.40-43) Кл.слова: безкоштовна освіта,викладання рідної мови,демократизація освіти
Сисоєва С. Досвід впровадження наукового ступеня доктора (Ed.D.) в галузі освіти у США/ С. Сисоєва (стр.44-51) Кл.слова: науковий ступінь,доктор в галузі освіти,освіта в США
Батечко Н. Особливості навчання майбутніх викладачів вищої школи в магістратурі у Сполучених Штатах Америки/ Н. Батечко (стр.51-57) Кл.слова: освіта в США,магістратура,викладач вищої школи
Mospam N. Students training tendency in the European Union: legal aspect/ N. Mospam (стр.57-61) Кл.слова: Європейський Союз,вища освіта,законодавчі акти
Когут С. Дослідження становлення педагогіки праці в Республіці Польща: аналіз базових понять/ С. Когут (стр.62-67) Кл.слова: педагогіка праці,професійна освіта,освіта в Польщі
Євтушенко Н. Перспективи використання польського досвiду в створеннi нацiональної концепції професiйної пiдготовки майбутнiх учителiв/ Н. Євтушенко (стр.67-71) Кл.слова: підготовка учителів у Польщі,педагогічна освіта в Україні,учитель
Тригуб І. Професійна підготовка експертів у галузі освіти у слов'янських східно-європейських країнах/ І. Тригуб (стр.72-78) Кл.слова: експерт у галузі освіти,країни Східної Європи,якість освіти
Линьов В. Організація освітнього процесу на засадах особистісно орієнтованого навчання: досвід роботи міжнародних шкіл якості (QSI)/ В. Линьов (стр.78-83) Кл.слова: Київська міжнародна школа (KIS),Міжнародна Школа Якості (QSI),таксономія Б. Блума
Карпенко О. Опіка і виховання дітей у притулках Німеччини/ О. Карпенко (стр.83-87) Кл.слова: притулки у Німеччині,діти,притулок
Мартиненко С. Змістове забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми/ С. Мартиненко, Л. Шкарбан (стр.88-92) Кл.слова: вчитель початкової школи,професійна підготовка,ліворукі діти
Овчаренко Н. Сучасний стан підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності/ Н. Овчаренко (стр.93-99) Кл.слова: вокально-педагогічна діяльність,професійна підготовка,учитель музичного мистецтва
Лисенко О. Ігрові комп'ютерні платформи як засіб контролю у процесі підготовки лікарів-інтернів/ О. Лисенко (стр.99-102) Кл.слова: ігрові комп’ютерні платформи,Інформаційно-комунікативні технології,контроль
Петрова С. Обгрунтування моделі інноваційного дитячого будинку/ С. Петрова (стр.103-108) Кл.слова: дитина-сирота,інноваційна модель,самореалізація
Olishevych V. Working specificity of foreign languages teacher with students of different ages/ V. Olishevych (стр.109-112) Кл.слова: іноземна мова,інтерактив,методи роботи вчителя
Кульбашна Я. Форування загальних компетентностей майбутніх лікарів/ Я. Кульбашна, О. Ткачук (стр.113-118) Кл.слова: вища медична освіта,здоров’язбереження,підготовка майбутніх лікарів
Манюк Л. Технологія врахування лінгвістичних особливостей фахової комунікації майбутніх лікарів/ Л. Манюк (стр.119-124) Кл.слова: лікар,лікар-пацієнт,студент-медик
Скиба М. Формування умінь еколого-педагогічної діяльності майбутніх учителів біології у процесі тренінгу/ М. Скиба (стр.124-128) Кл.слова: майбутні учителі біології ,тренінг,структура тренінгу
Майєр Н. Рeфлексивний підхід до формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи/ Н. Майєр (стр.129-135) Кл.слова: майбутній викладач іноземних мов,магістрант,методична рефлексія
Ржевська Н. Основи правової компетентності бакалавра з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності/ Н. Ржевська (стр.135-140) Кл.слова: бакалавр з підприємництва,бакалавр з торгівлі,бакалавр з біржової діяльності
Ван Я. Зміст і структура комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Я. Ван (стр.141-144) Кл.слова: комунікативна культура,майбутній вчитель музичного мистецтва,диригентно-хорове навчання
Веремчук О. Формування професійної культури майбутніх документознавців у вищих навчальних закладах: змістовий аспект/ О. Веремчук (стр.145-149) Кл.слова: професійна культура,підготовка майбутніх документознавців,професійна підготовка
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Любарець, Владислава (кандидат педагогічних наук; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова)
Назва : Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис. - К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України": М-во освіти і науки УКраїни, 2016. - № 3. - С. 58-63 (Шифр В748746/2016/3)
Предметні рубрики: Електронні освітні ресурси
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронні освітні платформи--електронні освітні ресурси--якісна освіта
Анотація: Наголошується на актуальності створення інформаційно-освітнього середовища з нетрадиційними освітніми системами та технологіями і розробки нових шляхів їх здійснення, що вплине на інноваційний розвиток суспільства в цілому. Подано проект електронної освітньої платформи - Універсальний освітній простір ACCENT.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лисенко, Олександра
Назва : Ігрові комп'ютерні платформи як засіб контролю у процесі підготовки лікарів-інтернів
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2016. - Вип. 4. - С. 99-102. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.99102 (Шифр П875300957/2016/4). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.99102
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.35
Предметні рубрики: Освіта-- Педагогічний процес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрові комп’ютерні платформи--інформаційно-комунікативні технології--контроль знань
Знайти схожі

13.


Цікаві статті :
Програма курсу "Інформатика" для 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням інформатики (стр.3-10.)
Балик Н. Р. Моделі впровадження електронного навчання у педагогічному університеті/ Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер (стр.10-15.)
Івлієва О. М. Конструювання тестів навчальних досягнень студентів - майбутніх вчителів інформатики/ О. М. Івлієва (стр.15-20.)
Кононец Н. В. Засоби розробки електронних освітніх ресурсів для ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу/ Н. В. Кононец (стр.20-25.)
Бєлоконєва Н. О. Диференціація навчання, комп’ютерні технології - один із шляхів підвищення мотивації на уроках інформатики/ Н. О. Бєлоконєва (стр.28-33.)
Костерна Л. В. Програмування в середовищі Scratch/ Л. В. Костерна (стр.25-28.)
Філончук О. М. Урок узагальнення і систематизації знань з теми: "Комп’ютерні публікації Scribus Portable" у 9 класі/ О. М. Філончук (стр.33-39.)
Корнієнко В. О. Мобільні технології в освітній діяльності/ В. О. Корнієнко (стр.39-43.)
Ткачук Г. В. Особливості організації та проведення вебінарів засобами платформи BigBlueButton/ Г. В. Ткачук (стр.43-47.)
Кіт І. В. Методичні особливості курсу "Технологія керування робототехнічними системами"/ І. В. Кіт, О. Г. Кіт (стр.47-49.)
Мисак Д. П. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2015-2016 навчальному році/ Д. П. Мисак, О. Б. Рудик (стр.49-56.)
Про затвердження навчальної програми з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (які вивчали інформатику в 2-4 класах) (стр.56.)
Цікаві статті :
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бобряк, Людмила
Назва : OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 8/9. - С. 61–66. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/8/9). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 14 назв.
УДК : 37.018.43:004.9](477) + 373.5.016:54]:371.31
Предметні рубрики: Дистанційна освіта-- змішане навчання-- середня школа
Хімія-- методика викладання-- інформаційно-комунікаційні технології-- середня школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційна освіта--змішане навчання--хімія--методика викладання--інформаційно-комунікаційні технології--освітня платформа--хмаро орієнтоване середовище--хмарні сервіси--середня школа
Анотація: У статті на основі аналізу наукових досліджень питання визначення поняття "змішане навчання" представлено авторську позицію щодо можливості використання OneNote Class як освітньої платформи для змішаного навчання й викладання хімії, визначено траєкторію діяльності вчителя в OneNote Class , описано досвід організації навчання та викладання OneNote Class, проектування спільної роботи в урочний і позаурочний час.
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Матвієнко О. В. Вища інформаційна освіта: основні концепти визначення/ О. В. Матвієнко, М. Н. Цивіт (стр.4-11) Кл.слова: бібліотечна освіта,документознавча освіта,інформаційний аналітик
Копанєва В. О. Наукове декларування вузів культури і мистецтв/ В. О. Копанєва (стр.12-18) Кл.слова: бібліометрія,наукометрія,експертне оцінювання
Свердлык З. М. Практикоориентованное преподавание дисциплины "информационно-аналитическая деятельность" как способ формирования профессиональной компетентности будущих специалистов по информационному, библиотечному и архивному делу/ З. М. Свердлык (стр.19-25) Кл.слова: аналітичний документ,інформаційно-аналітична діяльність
Воскобойнікова-Гузєва О. В. Розвиток методології бібліотекознавчих досліджень: традиції та новації/ О. В. Воскобойнікова-Гузєва (стр.26-31) Кл.слова: бібліотекознавство,системний підхід,соціальні комунікації
Садыгов Т. Рейтингова оценка библиотечных проектов в виртуальном пространстве/ Т. Садыгов (стр.32-35) Кл.слова: бібліотечні проекти,рейтингова оцінка,інноваційна бібліотечна справа
Перенесієнко І. П. Роль бібліотечних класифікацій як одного з сучасних способів організації інформації/ І. П. Перенесієнко (стр.36-44) Кл.слова: бібліотечна класифікація,систематизація,індексування
Коновал Л. В. Вплив етапів розвитку веб-технологій на модель бібліотечно-інформаційного обслуговування/ Л. В. Коновал (стр.44-49) Кл.слова: інформаційна потреба,інформаційне обслуговування,платформи інтернету
Опришко Т. С. Етика наукових публікацій/ Т. С. Опришко (стр.50-57) Кл.слова: етична політика видання,академічна доброчесність,плагіат
Карпов В.В. Управління ризиками у сфері захисту музейних колекцій/ В. В. Карпов (стр.58-65) Кл.слова: музейні колекції,документація,ризики та загрози
Халецька Л. П. Консолідація електронних інформаційних ресурсів установ національної культурно-історичної спадщини: досвід Франції/ Л. П. Халецька (стр.66-73) Кл.слова: цифрова бібліотека,Національний архів Франції,досвід Франції
Добровольська В. В. Документаційне забезпечення національної політики в галузі розвитку культурного простору України/ В. В. Добровольська (стр.74-80) Кл.слова: національна політика,культурна спадщина,культурний простір України
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Міхно О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст./ О. П. Міхно (стр.1-13)
Вітранюк Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925)/ Н. О. Вітранюк (стр.14-26)
Павлик Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України/ Н. П. Павлик (стр.27-37)
Козак Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження/ Л. В. Козак (стр.38-52)
Шитікова С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти/ С. П. Шитікова (стр.53-64)
Ху Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/ Жунсі Ху (стр.65-75)
Сін Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/ Чжефу Сін (стр.76-87)
Ковалинська І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН/ І. В. Ковалинська (стр.88-89)
Нечипоренко К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку/ К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко (стр.99-105)
Глушак О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии/ О. М. Глушак (стр.106-114)
Бакланова Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів/ Н. М. Бакланова (стр.115-124)
Мондич О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології/ О. В. Мондич (стр.125-136)
Іванюк Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи/ Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко (стр.137-152)
Линьов К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти/ К. О. Линьов (стр.153-164)
Козир М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту/ М. В. Козир (стр.165-171)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2017р.,N 3/4
Цікаві статті :
Сисоєва С. Interdisciplinary studies in education/ С. Сисоєва (стр.7-11)
Батечко Н. Якість вищої освіти в контексті синергії наукових підходів/ Н. Батечко (стр.12-19)
Задорожна-Княгницька Л. Концептуальні основи деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти/ Л. Задорожна-Княгницька (стр.19-26)
Сопова Д. Поняття академічної чесності: науковий дискурс/ Д. Сопова (стр.26-31)
Мачинська Н. Розвиток лідерських якостей у студентів у процесі професійної підготовки/ Н. Мачинська (стр.32-38)
Цехмістер Я. Післядипломна освіта лікарів: клініко-фармацевтична підготовка/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.39-45)
Мельниченко О. Педагогіка підприємництва: вивчення досвіду та перспективи в Україні/ О. Мельниченко (стр.45-50)
Євдокимов В. Технології еврестичного навчання у підготовці вчителів/ В. Євдокимов (стр.51-56)
Ясінський В. Зміст професійної підготовки фахівців юридичного профілю: історико-педагогічний аспект/ В. Ясінський (стр.56-60)
Іваній І. Акме-культурологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей/ І. Іваній (стр.61-67)
Меняйло В. Сутність дослідницько-інноваційної діяльності вищого навчального закладу/ В. Меняйло (стр.67-75)
Шакотько В. Інформологія і методика навчання її основам у педагогічному університеті/ В. Шакотько (стр.76-83)
Троцко Г. Модернізація виховних практик в педагогічних університетах/ Г. Троцко (стр.84-89)
Косенко Ю. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічної творчості/ Ю. Косенко (стр.90-94)
Дерека Т. Сучасні пріоритети формування професійної компетентності фахівців з фізичного виховання/ Т. Дерека, В. Туманова (стр.95-100)
Ромашенко В. Проблема формування соціокультурної та полікультурної компетентностей у студентів філологічного напряму/ В. Ромашенко (стр.101-105)
Короткова Ю. Удосконалення іншомовної освіти майбутніх фахівців задля підвищення їхньої конкурентоспроможності в умовах глобалізації/ Ю. Короткова (стр.106-112)
Кажан Ю. Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE/ Ю. Кажан (стр.112-118)
Золотько Ю. Професійне спрямування викладання англійської мови майбутнім магістрам менеджерам освіти/ Ю. Золотько (стр.119-124)
Закревська C. Забезпечення якісного розвитку неформальної освіти дорослих/ C. Закревська (стр.125-129)
Кристопчук Т. Діагностика професійної спрямованості особистості: досвід Німеччини/ Т. Кристопчук (стр.130-136)
Козак Л. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: європейський досвід/ Л. Козак (стр.136-142)
Воєвутко Н. Дистанційна форма професійної підготовки вчителів республіки Кіпр/ Н. Воєвутко (стр.143-149)
Загородня А. . Підготовка фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі: методологічний аспект/ А. Загородня (стр.150-154)
Євтушенко Н. Дефінування системи підвищення кваліфікації вчителів у науковому просторі України і Республіки Польща/ Н. Євтушенко (стр.155-160)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Базиляк Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови/ Н. О. Базиляк (стр.1-12)
Бєлікова Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності/ Н. О. Бєлікова (стр.13-22)
Галицька М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.23-32)
Грищук Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи/ Ю. В. Грищук (стр.33-40)
Дудка І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства"/ І. Г. Дудка (стр.41-50)
Качур А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.)/ А. М. Качур (стр.51-62)
Когут І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога/ І. В. Когут (стр.63-73)
Козак Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти/ Л. В. Козак (стр.74-85)
Кульбашна Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології/ Я. А. Кульбашна (стр.86-96)
Ластовка К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект/ К. І. Ластовка (стр.97-109)
Литвин Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.110-117)
Лідека І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю/ І. А. Лідека (стр.118-127)
Мазур Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи/ Н. П. Мазур (стр.128-140)
Павлишина Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку/ Н. Б. Павлишина (стр.141-151)
Павлюк Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці/ Р. О. Павлюк (стр.152-163)
Побірченко Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин/ Н. А. Побірченко (стр.164-170)
Руденко Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу/ Н. М. Руденко (стр.171-184)
Сватенков О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді/ О. В. Сватенков (стр.185-195)
Степура І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу/ І. С. Степура (стр.196-200)
Таранник А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття/ А. О. Таранник (стр.201-209)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кажан Ю.
Назва : Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 3/4. - С. 112-118. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)112118 (Шифр Н057263/2017/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)112118
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методична компетентність--платформа moodle--цілі навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

20.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Болілий В. О. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету/ В. О. Болілий, В. В. Колотій (стр.1-14) Кл.слова: відкрита освіта,освітнє е-середовище університету,вікі-технології
Бучинська Д. Л. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення/ Д. Л. Бучинська (стр.101-107) Кл.слова: навчальний процес,нтернет-покоління,покоління Z
Воротникова І. П. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті/ І. П. Воротникова (стр.15-20) Кл.слова: е-навчання,післядипломна педагогічна освіта,дистанційне навчання
Захар О. Г. . ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування/ О. Г. Захар (стр.21-32) Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність,цифрова компетентність,професійний розвиток
Іванов С. А. Медійні та інформаційні технології набуття знань у дискурсі філософії конструктивізму/ С. А. Іванов (стр.108-114) Кл.слова: конструктивізм,інформація,медіа
Касаткін Д. Ю. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі/ Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна (стр.33-39) Кл.слова: інформація,мультимедіа,медіа
Кушнір Н. О. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу/ Н. О. Кушнір, Н. В. Валько (стр.40-47) Кл.слова: тенденції освіти,хмарні технології,покоління міленіум
Морзе Н. В. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету/ Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко (стр.115-125) Кл.слова: навчальне середовище,wiki-технологія,вікі-портал
Петрович С. Д. Дослідження тренду "інтернет речей" у коледжі/ С. Д. Петрович (стр.67-73) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,інтернет речей,QR-квест
Седов В. Є. Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача/ В. Є. Седов (стр.74-82) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,електронне навчання,педагогічні технології
Сороко Н. В. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії)/ Н. В. Сороко (стр.83-90) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,інформаційно-комунікаційна компетентність,оцінювання
Степура І. С. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua/ І. С. Степура (стр.126-133) Кл.слова: наукові конференції,наукові е-журнали,відкриті системи
Тихонова Т. В. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура"/ Т. В. Тихонова (стр.91-100) Кл.слова: інформатична компетентність,інформаційна культура,інформативний продукт
Тютюнник А. В. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів/ А. В. Тютюнник (стр.134-143) Кл.слова: IKT,Soft skills,хмарні технології
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)