Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=позиціювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Почепцов Г.Г. Паблік рилейшнз/Г. Г. Почепцов. - 2006
2.

Вісник Книжкової палати - 2017г.,N 6 (Введено оглавление)
3.

Ростовцев С. Формування системи інтернет-маркетингу в бібліотеках України/С. Ростовцев // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2017,N N 6.-С.8-12
4.

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
5.

Комова М. В. Дисфункційність документа як феномен позиціювання у комунікаційній взаємодії/М. В. Комова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ, 2019,N № 2.-С.44-54
6.

Вища освіта України - 2019г.,N 4 (Введено оглавление)
7.

Рябека Є. Історичні особливості позиціювання демократії/Є. Рябека // Вища освіта України. -Київ, 2019,N № 4.-С.59-68
8.

Химиця Н. О. Брендинг та іміджування як основа успішного просування львівських кав’ярень у соціальній мережі Instagram/Н. О. Химиця, К. І. Петрик // Культура і сучасність. -Київ:Міленіум, 2021,N № 2.-С.193-199
9.

Рижков А. Образ України в медіапросторі Республіки Корея: липень 2017 р. - червень 2018 р./А. Рижков, Роча Н. Лопес // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2018,N № 3.-С.56-62
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)