Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=почуття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 256
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


   
    7 порад, як упоратися з емоційним вигоранням і бути продуктивним // Сучасна школа України. - 2019. - № 1. - С. 59-62

Кл.слова (ненормовані):
почуття провини -- візуалізація продуктивності -- розставлення пріорітетів -- емоційне вигорання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Abebe, K.
    Community participation in sustainable soil and water conservation: the case of Goro Gutuu Woreda Oromia, Ethiopia = Участь громади у сталому збереженні ґрунту та води: кейс горо гутуу вореда оромія / K. Abebe, W. Tikii // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 5/6. - P15-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
громадська участь -- екологічні проблеми -- захист ґрунтів і вод -- Ефіопія
Анотація: Одним із проявів глобальної екологічної кризи є проблема зниження якості ґрунтів і скорочення водних ресурсів на Африканському континенті. Автори статті звертаються до досвіду громадянських спільнот Ефіопії в організації стійких громадських заходів із збереження ґрунтів і води. Адже це питання є центральним для виживання значної кількості населення Ефіопії. Для вивчення ставлення громадськості до екологічних ініціатив були залучені методи анкетування, аналізу документів і польові спостереження. В ході комплексного дослідження було проведено 203 заміри, під час яких 24, 12 і 167 респондентів, відповідно, взяли участь в FGD, KII та опитуванні. Отримані дані були якісно та кількісно проаналізовані. Статистична значимість різниці у сприйнятті респондентів, опитаних в трьох агроекологічних зонах, перевірена за допомогою тесту Краскала Уолліста. Це дослідження фіксує надзвичайну важливість суспільної участі у вирішенні екологічних проблем, включаючи такі операціональні складові як: обізнаність, почуття причетності до спільної справи, прозорість, впевненість у правильності власних дій. Були встановлені та підтверджені кореляційні залежності між незначними розмірами агроферм – з одного боку та низьким рівнем річного прибутку й добробуту – з іншого; між низьким загальноосвітнім статусом господаря – і реактивним культивуванням фермерських угодь, низьким рівнем залученості до природоохоронної активності, слабким потенціалом громади. Лідери думок вказували на конкретні економічні, соціальні, культурні й політичні чинники, які впливають на постійність участі громад у стійкій діяльності з охорони ґрунтів і водних ресурсів. За результатами проведеного дослідження розроблена низка рекомендацій для Бюро сільського господарства і природних ресурсів Ефіопії. Зокрема, пропонується переглянути та визначити чіткі стратегії щодо права власності/права використання ресурсів на закритих сільськогосподарських ділянках. Крім того, районне і зональне управління сільського господарства і природних ресурсів має популяризувати передовий мобілізаційний досвід громад, застосовувати освітні та мотиваційні заходи. Перспективами продовження даного дослідження є розробка альтернативних сценаріїв, спрямованих на мінімізації впливу малих розмірів агроферм на рівень річного прибутку і, як наслідок, на нерівномірність участі в стійкій громадській діяльності із збереження ґрунтів і водних ресурсів
Дод.точки доступу:
Tikii, W.
Вактолі Тікіі
Кетема Абебе


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Durdas, A.
    Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing [Електронний ресурс] / A. Durdas, T. Harbuza, Y. Radchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - P33-38, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ефективне навчання -- креативність -- письмове спілкування -- розвиток -- креативне письмо
Анотація: У статті розглянуто роль та можливості використання креативного письма задля ефективного викладання іноземних мов у закладах вищої освіти; досліджено, як креативне письмо може сприяти вивченню іноземної мови студентами та сприяти розвитку мови на всіх рівнях: лексики, граматики, фонеміки, дискурсу. Розглянуто поняття креативності та креативного письма, викладено способи та форми креативного письма задля їх використання на заняттях з іноземної мови. У статті визнається необхідність виходу за рамки обмежень, які стандартизують освітні програми, підручники і форми контролю, та пошуку шляхів стимулювання та підтримки індивідуального розвитку кожного студента. Наголошено на важливості та актуальності писемного спілкування на сьогоднішній день, а отже, на важливості розвитку в студентів навичок письмового висловлювання іноземною мовою. При цьому зауважено те, що, виконуючи творчі завдання, студенти мають можливість висловитися та самоствердитися засобами іноземної мови, отримати задоволення від процесу створення письмового та усного висловлювання та отримання готового продукту. Креативне письмо також означено як дієвий метод розвитку письмових навичок, заохочення студентів до письма, розвитку їхнього словникового запасу, граматичних навичок, уяви. У статті зауважено, що останнім часом креативність набула великої популярності в багатьох контекстах, демонструючи як позитивні (креативне письмо), так і негативні (креативний бухоблік) конотації. Проте існує різниця між винятковою креативністю, яка проявляється у важливих роботах, які мають велике значення. для даного суспільства, і повсякденною креативністю, яку можна спостерігати в повсякденній життєдіяльності та яка передбачає певний ступінь оригінальності. Наголошено на тому, що заняття з іноземної мови можна охарактеризувати як «гніздо творчості», оскільки вивчення нової мови вимагає від студентів створення висловлювань, у яких вони можуть бути не впевнені, проте вони мають ризикувати їх продукувати, і завдання викладача тут полягає у забезпеченні творчих завдань і заходів, які мотивують, залучають до творчого процесу, винагороджують і дають студентам відчуття радості, хвилювання та задоволення. Креативне письмо в статті означено як форма письма, яка виражає почуття, думки чи ідеї в образний спосіб, який надає студентам нові можливості гри з мовою, покращує їхні письмові навички та виходить за межі професійного, журналістського, академічного та технічного письма, а також за межі формального опанування мови й охоплює більш особистісні, соціально-культурні та психологічні сфери, що сприяє саморозвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Harbuza, T.
Radchenko, Y.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.
780.616.432.087.1
G77


   
    Greatest Piano Hits = Найкращі фортепіанні хіти / упоряд. С. Громова. - Київ : Музична Україна, 2017. - 48 с. ; 29 см. - 700 пр. прим.. - ISBN 979-0-707527-67-2 : 20.00 грн.
    Зміст:
Гойя, Ф. Почуття / Ф. Гойя. - С .3
Чаплін, Чарлз Спенсер (1889-1977). Вічність : з кінофільму "Вогні рампи" / Ч. С. Чаплін. - С .4
Чаплін, Чарлз Спенсер (1889-1977). Вальс : з кінофільму "Вогні великого міста" / Ч. С. Чаплін. - С .6
Скорські, Н. Ти - все для мене / Н. Скорські. - С .8
Манчіні, Г. Шарада : з однойменного кінофільму / Г. Манчіні. - С .10
Манчіні, Г. Місячна річка / Г. Манчіні. - С .12
Гершвін, Джордж (1898-1937). Негритянська пісня / Дж. Гершвін. - С .14
Кемпферт, Берт (1923-1980). Нічні мандрівники / Б. Кемпферт. - С .16
Ловланд, Р. Пісня таємничого саду / Р. Ловланд. - С .18
Мендельсон, Фелікс Якоб Людвіг . Весільний марш : з музики до п’єси "Сон у літню ніч" / Ф. Я. Л. Мендельсон. - С .19
П’єрпонт, Дж. Веселі дзвони / Дж. П’єрпонт. - С .21
Хава Нагіла : єврейський народний танець. - С .22
Фрейлехс : єврейський народний танець. - С .23
Гардель, К. Por una Cabeza = Через одну голову / К. Гардель. - С .24
Лі, Ру Ма. Річка, що тече в тобі / Ру Ма Лі. - С .25
Дога, Є. Вальс : з кінофільму "Мій лагідний та ніжний звір" / Є. Дога. - С .28
Зацепін, Олександр Сергійович (1926-). Пісня про зайців : з кінофільму "Діамантова рука" / О. С. Зацепін. - С .30
Хачатурян, Арам Ілліч. Вальс : з музики до драми М. Лермонтова "Маскарад" / А. І. Хачатурян. - С .31
Корнелюк, І. Місто, якого немає : з телесеріалу "Бандитський Петербург" / І. Корнелюк. - С .34
Гарваренц, Жорж (1932-1993). Вічна любов : з кінофільму "Тегеран-43" / Ж. Гарваренц. - С .36
Уебер, Е. Л. Згадка / Е. Л. Уебер. - С .38
Уебер, Е. Л. Подумай про мене / Е. Л. Уебер. - С .40
Легран, М. Як ви ставитеся до відтворення музики? / М. Легран. - С .43
Лей, Ф. Історія кохання : з однойменного кінофільму / Ф. Лей. - С .46
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музичні твори--Фортепіано--Нотні видання

Кл.слова (ненормовані):
інструментальні твори -- клавішні інструменти -- фортепіано -- хіти
Дод.точки доступу:
Громова, С. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.


    Khvostenko, Y.
    Emotives of surprise in modern english poetry [Текст] = Емотиви подиву в сучасній англомовній поезії / Y. Khvostenko, I. Redka // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
подив -- емоція -- емотив -- емотиологія -- емоційна ситуація
Анотація: Статтю присвячено дослідженню виявів емоції подиву в сучасних англомовних поетичних текстах. Розвідка керується положенням про те, що емоції — психосоматичні процеси — знаходять вияв у художніх текстах (у тому числі й поетичних) у формі емотивів — мовних одиниць, що фіксують емоції і/ або почуття адресанта. Емоція подиву відрізняється від інших базових емоцій своєю амбівалентністю, а також специфічними передумовами виникнення. Оскільки подив виникає неочікувано, наукова розвідка ставить за мету виявити основні ситуації у контексті поетичних текстів, за яких з’являються емотиви подиву. Задля цього дослідження послуговується герменевтичною методикою аналізу емоційних ситуацій, а також елементами лінгвокогнітивного аналізу, що дає можливість розглянути загальні риси образних просторів поетичного тексту. Сам термін «емоційна ситуація» вживається на позначення обставин, за яких ліричний суб’єкт переживає почуття подиву. У результаті аналізу сучасних англомовних поетичних текстів виявлено декілька емоційних ситуацій, які зумовлюють появу емотивів подиву. Так, вони виникають на стику образних просторів: 1) сну і реальності; 2) реальності й фантазії; 3) очікування і їх справдження/не справдження; 4) двох контрастних ситуацій реальності. Такі образні простори можуть мати контрастні або комплементарні риси. Ефект ошуканого очікування, що виникає як результат взаємодії згаданих образних просторів, маркується вербально у вигляді емотивів подиву. Останні можуть виражатися на всіх рівнях мови: фонологічному, морфологічному, лексичному та синтаксичному. За характером вираження в тексті емотиви подиву поділяються на експліцитні (номінативи й дескриптиви) й імпліцитні (експресиви). Незалежно від типу всі вони є емерджентними образами (такими, що виникають у процесі творення текстосвіту).
Дод.точки доступу:
Redka, I.
Редька І.
Хвостенко Є.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Menig, L.
    Mary Wollstonecraft - first philosopher of feminism = Мері Волстонкрафт - перший філософ фемінізмУ / L. Menig // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P17-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
обґрунтування прав жінок -- фемінізм -- гідна освіта -- жіноча слабкість -- залежність -- страждання -- почуття -- мислення -- розумне громадянство
Анотація: Відносні успіхи жіночого руху у боротьбі за гендерну рівність обумовили актуальність досліджень, присвячених вивченню "філософії з жіночим обличчям" взагалі та історії фемінізму зокрема. Однією з історикофілософських проблем, навколо яких концентрується увага сучасних авторів, є пошук джерел фемінізму. При цьому хронологічні межі ґенези відповідного вчення варіюються між епохою Ренесансу (Ізота Ногаролла, Лаура Черета, Христина Пізанська) та серединою ХХ століття (Симона де Бовуар, Бетті Фрідан). Почесним правом вважатися фундатором фемінізму наділяються Афра Бенн, Мері Естел, Пулен де ля Бар та ін. На цьому тлі помітно виділяється постать Мері Волстонкрафт (1759-1797), авторки "Обґрунтування прав жінки" (1792). Стаття присвячена доведенню тези про історико-філософський пріоритет Мері Волстонкрафт в обґрунтуванні основних феміністських принципів. Ця жінка-блискавка жила у XVIII столітті, коли "права жінок" вважали такою ж абсурдною річчю як "права тварин". І навіть більш абсурдною, тому що перші закони, що захищають коней і собак від насильства, з'явилися на двадцять років раніше від актів, що захищають жінок. У ту епоху влаштовувалися революції, боролися за скасування рабства, кидали виклик релігії, але мало хто замислювався про права жінок. М. Волстонкрафт стверджувала: жінки повинні мати ті ж права, що й чоловіки. Запорукою цього має стати гідна освіта для жінок, яким штучно закрили доступ до пристойних навчальних закладів. М. Волстонкрафт була впевнена, що здатність до раціонального мислення не пов'язана зі статтю, а жіноча "слабкість" та готовність підкорятися є ніщо інше, як наслідок чоловічого прагнення виховати ці якості у жінках. У статті доводиться, що задовго до сучасних дебатів про економічну роль домашнього господарства, М. Волстонкрафт вперше в історії зробила висновок про те, що в суспільстві, де домашні обов'язки не оплачуються, зберігатиметься економічна залежність жінки від чоловіка. Домашні справи та материнство вона називала "формою розумного громадянства", розглядаючи їх як джерело особистого задоволення або страждання жінки. Аж до ХХ століття людство відмовлялося прийняти її, передвісницю фемінізму, такою, як вона була: зухвалою, відчайдушною, не завжди щасливою жінкою, але яка завжди знала собі ціну. І все ж деяких представниць слабкої статі її шлях надихав та підтримував. Серед них - Елізабет Браунінг, Жорж Санд, Вірджинія Вулф і Мері Шеллі. Тільки з появою наукової феміністської критики (1960-1970) праці М. Волстонкрафт нарешті були визнані основоположними для даного філософського напряму
Дод.точки доступу:
Меніг Лариса


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
   908(520)
   N18


    Nakagami, Kenji.
    The Cape and Other Stories from the Japanese Ghetto / Kenji Nakagami ; translated by Eve Zimmerman. - Berkeley, Calif. : Stone Bridge Press, 2008. - 186 p. - ISBN 978-1-933330-43-3 : 100.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Японська література--Повісті--Переклади англійською--Тексти--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
japan literature -- stories
Анотація: Кендзі Накагамі (1946-1992) отримав престижну премію Акутагави в 1975 році за свою повість «Мис». У ньому та двох більш коротких оповіданнях, які складають цей том, Накагамі спирається на своє походження як члена японського класу ізгоїв, буракумінів. Хоча Японію часто вважають однорідною культурою, це зовсім не так. Буракуміни є лише однією з кількох соціально незахищених груп у цьому суспільстві. Були зроблені численні спроби скасувати цю дискримінацію, але досі ніщо не змогло повністю викорінити багатовікову дискримінацію щодо цих людей. Накагамі драматизує їхню долю в першій історії, яка розповідає про позашлюбного сина, члена незлагодженої родини, чиї суперечливі почуття до батька зливаються з бажанням самознищення, що неминуче призводить до трагедії. Дві історії «Будинок у вогні» та «Руде волосся» продовжують цю розповідь, наполягаючи на дискримінації, яку зазнали, пережитих розпачливих емоціях і розпачливих пристрастях. Накагамі, якого часто порівнюють із Золя, Горьким і Фолкнером, виступає від імені пригноблених – тих, хто ув’язнений самим суспільством, у якому вони живуть. Його голос, як показує ця колекція, є справжнім дзвінком із японського гетто.
Дод.точки доступу:
Zimmerman, Eve \author afterword, transl.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.


    Opryshko, T.
    The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine = Використання інноваційних інструментів у редакційному процесі наукових журналів україни / T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 121-129, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1110. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
наукові журнали -- плагіат у наукових статтях -- експертні дослідження -- сканери подібності тексту -- послуги з перевірки статей на наявність плагіат -- види плагіату
Анотація: Стрімкий прогрес у сфері видання наукових журналів, з одного боку, полегшує усі редакційні процеси, а з іншого, збільшує ризики втрати науковою статтею унікальності. Зростання потреби редакцій наукових журналів у допоміжних інструментах, які б, з одного боку, убезпечили редакції журналів від недоброчесних авторів, які вдаються до практик наукового плагіату, а з іншого, виховували у авторів почуття відповідальності за тексти, які вони надсилають. Розкрити проблеми використання в редакційному процесі наукових журналів України сканерів текстових збігів – сервісів перевірки на плагіат, верифікувати емпіричним дослідженням теоретичну гіпотезу про існування в українському науковому середовищі певних типів практик сприйняття явища академічного плагіату. Опитування редакторів фахових видань Міністерства освіти і науки України методом CAWI з використанням функціоналу Google forms. Вибіркову сукупність склали 99 експертів (редактори журналів категорії «А» – 8%; редактори журналів категорії «Б» – 92%), які репрезентували генеральну сукупність за ознакою «категорія журналу», що забезпечує валідність отриманих результатів. Визначено думку редакторів наукових журналів щодо використання сканерів текстових збігів у редакційному процесі. Найбільше використовуються сервіси Unicheck і Antiplagiat, які, на думку респондентів, найбільш просто і конкретно вирішують проблеми плагіату та повторного використання тексту Виявлено, що більшою мірою сканерами подібності тексту користуються видавництва, які видають журнали з міжнародною сферою поширення і такі, що індексуються наукометричними платформами Scopus та Wos (категорія «А» за національною класифікацією). Видавництва, які працюють тільки в межах України і їх журнали не представлені в престижних наукометричних базах, часто взагалі ігнорують програмні засоби для виявлення плагіату і покладаються тільки на думку рецензентів та редакторів. Проблема плагіату в наукових статтях є системною, соціально значущою та має переважно аксіологічну природу. Показано, що практика використання сканерів подібності тексту хоча і закріпилася в українському науково-видавничому просторі, все ще не достатньо поширена і не охоплює переважну більшість наукових журналів, які покладаються тільки на традиційні форми рецензування наукових текстів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Tymofieieva, H.
Тимофєєва Г. В.
Lytvynova, A.
Литвинова А.
Опришко Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Ovsiankina, L.
    Fashion as sign and symbolic conditionality: philosophical and sociological aspects = Мода як знаково-символічна кондиціональність: філософсько-соціологічний аспект / L. Ovsiankina, T. Kuprii // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P36-42. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
мода -- суспільство споживання -- соціальне явище -- знак -- символічна система -- ідентичність -- стандартизована масова поведінка
Анотація: Стаття присвячена виявленню специфічних особливостей моди як системи культурних та естетичних цінностей, а також суперечливого соціального феномена, що відіграє важливу роль символічного регулятора масового суспільства. Метою даного дослідження є вивчення механізму створення знаковосимволічного світу моди, нових моделей та зразків поведінки, явних та прихованих функцій моди в епоху глобалізації. Увага акцентується на тому, що мода як один з центральних феноменів сучасного світу стала індустрією, заснованою за принципом раціональності, для виробництва оригінальних трендів, що відповідають тенденціям і викликам сучасності. Вона відображає соціальну реальність, а люди, які активно сприяють зміні її патернів, приводять у рух моделі соціальної реальності. Саме соціологічне дослідження моди може сприяти найбільш адекватному її опису та поясненню. Це пов’язано із тим, що для процесу розповсюдження та зміни будь-якого патерну (і патерну моди в тому числі) є характерним ціннісне ставлення людей як до речей, та і до інших людей. Результатом такого ставлення є соціальний розподіл людей на групи. Модна річ, яка є бажаною для людини, одночасно стає для неї бажаним образом соціального статусу та міжособистісних відносин, до яких вона прагне. У статті сучасна мода аналізується в аспекті знакової кондиціональності та символічної реальності, якій властиві ознаки соціальності, темпоральності, амбівалентності та видовищності. Основна увага авторів дослідження присвячена аналізу специфіки поведінки людини-споживача, для якої знаково-символічниий світ моди – не тільки засіб самовираження, але й можливість заповнити духовний вакуум та відчути втрачене почуття стабільності. Увага також зосереджена на важливості вирішення проблеми етики відповідальності сучасної моди, яка є детермінантою усіх відносин у сфері сучасного суспільства споживання
Дод.точки доступу:
Kuprii, T.
Тетяна Купрій
Людмила Овсянкіна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Peer, W.
    What literature does to our emotions, and how do we know? Empirical studies will tell = Що література робить із нашими емоціями, і як ми це знаємо? Переваги емпіричного літературознавства / W. Peer, A. Chesnokova // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 1. - С. 1-10, DOI 10.28925/2311-259x.2019.1.1 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
літературознавство -- емпірична методологія -- емоції -- висунення -- наративна перспектива -- емпатія
Анотація: Усвідомлення проблем, або навіть кризи, у сучасному літературознавстві стимулює вчених до пошуку рішень, які б сприяли прогресу галузі. Мета цієї статті - закликати зосередитися на фундаментальних засадах вивчення літератури і застосовувати більш жорстку та контрольовану методологію у вивченні як змісту, так і форми художнього тексту, а також реакції читача на нього. У статті наводиться низка прикладів досліджень, які демонструють, що художня література є важливим регулятором емоцій людини, особливо впливаючи через формальні ознаки тексту. У прикладі 1 описується розвідка, присвячена впливу наративної перспективи (зокрема внутрішньої фокалізації) на судження читачів. Приклад 2 зосереджено навколо рис тексту, за рахунок яких поглиблюється занурення читача у наративний світ і які у літературознавчих студіях традиційно пов’язують із явищем поновлення. Аргументується, що тексти, позначені значним ступенем поновлення, викликають більш складну реакцію з боку читача і у такий спосіб справляють сильніший вплив на респондентів. У свою чергу у прикладі 3 вивчається реакція читачів на художні твори, присвячені глибоким людським стражданням. Висновки вказують на те, що завдяки своїм формальним рисам художня література у змозі викликати у читачів потужне почуття емпатії. Результати підтверджують міркування про те, що саме звернення до художнього тексту є головним важелем впливу на просоціальну поведінку людини, який не залежить від її особистісних рис, статі, віку або соціального статусу. Отже, стверджується, що художні тексти справляють значний вплив на формування спільних цінностей, наративне поглинання і емпатію читачів, і науково вивчати такий вплив можливо лише за умов застосування емпіричної методології. У статті пропонується шлях виходу із сучасної кризи літературознавства, і не лише через відкриття нової академічної парадигми інтерпретації художніх текстів, але й за рахунок розуміння літератури як механізму раціонального та емоційного впливу на читачів — адже саме це є магістральним завданням літературної творчості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Chesnokova, A.
Чеснокова Ганна
Віллі ван Пір


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

11.


    Woldetsadik, M. K.
    Usefulness of human security concept: African perspective = Корисність концепції безпеки людини: африканська перспектива / M. K. Woldetsadik // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P73-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
людський розвиток -- безпека людини -- безпека держави -- безпека
Анотація: Стаття присвячена аналізу цінності концепції людської безпеки для африканських народів. Цінність концепції розглядається в сімох різних аспектах. Зокрема, як концепція: 1) використовується для інформування національних політиків, що їхня відповідальність виходить за рамки державного суверенітету; 2) декларує спільну відповідальність за місцевий і регіональний мир та безпеку; 3) сприяє поліпшенню соціально-економічних аспектів; 4) тлумачить сутність актуального конфлікту; 5) формує почуття відповідальності за будь-які неправильні вчинки; 6) сприяє прийняттю обґрунтованих рішень інституціями субрегіональних організацій та штатів; 7) стимулює африканців до пошуків альтернативного джерела фінансування. Зазначено, що використання концепції людської безпеки забезпечує адекватні соціальні трансформації в сучасній Африці, які проявляються у: запобіганні соціальних конфліктів різної природи; забезпеченні реалізації прав людини на освіту, охорону здоров'я та соціальний захист; подоланні гендерного розриву. Зауважено, що положення концепції можуть використовуватися для подолання поточних конфліктів в Африці, зокрема в Центральній Африканській Республіці та Демократичній Республіці Конго; для підвищення рівня економічної спроможності континенту; розвитку його системи безпеки. Наголошено на необхідності подальших консультацій щодо аналітичної та експлуатаційної цінності концепції безпеки в частинах аналізу наявних безпекових ресурсів, виявлення необхідних способів їх покращення для забезпечення кращого майбутнього для африканців
Дод.точки доступу:
Волдетсадік Мессаш Кассає


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.
159.9(075.9)
І-45


    Ільїна, Н. М.
    Загальна психологія: в екзаменаційних питаннях і відповідях [Текст] : навчальний посібник / Н. М. Ільїна. - Суми : Університетська книга, 2009. - 239 с. - ISBN 978-966-680-440-5 : 56.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- методи психології -- біологічні основи психіки -- психіка і свідомість -- особистість -- психологія соціальних спільнот -- спілкування -- діяльність -- відчуття -- сприйняття -- память -- мислення -- уява -- увага -- почуття -- воля -- темперамент -- характер

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

13.
159.9.01(075.8)
І-45


    Ільїна, Н. М.
    Загальна психологія: теорія і практикум [Текст] : навчальний посібник / Н. М. Ільїна, С. О. Мисник. - Суми : Університетська книга, 2016. - 352 с. - ISBN 978-966-680-564-8 : 230.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальна психологія--Теорія--Практика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
філогенез -- психічна діяльність -- рефлекторний характер -- види сприйняття -- почуття
Дод.точки доступу:
Мисник, С. О.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

14.
   784.94
   А 33


    Аерова, Фріда Ісаківна.
    Практичні поради з методики викладання сольфеджіо / Ф. І. Аерова. - Київ : Державне вид-во образотворчого мистецтва і музичної літератури УРСР, 1959. - 64 с. - 0.67 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Сольфеджіо--Розвиток слуху--Методика--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
почуття ладу -- почуття ритму -- спів з листа -- слуховий аналіз -- вивчення інтервалів -- розвиток гармонічного слуху -- розвиток внутрішнього слуху

Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

15.
   784.94
   А 33


    Аерова, Фріда Ісаківна.
    Практичні поради з методики викладання сольфеджіо / Ф. І. Аерова. - 2-ге вид. - Київ : Музична Україна, 1974. - 77 с. - (Музикантові-педагогу). - 0.95 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Сольфеджіо--Розвиток слуху--Методика--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
почуття ладу -- почуття ритму -- спів з листа -- слуховий аналіз -- вивчення інтервалів -- розвиток гармонічного слуху -- розвиток внутрішнього слуху

Примірників всього: 4
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4)

Знайти схожі

16.
Шифр: А479472083/2021/3
   Журнал

Антиквар [Текст] : журнал про мистецтво та колекціонування. - Київ : Видавничий дім Антиквар, 2006 - . - Виходит раз на два місяця
2021р. № 3
Зміст:
Лысенко, Виктория. "Меня ничто так не вдохновляет, как признание людьми моего труда" / В. Лысенко. - С.4-11
Яринич, Святослав. Музейные стратегии в постиндусриальном мире Франчайзинг как возможность быстрого старта для новых музеев / С. Яринич. - С.12-27
Корусь, Олена. Ретранслювати почуття стилю. Десять виставок Victoria Museum / О. Корусь. - С.28-45
Богдан, Павел. Victoria Museum онлайн: работа на перспективу / П. Богдан. - С.46-49
Клочко, Діана. Кілька подробиць епохи лідерства капелюшків і маринарок / Д. Клочко. - С.50-71
Бевзюк-Волошина, Лілія. На сцені та в житті: стиль Марії Заньковецької / Л. Бевзюк-Волошина. - С.72-77
Корусь, Елена. Искусство возрождения. О реставрации в Victiria Museum / Е. Корусь. - С.78-89
Минжулина, Татьяна. Вышытый гобелен Викторианской эпохи. Исследование и реставрация / Т. Минжулина. - С.90-95
Кальницкий, Михаил. Бутышев переулок, 23. Выразительный образец архитектуры старого Печерска / М. Кальницкий. - С.96-109
"Топ 10" Victoria Museum. - С.110-127
Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Ахмед, К. М.
    Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей [Електронний ресурс] / К. М. Ахмед. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 92-99, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.9299. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
естетична компетентність -- компетентнісний підхід -- компетентність -- майбутні фахівці -- мистецька освіта
Анотація: У статті розкрито концептуальні підходи до процесу формування компетентностей студентів мистецьких спеціальностей. Розкрито сутність понять «компетентність», «естетична компетентність», «естетична компетентність студентів мистецьких спеціальностей». Подано авторське визначення поняття «естетична компетентність студентів мистецьких спеціальностей», яке розглядається як інтегральне особистісне утворення, що характеризується здатністю індивіда сприймати, оцінювати й усвідомлювати прекрасне. Визначено складові компоненти естетичної компетентності студентів мистецьких спеціальностей (естетичне сприймання, естетичні почуття, естетичні потреби, естетичні смаки, естетичні ідеали). Окреслено особливості компетентнісного підходу в контексті мистецької освіти. Подано характеристику основних художньо-графічних компетентностей студентів мистецьких спеціальностей, як от: інтегральної, спеціальної, методичної, проектної та естетичної. Наведено перелік якостей якими має володіти майбутній фахівець в галузі мистецької освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.


    Біляцька, Валентина.
    «Десь в далині лишились рідні ниви»: мотиви збірки «100 поезій» Бориса Олександрова-Грибінського / В. Біляцька, Л. Ромас // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 3. - С. 172-178, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
лірика -- ностальгія -- Україна -- мотив -- еміграція -- інтимна лірика
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена потребою осмислення й переосмислення творчості поетів украї нської діаспори, а саме творчості Бориса Олександрова-Грибінського. Предметом дослідження є своєрідність звучання мотивів у збірці «100поезіи ». Мета цієї статті —виявити розмаїття мотивів збірки «100 поезій » Бориса Олександрова-Грибінського і дослідити специфіку звучання ностальгійних мотивів, пов’язаних із зовнішньою та внутрішньою еміграцією поета. Особливий акцент робиться на складності виходу за межі сильної меланхолійності та нового осмислення поетом-емігрантом старшого покоління історії й України в історії . Борис Олександрів-Грибінськии залишив на батьківщині частину свого життя, близьких людей , тому й з’являлися тужливі, чуттєво-емоційні вірші. Уможливили дослідження біографічний і культурологічний методи, завдяки яким було з’ясовано генезу мотивів та оцінено ї хню художню своєрідність. Результатом дослідження є висновки про те, що лірика Б.Олександрова-Грибінського зі збірки «100 поезій » демонструє одночасно як оптимістичні, так і песимістичні настрої автора, а також те, що поет уміє захопити і романтичним віршем, і віршем громадянського звучання, і віршем-спогадом про повсякдення рідного краю, про причини, через які він торував нелегкии шлях еміграції . Трагічною для поета стала «туга за сонцем»,розлука з Україною. Живучи в Канаді, він так і не зміг остаточно відокремитися від батьківщини, тому його ностальгійна лірика часом уподібнюється до любовної . У збірці переважають ностальгійні мотиви, у ї хній основі —враження від пережитого під тягарем радянської системи, почуття туги й печалі, оприявлені в снах і спогадах, розлука з рідною зем-лею і родиною (в автора —з матір’ю). Найголовнішим прийомом у поета є антитеза, яка увиразнює відтворення тієї боротьби, що точилася в душі автора й була зумовлена вимушеним виїздом за кордон. Із такого ракурсу поезії збірки ще не розглядалися, у цьому й полягає новизна розвідки. У перспективі варто дослідити й інші мотиви збірки, можливо, не такі виразні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ромас, Людмила


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Багрій, Світлана
    Подарунки дітворі від опішнянських гончарів : заняття для старших дошкільнят / Світлана Багрій // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 25-27 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

   Педагогіка--Дошкільна--Образотворче виховання


Кл.слова (ненормовані):
національно-патріотичне виховання -- дидактична вправа -- рухлива гра -- ліплення -- пальчикова гімнастика
Анотація: Подано розробку заняття для старших дошкільнят, мета якого - поглиблювати знання дітей про гончарне мистецтво, способи виготовлення традиційного керамічного посуду в Україні, предмети національного побуту; поповнювати лексичний запас назвами посуду: горщик, миска, глечик, куманець, кухоль, макітра, барильце; продовжувати формувати навички ліплення з глини пластичним способом; закріплювати прийоми згладжування поверхні виробу пальцями, стекою та зволоженою серветкою. Розвивати дрібну моторику, координацію рухів, творчу ініціативу. Виховувати патріотичні почуття на основі ознайомлення з народним мистецтвом рідної країни та ін.

Є примірники у відділах:
Ф3 (16.08.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

20.
373.3.015.31
Б 27


    Басюк, Н. А.
    Виховання почуття відповідальності в молодших школярів. Сходинки до відповідальності : навчально-методичний посібник / Н. А. Басюк ; редактор М. В. Левківський ; , рецензент Г. С. Тарасенко ; рецензент: О. Н. Дем'янчувк, Г. В. Підлужна. - Київ : Центр навчальної літератури, 2006. - 192 с. - ISBN 966-364-258-0 : 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Формування морально-вольових якостей--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- психолого-педагогічна особливість -- технології виховання -- почуття відповідальности
Анотація: В навчально-методичному посібнику представлено теоретичне і практичне обгрунтування широких можливостей виховання почуття відповідальності в учнів початкових классів у навчально-виховному процесі.
Дод.точки доступу:
Левківський , М. В. \редактор.\
Тарасенко, Г. С. (д-р пед. наук, проф.)
Дем'янчувк, О. Н. (д-р пед. наук, проф.) \рецензент.\
Підлужна, Г. В. (канд. пед. наук, доц.) \рецензент.\


Примірників всього: 4
Фаховий коледж «Універсум» (4)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (4)

Знайти схожі

21.
159.9
Б 30


    Бахтиярова, Светлана Андреевна.
    Азбука самопонимания. Реверсивный психоанализ / С. А. Бахтиярова. - Київ : Росава ЛТД, 2002. - 438 с. - ISBN 966-96220-0-Х : 2.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
психоаналіз -- діалектика націоналізму -- індивідуалізм -- почуття -- мораль -- воля -- ризик
Анотація: В книге рассматривается теория обратимости (реверсивности), которая заменяет представления о стабильных чертах характера открытой и динамичной концепцией личности, базирующейся на представлениях о бистабильности, изначальной двойственности души.

Примірників всього: 8
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

22.
373.3./.5.035.6(477)
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Василь Сухомлинський про джерела формування в школярів патріотичних почуттів / Л. Березівська // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 3-7 : фотогр. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Патріотичне виховання--школярі

Кл.слова (ненормовані):
патріотичні почуття -- патріотичне виховання -- джерела патріотичного виховання
Анотація: У статті на основі аналізу педагогічних праць В. О. Сухомлинського розкрито його ідеї стосовно джерел формування патріотичних почуттів у школярів.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\


Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

23.
159.923.2
Б55


    Бех, І. Д.
    Психологічні джерела виховної майстерності : навчальний посібник / І. Д. Бех. - Київ : Академвидав, 2009. - 248 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-96-8226-79-3 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
самореалізація особистості -- почуття гідності -- духовна безпечність -- духовний розвиток особистості -- мотивоційне Его -- механізм соціального розлідування -- слухняність -- почуття сорому -- педагогічна емоціокорекція -- ефект іррадіації -- типи перешкод

Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

24.
37.035.6(477)
Б 55


    Бех, І.
    Патріотизм: сучасні ознаки та орієнтири виховання / Іван Бех // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 1/2. - С. 3–6. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Патріотизм--виховання--ознаки

Кл.слова (ненормовані):
виховання патріотизму -- любов до народу -- любов до Батьківщини -- любов до держави -- виховна модель
Анотація: У статті розкрито сутність наявних виховних моделей у контексті їх можливостей щодо вирішення проблеми виховання патріотизму. Запропоновано визначення дефініції "патріотизм" та його компонентну структуру. Змістовно розкрито специфіку почуття любові до народу, Батьківщинип, держави. Сформульовано положення, на які має орієнтуватися процес виховання патріотизму.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

25.


    Бех, Іван
    Патріотизм має бути дієвим : сучасний підхід до патріотичного виховання / Іван Бех // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 2-3 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Патріотичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
громадянське виховання -- національно-патріотичне виховання
Анотація: Іван Бех, д-р психолог. наук, директор Інституту проблем виховання НАПН України, дійсний член НАПН України, висвітлює проблему національно-патріотичного виховання дітей з наукової точки зору. За визначенням вченого, патріотизм - особливе безумовне (тобто засноване не на зовнішньому підкріпленні, а на внутрішньому прагненні) й високосмислове (не меркантильне) почуття-цінність, яке характеризує позитивне ставлення особистості до народу, Батьківщини, держави та до самої себе. Отже, нагальним питанням, на думку вченого, залишається виховання в дітей не зовнішнього, показного, а свідомого, дієвого патріотизму.

Є примірники у відділах:
Ф3 (16.08.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

26.
159.923.2(075.8)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Особистість у просторі духовного розвитку : навчальний посібник / І. Д. Бех. - Київ : Академвидав, 2012. - 254 с. - (Альма-матер). - Л-ра: с. 250-254. - ISBN 978-617-572-044-8 : 50.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- духовні цінності -- рефлексія -- вчинок -- почуття -- саморозвиток -- мотивація
Анотація: Сучасне розуміння смисло-ціннісного ідеалу людства і моральної особистості в системі інтеграції особистості у світ духовності.

Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

27.


    Бех, Іван.
    Виховуємо патріотизм як почуття і цінність [Текст] / І. Бех // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 6. - С. 4-8

Кл.слова (ненормовані):
предметна спрямованість -- суб'єктивна значущість -- виховання

Є примірники у відділах:
Ф2 (04.07.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (30.06.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

28.


    Бех, Іван.
    Патріотизм як цінність [Текст] : 7 наукових позицій у національно-патріотичному вихованні / І. Бех // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2018. - № 6. - С. 6-12

Кл.слова (ненормовані):
національно-патріотичне виховання -- почуття патріотизму -- любов до Батьківщини -- духовна структура особистості -- назустріч конфліктним ситуаціям

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

29.


    Бойко, О. В.
    Сучасна англомовна реклама зубної пасти: риторичний аспект [Текст] / О. В. Бойко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 15-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
дискурс аналіз -- рекламний текст -- слоган зубних паст -- етос -- логос -- пафос -- риторика
Анотація: Ця стаття зосереджена на рекламі зубної пасти в англомовному онлайн-дискурсі. У статті аналізуються сучасні англомовні інтернет-тексти, що рекламують зубну пасту з позицій риторики та системної ієрархії потреб. У статті наведено порівняльний аналіз слів і фраз у рекламних текстах зубної пасти, які апелюють до різних людських потреб, визначених Абрагамом Маслоу: фізіологічні потреби, потреба в безпеці, приналежності та любові, репутаційна та потреба в самоактуалізації. У статті рекламний дискурс розглядається як комерційно орієнтована діяльність зі створення позитивних і привабливих образів товарів та послуг, які потенційно забезпечують дохід їх виробнику/постачальнику. Рекламний дискурс включає промоутера і реципієнта, а також процес і результат їхньої дискурсивної взаємодії через відповідні тексти. Рекламний дискурс демонструє певні сигнали, які впливають на потенційних споживачів на рівні свідомості та/або підсвідомості, таким чином заохочуючи їх купувати рекламований продукт. У статті зосереджено увагу на слоганах, які використовуються в рекламі зубної пасти. Слоган як коротке самостійне рекламне повідомлення може використовуватися як у межах конкретної рекламної концепції, так і діяти окремо від інших рекламних продуктів і представляти собою стислий зміст усієї рекламної кампанії. У статті аналізуються конкретні словесні засоби, які викликають почуття довіри до рекламованої продукції, зокрема до різних видів зубної пасти. Зазначені засоби впливу та маніпулювання трактуються через сферу пафосу, етосу та логосу. Пафос можна пояснити як емоційний коефіцієнт купівельної поведінки, етос зосереджує нашу увагу на достовірності даних і джерел, тоді як логос можна розуміти як логіку покупки конкретного товару. Специфічні кореляції між зазначеними способами інформаційного впливу визначаються каузативно-послідовною логікою, а також первинними аксіоматичними ірраціональними стимулами, пов’язаними з фундаментальними «міфічними» ментальними структурами.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

30.
373.3./.5.035.6(477)
Б 81


    Бондаренко, Л.
    Центр патріотизму в Білій Церкві / Людмила Бондаренко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 2–3. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Патріотичне виховання--навчально-виховне об’єднання

Кл.слова (ненормовані):
патріотичне виховання -- військово-спортивна підготовка -- навчально-виховне об’єднання -- військова підготовка -- патріотичні почуття -- патріоти -- молодші школярі -- середня школа
Анотація: У статті розповідається про те, що у 2014 році в Білій Церкві за ініціативи управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, а саме начальника управління Петрика Ю. Ф. був створений перший у Київській області центр віськово-патріотиного виховання та допризової підготовки, стисло – БНВО "Звитяга" на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)