Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (23)Наукові періодичні видання Університету (24)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=положення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 496
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


    Donaj, L.
    15 years of the Baltic States' membership in the EU: problems, prospects and experience for Ukraine = 15 років членства країн Балтії В ЄС: проблеми, перспективи та досвід для України / L. Donaj, V. Zavadskyi // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 6. - P46-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
країни Балтії -- результати -- членство -- Україна -- досвід
Анотація: У статті висвітлені ключові положення дослідження результатів повноправного членства країн Балтії в Європейському Союзі. Аналізуючи геополітичний вимір європейського вибору, автори підготували стислий дискурс викликів, які виникли у часи відновлення незалежності Латвії, Литви та Естонії. Розглянуто чинники європейського вибору зазначених країн, які полягали в безпековому, економічному та соціальному вимірах. Безпековий фактор європейського вектору політики актуалізувався у прагненні політичних еліт вивести країни зі сфери впливу Росії. В економічному плані країни прагнули переорієнтації економік на західні ринки та інкорпорації в архітектуру торговельних зв'язків розвинених країн Євросоюзу. Зазначено, що завдяки євроатлантичному вектору зовнішньої політики та чіткому виконанню критеріїв членства, країни Балтії отримали доступ до пільгового кредитування, програм допомоги країнам-кандидатам й змогли сформувати один із найпривабливіших інвестиційних кліматів у Східній Європі. За допомогою статистичних баз Світового банку, ресурсу "Євростат", аналітичних матеріалів провідної аудиторської компанії KPMG проаналізовано ключові економічні показники: динаміку ВВП (за ПКС) у порівнянні з іншими країнами Центральної та Східної Європи, рівень заробітної плати та пенсійних виплат. Розгляд економічних здобутків від членства в ЄС доповнено аналізом структури ВВП та вивченням галузевої специфікації. Визначено й втрати від процесу євроінтеграції, які полягали у: значному скороченні промислового виробництва, нерентабельності сільського господарства, еміграції населення у віці від 25 до 35 років. Ставлення мешканців до членства країн в Євросоюзі вивчено із використанням результатів щорічних опитувань європейської служби "Євробарометр". З'ясовано, що у 2018 році позитивне ставлення мешканців Латвії, Литви та Естонії фактично не змінилося порівняно з 2004 роком. Наявні у статті діаграми дозволяють також визначити, що рівень євроскептицизму у зазначених країнах значно не змінився у порівнянні з першим роком членства в ЄС. Авторами запропоновані алгоритми врахування Україною досвіду країн Балтії на шляху до повноправного членства.
Дод.точки доступу:
Zavadskyi, V.
Завадський Віталій
Донай Лукаш


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Troitska, O.
    Aspects of the "carnivalization" of contemporary cultural practices = Аспекти "карнавалізації" сучасних культурних практик / O. Troitska, O. Popravko, N. Shcherbakova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P82-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
аксіологія -- діалог культур -- карнавалізація -- карнавальна поведінка -- карнавальний світогляд -- криза культури -- культурні практики -- культурні смисли
Анотація: Актуальність статті обумовлена необхідністю осмислення нового культурного феномена, який презентує культурні практики сучасного хронотопу. Проаналізовано філософсько-культурологічні концепції стану культури та виявлено тенденції, які відображають нестійкість (перехідність), невизначеність, амбівалентність культурних практик і карнавалізацію усіх сфер буття. Філософська рефлексія сутності, характеру, ознак карнавалізації уможливила експлікацію феномена "карнавал" через його світоглядний і поведінковий компоненти. У контексті діалогу середньовічної та сучасної культури розкрито сутність карнавалізації як феномена культури та як особливого способу відновлення цілісності світосприйняття, світорозуміння, світовідношення і актуалізовано проблему орієнтації і спрямування культурних практик на їх ціннісно-смислове (аксіологічне) піднесення. Досліджено природу й сутність таких категорій, як "карнавальний сміх", "карнавальна свобода", "карнавальна поведінка", "амбівалентність", виявлено характерні ознаки карнавалізації та доведено, що її можна розглядати як спосіб моделювання і конструювання сучасної культурної дійсності. Обгрунтовано положення про те, що сучасний культурний простір створює умови не тільки для функціонування карнавалізації у межах першочергової функції - оновлення, становлення нового життєвого світу, але й нового світорозуміння та смислотворення. Визначено конструктивну роль діалогу культур у процесі праксеологічного зростання суб'єктів карнавалізації і показано, що концепція карнавалізації Михайла Бахтіна залишається актуальною на сучасному етапі розвитку культури. Розкриття карнавалізації як певного сигналу кризи культури і способу виходу з неї дає підстави розглядати карнавалізацію як чинник самоорганізації культури, як складноорганізованої системи
Дод.точки доступу:
Popravko, O.
Поправко Ольга
Shcherbakova, N.
Щербакова Ніна
Троїцька Олена


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

3.


    Dubinina, V.
    At the Intersection of Psychology, Phenomenology, Logic and Metaphysics: Philosophical Work of Alexius Meinong = Між психологією, феноменологією, логікою та метафізикою: філософський доробок Алексіуса Майнонґа / V. Dubinina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P11-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
герменевтика -- історія філософії -- нонеїзм -- теорія предметів -- такбуття -- теорія об'єктів
Анотація: Статтю присвячено аналізу філософської еволюції Алексіуса Майнонґа, австрійського філософа і психолога, автора "теорії предметів" (Gegenstandstheorie) та теорії цінності. На підставі аналізу сучасних філософських досліджень, присвячених його творчості, авторка пропонує нове бачення тієї історико-філософської перспективи, у якій постає філософська концепція Майнонґа. Описано генезу філософського доробку Алексіуса Майнонґа та подано його періодизацію; встановлено та охарактеризовано головні інтелектуальні тенденції та зв'язки, що обумовили ґенезу концепції Майнонґа на кожному з її етапів; окреслено центральні положення філософського доробку Алексіуса Майнонґа та перспективи використання його потенціалу у сучасних філософських дослідженнях. Показано, що предметом філософських пошуків Алексіуса Майнонґа був пошук засобів об'єктивного пізнання, що мислився у подоланні суперечностей між суб'єктом, психологією, логікою та мовною семантикою, що зрештою стало одним з центральних завдань багатьох мислителів ХХ та ХХІ століть. Головним же внеском Алексіуса Майнонґа у скарбницю європейської філософії стала теорія предметів, що уможливлювала подолання обмеженості як наукового (здебільшого позитивістського) так і філософського (ідеалістично-номіналістичного) дискурсів через використання міждисциплінарного інструментарію, в основі якого лежало поєднання методів психології, логіки, філософського, математичного та мовно-семантичного аналізів. Основним результатом дослідження є ідея про межовий характер філософської концепції Майнонґа, що знаходить своє місце на перетині психології, феноменології, логіки та метафізики, але зберігає при цьому автономію. Таке межове положення й певна дистанція від магістральних шляхів пізнання дозволяють актуалізувати нові філософські питання й відкривають шляхи дослідження того, що з різних причин раніше вважалось непізнаваним.
Дод.точки доступу:
Віра Дубініна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Koshcheev, Alexander
    Comparative characteristics of the development of speed and power capacities in the pre-competitive MESOCYCLE IN TAEKWONDO = Порівняльна характеристика розвитку швидкісно-силових здібностей у передзмагальному мезоциклі в тхеквондо / Alexander Koshcheev, Nina Dolbysheva // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 35-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
тхеквондо -- фізична підготовка -- кваліфіковані спортсмени -- силові здібності
Анотація: У статті наведено особливості спеціальної фізичної підготовки спортсмени на етапі спортивного вдосконалення з тхеквондо. Показано, що цей етап формує та реалізує комплексну базу всіх аспектів підготовки спортсменів, яка дозволить ефективно виступати на змаганнях. Специфіка тхеквондо, яка є олімпійським видом спорту, швидко зростають вимоги до спеціальної фізичної підготовки спортсменів. Врахування цього положення у підготовці юних спортсменів є а відповідне наукове дослідження, а також може підвищити ефективність навчального процесу як вирішити основні завдання етапу спортивного вдосконалення. Метою дослідження є науково обґрунтувати взаємозв’язок між засоби розвитку швидкісно-силової підготовки тхеквондистів старш шкільний вік у передзмагальному мезоциклі. Матеріал і методи: аналіз літературних джерел з проблеми навчання спортсмени; педагогічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичних статистика. Дослідження (педагогічний експеримент) проводилось на базі спорту клуб «ОЛІМП ТКД» (м. Дніпро) з тхеквондистами у кількості 16 осіб – спортсмени груп спортивного вдосконалення. Результати. Аналіз літературних джерел і нормативних документів показав, що тхеквондо є дуже популярний у світі. Основою спеціальної фізичної підготовки в тхеквондо є в основному силовий і скорочувальний компонент. На етапі спортивного вдосконалення, розвитку здійснюється переважно у двох напрямках: силовому та швидкісному. Результати тестування рівня фізичної підготовленості після експерименту свідчать про а значне збільшення всіх показників, як у першій, так і в другій групах. За результатами контрольних досліджень можна сказати, що дані першої групи є не набагато менше, ніж дані другої групи, але це свідчить про те, що в нашій експерименту у спортсменів переважають силові здібності. Після реалізації нашої програми ефективність визначено побудову тренувального процесу для розвитку швидкісно-силових якостей. За результатами, отриманими після експерименту, можна сказати, що формула о наше тестування виглядає як 53:47%. Силові здібності переважають над швидкістю на 6%.
Дод.точки доступу:
Dolbysheva, Nina
Долбишева Ніна
Кощеєв Олександр


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
   811.111(075)
   Б 43


    Бєлкіна, Е. В.
    "Dialogue of capitals" : підручник з країнознавства для учнів старших класів спеціалізованих шкіл / Е. В. Бєлкіна, А. В. Басіна, В. А. Сіверс. - Київ : АДЕФ-Україна, 2002. - 304 с. - ISBN 966-7548-24-4 : 28.58 грн., 28.58 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Підручники для спеціалізованих шкіл

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- країнознавство -- культура -- мистецтво -- Європейський Союз
Анотація: Підручник містить інформацію про географічне положення, політичниі та економічні процеси, культуру та мистецтво країн Європейського Союзу, країн-сусідів України, центрів світових релігій.
Дод.точки доступу:
Басіна, А. В.
Сіверс, В. А.


Примірників всього: 227
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (152),
Фаховий коледж «Універсум» (74),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (152),
Фаховий коледж «Універсум» (74),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.


    Sysoieva, S.
    Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, O. Protsenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P87-94, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
JEAN -- модуль -- якість вищої освіти -- компетентність
Анотація: У статті представлені діагностичні та аналітичні результати дослідження результатів навчання на рівні кандидата наук (PhD) у рамках модулю «Якість вищої освіти та її експертна підтримка: рух України до Європейського Союзу» в Київському університеті імені Бориса Грінченка. Розроблено узагальнений опис компетентностей та результатів навчання для аспірантів. Результати опитування описуються в знаннях та навичках, рівень розвитку яких визначається описовою шкалою. Важливо було зосередитись на оволодінні аспірантами такими знаннями, як: основні терміни та визначення; теоретичні питання досліджуваного предмета; правовий вимір забезпечення якості вищої освіти; закони та особливості оцінки якості освіти; офіційні положення та механізми, що забезпечують якість програм у закладі вищої освіти; принципи, на яких базується ESG; європейські стандарти та керівні принципи внутрішнього забезпечення якості в закладах вищої освіти; внутрішній і зовнішній моніторинг якості вищої освіти в країнах ЄС; модель та критерії оцінювання освітніх програм. Зміст занять модуля був спрямований на розвиток таких навичок: виявити та проаналізувати основні тенденції забезпечення якості в Європі; оцінити європейський контекст зовнішнього забезпечення якості; інтерпретувати основні принципи забезпечення якості в Європі; коментувати принципи якості як інтегровані зразки культури якості; пояснити відмінність між забезпеченням якості та рейтингами; застосовувати різні методи дослідження та інформаційні технології в практичних ситуаціях; брати участь у роботі міждисциплінарних освітніх проєктів. Окремим аспектом опитування є оцінка аспірантами рівня задоволеності змістом та організацією занять.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Protsenko, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Haile, E. S.
    Qualitative inquiry into the practice of Instructional Leadership and Transformational Leadership in Public Secondary Schools of Addis Ababa, Ethiopia = Якісне дослідження практики навчального керівництва та трансформаційного лідерства в державних загальноосвітніх школах Аддис-Абеби (Ефіопія) / E. S. Haile // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P39-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
державна загальноосвітня школа -- навчальне керівництво -- трансформаційне лідерство -- ефективне шкільне керівництво
Анотація: Результати діяльності навчального закладу тісно пов’язані з якістю та/або релевантністю обраного директорами стилю керівництва, а також його можливим впливом на рівень задоволеності вчителя своєю роботою. Директорам шкіл потрібно обрати оптимальний стиль керівництва, щоб надихати та заохочувати вчителів. Мета цього дослідження – дослідити практику керівництва державною загальноосвітньою школою в контексті теорій навчального керівництва та трансформаційних стилів керівництва. Встановлено, що обидві теорії охоплюють практики лідерства, що підвищують рівень задоволеності викладачів та досягнення учнів. Для підтвердження теоретичних висновків було проведено емпіричне дослідження, під час якого були опитані директори державних шкіл та вчителі (всього – 34 учасника, в тому числі 24 викладачі та 10 директорів із 65 шкіл Аддис-Абеби). Форма опитування – напівструктурні запитання. Аналіз даних проводився одночасно з проведенням сесій співбесіди. Для організації та генерації кодів та тем дослідження була використана комп’ютерна програма ATLAS.ti 8 (що дозволяє якісно аналізувати великі обсяги текстових, графічних, аудіо- та відеоданих). Висновками дослідження стали наступні положення: 1) директори державних шкіл Аддис-Абеби не до кінця реалізовують навчальну лідерську та трансформаційну стратегію в своїй роботі. Їм заважає втручання в роботу школи з боку влади. Головним критерієм призначення на посаду директора школи є не професійна компетентність чи результати діяльності, а відданість інтересам правлячої партії. Це дуже впливає на задоволеність та мотивованість учителів своєю роботою. Опитані вчителі підтвердили, що їх робота з викладання та навчання не отримує ефективної підтримки з боку керівників шкіл і зробили висновок, що шкільне керівництво не практикує в цілому ефективного стилю управління школою, подібного до стилю навчального та трансформаційного керівництва; 2) трансформаційна лідерська поведінка та стиль керівництва в навчанні позитивно впливають на задоволеність роботою вчителя, відданість роботі та кращі результати роботи в школі. Трансформаційне лідерство визначено респондентами опитування як сприятливий стиль керівництва для підвищення ефективності роботи шкіл та поліпшення досягнень учнів
Дод.точки доступу:
Еліас СебсбІ Гейл


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Lobas, V.
    Sociocultural challenges as determinants of the receptions and practices of modern yoga = Соціокультурні виклики як детермінанти рецепцій і практик сучасної йоги / V. Lobas // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P67-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
сучасна йога -- соціальне в йозі -- детермінанти йоги -- тілесність
Анотація: Бажання творити особисту і соціальну реальність налаштовує на певні рецепції і практики, і йога покликана виконати свою особливу місію: вона закликає вивчати наші основні погляди на життя, з'ясовувати, які з них є нефункціональними за умов сучасності, націлює нас на їх заміну і на пошук більш придатних для життя. Автори спираються на аналітичний метод при обробці статистичних даних, історико-компаративістський підхід для розуміння соціального в традиції йоги. Також присутня методологія крос-культурного аналізу, яка дозволяє шукати механізми, завдяки яким ідеї, навички, книги тощо переміщуються із однієї культури в іншу, трансформуючи і формуючи сенси і нові положення речей в соціумі, в природі. Динаміка сучасності в її культурному і соціальному різноманітті свідчить про особливий інтерес до сучасної йоги. Автори намагаються знайти детермінанти, які сприяють розвитку йоги в умовах сучасності. Вони підкреслюють, що зацікавленість йогою формується під впливом особливих факторів, характерних для постіндустріального суспільства із новим відчуттям часу. В статті показано, що формування нової культури загострило опозиції "соціальне-асоціальне" й "тілесне-духовне", що сприяло різкому злету проблем психологічного, соціопсихологічного, медико-фізіологічного характеру. Поширення нової інтелектуальної чутливості також створює певні виклики для людини. Цей комплекс соціокультурних детермінант активізує інтерес до культурних традицій Сходу. Бажання гармонізувати і прогнозувати опозиції, які стали репрезентувати себе в режимі протиріч, загострило і прискорило пошуки шляхів їх вирішення. Культура тіла і техніка зміни свого не тільки внутрішнього, а й зовнішнього "Я" з метою вдосконалення реальності і, отже, соціуму здійснюється в контексті соціального замовлення на нову інтелектуальну чутливість. Саме тому тюнінг сучасної людини розбудовується на бажанні збалансувати психічне, фізичне, емоційне і соціальне. Автори показують, що практика сучасної йоги якраз і формує простір для реалізації відповідей на виклики: вона стала виконувати роль механізму в процесі балансування між гострими кутами життєвих позицій і роль методу їх гармонізації.
Дод.точки доступу:
Вікторія Лобас


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

9.
314(439)(=511.141)
O-78


    Orosz, Ildiko.
    The Hungarians in Transcarpathia [Текст] / I. Orosz, I. Csernicsco. - Budapest : Tinta Publishers, 1999. - 93 p. - ISBN 963-86013-0-2 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Демографія--Населення--Угорщина--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
угорці -- економіка Угорщини -- населення україни -- угорці закарпаття -- географічне положення
Дод.точки доступу:
Csernicsco, Istvan


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.


    Semerhei, N.
    Ukrainization of educational space of the 1920s: national context and historiographical navigation = Українізація освітнього простору 20-х років ХХ століття: національний контекст та історіографічна навігація / N. Semerhei // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P93-99. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
українізація -- коренізація -- історіографія -- освіта -- школи -- українська мова -- державотворення -- націєтворення
Анотація: Сучасне освітнє обличчя Україні, розвиток національних, мовних і громадянських ідентичностей українців багато в чому визначається історичними умовами та історичним поступом. Визнання державного статусу української мови та її легітимація в суспільстві як мови титульної нації значною мірою обумовлено історичною політикою у мовній сфері. Українська історія знає як позитивні, так і негативні приклади, які або звеличували українську, або ж шовіністично заперечували. Політика українізації 20-х років ХХ століття значно послужила вияскравленню української мови, яка тривалий час функціонувала як імпліцитний, прихований, заперечений панівними режимами складник українства. У такій проблематизації аргументовано актуальність запропонованої студії. Статтю присвячено аналізу освітніх аспектів українського національного контексту українізації 20-х років ХХ століття під кутом зору вивчення історіографії проблеми. У центрі уваги автора - історіографічні джерела, наукові положення історичних, історико-педагогічних та культурознавчих досліджень щодо передумов, змісту, особливостей та цивілізаційного виміру освітнього напряму українізації як широкої політики щодо інституціювання та розвитку української за характером і змістом освіти. У статті звернено увагу на висвітлення істориками проблем тогочасного реформування шкільної освіти, на їхній аналіз шляхів забезпечення шкіл необхідною українською літературою. Підкреслено, що історики наголошують на тому, що попри ідеологічні основи українізації (прагнення укорінити більшовицьку владу), її результати лежали у націє- та державотворчій площині. Констатовано, що сучасний історіографічний процес з теми освітнього виміру українізації представлений широким спектром наукових праць, діапазон предметних зацікавлень яких дає змогу висвітлити українізацію тогочасного освітнього простору як цілісний та системний процес, зміст якого був підготовлений об'єктивними умовами, добре продуманим та логічним. Окреслено перспективи вивчення освітнього виміру українізації, звернено увагу на цінність досвіду її реалізації у контексті розбудови сучасної освітньої системи України
Дод.точки доступу:
Семергей Наталія


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Woldetsadik, M. K.
    Usefulness of human security concept: African perspective = Корисність концепції безпеки людини: африканська перспектива / M. K. Woldetsadik // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P73-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
людський розвиток -- безпека людини -- безпека держави -- безпека
Анотація: Стаття присвячена аналізу цінності концепції людської безпеки для африканських народів. Цінність концепції розглядається в сімох різних аспектах. Зокрема, як концепція: 1) використовується для інформування національних політиків, що їхня відповідальність виходить за рамки державного суверенітету; 2) декларує спільну відповідальність за місцевий і регіональний мир та безпеку; 3) сприяє поліпшенню соціально-економічних аспектів; 4) тлумачить сутність актуального конфлікту; 5) формує почуття відповідальності за будь-які неправильні вчинки; 6) сприяє прийняттю обґрунтованих рішень інституціями субрегіональних організацій та штатів; 7) стимулює африканців до пошуків альтернативного джерела фінансування. Зазначено, що використання концепції людської безпеки забезпечує адекватні соціальні трансформації в сучасній Африці, які проявляються у: запобіганні соціальних конфліктів різної природи; забезпеченні реалізації прав людини на освіту, охорону здоров'я та соціальний захист; подоланні гендерного розриву. Зауважено, що положення концепції можуть використовуватися для подолання поточних конфліктів в Африці, зокрема в Центральній Африканській Республіці та Демократичній Республіці Конго; для підвищення рівня економічної спроможності континенту; розвитку його системи безпеки. Наголошено на необхідності подальших консультацій щодо аналітичної та експлуатаційної цінності концепції безпеки в частинах аналізу наявних безпекових ресурсів, виявлення необхідних способів їх покращення для забезпечення кращого майбутнього для африканців
Дод.точки доступу:
Волдетсадік Мессаш Кассає


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Złociak, M.
    Wpływ postaw rodzicielskich na kształtowanie osobowości dziecka / M. Złociak // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 75-85, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.8 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
батьківські положення -- індивідуальність -- розвиток дитини -- бітьківські установки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.
327(4)
Є 24


    Малик, Я. Й.
    Європейська інтеграція : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Я. Й. Малик, О. І. Береза [та ін.]. ; Львівський регіональний інститут державного управління національної академії державного управління при Президентові України. - Київ : Знання, 2011. - 422 с., [1] с. - ISBN 978-966-346-804-4 : 120.00 грн.
УДК

Рубрики: Політика--Міднародні відносини--Європейська інтеграція--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
европейська інтеграція -- Європейський Союз -- економічні передумови -- теоретичні положення -- європейська економічна інтеграція -- інституційні механізми -- Європейська рада -- рада ЄС -- Європейський парламент -- Європейська комісія -- економіка -- фінанси -- європейська валютна система -- бюджетна політика -- конкурентна політика -- торговельна політика -- підприємництво -- ринок -- політика підтримки -- малі підприємства -- середні підприємства -- сільськогосподарська політика -- політика в галузі рибальства -- безпека харчових продуктів -- зовнішня політика -- політика безпеки -- оборона -- треті країни -- лібералізація -- капіталообмін -- гуманітарна допомога -- розширення Європейського Союзу -- соціальна політика -- культура -- освіта -- молодь -- навколишнє середовище -- енергетика -- сталий розвиток -- науково-технічна політика -- інформаційно-комунікаційна політика -- етика -- мовна політика -- правосуддя -- права громадян -- регіони -- локальний розвиток -- відносини Україна-ЄС
Дод.точки доступу:
Береза, О. І.
Киричук, О. С.
Мороз, Ю. М.
Гелей, С. Д.
Антонюк, Н. В.
Лесечко, М. Д.
Львівський регіональний інститут державного управління національної академії державного управління при Президентові України


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

14.


    Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; дійсний член (академік) НАПН України; ректор НПУ ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи ; 1949-).
    Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти / В. Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 5-9. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв

Рубрики: Нормативно-правовое обеспечение образовательного процесса

   Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу


Кл.слова (ненормовані):
людина -- человек -- освіта -- образование -- культура -- культура -- норми -- нормы -- закон -- законы -- ідеологЇ -- идеологии
Анотація: Створення нормативно-правової бази освіти є одним з ключових напрямів ії модернізації відповідно до викликів епохи, реалізацією європейського вектору розвитку; першочерговим у цьому контексті є визначення того "духу законів" - своєрідної ідеології законотворення, за якою мають конструюватись основні норми та положення; автор визначає два основних джерела, які формують цю ідеологію: 1) національна ідея українського державотворення; 2)європейський характер розвитку освіти. У їх поєднанні (через вираження в загальних нормах) має розгортатися процес законотворення в галузі освіти.

Є примірники у відділах:
Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф3 (22.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

15.
Шифр: І223278906/2019/13
   Журнал

Інвестиції: практика та досвід [Текст] : науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ : ТОВ "ДКС Центр", 2002 - . - ISSN 2306-6814. - Виходить двічі на місяць
2019р. № 13
Зміст:
Гришова, І. Ю. Державна політика розвитку морських портів України в контексті розвитку міжнародних транспортних коридорів / І. Ю. Гришова, О. П. Дяченко. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Давидюк, О. О. Розвиток підприємств морського транспортного комплексу в контексті глобальної макроекономічної кон’юнктури / О. О. Давидюк, О. Г. Габ. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Обозна, А. О. Аналіз сучасного ринку ресторанних послуг та ефективність їх застосування на підприємстві / А. О. Обозна, Н. М. Шабельник, І. А. Федотов. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Сусліков, С. В. Використання модернізованого методу оптимізації цільових споживчих функцій під час обгрунтування застосування технологій нетрадиційної відновлюваної енергетики / С. В. Сусліков, М. А. Усов. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Горобець, Н. М. Економіко-математичні підходи до оптимізації виробничої програми аграрних підприємств / Н. М. Горобець, Н. К. Дьяченко. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Гречко, А. В. Використання інституціонального підходу для забезпечення процесів сталого розвитку регіонів / А. В. Гречко. - С.35-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Зубова, В. В. Довіра як фактор управління депозитним ризиком комерційного банку / В. В. Зубова. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Тімошенко, Н. М. Стратегічні напрями розвитку ринку державних цінних паперів у системі управління дефіцитом бюджету / Н. М. Тімошенко. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябоконь, М. В. Створення екосистеми підтримки інноваційного підприємництва на базі інжинірингових шкіл / М. В. Рябоконь. - С.51-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, О. І. Зарубіжний досвід антикорупційної діяльності в органах публічної влади / О. І. Васильєва, Н. В. Васильєва. - С.62-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Пашко, Л. А. Емоційна освіченість як основа резонансного лідерства в публічному управлінні / Л. А. Пашко, Л. Ю. Красавцева. - С.66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, О. Г. Концептуальні положення державного управління логістичним забезпеченням спільних дій сил безпеки під час реагування на кризові ситуації / О. Г. Бондаренко. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Клименко, Н. Г. Державне регулювання діяльності з посередництва у працевлаштуванні за кордоном: досвід Грузії для України / Н. Г. Клименко. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаврилюк, А. М. Управлінська парадигма реалізації державного соціального маркетингу в сфері туризму в Україні / А. М. Гаврилюк. - С.84-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Берлінець, І. А. Історико-географічні аспекти надання реабілітаційної допомоги в України / І. А. Берлінець. - С.92-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Черняк, М. Є. Особливості створення територіальних публічноуправлінських мереж / М. Є. Черняк. - С.98-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравченко, Р. А. До питання стратегією зниження ризику надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру в Україні / Р. А. Кравченко. - С.104-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаврилов, А. В. Інжиніринг та консалтинг у будівництві: категорійно-понятійний аспект / А. В. Гаврилов. - С.111-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
376
К 14


    Казачінер, О. С.
    Інклюзивна освіта в англомовних країнах [Текст] / О. С. Казачінер. - Харків : Основа, 2018. - 79 с. - (Бібліотека журналу "Англійська мова та література" ; випуск 4). - ISBN 978-617-00-3302-4 : 35.00 грн.
Видання є додатком до документа:
Бібліотека журналу "Англійська мова та література" / Міністерство освіти і науки України ; Вип. 4. - Київ : Основа, 2018. Шифр Б265137625/2018/4
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
англомовні країни -- освітні системи -- організація навчального процесу -- положення. - Является приложением к Бібліотека журналу "Англійська мова та література" / Міністерство освіти і науки України ; Вип. 4\par

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

17.
74.044.6я7
І-65


   
    Інклюзивна освіта. Досвід проекту [Текст] : збірник статей / Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"; ; Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" ; упоряд. : Мазін Д. М., Найда Ю. М. - Київ : Плеяди, 2013. - 214 с. - ISBN 978-966-2432-25-1 : 21.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.044.6я7

Рубрики: Інклюзивна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
концептуальні положення -- трансформація школи -- особливості навчального процесу -- громадське суспільство
Дод.точки доступу:
Мазін, Д. М. \уклад.\
Найда, Ю. М. \уклад.\
Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"


Примірників всього: 4
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)

Знайти схожі

18.


    Гончаренко-Закревська, Н. В.
    Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе [Електронний ресурс] / Н. В. Гончаренко-Закревська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 17-29, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1729. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
гра -- особистість -- педагогіка -- поведінка дитини -- соціалізація -- трудове виховання -- французький
Анотація: У статті досліджується оригінальна педагогічна концепція французького педагога-практика ХХ століття Селестена Френе щодо трудового виховання дитини у школі. Детально розглянути теоретичні положення, на яких С. Френе акцентує у своїй системі, які розкривають його особливе розуміння природи і процесу розвитку дитини, на динамо-генетичному підході до вирішення проблеми розвитку людини, на вирішальній ролі потреб, інстинктів, прагнень і бажань дітей до пізнавальної діяльності та розвитку. Розглядаються психологічні основи механізму розвитку особистості і формування поведінки дитини; роль ігор і праці у житті дитини і активізації діяльності, потреба дітей у вербальному і практичному самовираженні, соціалізація дітей у школі. Наголошується, що адаптація дитини до соціальних умов в школі повинна забезпечити її готовність до реального життя в суспільстві. Організація виховання і діяльнісного навчання на демократичній основі співпраці є тим стрижнем в педагогіці С. Френе на якому реалізується комплекс методів, спрямованих на досягнення гуманної мети виховання і навчання, а саме розкриття індивідуальності дитини і вільний розвиток особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

19.


    Кость, М. М.
    Інструкційні картки. Вишивання хрестиком / М. М. Кость // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2019. - N 3. - С. 2-9

Рубрики: Трудове навчання -- методика викладання -- художньо-декоративна праця

Кл.слова (ненормовані):
безпечна праця -- структура тканини -- положення голки -- закріплення нитки -- Льняне полотно -- вишивання хрестиком по горизонталі -- вишивання хрестиком по вертикалі -- вишивання хрестиком по діагоналі

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

20.
378.016:077.5](082)
І 74


   
    "Інфомедійна грамотність - невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти" : збірник статей / Академія української преси, Центр Вільної преси, Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) ; редкол: Д. Р. Дуцик [та ін.]. - Київ : АУП, 2021. - 400 с. : кольорові. іл. - ISBN 978-617-7370-26-9 : 100.00 грн.
За підтримки Посольств США та Великої Британії у партнерстві з Міністерством освіти і науки України
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Навчальний процес--Зміст навчання

   Медіаграмотність


Кл.слова (ненормовані):
медіакомпетентність -- інклюзивна освіта -- критичне мислення -- позашкільна освіта -- академічна риторика -- медіапсихологічна компетентність -- критичне осмислення інформації -- медіаосвіта -- медіаграмотність студентів -- блог викладача -- онлайн-безпека -- медіакультура -- доброчесність -- інфомедійна грамотність -- медіаграмотна свідомість
Анотація: Збірник прсвячений науковому осмисленню ходу та результатів проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність". розглядаються як загальні положення, так і конкретні приклади впровадження елементів медіаграмотності в освітній простір України.
Дод.точки доступу:
Дуцик, Д. Р. \редактор.\
Іванов, В. Ф. \редактор.\
Романюк, В. С. \редактор.\
Тараненко, О. В. \редактор.\
Фінклер, Ю. Е. \редактор.\
Янкович, О. І. \редактор.\
Академія української преси
Центр Вільної преси
Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX)


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

21.
Шифр: І968848029/2019/10
   Журнал

Інформаційний збірник для освітян [Текст]/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Педагогічна преса, 1920 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 10
Зміст:
Про застосування державної мови в освітньому процесі : лист МОН України від 17.09.2019 № 1/9-581. - С.3–5.
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 : постанова Кабінету Міністрів України від 10.07.2019 № 694. - С.6–8.
Про затвердження Положення про конкурс з відбору педагогічних працівників, які направляються для роботи у закладах загальної середньої освіти за кордоном : наказ МОН України від 21.05.2019 № 688. - С.9–14.
Щодо встановлення підвищення посадових окладів педагогічним працівникам закладів і установ освіти : лист МОН України від 23.09.2019 № 1/9-598. - С.15–17.
Про затвердження типових освітніх програм для 3–4 класів закладів загальної середньої освіти : наказ МОН України від 08.10.2019 № 1273. - С.18–65.
Про проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання в 2020 році : наказ Укр. центру оцінювання якості освіти від 10.10.2019 № 139. - С.66.
Про затвердження Порядку здійснення національних обмінів студентами між різними регіонами України "GOxChange" : наказ МОН України і Мінмолодьспорту України від 04.07.2019 № 3404/930. - С.67–71.
Про затвердження складу Атестаційної колегії Міністерства : наказ МОН України від 24.09.2019 № 1230. - С.72–73.
Щодо підготовки до проведення спеціально організованої сесії єдиного вступного іспиту в 2019 році : лист МОН України від 26.09.2019 № 1/9-608. - С.74–75.
Про опублікування результатів дисертацій на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наук : наказ МОН України від 23.09.2019 № 1220. - С.76–79.
Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти : постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 779. - С.80–85.
Про розвитиок позашкільної освіти та забезпечення права на її здобуття : лист МОН України від 27.09.2019 № 1/9-612. - С.86–87.
Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс професійної майстерності "WorldSkills Ukraine" : наказ МОН України від 16.07.2019 № 984. - С.88–95.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

22.
Шифр: І968848029/2019/6
   Журнал

Інформаційний збірник для освітян [Текст]/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Педагогічна преса, 1920 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 6
Зміст:
Про затвердження плану заходів з реалізації Положення про Всеукраїнську дитячо-юнацьку військово-патріотичну гру "Сокіл" ("Джура") : розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.05.2019 № 352-р. - С.3–4.
Про затвердження Положення про науковий ліцей та науковий ліцей-інтернат : постанова Кабінету Міністрів України від 22.05.2019 № 438. - С.5.
Положення про науковий ліцей та науковий ліцей-інтернат : затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.2019 № 438. - С.5–20.
Щодо окремих питань формування системи забезпечення якості освіти : лист Держ. служби якості освіти України від 28.05.2019 № 01/01-22/1333. - С.21–23.
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо створення, змісту та завантаження е-портфоліо : наказ МОН України від 30.05.2019 № 755. - С.24.
Методичні рекомендаці щодо створення, змісту та завантаження е-портфоліо : затверджено наказом МОН України від 30.05.2019 № 755. - С.24–27.
Питання Українського правопису : постанова Кабінету Міністрів України від 22.05.2019 № 437. - С.28.
Український правопис : схвалено постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.2019 № 437. - С.29–48.
Про затвердження графіка проведення третього туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року" у 2019–2023 роках" : наказ МОН України від 31.05.2019 № 549. - С.49.
Графік проведення третього туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року" у 2019–2023 роках : затверджено наказом МОН України від 31.05.2019 № 549. - С.50.
Матат, Дарина. Учитель року – 2019 / Д. Матат. - С.51–56.
Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2020" : наказ МОН України від 10.06.2019 № 798. - С.57–60.
Про затвердження Положення про Раду проректорів з наукової роботи : наказ МОН України від 22.05.2019 № 700. - С.61–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

23.
Шифр: І968848029/2019/7
   Журнал

Інформаційний збірник для освітян [Текст]/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Педагогічна преса, 1920 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 7
Зміст:
Український правопис : схвалено постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.2019 № 437 . - С.3–9.
Деякі питання дитячо-юнацького військово-патріотичного виховання : прстанова Кабінету Міністрів України від 17.10.2019 № 845. - С.10–21.
Про затвердження плану заходів з реалізації Положення про Всеукраїнську дитячо-юнацьку військово-патріотичну гру "Сокіл" ("Джура") : розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.05.2019 № 352-р. - С.22–23.
Про затвердження Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої осіти : наказ МОН України від 23.04.2019 № 536. - С.24.
Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти : затверджено наказом МОН України від 23 квіт. 2019 р. № 636. - С.25–29.
Про затвердження Положення про Національну освітню електронну платформу : наказ МОН України від 22.05.2018 № 523 (із змінами, внесеними згідно з Наказом МОН України від 19.04.2019). - С.30–37.
Про затвердження уніфікованої форми акта, що складається за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері вищої освіти : наказ МОН України від 22.02.2019 № 239. - С.38–73.
Про затвердження Положення про Раду проректорів з наукової роботи : наказ МОН України від 22.05.2019 № 700. - С.74–76.
Про затвердження Порядку організації та проведення творчих конкурсів для здобуття ступенів вищої освіти та освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста в 2019 році : наказ МОН України від 17.04.2019 № 505. - С.77–80.
Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері професійної (професійно-технічної) освіти "Сучасна професійна (професійно-технічна) освіта" на період до 2027 року : розпорядження Кабінету Міністів України від 12.06.2019 № 419-р. - С.81.
Концепція реалізації державної політики у сфері професійної (професійно-технічної) освіти "Сучасна професійна (професійно-технічна) освіта" на період до 2027 року. - С.81–88.
Про затвердження Положення про Комісію Міністерства освіти і науки України з відбору претендентів на здобуття Премії Верховної Ради України молодими ученими, іменних стипендій Верховної Ради України для молодих учених – докторів наук та розгляду наукових звітів стипендіатів : наказ МОН України від 19.04.2019 № 522. - С.89–90.
Положення про Комісію Міністерства освіти і науки України з відбору претендентів на здобуття Премії Верховної Ради України молодими ученими, іменних стипендій Верховної Ради України для молодих учених – докторів наук та розгляду наукових звітів стипендіатів : затверджено МОН України 19 квіт. 2019 р. № 522. - С.90–95.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

24.
Шифр: І968848029/2019/9
   Журнал

Інформаційний збірник для освітян [Текст]/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Педагогічна преса, 1920 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 9
Зміст:
Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році : лист МОН України від 02.07.2019 р. № 1/9-419. - С.87–95.
Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення посади керівника державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти : наказ МОН України від 14.08.2019 р. № 998. - С.83–86.
Про внесення змін до Статуту Національного агенства із забезпечення якості вищої освіти : постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 р. № 761. - С.70–82.
Про затвердження Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти : наказ МОН України від 11.07.2019 р. № 977. - С.49–69.
Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти у 2019/2010 навчальному році : лист ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" від 27.06.2019 р. № 1/9-414. - С.40–48.
Щодо експериментального впровадження інтегрованого курсу "Природничі науки" : лист МОН України від 02.07.2019 р. № 1/11-6006. - С.38–39.
Деякі питання щодо створення у 2019/2010 н.р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок : лист МОН України від 27.06.2019 р. № 1/9-414. - С.26–37.
Про призначення Горбачова С. І. освітнім омбудсменом : розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.08.2019 № 629-р. - С.25.
Про затвердження складу Національної комісії із стандартів державної мови : розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 655-р. - С.24.
Зміни, що вносяться до Порядку та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" : затв. постановою Кабінету Міністрів України від 21 серп. 2019 р. № 800. - С.23.
Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників : постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 800. - С.9–23.
Про оплату праці педагогічних, науково-педагогічних та наукових працівників закладів і установ освіти і науки : постанова Кабінету Міністрів України від 10.07.2019 № 822. - С.3–8.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

25.
Шифр: І629412/2017/6
   Журнал

Інформаційний збірник та коментарі [Текст]/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Педагогічна преса, 1920 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 6
Зміст:
Про внесення зміни до пункту 4 Порядку надання щорічної грошової винагороди педагогічним працівникам навчальних закладів державної та комунальної форми власності за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків : постанова Каб. Міністрів України від 8.02.2017 № 67. - С.3.
Щодо виплати грошової винагороди за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків педагогічним працівникам : лист М-ва соц. політики України від 26.06.2015 № 7748/0-14-16/16. - С.4.
Щодо безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу на час літніх канікул : лист М-ва освіти і науки України від 23.05.2017 № 1/9-288. - С.5.
Про внесення змін до пункту 2 Положення про освітній округ : постанова Каб. Міністрів України від 19.04.2017 № 289. - С.6.
Про затвердження переліку підручників для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів, що можуть друкуватися за кошти державного бюджету в 2017 році : наказ М-ва освіти і науки України від 04.05.2017 № 669. - С.7–22.
Про видання підручників для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів за кошти державного бюджету в 2017 році : наказ М-ва освіти і науки України від 04.05.2017 № 670. - С.23–38.
Про затвердження Плану заходів щодо видання, придбання та доставки за кошти державного бюджету в 2017 році підручників для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів : наказ М-ва освіти і науки України від 22.05.2017 № 728. - С.39–41.
Про затвердження Положення про проведення Єдиного фахового вступного випробування з використанням організаційно-технологічних процесів здійснення зовнішнього незалежного оцінювання для вступу для здобуття ступеня вищої освіти магістра за спеціальністю 081 "Право" у 2017 році : наказ М-ва освіти і науки України від 11.04.2017 № 579. - С.42–74.
Про утворення робочої групи з питань реалізації проекту DocHub "Education Policy" : наказ М-ва освіти і науки України від 24.04.2017 № 634. - С.75–76.
Про проведення конкурсу творчих робіт "Українська революція: свіжий погляд" : лист Ін-ту модернізації змісту освіти [М-ва освіти і науки України] від 15.05.2017 № 21.1/10-583. - С.77–79.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

26.
Шифр: І629412/2017/10
   Журнал

Інформаційний збірник та коментарі [Текст]/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Педагогічна преса, 1920 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 10
Зміст:
Про внесення змін до Переліку уповноважених вищих навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 14 червня 2016 року № 667 : наказ М-ва освіти і науки України від 06.07.2017 № 986. - С.3–4.
Про затвердження Типового переліку бюджетних програм і результативних показників їх виконання для місцевих бюджетів у галузі "Освіта" : наказ М-ва освіти і науки України від 10.07.2017 № 992. - С.5–19.
Про внесення змін до Типового положення про комісію з питань захисту прав дитини і Положення про загальноосвітній навчальний заклад : постанова Кабінету Міністрів України від 9.08.2017 № 576. - С.20–21.
Про внесення змін до Положення про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів : постанова Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 № 621. - С.22–23.
Про затвердження плану заходів з проведення у 2017 році Всеукраїнського тижня права : розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.08.2017 № 579-р. - С.24–26.
Про затвердження плану заходів щодо реалізації Національної стратегії з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року "Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація" на 2018 рік : розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 № 548-р. - С.27–30.
Методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік : [лист Ін-ту модернізації змісту освіти М-ва освіти і науки України] від 13.07.2017 № 21.1/10-1470. - С.31–41.
Деякі питання проведення в 2018 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти : наказ М-ва освіти і науки України від 31.07.2017 № 1103. - С.42–44.
Щодо методичних рекомендацій для експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів : [лист М-ва освіти і науки України] від 23.08.17 р. № 1/9-450. - С.45–61.
Про організацію та проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2018" : [лист М-ва освіти і науки України] від 19.09.2017 № 1/9-508. - С.62–72.
Про особливості навчання базових предметів старшої школи у вищих навчальних закладах I–II рівнів акредитації у 2017/2018 н. р. : [лист Ін-ту модернізації змісту освіти М-ва освіти і науки України] від 14.09.17 № 21.1/10-1973. - С.73–75.
Про проведення VIII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка : [лист М-ва освіти і науки України] від 14.09.2017 № 1/9-495. - С.75–76.
Про затвердження Положення про державну підсумкову атестацію студентів, які здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста з одночасним завершенням здобуття повної загальної середньої освіти : наказ М-ва освіти і науки України від 22.08.2017 № 1224. - С.77–86.
Щодо використання печатки : [лист М-ва освіти і науки України] від 15.09.2017 р. № 1/9-498. - С.87.
Про внесення змін до Порядку державного визнання документів про вищу духовну освіту, наукові ступені та вчені звання, виданих вищими духовними навчальними закладами : постанова Кабінету Міністрів України від 9.08.2017 № 595. - С.88–91.
Про внесення змін до деяких наказів Міністерства освіти і науки України і Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : наказ М-ва освіти і науки України від 03.07.2017 № 948. - С.92–95.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

27.
Шифр: І629412/2017/7
   Журнал

Інформаційний збірник та коментарі [Текст]/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Педагогічна преса, 1920 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 7
Зміст:
Про затвердження Порядку розроблення та затвердження професійних стандартів : постанова Каб. Міністрів України від 31.05.2017 № 373. - С.3–9.
Деякі питання організації правової роботи : наказ М-ва освіти і науки України від 09.06.2017 № 838. - С.10–14.
Про затвердження Додаткових заходів щодо формування мовних компетентностей учнів загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин на 2017–2021 роки : наказ М-ва освіти і науки України від 01.06.2017 № 784. - С.15–22.
Про оновлені навчальні програми для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів : наказ М-ва освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. - С.23–24.
Про структуру 2017/2018 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів : лист М-ва освіти і науки України від 07.06.2017 № 1/9-315. - С.25–30.
Про внесення змін до пункту 2 Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи : постанова Каб. Міністрів України від 31.05.2017 № 371. - С.31.
Про затвердження Умов прийому на навчання для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста в 2017 році : наказ М-ва освіти і науки України від 14.04.2017 № 599. - С.32–70.
Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей : наказ М-ва освіти і науки України від 18.04.2017 № 605. - С.71–82.
Про проведення XII міжнародного пленеру органів студентського самоврядування : лист М-ва освіти і науки України від 09.06.2017 № 1/9-317. - С.83.
Про затвердження Положення про критерії розміщення державного замовлення на підготовку магістрів для вищих навчальних закладів, які знаходяться у сфері управління МОН України : наказ М-ва освіти і науки України від 14.06.2017 № 858. - С.84–88.
Про навчальні плани та організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році : лист М-ва освіти і науки України від 14.06.2017 № 1/9-325. - С.89–95.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

28.
Шифр: І629412/2017/5
   Журнал

Інформаційний збірник та коментарі [Текст]/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Педагогічна преса, 1920 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 5
Зміст:
Щодо доплати працівникам, які використовують у роботі дезінфікувальні засоби, а також працівникам, які зайняті прибиранням туалетів : лист М-ва соц. політики України від 17.03.2017 № 737/0/101-17/28. - С.3–4.
Правова позиція у справі за № 6-3135цс16 : [витяг з постанови Верхов. Суду України від 22.03.2017]. - С.5–6.
Про внесення змін до Положення про Міністерство освіти і науки України : постанова Каб. Міністрів України від 05.04.2017 № 225. - С.6–10.
Про внесення зміни в додаток 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2011 р. № 98 ["Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів"] : постанова Каб. Міністрів України від 5.04.2017 № 241. - С.10.
Стосовно коригування заробітної плати у зв’язку з підвищенням посадових окладів : лист Профспілки працівників освіти і науки України від 07.04.2017 № 02-8/189. - С.11–12.
Про затвердження Положення про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах : наказ М-ва освіти і науки України від 13.03.2017 № 369. - С.13–22.
Про затвердження Графіка проведення в 2017 році додаткової сесії зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти : наказ Укр. центру оцінювання якості освіти від 19.04.2017 № 61. - С.23.
Щодо узагальнення педагогічного досвіду вищих навчальних закладів I–II рівнів акредитації : лист Ін-ту модернізації змісту освіти М-ва освіти і науки України від 19.04.2017 № 21.1/10-350. - С.24.
Про затвердження складу Ідентифікаційного комітету з питань науки : розпорядж. Каб. Міністрів України від 14.09.2016 № 670-р. - С.25.
Про затвердження Положення про конкурс щодо обрання членів Наукового комітету Національної ради з питань розвитку науки і технологій : постанова Каб. Міністрів України від 28.12.2016 № 1042. - С.26–36.
Про утворення Національної ради України з питань розвитку науки і технологій : постанова Каб. Міністрів України від 05.04.2017 № 226. - С.36–48.
Про проведення конкурсного відбору проектів наукових досліджень і розробок : наказ М-ва освіти і науки України від 12.04.2017 № 590. - С.48–50.
Про затвердження Положення про проведення Міністерством освіти і науки України конкурсного відбору науково-технічних (експериментальних) розробок за державним замовленням : наказ М-ва освіти і науки України від 09.02.2017 № 192. - С.51–55.
Про затвердження складу Комісії з питань співробітництва в освітній, науково-технічній та оборонно-промисловій сферах : спіл. наказ М-ва освіти і науки України та М-ва оборони України від 03.03.2017 № 171/69. - С.56–58.
Про затвердження Положення про Комісію з питань співробітництва в освітній, науково-технічній та оборонно-промисловій сферах : спіл. наказ М-ва освіти і науки України та М-ва оборони України від 03.03.2017 № 170/68. - С.58–63.
Про видання навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами у 2017 році : наказ М-ва освіти і науки України від 04.04.2017 № 527. - С.64–66.
Про затвердження складу постійно діючої робочої групи : наказ М-ва освіти і науки України від 05.04.2017 № 550. - С.67–68.
Про проведення фіналу XI Міжнародного конкурсу-фестивалю дитячої творчості "Усі ми діти твої, Україно!" : спіл. наказ М-ва освіти і науки України, М-ва соц. політики України та М-ва культури України від 07.04.2017 № 562/585/283. - С.69–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

29.
Шифр: І629412/2017/3
   Журнал

Інформаційний збірник та коментарі [Текст]/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Педагогічна преса, 1920 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 3
Зміст:
Про внесення змін до Положення про відомчі заохочувальні відзнаки Міністерства освіти і науки України : наказ М-ва освіти і науки України від 31.10.2016 № 1295. - С.3.
Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року № 557 ["Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ"] : наказ М-ва освіти і науки України від 14.12.2016 № 1518. - С.4–5.
Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року № 557 ["Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ"] : наказ М-ва освіти і науки України від 20.01.2017 № 81. - С.6–14.
Деякі питання нормативного забезпечення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти : наказ М-ва освіти і науки України від 10.01.2017 № 25. - С.15–59.
Про зміни умов та порядку проведення третього (заключного) туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2017" : лист М-ва освіти і науки України від 30.01.2017 № 1/9-39. - С.60–69.
Про проведення третього (заключного) туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2017" : наказ М-ва освіти і науки України від 15.02.2017 № 238. - С.70–71.
Про узагальнення переліків спеціальностей, ліцензованих обсягів вищих навчальних закладів та переоформлення сертифікатів про акредитацію напрямів та спеціальностей : наказ М-ва освіти і науки України від 19.12.2016 № 1565. - С.72–73.
Про затвердження Положення про Всеукраїнські олімпіади вищого навчального закладу для професійної орієнтації вступників на основі повної загальної середньої освіти : наказ М-ва освіти і науки України від 21.12.2016 № 1587. - С.74–76.
Деякі питання стипендіального забезпечення : постанова Каб. Міністрів України від 28.12.2016 № 1050. - С.77–94.
Щодо подання декларацій : лист М-ва освіти і науки України від 31.01.2017 № 1/9-43. - С.94.
Щодо відображення в Єдиній державній електронній базі з питань освіти даних вступної кампанії до вищих навчальних закладів у 2017 році : лист М-ва освіти і науки України від 10.02.2017 № 1/9-55. - С.95.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

30.
Шифр: І629412/2018/9
   Журнал

Інформаційний збірник та коментарі [Текст]/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Педагогічна преса, 1920 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 9
Зміст:
Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України : наказ МОН України від 22.05.2018 № 509. - С.3–4.
Положення про психологічну службу у системі освіти України : затверджено наказом МОН України від 22.05.2018 № 509. - С.4–15.
Про затвердження професійного стандарту "Учитель початкових класів закладу загальної середньої освіти" : наказ М-ва соц. політики України від 10.08.2018 № 1143. - С.16.
Професійний стандарт "Учитель початкових класів закладу загальної середньої освіти" : затв. наказом М-ва соц. політики України від 10.08.2018 № 1143. - С.16–48.
Про надання грифа "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" навчально-методичній літературі : наказ МОН України від 05.06.2018 № 595. - С.49.
Про затвердження переліку підручників для 1 класу закладів загальної середньої освіти, що можуть друкуватися за кошти державного бюджету : наказ МОН України від 06.07.2018 № 773. - С.50–56.
Про надання грифа "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України", підручникам для 1 класу закладів загальної середньої освіти : наказ МОН України від 06.07.2018 № 734. - С.57–63.
Про видання підручників для 1 класу закладів загальної середньої освіти за кошти державного бюджету у 2018 році : наказ МОН України від 06.07.2018 № 735. - С.64–71.
Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти : наказ МОН України від 24.06.2018 № 677. - С.72–75.
Щодо функціонування груп подовженого дня у закладах загальної середньої освіти : лист МОН України від 30.08.18 № 1/11-9224. - С.76.
Про затвердження Регламенту роботи Національного репозитарію академічних текстів : наказ МОН України від 04.07.2018 № 707. - С.77.
Регламент роботи Національного репозитарію академічних текстів : затв. наказом МОН України від 04.07.2018 № 707. - С.78–84.
Про Рекомендації щодо запобігання академічному плагіату та його виявлення в наукових роботах : лист МОН України від 15.08.2018 № 1/11-8681. - С.85–89.
Деякі питання проведення державної атестації закладів вищої освіти в частині впровадження ними наукової (науково-технічної діяльності) : постанова Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 № 652. - С.90–95.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)