Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=покупець<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Делебак Д. Магия маркетинга. Советы эксперта по малому бизнесу /Д. Делебак ; пер.: Д. Бабин, С. Грабовецкий. - 1997
2.

Чучка І. М. Інтерактивний маркетинг/І. М. Чучка, І. П. Студеняк. - 2009
3.

Мак Галли Майкл Т. Основы эффективных продаж. Советы эксперта по малому бизнесу/Майкл Т. Мак Галли. - 1997
4.

Ярошенко Р. Поняття "клієнт" у формуванні стратегії розвитку сучасного видавничого бізнесу/Р. Ярошенко // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2017,N N 11.-С.19-23
5.

Молнар О. С. Класифікація факторів впливу на збут продукції/О. С. Молнар, Н. В. Булеца, Н. Ш. Гіцій // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020,N № 9.-С.113-117
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)