Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=потребление<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.012.3я73/П 16-168549448
Автор(и) : Панчишин, Степан Михайлович
Назва : Макроекономіка : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2001
Кільк.характеристики :615 с
ISBN, Ціна 966-06-0206-5:
ДРНТІ : 06.01
УДК : 330.101.541
Предметні рубрики: Макроекономіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): макроекономіка--макроэкономика--макроекономічні показники--макроэкономические показатели--споживання--потребление--інвестиції--инвестиции--економічне зростання--экономический рост--гроші--деньги--валюта--економічна рівновага--экономическое равновесие--безробіття--безработица--инфляция--інфляція--монетарна політика--монетарная политика--фіскальна політика--фискальная политика--дефіцит бюджету--дефицит бюджета--державний борг--государственный долг--внешняя торговля--зовнішня торгівля--відкрита економіка--открытая экономика--сукупний попит--совокупный спрос
Анотація: З урахуванням особливостей перехідної економіки України у посібнику розглядаються теоретичні основи макроекономіки.
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Маркетинговые исследования в Украине -2018р.,N 5
Цікаві статті :
Рекламные исследования: как состыковать коммуникатора и целевую аудиторию рекламы (результаты блиц-опроса экспертов) (стр.14-20)
Соснюк О. Пока существует реклама, потребность в исследованиях не исчезнет/ О. Соснюк (стр.22-25)
Коршевнюк Л. Рекламные исследования приводят к изменениям рекламных кампаний и позволяют повысить отклик/ Л. Коршевнюк (стр.28-31)
В 2018 году потребление видео онлайн достигнет одного часа в день (стр.26-27)
Nielsen: понятие удобства становится ключевым для покупателя в его решении о покупке (стр.32-33)
Украинское радио: тенденции и прогнозы (стр.34-39)
Исследования в наружной рекламе готовы к новому технологическому витку (стр.40-43)
Главные медиа-тренды 2018 года (стр.44-51)
Шейхетов С. В поисках глубинных инсайтов/ С. Шейхетов (стр.52-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : В 2018 году потребление видео онлайн достигнет одного часа в день
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине: науково-практический журнал. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 5. - С. 26-27 (Шифр М689368129/2018/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перегляд відео--відеоконтент--онлайн-відеореклама
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)