Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=порушення слуху<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.


    Маслова, О.
    Efficiency of the health-forming concept technologies implementation during adaptive physical education for school-age children with hearing impairments = Ефективність впровадження концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. Маслова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 88-99, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
концепція -- технологія -- здоров’яформування -- порушення слуху -- школярі -- діти -- корекція -- фізичний розвиток -- фізичний стан -- здоров’я
Анотація: Сучасний науковий погляд та аналіз останніх досліджень демонструє, що вивчення змін у фізіологічних механізмах систем організму дитини з вадою слуху, які взаємодіють і впливають на слухову сенсорну систему, першочергово має велике значення для обґрунтування впровадження ефективних методик корекції рухових порушень серед даного контингенту. Мета — апробувати і встановити ефективність концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Матеріал і методи: аналіз і узагальнення даних спеціальної науковометодичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі «Інтернет»; соціологічні методи (анкетування); метод викопіювання (огляд та вибір матеріалів з медичних карт); педагогічні методи (педагогічне тестування, педагогічний експеримент), методи математичної статистики. Розроблено і практично апробовано концепцію здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Методичну основу авторської концепції у межах виконання наукової теми об’єднали три технології здоров’яформування різної спрямованості. Отримані дані підтвердили, що в результаті дослідноекспериментальної роботи була доведена дієздатність авторської концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. В її основу було покладено розроблення і апробацію концептуальної моделі, а запропоновані нами до використання інноваційні технології дозволили забезпечити єдність і взаємозв’язок блоків даної моделі з метою сприяння здоров’яформуючої діяльності дітей з вадами слуху у процесі адаптивного фізичного виховання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Кашуба, В.
    Relationship between somatotype and longitudinal body sizes in the practically healthy children of 6-8 years old and their yearling with hearing impairment = Взаємозв'язок між соматотипом та повздовжніми розмірами тіла практично здорових дітей 6-8 років та їх однолітків з порушенням слуху / В. Кашуба, Д. Афанасьєв // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 38-49, DOI 10.28925/2664-2069.2020.2.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
соматотип -- діти молодшого шкільного віку -- порушення слуху
Анотація: Соматотип є формою прояву природного біологічного розмаїття, яке є дискретним, що визначає природний склад типології варіантів конституції. Соматотип відображає основні особливості динаміки онтогенезу, метаболізму, реактивності організму. Зазначені властивості формують індивідуальні особливості структури, а отже, і функції організму, визначають його реакцію на мінливі фактори довкілля. Мета – вивчити взаємозв’язок між соматотипом дітей 6–8 років та повздовжніми розмірами їхнього тіла. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, антропометричні вимірювання включали визначення довжини і маси тіла, обхвату грудної клітки, плеча, талії і стегон, а також вимірювання товщини шкірно-жирових складок біцепса, трицепса, на передпліччі, під лопаткою, животі, гомілки і стегна. Визначення соматотипу проводили за системою W.H. Sheldon: дигестивний, м’язовий, торакальний, астеноїдний), водночас зауважувався розвиток і співвідношення ознак, як-от форма спини, грудної клітки, живота, ніг, величина розвитку кісткової, м’язової та жирової тканин, статистичний аналіз. Виміряні та проаналізовані розбіжності між повздовжніми розмірами тіла практично здорових дітей та дітей із порушенням слуху 6–8 років залежно від їх соматотипів. Кореляційний аналіз показників повздовжніх розмірів тіла обстежених дітей дав змогу визначити спільну для всіх груп дітей, поділених за соматотипами, а також тенденцію до прямої залежності довжини корпусу й тулуба від соматотипу обстежених. Водночас проаналізовано зворотній взаємозв’язок між соматотипом дітей із довжиною верхньої та нижньої кінцівок, передпліччя, кисті й гомілки. Кластерний аналіз підтверджує, що утворення чотирьох підгруп за соматотипами у дітей 6–8 років визначається повздовжніми розмірами їх тіла. На відміну від практично здорових, у дітей із порушенням слуху з астеноїдним й торакальним соматотипами відсутні розбіжності між довжиною корпусу й довжиною передпліччя, а у дітей із торакальним й дигестивним соматотипами – між довжиною кисті. Встановлено різновекторний зв’язок виду соматотипу дітей 6–8 років із показниками поздовжніх розмірів їх тіла, який не залежав від статі та наявності порушень слуху. Підтверджено, що діти з вищим показниками корпусу й тулубу належать до м’язового або дигестивного, а з більш високими показниками кінцівок – до астеноїдного й торакального соматотипів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Афанасьєв, Д.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Маслова, О.
    Scientific knowledge structure of prerequisites for the concept of health-forming technologies at the process of adaptive physical education for school-age children with hearing impairments = Структура наукового пізнання передумов концепції здоров`яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. Маслова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 74-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- передумови -- концепція -- здоров’яформування -- порушення слуху -- школярі -- соціальні -- біологічні -- екологічні -- особистісні -- здоров`я
Анотація: Нині питання формування здоров’я дітей та підлітків всебічно розглядається системою наукового пізнання, що представляє собою самостійну, цілеспрямовану пізнавальну багаторівневу діяльність. Мета – визначити і охарактеризувати у проекції теорії наукового пізнання передумови розробки концепції здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Матеріал і методи: аналіз і узагальнення даних спеціальної науковометодичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет; соціологічні методи (анкетування); метод викопіювання (огляд та вибір матеріалів із медичних карт); педагогічні методи (педагогічне тестування, педагогічний експеримент), методи математичної статистики. Відповідно до теорії наукового пізнання, ґрунтуючись на теоретичні та емпіричні рівні і форми його функціонування, нами представлено структуру визначення й науково-доказову базу передумов концепції здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху, що об’єднали науково-обґрунтовані соціально-педагогічні, соціально-економічні, біолого-медичні, біологофізіологічні, еколого-середовищні, еколого-культурологічні, особистісномотиваційні та особистісно-дієві положення. Ґрунтуючись на теорії пізнання, ми окреслили чотири категорії передумов авторської концепції та гіпотези її ефективної реалізації, що передбачає безпосереднє їх врахування, а саме включення соціальних, біологічних, екологічних та особистісних засад у теоретико-методологічні основи здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
376-056.26(477-25)(072)
І 65


   
    Інклюзивне навчання дітей із порушеннями слуху та мовлення: з досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва : методичний посібник / редактор: В. В. Жук, Г. В. Шапаренко. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 192 с. - 63.70 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- логопедичний супровід -- слухове сприймання -- порушення слуху
Дод.точки доступу:
Жук, В. В. \редактор.\
Шапаренко, Г. В. \редактор.\


Примірників всього: 15
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Фаховий коледж «Універсум» (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Фаховий коледж «Універсум» (4)

Знайти схожі

5.


    Литовченко, С.
    Важливі аспекти реалізації послуги ранього втручання для дітей з порушеннями слуху / Світлана Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 45-52. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781

Рубрики: Діти дошкільного віку--Порушення слуху

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- порушення слуху -- супровід -- система раннього втручання

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
376.013:616.8-009.83
Д 49


   
    Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання : збірник наукових праць. Вип. 3 / Національна академія наук України, Інститут спеціальної педагогіки ; ред. А. А. Колупаєва. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 128 с. - ISBN 978-966-644-289-8 : 144.70 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Корекційна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
порушення слуху -- інклюзивне навчання -- мовна освіта нечуючих -- патології зору -- порушення психофізичного розвитку -- розвиток трудових навичок -- фізичне виховання
Дод.точки доступу:
Колупаєва, А. А. \ред.\
Національна академія наук України
Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

7.


   
    Досвід освітньо-реабілітаційної роботи соціального закладу освіти з кохлеарно-імплантованими учнями / Л. Луценко [та ін.] // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2020. - № 4. - С. 17-38 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
білінгвальний підхід -- мультидисциплінарна команда -- порушення слуху
Дод.точки доступу:
Луценко, Любов
Семко, Алла
Романовська, оксана
Кучер Лілія, Корочкова Наталія


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Родименко, Ірина.
    Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / І. Родименко, О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2019. - № 3(91). - С. 7-22 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
порушення слуху -- корекційне навчання -- альтернативні методи комунікації
Дод.точки доступу:
Михайленко, Оксана


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
376(075.8)
Х 71


    Холковська, Ірина Леонідівна.
    Корекційна педагогіка / І. Л. Холковська ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця : ВДПУ ім. М. Коцюбинського, 2007. - 328 с. : ил. - Бібліогр. в тексті. - 30.00 грн., 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Корекційна педагогіка--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна дазаптація -- корекційно-розвивальна освіта -- психічний розвиток дитини -- діти з обмеженими можливостями -- відхилення у поведінці дітей -- корекція адаптаційних порушень -- діти із відхиленнями у розвитку -- порушення зору -- порушення слуху -- розумова відсталість
Анотація: У посібнику розкрито сутність, причини виникнення і типи відхилень у розвитку та поведінці дітей, розглянуто методи та прийоми корекційної діяльності.
Дод.точки доступу:
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського


Примірників всього: 16
Бульвар І. Шамо, 18/2 (15),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (15),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

10.
   376
   Л69


   
    Логопедия : учебное пособие / Л. С. Волкова [и др.] ; редактор Л. С. Волкова. - Москва : Просвещение, 1989. - 528 с. - ISBN 5-09-000754-3 : 6.32 грн., 16.00 грн., 6.32 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
принципи логопедії -- етіологія порушень мови -- класифікація порушень мови -- дислалія -- ринолалія -- дизартрія -- порушення голосу -- порушення темпа мови -- заїкання -- алалія -- афазія -- порушення письма -- порушення слуху -- порушення зору
Анотація: Теоретические и методологические основы логопедии, различные формы нарушений речи, краткая история логопедии и др.
Дод.точки доступу:
Волкова, Л. С.
Лалаева, Р. И.
Мастюкова, Е. М.
Гриншпун, Б. М.
Волкова, Л. С. \редактор.\


Примірників всього: 10
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)