Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=позанаукова форма свідомості<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Стеблецький А. Л. Педагогічна спільність - творець освітнього середовища/ А. Стеблецький (стр.6-10) Кл.слова: освітнє середовище,педагогічна спільність,зворотній зв'язок
Козак Л. В. Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи/ Л. В. Козак (стр.11-16) Кл.слова: педагогічна інновація,структура інноваційної діяльності,психологічні бар'єри
Захаріна Є. До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури/ Є. Захаріна (стр.17-22) Кл.слова: оздоровчо-виховна робота,термінологія професійної підготовки
Щербина О.А. Інформальна освіта викладачів вищих технічних навчальних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій/ О. А. Щербина (стр.22-26) Кл.слова: неперервна освіта,підвищення кваліфікації викладачів,інформаційно-комунікативні технології
Сліпчук В. Л. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї/ В. Л. Сліпчук (стр.27-32) Кл.слова: медико-біологічна підготовка,критерії професійної спрямованості,природничі дисципліни
Лозко Г. С. Ноосферний та етноекологічний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю/ Г. С. Лозко (стр.42-49) Кл.слова: детернімант людини і природи,ентічна екологія,гуманітарні жисципліни
Мазур Т. Г. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності/ Т. Г. Мазур (стр.50-54) Кл.слова: наукова форма свідомості,позанаукова форма свідомості,отнологічна рівність
Семчук Н. І. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення/ Н. І. Семчук (стр.55-59) Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА,освітня політика,педагогічне мислення
Овсянкіна Л. А. Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти/ Л. А. Овсянкіна (стр.60-65) Кл.слова: інноваційні процеси,цінності освіти,інноваційний потенціал особистості
Кузьменко О. М. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект/ О. М. Кузьменко (стр.65-68) Кл.слова: системи і підсистеми в освіті,інтеграційні процеси
Олійник О. О. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя/ О. О. Олійник (стр.70-73) Кл.слова: сімейний профконсультант,ШКІЛЬНА ОСВІТА
Терещенко М. В. Розвиток гендерних уявлень дошкільника в умовах основних інститутів соціалізації/ М. В. Терещенко (стр.74-78) Кл.слова: ґендерні уявлення,ґендерна ідентичність,маскулінність
Хоружа Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа (стр.80-84) Кл.слова: інститут соціалізації,інтелектуалізація людини,інтегроване вивчення освіти
Коваль Т. І. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах/ Т. І. Коваль (стр.86-92) Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ,НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ,форми навчання
Майєр Н. В. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій/ Н. В. Майєр (стр.93-96) Кл.слова: дистанційні технології,ділове писемне спілкування,навчально-пізнавальна діяльність
Чуфарлічева А. Ю. Навчання майбутніх вчителів англійської мови з використанням комп'ютерних вправ/ А. Ю. Чуфарлічева (стр.97-102) Кл.слова: текст реферативного типу,етапи текстової діяльності,комп'ютерні вправи
Кочубей Н. П. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи/ Н. П. Кочубей (стр.103-108) Кл.слова: діалогічне мовлення,ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ,ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Богданець-Білоскаленко Н. І. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги/ Н. І. Богданець-Білоскаленко (стр.110-114) Кл.слова: національні ідеї,самовиховання вчителя,національна школа
Регейло І. Ю. Підготовка фахівців за докторськими програмами у США/ І. Ю. Регейло (стр.116-121) Кл.слова: докторська підготовка,дослідницька робота,навчальні курси
Шапочкіна О. В. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації/ О. В. Шапочкіна (стр.122-125) Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА,неформальна освіта,заклади неформальної освіти
Мельник Н. І. Американський досвід організації дошкільної освіти: ґендерна соціалізація дітей/ Н. І. Мельник (стр.126-129) Кл.слова: статево-рольова ідентифікація,ґендерна соціалізація,соціальна компетентність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Мазур, Тетяна Григорівна
Назва : Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2011. - Вип. 1. - С. 50-54 (Шифр Н057263/2011/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)