Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=поведінковий компонент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бабяк О.
Назва : Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 47-55 (Шифр О190803/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінковий компонент--афективний компонент--когнітивний компонент
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Луценко І. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі/ І. Луценко (стр.7-16) Кл.слова: тьютор,асистування,інклюзивна освіта
Родименко І. Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні/ І. Родименко (стр.17-26) Кл.слова: компаративний аналіз,концептуальні підходи,інклюзія
Кобильченко В. Віктимізація в дитячому віці як наслідок поліфакторної депривації/ В. Кобильченко (стр.27-36) Кл.слова: віктимізація ,віктимна поведінка,віктимна особистість
Дробот О. Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих/ О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко (стр.37-46) Кл.слова: бімодальний білінгвізм,тотальна комунікація,білінгвальне-бікультурне навчання
Бабяк О. Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі/ О. Бабяк (стр.47-55) Кл.слова: поведінковий компонент,афективний компонент,когнітивний компонент
Чеботарьова О. Сучасні підходи до трудового навчання учнів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту/ О. Чеботарьова (стр.56-64) Кл.слова: комплексне порушення розвитку,трудова компетентність
Наконечна Л. Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні/ Л. Наконечна (стр.65-72) Кл.слова: системний підхід,середовищний підхід,особистісний підхід
Роменська Т. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем/ Т. Роменська (стр.73-85) Кл.слова: соціально-побутові навички,мотиваційно-ціннісний компонент
Тичина К. Особливості уявлень про міжособистісні сімейні стосунки у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення/ К. Тичина (стр.86-96) Кл.слова: дитячо-батьківські стосунки,міжособистісні сімейні стосунки,сіблінгові стосунки
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кудлай А.
Назва : Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 3/4. - С. 89-93. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.8993 (Шифр Н057263/2018/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.8993
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний компонент--інновації--когнітивний компонент--комунікативна компетентність--освітній процес--поведінковий компонент
Анотація: Потреба у підготовці компетентного офіцера поліції, здатного до ефективної професійної діяльності в умовах багатонаціонального середовища, є пріоритетним напрямом при підготовці майбутніх офіцерів поліції у параметрах європейських стандартів. Соціокультурний аспект у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції – це не лише формування комунікативної компетентності, а й простір міжособистісних стосунків, у яких формується цілісна культура особистості. У статті представлено аналіз результатів діагностики сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції. Отримані результати демонструють рівні сформованості комунікативної компетентності у майбутніх офіцерів поліції по когнітивному, емоційному і поведінковомукомпонентам
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)