Пошуковий запит: (<.>K=позиціювання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Почепцов Г.Г. Паблік рилейшнз/Г. Г. Почепцов. - 2006
|
>2.
| Вісник Книжкової палати - 2017г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>3.
| Ростовцев С. Формування системи інтернет-маркетингу в бібліотеках України/С. Ростовцев // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2017,N N 6.-С.8-12
|
>4.
| Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>5.
| Комова М. В. Дисфункційність документа як феномен позиціювання у комунікаційній взаємодії/М. В. Комова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ, 2019,N № 2.-С.44-54
|
>6.
| Вища освіта України - 2019г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>7.
| Рябека Є. Історичні особливості позиціювання демократії/Є. Рябека // Вища освіта України. -Київ, 2019,N № 4.-С.59-68
|
>8.
| Химиця Н. О. Брендинг та іміджування як основа успішного просування львівських кав’ярень у соціальній мережі Instagram/Н. О. Химиця, К. І. Петрик // Культура і сучасність. -Київ:Міленіум, 2021,N № 2.-С.193-199
|
>9.
| Рижков А. Образ України в медіапросторі Республіки Корея: липень 2017 р. - червень 2018 р./А. Рижков, Роча Н. Лопес // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2018,N № 3.-С.56-62
|
|