Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=поліфункціональність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хоружа Л., Тадеуш О.
Назва : Партнерство освіти та бізнесу: у пошуках нових форм взаємодії [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 7-16. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.1 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна освіта--корпоративний університет--партнерство--партнерська взаємодія--розвиток персоналу
Анотація: У статті здійснено аналіз сучасних підходів до організації партнерської взаємодії освіти та бізнесу; охарактеризовано специфічні особливості та сучасні форми розвитку партнерської взаємодії ЗВО і бізнес-корпорацій. Авторами визначено, що партнерство вищої освіти та бізнесу є досить специфічним видом співробітництва і передбачає широкий спектр напрямів їх діяльності, поліаспектність цілей та поліфункціональність можливостей, а також підкреслено, що налагодження продуктивного механізму співпраці між університетами та бізнесом дозволить підвищити якість освітньої діяльності та виробити шляхи трансферу технологій у виробництво. Авторами презентовано нову освітньо-професійну програму підготовки магістрів за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки «Корпоративна освіта та розвиток персоналу».
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Линюк, Олена Миколаївна
Назва : Жінка в українській обрядовості: рольові функції баби-повитухи в пологових обрядах
Місце публікування : Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - Київ: Міленіум, 2016. - Вип. 36. - С. 73-79 (Шифр -657227041/2016/36)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): родинна обрядовість--поліфункціональність--баба-повитуха
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корнят В.
Назва : Практична складова в процесі професійної підготовки фахівців соціальної сфери [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 2. - С. 29-35. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.3 (Шифр Н057263/2022/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--соціальний педагог--соціальний працівник--професійна підготовка
Анотація: У статті здійснено аналіз та охарактеризовано особливості організації практики в процесі професійної підготовки фахівців соціальної роботи в закладах вищої освіти. Визначено, що процес професійної підготовки будь-якого фахівця є відображенням змін та перетворень у суспільстві. Якісна професійна підготовка фахівців соціальної сфери сприяє також і утвердженню самої професії, а компетентність фахівця впиває на результативність розвитку соціальної роботи. Розглянуто суть практики як основного компонента професіоналізму, особистого та професійного зростання майбутнього фахівця соціальної сфери. Наголошено на труднощах в організації практики (відсутність соціального працівника як фахівця або відсутність у нього відповідної фахової освіти, нечіткість у визначенні його професійних обов’язків, неузгодженість загальної діяльності соціальної установи і змісту професійної діяльності соціального працівника, небажання установи брати студентів на практику). Запропоновано форми та методи роботи зі студентами на етапі вибору бази практики (зустрічі-презентації в закладі совіти, самостійна робота, волонтерська діяльність). Визначено та схарактеризовано основні принципи організації практики (зворотній зв’язок теоретичного навчання та практики, послідовність, наступність, динамічність, поліфункціональність, перспективність, свобода вибору, співробітництво). Запропоновано перспективи подальшого дослідження використання різних організаційних форм для формування професійної компетентності фахівців соціальної сфери, зокрема її практичної складової.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сухолова М. А.
Назва : Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 5. - С. 134-139. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.20 (Шифр М898489384/2020/5). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.20
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сценічний імідж--викладач вокалу--поліфункціональність
Анотація: У статті здійснено аналіз наукових засад виникнення та розвитку поняття «сценічний імідж». Доведено, що сутність процесу створення сценічного образу полягає в глибокому проникненні виконавця у сутність образу та його реалізації засобами вокальної техніки, міміки, жестів тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Tsapro G., Lohvynenko H.
Назва : Lexico-semantic features of gastronomic discourse in "Julie and Julia"
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2020. - Вип. 14. - С. 75-80. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2020/14). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гастрономічний дискурс--дискурс кіно--гастрономічні символи--джулі та джулія
Анотація: У статті висвітлено дослідження гастрономічного дискурсу фільму «Джулі та Джулія». Категорія часу розкривається через зображення часу, що витрачається на очікування, приготування їжі, створення персонального блогу, підготовку до проведення подій. Категорія місця включає ресторани, кулінарну школу, кухні героїнь, офіс Джулії. Лексико-семантичні особливості дискурсу фільму розкриваються у назвах страв, гастрономічній термінології, гастрономічних символах, рецептах. Гастрономічному дискурсу фільму притаманна яскраво виражена метафоричність. Так, ключовими метафоричними фігурами фільму є чотири інгредієнти: BUTTER (масло), що символізує захоплення приготуванням їжі, задоволенням від страви; EGG (яйце), що демонструє власні здобутки головної героїні Джулі, її особисті перемоги; LOBSTER (омар), що виступає символом професіоналізму, а процес його приготування символічно зображує процес подолання життєвих і професійних перешкод; DUCK (качка), що репрезентує символ перемоги, досягнення успіху. Кулінарні рецепти є ядром комунікацій у фільмі. Особливостями кулінарних рецептів у кінострічці окрім стандартних структурних елементів є зв’язок з особистим життям обох героїнь, а також репрезентація стереотипів маскулінності та феміннінності, що відтворюють традиційні гендерні уявлення про соціальні ролі чоловіка й жінки у суспільстві. Поліфункціональність гастрономічного дискурсу у фільмі «Джулі та Джулія» дає змогу торкатися різних аспектів життєдіяльності двох головних героїнь, Джулії й Джулі, а саме особистих переживань, тимчасових складнощів, ностальгічного настрою, коли приготування їжі виявляється своєрідним засобом рухатись далі до власних перемог.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Оксанич М. П.
Назва : Функціонування багатозначних сполучників у середньоверхньонімецькій мові
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - Вип. 7. - С. 73-79. - ISSN 2311-2425ISSN 2412-2491 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2017/7). - ISSN 2311-2425ISSN 2412-2491. - ISSN 2311-2425ISSN 2412-2491
ДРНТІ : 16
Предметні рубрики: Мовознавство-- Речення-- Сполучники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порядок слів--підрядність--поліфункціональність--рамкова конструкція--первинна функція
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 82.0/П 35
Автор(и) :
Назва : Питання літературознавства: науковий збірник/ Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; ред. О. В. Червінська. Випуск 83
Вихідні дані : Чернівці: ЧНУ, 2011
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
Ціна : 20.00 грн.
ДРНТІ : 17.01.11
УДК : 82.0
Предметні рубрики: Літературознавство
Зміст : Містичне як прийом: постмодерні примари Хайгейтського цвинтаря/ Н. Висоцька. Вплив містичної релігійної традиції на поетику і проблематику прозових творів Миколи Устияновича/ Л. Гулевич. Символіка містичних образів ночі в п’єсі Б. - М. Кольтеса "Ніч незадовго перед лісами"/ Г. Драненко. Містичний образ Великого Старця в романі Ф. Дюрренматта "Долина безладдя"/ З. Кучер. Містичні символи в романі Петера Гандке "Короткий лист перед довгим прощанням"/ М. Орлова. Образ блазня в "Діалогах між Соломоном та Маркольтом": профанація чи карнавалізація?/ Г. Пастушук. Ознаки містикологічної свідомості Леопольда Сенгора в поетичній збірці "Сутінкові пісні"/ І. Сатиго. Семантика образа небесной девы в романе Б. Л. Пастернака "Доктор Живаго" / В. Смирнов. Типология и функции гротескных форм в мистической прозе Юрия Юркуна/ И. Шатова. Філогенез молитовного жанру (містичні модифікації)/ Т. Бєлоброва. Роль оповіді від першої особи в оповіданні Петера Гандке "Без бажання немає щастя"/ Т. Гаврилів. Роман Г. Пагутяк "Урізька готика" в контексті сучасної української літературної містики/ Т. Гребенюк. Містичні сюжети й образи в сучасній українській драматургії/ О. Когут. Американская готическая новелла рубежа ХІХ-ХХ веков/ С. Тузков. Роль середньовічної релігійної драми у процесі відродження польського театру (1919-1939)/ О. Цівкач. "Зачарована місцина" в романі Р. Бротігана "Чудовисько Хоклайну: готичний вестерн"/ Н. Шпильова. Міфічні простори у творах Ельзи Ласкер-Шюлер/ А. Бучко. Мотиви "вечора містичного" в київському тексті Максима Рильського/ В. Левицький. Містична складова у творах science fiction Станіслава Лема та їх візуальних інтерпретаціях/ У. Левко. Художній феномен сакралізації волинського макротопоса в прозі Уласа Самчука/ Н. Плетенчук. Концепция "потусторонности" повести В. Набокова "Соглядатай"/ Е. Палева. Мистика и реализм "Флорентийской чародейки" Салмана Рушди: ключи к хронотопу/ В. Хоусон. Сакральный хронотоп в публицистике А. Н. Толстого/ Л. Щелокова. Міфопоетика української повісті другої половини ХХ століття (на матеріалі творів Вал. Шевчука та Н. Бічуї)/ А. Гурбанська. Рудименти "Габсбурзького міфу" в повісті І. Бахман "Три дороги до озера"/ Ю. Ісапчук. "Міф" Сімони де Бовуар (на матеріалі мемуарного роману "Сила обставин")/ С. Криворучко. Інфернальна поетика та міфологічний код готичної новели "Наречена привида" В. Г. Ейнсворта/ С. Левітас. Міт про Ізіду та Осіріса як архітектонічна складова "Сну тіні" Наталени Королевої/ І. Набитович. Міф і містичне в ранній ліриці Ліни Костенко/ Н. Савчук. Міфологема смертї-воскресіпня як "метафора" циклічної концепції історії в драмі В. Б. Єйтса "Воскресіння"/ І. Сенчук. Сакральність контрапунктичної єдності в організації колористики поетичного твору (на матеріалі поезій М. Волошина та В. Свідзінського)/ І. Барчишина. Ревізія готичної містики у прозі Ф. Ґрільпарцера та Г. Квітки-Основ’яненка/ Д. Чик. Смерть як передчуття: ірраціональні домінанти в романах О. Кобилянської "Ніоба", "Через кладку", "За ситуаціями"/ Т. Матвєєва. Мона Ліза - "жінка без властивостей" : експресіоністська проекція містичного досвіду в новелі Ґеорґа Гайма "Злодій"/ С. Маренка. Містичний дискурс мотиву інцесту в музілівському потрактуванні в романі "Людина без властивостей" (Аґата і поліфункціональність її постаті)/ О. Пагут.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 364.4/С 69
Автор(и) : Андрущенко, Віктор Петрович, Бех В.П., Лукашевич М. П.
Назва : Соціальна робота/ Ін-т вищ. освіти АПН України. Держ. центр соц. служб для молоді; [Редкол.: Андрущенко В.П. (кер.) та ін.]. Кн. 1: Актуальні проблеми теорії і практики соціальної роботи на межі тисячоліть : монографія
Вихідні дані : Київ: УДЦССМ, 2001
Кільк.характеристики :341 с
Колективи : Інститут вищої освіти, Український державний центр соціальних служб для молоді
ISBN, Ціна 966-7815-11-0:
ДРНТІ : 14.43.43
УДК : 364.4
Предметні рубрики: Соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорії соціальної роботи--об'єкт соціальної роботи--технології соціальної роботи
Анотація: Монографія розкриває актуальні проблеми соціальної роботи, а саме: аналіз сучасних теорій даного типу, парадигмальні та системні основи, характеристику об'єкта в загальнолюдському вимірі, поліфункціональність суб'єкта в соціально орієнтованому суспільстві та інше.
Примірники : всього 6: Ф3(1), Ф2(3)
Вільні : Ф3(1), Ф2(3)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кириленко С., Кіян, Ольга
Назва : Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 4. - С. 50–54. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/7). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
УДК : 373.3/.5.01:001.895](477) + 371.321.1:001.895](477)
Предметні рубрики: Освіта-- інновації
Уроки-- інноваційні уроки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентифікація--дивергентність--конвергентність--когнітивний розвиток--критичне мислення--поліфункціональність--комунікативність
Анотація: У статті розглядається сучасний урок як поліфункціональне, багатоаспектне явище в навчально-виховному процесі, результат творчого пошуку педагогічних інновацій в освіті, оволодіння знаннями, вміннями, навичками ефективної взаємодії із соціумом та шляхів їх упровадження в розроблення моделі STEM-освіти. Визначено концепцію всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України", що спрямованимй на навчання та виховання здібних і обдарованих дітей, а в подальшому – на формування інтелектуальної, висококультурної еліти України.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єременко О.
Назва : Бінарний комплекс автор-реципієнт у художньому тексті крізь призму його емпатійного компонента
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 3/4. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/3/4). - ISSN 2311-259Х
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автор--читач--емпатія--художній текст
Анотація: У статті досліджено проблему особистісної участі автора та читача у формуванні образного світу художнього твору. На матеріалі української літератури ХІХ ст. простежено функціонування емпатійного компонента, який становить емоційно-інтелектуальну домінанту психічної сфери процесу рецепції. Суб’єктивність забарвлює ставлення автора до об’єкта оповіді, її багатоаспектність полягає у виокремленні особливих сторін модельованого художнього світу, а також – у їх специфічній емоційній оцінці. Прагнення до співпереживання виформовує на текстовому рівні синкретичність емоційної сфери, звідки актуалізується поліфункціональність прочитання художнього світу твору
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)