Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=порівняльна педагогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Прошкін В. В. Педагогічна система як предмет наукового дослідження/ В. В. Прошкін (стр.7-12) Кл.слова: наукове дослідження,педагогічна система,системний підхід
Братко М. В. Середовищний підхід у вищій освіті: методологічний аспект/ М. В. Братко (стр.13-18) Кл.слова: підхід,методологія,освітнє середовище
Кульбашна Я. А. Сучасні орієнтири розвитку стоматологічної освіти в Україні/ Я. А. Кульбашна (стр.18-21) Кл.слова: вища освіта,медична освіта,фахівці із стоматології
Грищук Ю. В. До проблеми визначення світових пріоритетів розвитку вищої освіти/ Ю. В. Грищук (стр.22-25) Кл.слова: доступність вищої освіти,ефективність вищої освіти,якість вищої освіти
Завгородня Є. Є. До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості/ Є. Є. Завгородня (стр.25-28) Кл.слова: свобода,потенціал,творчість
Чернуха Н. М. Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів/ Н. М. Чернуха, Т. О. Саврасова-В’юн (стр.29-33) Кл.слова: діяльнісно-вольовий компонент,емоційно-оцінний компонент,когнітивно-орієнтаційний компонент
Полякова Г. А. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі/ Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова (стр.34-39) Кл.слова: якість навчання,результати навчання,самооцінка
Матвієнко О. В. Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз/ О. В. Матвієнко, З. О. Поляничко (стр.40-45) Кл.слова: ІКТ - компетентність вчителів,інформатизація шкільної освіти,засоби ІКТ
Загородня А. А. Дослідження професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах республіки Польщі та України: концептуальні засади/ А. А. Загородня (стр.46-49) Кл.слова: економічна освіта,концепція дослідження,порівняльна педагогіка
Лисенко О. Ю. Післядипломна освіта лікарів: досвід Великої Британії/ О. Ю Лисенко (стр.50-54) Кл.слова: Велика Британія,медичні школи,післядипломна освіта лікарів
Литвин Л. В. Кваліфікаційні галузі у навчальних програмах федеральних земель для фахівців дошкільної освіти: досвід Федеративної Республіки Німеччини / Л. В. Литвин (стр.54-59) Кл.слова: кваліфікація,кваліфікаційні галузі навчання,компетенції
Пономаренко Н. Г. Експертна діяльність у вищій освіті Німеччини/ Н. Г. Пономаренко (стр.60-63) Кл.слова: акредитація,акредитаційна агенція,експертиза
Горбенко Г. В. Практико-орієнтована навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадкістю/ Г. В. Горбенко (стр.64-69) Кл.слова: прикладний балакаврат,бакалавр з реклами,практико-орієнтоване навчання
Проценко О. Б. Застосування акмелогічного тренінга у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школи/ О. Б. Проценко (стр.69-73) Кл.слова: саморозвиток,акмелогічний тренінг,викладач вищої школи
Біницька К. М. Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка"/ К. М. Біницька (стр.74-78) Кл.слова: активні методи навчання,навчання,студенти
Волкова Н. І. Використання інтерактивних технологій у процесі вивчення економічних дисциплін/ Н. І. Волкова (стр.78-82) Кл.слова: інтерактивне навчання,інтерактивні технології,фахова підготовка
Кифенко А. М. Українська духовна музика в професійній підготовці вчителів музичного мистецтва/ А. М. Кифенко (стр.82-86) Кл.слова: духовна хорова музика,особистість,репертуар
Білоус О. О. Методологічні засади розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики/ О. О. Білоус (стр.86-89) Кл.слова: професійний інтерес,майбутній вчитель музики,фахова підготовка
Іслам А. В. Екологічна культура майбутніх фахівців автотранспортного профілю: методи дослідження/ А. В. Іслам (стр.90-94) Кл.слова: екологічна культура,емпіричні методи дослідження,спостереження
Борисенко В. В. Інформаційно-комунікаційні технології як спосіб удосконалення мовної підготовки студентів вищої школи/ В. В. Борисенко, Н. В. Гагіна (стр.95-99) Кл.слова: інноваційні технології,інформаційна компетентність,комп'ютерні технології
Решетілова О. М. Методи навчання української професійної лексики майбутніх документознавців/ О. М. Решетілова (стр.99-) Кл.слова: інтерактивні методи навчання,класифікація вправ,класифікація методів навчання
Малецька І. В. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови/ І. В. Малецька (стр.104-107) Кл.слова: діагностика рівня знань,інформаційні платформи,навчання іноземної мови
Диба Т. Г. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання наприкінці XIX - на початку XX століть/ Т. Г. Диба (стр.108-112) Кл.слова: професійна підготовка,фізичне виховання,система фізичноЇ освіти
Петренко Н. В. До проблеми вивчення професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання: теоретичний аналіз/ Н. В. Петренко (стр.112-116) Кл.слова: здоровий спосіб життя,освіта,професійна підготовка
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Прохоренко Л. Формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку/ Л. Прохоренко (стр.7-16) Кл.слова: мотивація,самоконтроль,рефлексія
Трофименко Л. Опанування знань з теми "Префікс" учнями молодших класів із мовленнєвими порушеннями/ Л. Трофименко (стр.17-25) Кл.слова: тяжкі порушення мовлення,будова слова,морфологічні знання
Федоренко О. Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху/ О. Федоренко (стр.26-33) Кл.слова: спеціальна освіта,порушення слуху,розвиток слухового сприймання
Наконечна Л. Прогностичний потенціал компаративного педагогічного дослідження інклюзивної освіти в країнах Північної Америки та України/ Л. Наконечна (стр.34-41) Кл.слова: інклюзивна практика,порівняльна педагогіка,діти з особливими потребами
Савчук З. Психологічна готовність учителя до роботи в інклюзивному просторі: теоретичний аспект/ З. Савчук, Л. Москалюк (стр.42-47) Кл.слова: інклюзивний простір,інноваційна діяльність,психологічна готовність
Баташева Н. Особливості перцептивного та когнітивного компонентів емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку/ Н. Баташева (стр.48-55) Кл.слова: емоційна сфера,перцептивний компонент,когнітивний компонент
Бех М. Інноваційні технології організаційних форм навчання в початковій школі/ М. Бех (стр.56-69) Кл.слова: класифікація технологій,дидактична гра,технологічні етапи уроку
Єрошова М. Механізми реалізації "the son-rise program" у процесі корекційно-реабілітаційної роботи з аутичними дітьми/ М. Єрошова (стр.70-78) Кл.слова: розлади аутистичного спектра,корекційний процес,мотивація
Синьов В. . До історії української дефектології в персоналіях: Рудольф Генріхович Краєвський (з нагоди 120-річчя від дня народження)/ В. Синьов, О. Козинець (стр.79-88) Кл.слова: українська дефектологія,сурдопедагогіка,логопедія
Софій Н. Інтегрований супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу/ Н. Софій (стр.89-96) Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами,інтегрований супровід,додаткові ресурси
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Родименко І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями/ І. Родименко, О. Михайленко (стр.7-22) Кл.слова: порушення слуху,корекційне навчання,альтернативні методи комунікації
Шевченко В. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі (проблематика дослідження)/ В. Шевченко (стр.23-34) Кл.слова: порівняльна педагогіка,історико-педагогічний процес
Бужинецька К. Психологічні бар'єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку/ К. Бужинецька (стр.35-41) Кл.слова: порушення когнітивних процесів,корекційно-розвивальна робота
Орлов О. Транскраніальна нейромодуляція в ребіалітації та психологічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами/ О. Орлов (стр.44-52) Кл.слова: мікрополяризація,технології нейромодуляції
Шипелік Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушенням інтелектуального розвитку легкого ступеня/ Т. Шипелік ; 53-63 Кл.слова: дисгармонійний розвиток особистості,соціально-психологічна адаптація,корекційно-розвивальна програма
Кобильченко В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушенням зору/ В. Кобильченко (стр.64-75) Кл.слова: соціальна адаптація,адаптивність,шкільна дезадаптація
Лещій Н. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями зору/ Н. Лещій (стр.76-83) Кл.слова: фізкультурно-оздоровча робота,соціальна адаптація
Михновецька І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом дауна/ І. Михновецька ; 84-94 Кл.слова: компоненти взаємовідносин,критерії взаємовідносин,корекційно-розвивальна прогама
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : З перших уст : враження учасників проекту
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 35-36. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/11). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка --Німеччина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльна педагогіка--дошкільне виховання в німеччині--вивчення досвіду німецьких вихователів--дитсадки німеччини
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Обшарська Раїса
Назва : Є проблема? Знайдемо вихід разом! Гра-тренінг для педагогів
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 32-34. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/11). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Методична робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльна педагогіка--гра-тренінг--комунікативні здібності
Анотація: Учасниця німецько-українського проекту пропонує спробувати разом з колегами знайти рішення для деяких доволі типових проблемних ситуацій ще до того, як вони переростуть у конфлікти. Для цього вона пропонує гру-тренінг, мета якого - сприяти обміну досвідом між педагогами, підвищенню їхньої професійної майстерності, вдосконаленню комунікативних здібностей; формувати вміння працювати згуртовано й знаходити оптимальні рішення у разі виникнення проблемних ситуацій.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Запрошуємо до участі у міжнародному проекті "Відображення: цінності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні"
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 2 обкладинки. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/6). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Міжнародне співробітництво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародний проект--порівняльна педагогіка--цінності дошкілля україни--реформування системи дошкільної освіти
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.013.74(477)/Л 73
Автор(и) : Локшина, Олена Ігорівна
Назва : Порівняльна педагогіка в Україні у вимірі розвитку світової компаративістики
Місце публікування : Укр. пед. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 1. - С. 36-46 (Шифр 319835820/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 16 назв.
УДК : 37.013.74(477) + 37:001.32](477)Локшина
Предметні рубрики: Порівняльна педагогіка-- педагогічна компаративістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльна педагогіка--педагогічна компаративістика--методологія--періодизація розвитку
Анотація: Схарактеризовано ґенезу порівняльної педагогіки в України крізь призму розвитку педагогічної компаративістики за кордоном. Простежено трансформацію методологічних постулатів порівняльної педагогіки від лінійних запозичень у напрямі багатовимірного аналізу на засадах системного, культурологічного, синергетичного та прогностичного підходів.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(477)(082)/Н 34
Назва : Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) : [зб. наук. пр.]
Вихідні дані : Київ: Сам, 2017
Кільк.характеристики :399 с.: рис., табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
Примітки : Літ. в кінці ст. - Ім. покажч.: с. 392-398. - Скор.: с. 399
ISBN, Ціна 966-8714-15-6: 281.50 грн.
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.01(477)(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Розвиток --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія освіти--історія освіти--методологія соціальної роботи--порівняльна освіта
Зміст : Сучасне мислення й освіта: методологічний концепт/ В. Г. Кремень. Закон відтворення/ В. О. Огнев’юк. Міждисциплінарні дослідження в галузі педагогіки: освітологічний контекст/ С. О. Сисоєва. Як дорослішають в Україні і світі: загальні тенденції і виклики/ О. В. Сухомлинська. Духовно розвинена особистість у психовиховному вимірі/ І. Д. Бех. Забезпечення права на здобуття освіти особами, місцем проживання яких є територія проведення АТО, в університеті/ В. С. Курило. Національно-патріотичне виховання в Україні у контексті сучасних викликів/ Ж. В. Петрочко, Т. К. Окушко. Шляхом модернізації й поширення історико-педагогічних досліджень в Україні/ Н. П. Дічек. Педагогічна спадщина Г. С. Сковороди і нова українська школа/ І. Ф. Прокопенко. Проблеми тендерної соціалізації школярів у вітчизняній історії педагогіки XX століття/ В. П. Кравець. До сторіччя української революції (1917-1921): реформування шкільної освіти/ Л. Д. Березівська. Порівняльна освіта в умовах глобалізації: здобутки і перспективи/ О. І. Локшина [и др.]. Концептуалізація проблемного поля соціальної педагогіки у викликах сучасності/ Т. Ф. Алєксєєнко. Проблеми та виклики сучасної мистецької освіти/ О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська. Генетичні консенсуси світогляду особистості як методологія застосування технологій психологічної реабілітації та психологічного захисту населення/ С. Д. Максименко. Основні ракурси дослідження проблем мислення в сучасній українській психології/ В. О. Моляко. Доросла людина у віртуальному освітньому просторі/ М. Л. Смульсон. Теоретико-методологічні засади самопроектування особистості/ Н. В. Чепелєва. Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, методики дослідження/ Л. М. Карамушка. Стратегічні орієнтири реформування освіти осіб з особливими потребами: вектори змін та трансформацій/ А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. Чинники та психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення особистості/ О. М. Кокун. Науково-методичне забезпечення медіаосвіти в Україні: підсумки всеукраїнського експерименту/ Л. А. Найдьонова. Освітні складові громадської думки: тенденції динаміки і стратегія формування/ М. М. Слюсаревський. Суб’єктно-вчинковий підхід у соціально-психологічному дослідженні проблем соціалізації людини/ В. О. Татенко. Можливості підтримання психологічного здоров’я особистості в умовах тривалої травматизації/ Т. М. Титаренко. Впровадження здобутків прикладної психології у педагогічну практику/ В. Г. Панок. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики/ О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів/ О. М. Топузов. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти/ В. Ю. Биков, О. М. Спірін, О. П. Пінчук. Моделювання уроку в початковій школі в контексті компетентнісного підходу/ О. Я. Савченко. Роль інтеграції в реформуванні змісту загальної середньої освіти/ В. Р. Ільченко. Прикладна спрямованість змісту шкільної математичної освіти/ М. І. Бурда. Вимоги до конструювання компетентнісно орієнтованого підручника з історії/ О. І. Пометун. Роль і місце риторики у системі шкільної мовної освіти/ Н. Б. Голуб. Кореляція індивідуального і соціального в розумінні феномену обдарованості/ В. В. Камишин, М. М. Міленіна. Інтернаціоналізація педагогічної освіти в інформаційних вимірах XXI століття/ В. П. Коцур. Неперервна професійна освіта у контексті теорії людського капіталу/ Н. Г. Ничкало. Стандартизація професійної освіти в контексті євроінтеграційних процесів/ В. О. Радкевич, П. Г. Лузан, С. Г. Кравець. Освіта дорослих в Україні: нові можливості для розвитку педагогічної науки і практики/ Л. Б. Лук’янова, О. В. Аніщенко. Культуротворення особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки/ Л. О. Хомич, Г. І. Сотська, О. А. Лавріненко. Міждисциплінарний вимір компаративних досліджень професійного розвитку педагогів: український контекст/ Н. М. Авшенюк, Л. М. Дяченко. Методичні засади професійної орієнтації та консультування з професійної кар’єри учнівської молоді/ Л. М. Єршова, В. Ф. Орлов, Д. О. Закатнов. Вплив професійно-освітніх чинників на гармонізацію характеру сучасних юнаків і дівчат/ Н. В. Павлик. Психолого-педагогічні технології відбору учнівської молоді до вищих педагогічних навчальних закладів/ О. М. Ігнатович. Сучасні педагогічні технології професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників/ М. В. Артюшина, Г. М. Романова, Л. П. Пуховська. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів/ Л. М. Петренко, О. Д. Гуменний. Вища освіта в очікуванні майбутнього ренесансу: проблеми й перспективи. Український контекст/ П. Ю. Саух. Глобальний і національний освітньо-наукові простори: роль, ресурс і різноманітність розвитку/ В. І. Луговий [и др.]. Вища освіта України: нова модель економічної діяльності в умовах ринкової економіки/ Ю. М. Вітренко. Детермінанти і можливості розвитку дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників в умовах інтеграції вищої освіти і науки/ О. Г. Ярошенко. Стратегії розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: пріоритетні завдання для України/ І. В. Степаненко. Проблеми і перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах розбудови нової української школи/ В. В. Олійник [и др.].
Примірники : всього : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бланк-Матьє Маргарет
Назва : Виховання цінностей у німецьких дитячих садках
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 8-12. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/11). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка --Німеччина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна компетентність--моральне виховання--особистість дитини--порівняльна педагогіка--німецька дошкільна освіта
Анотація: "Якими ж педагогічними орієнтирами керуються вихователі у німецьких дисадках, впроваджуючи вже багато років ціннісно орієнтовану освіту?". До уваги читачів представлено витяги з публікації німецької вченої д-ра М. Бланк-Матьє у книзі "Практичне керівництво для вихователів у яслах та дитсадках".
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вайсбанд Алла
Назва : Свобода без уседозволеності
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 2-5. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/11). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Організація --Німеччина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість освіти--міжнародний проект--порівняльна педагогіка--ключові завдання німецької дошкільної освіти--ключові цінності
Анотація: "Реформування початкової освіти, створення Нової української школи не може не торкнутися дошкілля. Яким буде новий дитячий садок? Які педагогічні принципи там пануватимуть? І насамперед, які цінності ляжуть в основу взаємодії у тріаді "діти-педагоги-батьки"? Розмірковуючи над цими запитаннями, доречно звернутися до досвіду інших країн. Осмислити ціннісні орієнтири німецьких колег українським педагогам дав змогу міжнародний проект "Відображення: цінності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні", інформаційним партнером якого став журнал "Дошкільне виховання". В статті подано роздуми про сенс цього проекту, завдяки якому група українських педагогів змогла ознайомитися з цінностями німецької дошкільної освіти безпосередньо в дитсадках Німеччини.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)