Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=почуття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 256
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


   
    7 порад, як упоратися з емоційним вигоранням і бути продуктивним // Сучасна школа України. - 2019. - № 1. - С. 59-62

Кл.слова (ненормовані):
почуття провини -- візуалізація продуктивності -- розставлення пріорітетів -- емоційне вигорання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Abebe, K.
    Community participation in sustainable soil and water conservation: the case of Goro Gutuu Woreda Oromia, Ethiopia = Участь громади у сталому збереженні ґрунту та води: кейс горо гутуу вореда оромія / K. Abebe, W. Tikii // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 5/6. - P15-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
громадська участь -- екологічні проблеми -- захист ґрунтів і вод -- Ефіопія
Анотація: Одним із проявів глобальної екологічної кризи є проблема зниження якості ґрунтів і скорочення водних ресурсів на Африканському континенті. Автори статті звертаються до досвіду громадянських спільнот Ефіопії в організації стійких громадських заходів із збереження ґрунтів і води. Адже це питання є центральним для виживання значної кількості населення Ефіопії. Для вивчення ставлення громадськості до екологічних ініціатив були залучені методи анкетування, аналізу документів і польові спостереження. В ході комплексного дослідження було проведено 203 заміри, під час яких 24, 12 і 167 респондентів, відповідно, взяли участь в FGD, KII та опитуванні. Отримані дані були якісно та кількісно проаналізовані. Статистична значимість різниці у сприйнятті респондентів, опитаних в трьох агроекологічних зонах, перевірена за допомогою тесту Краскала Уолліста. Це дослідження фіксує надзвичайну важливість суспільної участі у вирішенні екологічних проблем, включаючи такі операціональні складові як: обізнаність, почуття причетності до спільної справи, прозорість, впевненість у правильності власних дій. Були встановлені та підтверджені кореляційні залежності між незначними розмірами агроферм – з одного боку та низьким рівнем річного прибутку й добробуту – з іншого; між низьким загальноосвітнім статусом господаря – і реактивним культивуванням фермерських угодь, низьким рівнем залученості до природоохоронної активності, слабким потенціалом громади. Лідери думок вказували на конкретні економічні, соціальні, культурні й політичні чинники, які впливають на постійність участі громад у стійкій діяльності з охорони ґрунтів і водних ресурсів. За результатами проведеного дослідження розроблена низка рекомендацій для Бюро сільського господарства і природних ресурсів Ефіопії. Зокрема, пропонується переглянути та визначити чіткі стратегії щодо права власності/права використання ресурсів на закритих сільськогосподарських ділянках. Крім того, районне і зональне управління сільського господарства і природних ресурсів має популяризувати передовий мобілізаційний досвід громад, застосовувати освітні та мотиваційні заходи. Перспективами продовження даного дослідження є розробка альтернативних сценаріїв, спрямованих на мінімізації впливу малих розмірів агроферм на рівень річного прибутку і, як наслідок, на нерівномірність участі в стійкій громадській діяльності із збереження ґрунтів і водних ресурсів
Дод.точки доступу:
Tikii, W.
Вактолі Тікіі
Кетема Абебе


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Khvostenko, Y.
    Emotives of surprise in modern english poetry [Текст] = Емотиви подиву в сучасній англомовній поезії / Y. Khvostenko, I. Redka // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
подив -- емоція -- емотив -- емотиологія -- емоційна ситуація
Анотація: Статтю присвячено дослідженню виявів емоції подиву в сучасних англомовних поетичних текстах. Розвідка керується положенням про те, що емоції — психосоматичні процеси — знаходять вияв у художніх текстах (у тому числі й поетичних) у формі емотивів — мовних одиниць, що фіксують емоції і/ або почуття адресанта. Емоція подиву відрізняється від інших базових емоцій своєю амбівалентністю, а також специфічними передумовами виникнення. Оскільки подив виникає неочікувано, наукова розвідка ставить за мету виявити основні ситуації у контексті поетичних текстів, за яких з’являються емотиви подиву. Задля цього дослідження послуговується герменевтичною методикою аналізу емоційних ситуацій, а також елементами лінгвокогнітивного аналізу, що дає можливість розглянути загальні риси образних просторів поетичного тексту. Сам термін «емоційна ситуація» вживається на позначення обставин, за яких ліричний суб’єкт переживає почуття подиву. У результаті аналізу сучасних англомовних поетичних текстів виявлено декілька емоційних ситуацій, які зумовлюють появу емотивів подиву. Так, вони виникають на стику образних просторів: 1) сну і реальності; 2) реальності й фантазії; 3) очікування і їх справдження/не справдження; 4) двох контрастних ситуацій реальності. Такі образні простори можуть мати контрастні або комплементарні риси. Ефект ошуканого очікування, що виникає як результат взаємодії згаданих образних просторів, маркується вербально у вигляді емотивів подиву. Останні можуть виражатися на всіх рівнях мови: фонологічному, морфологічному, лексичному та синтаксичному. За характером вираження в тексті емотиви подиву поділяються на експліцитні (номінативи й дескриптиви) й імпліцитні (експресиви). Незалежно від типу всі вони є емерджентними образами (такими, що виникають у процесі творення текстосвіту).
Дод.точки доступу:
Redka, I.
Редька І.
Хвостенко Є.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Ovsiankina, L.
    Fashion as sign and symbolic conditionality: philosophical and sociological aspects = Мода як знаково-символічна кондиціональність: філософсько-соціологічний аспект / L. Ovsiankina, T. Kuprii // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P36-42. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
мода -- суспільство споживання -- соціальне явище -- знак -- символічна система -- ідентичність -- стандартизована масова поведінка
Анотація: Стаття присвячена виявленню специфічних особливостей моди як системи культурних та естетичних цінностей, а також суперечливого соціального феномена, що відіграє важливу роль символічного регулятора масового суспільства. Метою даного дослідження є вивчення механізму створення знаковосимволічного світу моди, нових моделей та зразків поведінки, явних та прихованих функцій моди в епоху глобалізації. Увага акцентується на тому, що мода як один з центральних феноменів сучасного світу стала індустрією, заснованою за принципом раціональності, для виробництва оригінальних трендів, що відповідають тенденціям і викликам сучасності. Вона відображає соціальну реальність, а люди, які активно сприяють зміні її патернів, приводять у рух моделі соціальної реальності. Саме соціологічне дослідження моди може сприяти найбільш адекватному її опису та поясненню. Це пов’язано із тим, що для процесу розповсюдження та зміни будь-якого патерну (і патерну моди в тому числі) є характерним ціннісне ставлення людей як до речей, та і до інших людей. Результатом такого ставлення є соціальний розподіл людей на групи. Модна річ, яка є бажаною для людини, одночасно стає для неї бажаним образом соціального статусу та міжособистісних відносин, до яких вона прагне. У статті сучасна мода аналізується в аспекті знакової кондиціональності та символічної реальності, якій властиві ознаки соціальності, темпоральності, амбівалентності та видовищності. Основна увага авторів дослідження присвячена аналізу специфіки поведінки людини-споживача, для якої знаково-символічниий світ моди – не тільки засіб самовираження, але й можливість заповнити духовний вакуум та відчути втрачене почуття стабільності. Увага також зосереджена на важливості вирішення проблеми етики відповідальності сучасної моди, яка є детермінантою усіх відносин у сфері сучасного суспільства споживання
Дод.точки доступу:
Kuprii, T.
Тетяна Купрій
Людмила Овсянкіна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
780.616.432.087.1
G77


   
    Greatest Piano Hits = Найкращі фортепіанні хіти / упоряд. С. Громова. - Київ : Музична Україна, 2017. - 48 с. ; 29 см. - 700 пр. прим.. - ISBN 979-0-707527-67-2 : 20.00 грн.
    Зміст:
Гойя, Ф. Почуття / Ф. Гойя. - С .3
Чаплін, Чарлз Спенсер (1889-1977). Вічність : з кінофільму "Вогні рампи" / Ч. С. Чаплін. - С .4
Чаплін, Чарлз Спенсер (1889-1977). Вальс : з кінофільму "Вогні великого міста" / Ч. С. Чаплін. - С .6
Скорські, Н. Ти - все для мене / Н. Скорські. - С .8
Манчіні, Г. Шарада : з однойменного кінофільму / Г. Манчіні. - С .10
Манчіні, Г. Місячна річка / Г. Манчіні. - С .12
Гершвін, Джордж (1898-1937). Негритянська пісня / Дж. Гершвін. - С .14
Кемпферт, Берт (1923-1980). Нічні мандрівники / Б. Кемпферт. - С .16
Ловланд, Р. Пісня таємничого саду / Р. Ловланд. - С .18
Мендельсон, Фелікс Якоб Людвіг . Весільний марш : з музики до п’єси "Сон у літню ніч" / Ф. Я. Л. Мендельсон. - С .19
П’єрпонт, Дж. Веселі дзвони / Дж. П’єрпонт. - С .21
Хава Нагіла : єврейський народний танець. - С .22
Фрейлехс : єврейський народний танець. - С .23
Гардель, К. Por una Cabeza = Через одну голову / К. Гардель. - С .24
Лі, Ру Ма. Річка, що тече в тобі / Ру Ма Лі. - С .25
Дога, Є. Вальс : з кінофільму "Мій лагідний та ніжний звір" / Є. Дога. - С .28
Зацепін, Олександр Сергійович (1926-). Пісня про зайців : з кінофільму "Діамантова рука" / О. С. Зацепін. - С .30
Хачатурян, Арам Ілліч. Вальс : з музики до драми М. Лермонтова "Маскарад" / А. І. Хачатурян. - С .31
Корнелюк, І. Місто, якого немає : з телесеріалу "Бандитський Петербург" / І. Корнелюк. - С .34
Гарваренц, Жорж (1932-1993). Вічна любов : з кінофільму "Тегеран-43" / Ж. Гарваренц. - С .36
Уебер, Е. Л. Згадка / Е. Л. Уебер. - С .38
Уебер, Е. Л. Подумай про мене / Е. Л. Уебер. - С .40
Легран, М. Як ви ставитеся до відтворення музики? / М. Легран. - С .43
Лей, Ф. Історія кохання : з однойменного кінофільму / Ф. Лей. - С .46
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музичні твори--Фортепіано--Нотні видання

Кл.слова (ненормовані):
інструментальні твори -- клавішні інструменти -- фортепіано -- хіти
Дод.точки доступу:
Громова, С. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.


    Menig, L.
    Mary Wollstonecraft - first philosopher of feminism = Мері Волстонкрафт - перший філософ фемінізмУ / L. Menig // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P17-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
обґрунтування прав жінок -- фемінізм -- гідна освіта -- жіноча слабкість -- залежність -- страждання -- почуття -- мислення -- розумне громадянство
Анотація: Відносні успіхи жіночого руху у боротьбі за гендерну рівність обумовили актуальність досліджень, присвячених вивченню "філософії з жіночим обличчям" взагалі та історії фемінізму зокрема. Однією з історикофілософських проблем, навколо яких концентрується увага сучасних авторів, є пошук джерел фемінізму. При цьому хронологічні межі ґенези відповідного вчення варіюються між епохою Ренесансу (Ізота Ногаролла, Лаура Черета, Христина Пізанська) та серединою ХХ століття (Симона де Бовуар, Бетті Фрідан). Почесним правом вважатися фундатором фемінізму наділяються Афра Бенн, Мері Естел, Пулен де ля Бар та ін. На цьому тлі помітно виділяється постать Мері Волстонкрафт (1759-1797), авторки "Обґрунтування прав жінки" (1792). Стаття присвячена доведенню тези про історико-філософський пріоритет Мері Волстонкрафт в обґрунтуванні основних феміністських принципів. Ця жінка-блискавка жила у XVIII столітті, коли "права жінок" вважали такою ж абсурдною річчю як "права тварин". І навіть більш абсурдною, тому що перші закони, що захищають коней і собак від насильства, з'явилися на двадцять років раніше від актів, що захищають жінок. У ту епоху влаштовувалися революції, боролися за скасування рабства, кидали виклик релігії, але мало хто замислювався про права жінок. М. Волстонкрафт стверджувала: жінки повинні мати ті ж права, що й чоловіки. Запорукою цього має стати гідна освіта для жінок, яким штучно закрили доступ до пристойних навчальних закладів. М. Волстонкрафт була впевнена, що здатність до раціонального мислення не пов'язана зі статтю, а жіноча "слабкість" та готовність підкорятися є ніщо інше, як наслідок чоловічого прагнення виховати ці якості у жінках. У статті доводиться, що задовго до сучасних дебатів про економічну роль домашнього господарства, М. Волстонкрафт вперше в історії зробила висновок про те, що в суспільстві, де домашні обов'язки не оплачуються, зберігатиметься економічна залежність жінки від чоловіка. Домашні справи та материнство вона називала "формою розумного громадянства", розглядаючи їх як джерело особистого задоволення або страждання жінки. Аж до ХХ століття людство відмовлялося прийняти її, передвісницю фемінізму, такою, як вона була: зухвалою, відчайдушною, не завжди щасливою жінкою, але яка завжди знала собі ціну. І все ж деяких представниць слабкої статі її шлях надихав та підтримував. Серед них - Елізабет Браунінг, Жорж Санд, Вірджинія Вулф і Мері Шеллі. Тільки з появою наукової феміністської критики (1960-1970) праці М. Волстонкрафт нарешті були визнані основоположними для даного філософського напряму
Дод.точки доступу:
Меніг Лариса


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Durdas, A.
    Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing [Електронний ресурс] / A. Durdas, T. Harbuza, Y. Radchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - P33-38, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ефективне навчання -- креативність -- письмове спілкування -- розвиток -- креативне письмо
Анотація: У статті розглянуто роль та можливості використання креативного письма задля ефективного викладання іноземних мов у закладах вищої освіти; досліджено, як креативне письмо може сприяти вивченню іноземної мови студентами та сприяти розвитку мови на всіх рівнях: лексики, граматики, фонеміки, дискурсу. Розглянуто поняття креативності та креативного письма, викладено способи та форми креативного письма задля їх використання на заняттях з іноземної мови. У статті визнається необхідність виходу за рамки обмежень, які стандартизують освітні програми, підручники і форми контролю, та пошуку шляхів стимулювання та підтримки індивідуального розвитку кожного студента. Наголошено на важливості та актуальності писемного спілкування на сьогоднішній день, а отже, на важливості розвитку в студентів навичок письмового висловлювання іноземною мовою. При цьому зауважено те, що, виконуючи творчі завдання, студенти мають можливість висловитися та самоствердитися засобами іноземної мови, отримати задоволення від процесу створення письмового та усного висловлювання та отримання готового продукту. Креативне письмо також означено як дієвий метод розвитку письмових навичок, заохочення студентів до письма, розвитку їхнього словникового запасу, граматичних навичок, уяви. У статті зауважено, що останнім часом креативність набула великої популярності в багатьох контекстах, демонструючи як позитивні (креативне письмо), так і негативні (креативний бухоблік) конотації. Проте існує різниця між винятковою креативністю, яка проявляється у важливих роботах, які мають велике значення. для даного суспільства, і повсякденною креативністю, яку можна спостерігати в повсякденній життєдіяльності та яка передбачає певний ступінь оригінальності. Наголошено на тому, що заняття з іноземної мови можна охарактеризувати як «гніздо творчості», оскільки вивчення нової мови вимагає від студентів створення висловлювань, у яких вони можуть бути не впевнені, проте вони мають ризикувати їх продукувати, і завдання викладача тут полягає у забезпеченні творчих завдань і заходів, які мотивують, залучають до творчого процесу, винагороджують і дають студентам відчуття радості, хвилювання та задоволення. Креативне письмо в статті означено як форма письма, яка виражає почуття, думки чи ідеї в образний спосіб, який надає студентам нові можливості гри з мовою, покращує їхні письмові навички та виходить за межі професійного, журналістського, академічного та технічного письма, а також за межі формального опанування мови й охоплює більш особистісні, соціально-культурні та психологічні сфери, що сприяє саморозвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Harbuza, T.
Radchenko, Y.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
   908(520)
   N18


    Nakagami, Kenji.
    The Cape and Other Stories from the Japanese Ghetto / Kenji Nakagami ; translated by Eve Zimmerman. - Berkeley, Calif. : Stone Bridge Press, 2008. - 186 p. - ISBN 978-1-933330-43-3 : 100.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Японська література--Повісті--Переклади англійською--Тексти--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
japan literature -- stories
Анотація: Кендзі Накагамі (1946-1992) отримав престижну премію Акутагави в 1975 році за свою повість «Мис». У ньому та двох більш коротких оповіданнях, які складають цей том, Накагамі спирається на своє походження як члена японського класу ізгоїв, буракумінів. Хоча Японію часто вважають однорідною культурою, це зовсім не так. Буракуміни є лише однією з кількох соціально незахищених груп у цьому суспільстві. Були зроблені численні спроби скасувати цю дискримінацію, але досі ніщо не змогло повністю викорінити багатовікову дискримінацію щодо цих людей. Накагамі драматизує їхню долю в першій історії, яка розповідає про позашлюбного сина, члена незлагодженої родини, чиї суперечливі почуття до батька зливаються з бажанням самознищення, що неминуче призводить до трагедії. Дві історії «Будинок у вогні» та «Руде волосся» продовжують цю розповідь, наполягаючи на дискримінації, яку зазнали, пережитих розпачливих емоціях і розпачливих пристрастях. Накагамі, якого часто порівнюють із Золя, Горьким і Фолкнером, виступає від імені пригноблених – тих, хто ув’язнений самим суспільством, у якому вони живуть. Його голос, як показує ця колекція, є справжнім дзвінком із японського гетто.
Дод.точки доступу:
Zimmerman, Eve \author afterword, transl.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.


    Opryshko, T.
    The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine = Використання інноваційних інструментів у редакційному процесі наукових журналів україни / T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 121-129, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1110. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
наукові журнали -- плагіат у наукових статтях -- експертні дослідження -- сканери подібності тексту -- послуги з перевірки статей на наявність плагіат -- види плагіату
Анотація: Стрімкий прогрес у сфері видання наукових журналів, з одного боку, полегшує усі редакційні процеси, а з іншого, збільшує ризики втрати науковою статтею унікальності. Зростання потреби редакцій наукових журналів у допоміжних інструментах, які б, з одного боку, убезпечили редакції журналів від недоброчесних авторів, які вдаються до практик наукового плагіату, а з іншого, виховували у авторів почуття відповідальності за тексти, які вони надсилають. Розкрити проблеми використання в редакційному процесі наукових журналів України сканерів текстових збігів – сервісів перевірки на плагіат, верифікувати емпіричним дослідженням теоретичну гіпотезу про існування в українському науковому середовищі певних типів практик сприйняття явища академічного плагіату. Опитування редакторів фахових видань Міністерства освіти і науки України методом CAWI з використанням функціоналу Google forms. Вибіркову сукупність склали 99 експертів (редактори журналів категорії «А» – 8%; редактори журналів категорії «Б» – 92%), які репрезентували генеральну сукупність за ознакою «категорія журналу», що забезпечує валідність отриманих результатів. Визначено думку редакторів наукових журналів щодо використання сканерів текстових збігів у редакційному процесі. Найбільше використовуються сервіси Unicheck і Antiplagiat, які, на думку респондентів, найбільш просто і конкретно вирішують проблеми плагіату та повторного використання тексту Виявлено, що більшою мірою сканерами подібності тексту користуються видавництва, які видають журнали з міжнародною сферою поширення і такі, що індексуються наукометричними платформами Scopus та Wos (категорія «А» за національною класифікацією). Видавництва, які працюють тільки в межах України і їх журнали не представлені в престижних наукометричних базах, часто взагалі ігнорують програмні засоби для виявлення плагіату і покладаються тільки на думку рецензентів та редакторів. Проблема плагіату в наукових статтях є системною, соціально значущою та має переважно аксіологічну природу. Показано, що практика використання сканерів подібності тексту хоча і закріпилася в українському науково-видавничому просторі, все ще не достатньо поширена і не охоплює переважну більшість наукових журналів, які покладаються тільки на традиційні форми рецензування наукових текстів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Tymofieieva, H.
Тимофєєва Г. В.
Lytvynova, A.
Литвинова А.
Опришко Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Woldetsadik, M. K.
    Usefulness of human security concept: African perspective = Корисність концепції безпеки людини: африканська перспектива / M. K. Woldetsadik // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P73-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
людський розвиток -- безпека людини -- безпека держави -- безпека
Анотація: Стаття присвячена аналізу цінності концепції людської безпеки для африканських народів. Цінність концепції розглядається в сімох різних аспектах. Зокрема, як концепція: 1) використовується для інформування національних політиків, що їхня відповідальність виходить за рамки державного суверенітету; 2) декларує спільну відповідальність за місцевий і регіональний мир та безпеку; 3) сприяє поліпшенню соціально-економічних аспектів; 4) тлумачить сутність актуального конфлікту; 5) формує почуття відповідальності за будь-які неправильні вчинки; 6) сприяє прийняттю обґрунтованих рішень інституціями субрегіональних організацій та штатів; 7) стимулює африканців до пошуків альтернативного джерела фінансування. Зазначено, що використання концепції людської безпеки забезпечує адекватні соціальні трансформації в сучасній Африці, які проявляються у: запобіганні соціальних конфліктів різної природи; забезпеченні реалізації прав людини на освіту, охорону здоров'я та соціальний захист; подоланні гендерного розриву. Зауважено, що положення концепції можуть використовуватися для подолання поточних конфліктів в Африці, зокрема в Центральній Африканській Республіці та Демократичній Республіці Конго; для підвищення рівня економічної спроможності континенту; розвитку його системи безпеки. Наголошено на необхідності подальших консультацій щодо аналітичної та експлуатаційної цінності концепції безпеки в частинах аналізу наявних безпекових ресурсів, виявлення необхідних способів їх покращення для забезпечення кращого майбутнього для африканців
Дод.точки доступу:
Волдетсадік Мессаш Кассає


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Peer, W.
    What literature does to our emotions, and how do we know? Empirical studies will tell = Що література робить із нашими емоціями, і як ми це знаємо? Переваги емпіричного літературознавства / W. Peer, A. Chesnokova // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 1. - С. 1-10, DOI 10.28925/2311-259x.2019.1.1 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
літературознавство -- емпірична методологія -- емоції -- висунення -- наративна перспектива -- емпатія
Анотація: Усвідомлення проблем, або навіть кризи, у сучасному літературознавстві стимулює вчених до пошуку рішень, які б сприяли прогресу галузі. Мета цієї статті - закликати зосередитися на фундаментальних засадах вивчення літератури і застосовувати більш жорстку та контрольовану методологію у вивченні як змісту, так і форми художнього тексту, а також реакції читача на нього. У статті наводиться низка прикладів досліджень, які демонструють, що художня література є важливим регулятором емоцій людини, особливо впливаючи через формальні ознаки тексту. У прикладі 1 описується розвідка, присвячена впливу наративної перспективи (зокрема внутрішньої фокалізації) на судження читачів. Приклад 2 зосереджено навколо рис тексту, за рахунок яких поглиблюється занурення читача у наративний світ і які у літературознавчих студіях традиційно пов’язують із явищем поновлення. Аргументується, що тексти, позначені значним ступенем поновлення, викликають більш складну реакцію з боку читача і у такий спосіб справляють сильніший вплив на респондентів. У свою чергу у прикладі 3 вивчається реакція читачів на художні твори, присвячені глибоким людським стражданням. Висновки вказують на те, що завдяки своїм формальним рисам художня література у змозі викликати у читачів потужне почуття емпатії. Результати підтверджують міркування про те, що саме звернення до художнього тексту є головним важелем впливу на просоціальну поведінку людини, який не залежить від її особистісних рис, статі, віку або соціального статусу. Отже, стверджується, що художні тексти справляють значний вплив на формування спільних цінностей, наративне поглинання і емпатію читачів, і науково вивчати такий вплив можливо лише за умов застосування емпіричної методології. У статті пропонується шлях виходу із сучасної кризи літературознавства, і не лише через відкриття нової академічної парадигми інтерпретації художніх текстів, але й за рахунок розуміння літератури як механізму раціонального та емоційного впливу на читачів — адже саме це є магістральним завданням літературної творчості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Chesnokova, A.
Чеснокова Ганна
Віллі ван Пір


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.


    Біляцька, Валентина.
    «Десь в далині лишились рідні ниви»: мотиви збірки «100 поезій» Бориса Олександрова-Грибінського / В. Біляцька, Л. Ромас // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 3. - С. 172-178, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
лірика -- ностальгія -- Україна -- мотив -- еміграція -- інтимна лірика
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена потребою осмислення й переосмислення творчості поетів украї нської діаспори, а саме творчості Бориса Олександрова-Грибінського. Предметом дослідження є своєрідність звучання мотивів у збірці «100поезіи ». Мета цієї статті —виявити розмаїття мотивів збірки «100 поезій » Бориса Олександрова-Грибінського і дослідити специфіку звучання ностальгійних мотивів, пов’язаних із зовнішньою та внутрішньою еміграцією поета. Особливий акцент робиться на складності виходу за межі сильної меланхолійності та нового осмислення поетом-емігрантом старшого покоління історії й України в історії . Борис Олександрів-Грибінськии залишив на батьківщині частину свого життя, близьких людей , тому й з’являлися тужливі, чуттєво-емоційні вірші. Уможливили дослідження біографічний і культурологічний методи, завдяки яким було з’ясовано генезу мотивів та оцінено ї хню художню своєрідність. Результатом дослідження є висновки про те, що лірика Б.Олександрова-Грибінського зі збірки «100 поезій » демонструє одночасно як оптимістичні, так і песимістичні настрої автора, а також те, що поет уміє захопити і романтичним віршем, і віршем громадянського звучання, і віршем-спогадом про повсякдення рідного краю, про причини, через які він торував нелегкии шлях еміграції . Трагічною для поета стала «туга за сонцем»,розлука з Україною. Живучи в Канаді, він так і не зміг остаточно відокремитися від батьківщини, тому його ностальгійна лірика часом уподібнюється до любовної . У збірці переважають ностальгійні мотиви, у ї хній основі —враження від пережитого під тягарем радянської системи, почуття туги й печалі, оприявлені в снах і спогадах, розлука з рідною зем-лею і родиною (в автора —з матір’ю). Найголовнішим прийомом у поета є антитеза, яка увиразнює відтворення тієї боротьби, що точилася в душі автора й була зумовлена вимушеним виїздом за кордон. Із такого ракурсу поезії збірки ще не розглядалися, у цьому й полягає новизна розвідки. У перспективі варто дослідити й інші мотиви збірки, можливо, не такі виразні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ромас, Людмила


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Срібняк, Ігор.
    «Змога пережити естетичну насолоду…» (діяльність театрально-мистецьких осередків у Калішському таборі інтернованих Військ УНР у Польщі, 1921–1923 рр.) / І. Срібняк, М. Срібняк // АРТ-простір : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3. - С. 32-39DOI 10.28925/2519-4135.4.2018.3.7. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Калішський табір -- театрально-мистецькі осередки -- концерт -- вечірка -- хор -- програмка
Анотація: У статті розкрито окремі аспекти діяльності театрально-мистецьких осередків у Калішському таборі інтернованих Військ УНР (Польща), які мали важливе значення для піднесення морального духу таборян, задовольняючи їхні ностальгічні почуття за власною домівкою та рідним краєм. Основним джерельним матеріалом при цьому є програмки різних мистецьких імпрез, які готувались самодіяльними колективами й представлялись увазі інтернованих вояків-українців у таборі Каліш та польській публіці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Срібняк, Мілана


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2, Ф1 ЧЗ, ГП ЧЗ


Знайти схожі

14.


    Тимченко, О.
    Єдина освітня команда : заняття з елементами тренінгу / О. Тимченко // Психолог : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - 2018. - № 17/18. - С. 52-65

Кл.слова (ненормовані):
позитивна психологічна атмосфера -- цінності колективу -- згуртування колективу -- почуття єдності групи

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Ткач, Н.
    Єднаймося, люба родино! : (родинне свято з елементами національно-патріотичного виховання) / Ніна Ткач // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 11. - С. 61–63. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Родинне свято--національно-патріотичне виховання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
родинне свято -- сценарій свята -- національно-патріотичне виховання -- сім’я -- народні традиції -- українська родина -- національна гідність -- ставлення до батьків -- батьки -- початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій родинного свята з елементами національно-патріотичного виховання в початковій школі. Мета заходу: розширювати знання учнів про значення сім’ї у житті людини; продовжувати знайомити учнів з народними традиціями та оберегами української родини; виховувати в учнів глибокі почуття любові до батьків та інших членів сім’ї, бажання берегти родину як часточку великого українського народу, виховувати почуття національної гідності, гордості за свою Батьківщину.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.


    Старовойтова, О.
    І оживе добра слава козацька : (пізнавально-інформаційна година) / Олена Старовойтова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 5–7. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Козацька педагогіка--пізнавально-інформаційна година--сценарій--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
козацька педагогіка -- пізнавально-інформаційна година -- сценарій -- сценарій інформаційної години -- українське козацтво -- почуття патріотизму -- початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій прведення пізнавально-інформаційної години патріотичного спрямування в початковій школі. Мета якого: розширити знання учнів про славетне українське козацтво, Запорозьку Січ, гетьманів, виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до України, зацікавити дітей історією нашого народу.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

17.
17.023.36(082)
А 43


    Кодьєва, Олена Петрівна.
    Іронія як актуальна естетична проблема / О. П. Кодьєва // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : збірник наукових праць / Національна Академія керівних кадрів культури і мистецтв, Міністерство культури України. - Київ : Міленіум, 2014. - Вип. 33. - С. 86-93. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
іронія -- естетична проблема -- прекрасне -- ідеал -- симулякр -- естетичне почуття -- відповідальність митця
Дод.точки доступу:
Національна Академія керівних кадрів культури і мистецтв
Міністерство культури України


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

18.


    Рябошапко, Наталя.
    Історія створення трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта" Конфлікт справжнього почуття і упередження [Текст] / Н. Рябошапко // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2020. - № 9. - С. 42-43. - Бібліогр. в кінці ст.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.
159.9
Б 30


    Бахтиярова, Светлана Андреевна.
    Азбука самопонимания. Реверсивный психоанализ / С. А. Бахтиярова. - Київ : Росава ЛТД, 2002. - 438 с. - ISBN 966-96220-0-Х : 2.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
психоаналіз -- діалектика націоналізму -- індивідуалізм -- почуття -- мораль -- воля -- ризик
Анотація: В книге рассматривается теория обратимости (реверсивности), которая заменяет представления о стабильных чертах характера открытой и динамичной концепцией личности, базирующейся на представлениях о бистабильности, изначальной двойственности души.

Примірників всього: 8
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

20.
Шифр: А479472083/2021/3
   Журнал

Антиквар [Текст] : журнал про мистецтво та колекціонування. - Київ : Видавничий дім Антиквар, 2006 - . - Виходит раз на два місяця
2021р. № 3
Зміст:
Лысенко, Виктория. "Меня ничто так не вдохновляет, как признание людьми моего труда" / В. Лысенко. - С.4-11
Яринич, Святослав. Музейные стратегии в постиндусриальном мире Франчайзинг как возможность быстрого старта для новых музеев / С. Яринич. - С.12-27
Корусь, Олена. Ретранслювати почуття стилю. Десять виставок Victoria Museum / О. Корусь. - С.28-45
Богдан, Павел. Victoria Museum онлайн: работа на перспективу / П. Богдан. - С.46-49
Клочко, Діана. Кілька подробиць епохи лідерства капелюшків і маринарок / Д. Клочко. - С.50-71
Бевзюк-Волошина, Лілія. На сцені та в житті: стиль Марії Заньковецької / Л. Бевзюк-Волошина. - С.72-77
Корусь, Елена. Искусство возрождения. О реставрации в Victiria Museum / Е. Корусь. - С.78-89
Минжулина, Татьяна. Вышытый гобелен Викторианской эпохи. Исследование и реставрация / Т. Минжулина. - С.90-95
Кальницкий, Михаил. Бутышев переулок, 23. Выразительный образец архитектуры старого Печерска / М. Кальницкий. - С.96-109
"Топ 10" Victoria Museum. - С.110-127
Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

21.
159.9
Г 64


    Гамезо, М. В.
    Атлас по психологии : информационно-методическое пособие к курсу "Психология человека" / М. В. Гамезо, И. А. Домашенко. - Москва : Просвещение, 1986. - 272 с. - ISBN 5-93134-126-9 : 2.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальна психологія--Пізнавальні процеси--Особистість

Кл.слова (ненормовані):
методи психології -- розвиток психіки -- теорія особистості -- діяльність -- спілкування -- мова -- сприйняття -- увага -- пам'ять -- мислення -- уява -- почуття
Дод.точки доступу:
Домашенко, И. А.


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

22.
373.3.016:502/504](477)
С 34


    Сидоренко, Н.
    Бінарний урок з природознавства і англійської мови для 1 класу / Наталія Сидоренко, Оксана Пікалова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 33–34. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Бінарні уроки--природознавство--англійська мова--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
бінарні уроки -- методика викладання -- природознавство -- англійська мова -- звірі -- привітання -- кольори -- елементи Нової української школи -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті представлено розробку бінарного уроку з природознавства і англійської мови на тему: "Звірі. Звірі взимку", "Привітання. Кольори. Тварини" для учнів початкової школи. На уроці було використано елементи Нової української школи. Урок розпочався з ранкової зустрічі. Робота в парах забезпечила взаємодію між учнями і зробила непрямим керування вчителя, що допомогає виховувати почуття спільноти.
Дод.точки доступу:
Пікалова, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

23.
821.161.2’06-31
Х 46


    Хімич, Марія.
    Байстрючка : роман / М. Хімич ; автор передмови Л. Золотюк. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2016. - 222 с. - ISBN 978-617-12-0167-5 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Україна, 20 - 21 ст.--Популярні видання

   Українська література--Роман--Тексти, 20 - 21 ст.--Популярні видання


Кл.слова (ненормовані):
романи -- fiction -- ukrainian literature
Анотація: Ксеню вже давно непокоїла думка: хто її справжній батько? І ось під час чергової сімейної сварки старша сестра Варвара видає дівчинці мамин секрет: у Ксенії інший тато! Дівчинка приголомшена. Тепер вона хоче знайти справжнього батька і його родину. В електричці Ксеня знайомиться з Марком. Хлопчина стає її першим коханням, та дівчина не здогадується, що її з Марком пов`язують не лише почуття, а й сімейна таємниця...
Дод.точки доступу:
Золотюк, Людмила \автор передмови.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

24.
373.5.015.3(075)
Б 90


   
    Будуємо майбутнє разом: Програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді : навчально-методичний посібник для фахівців / авторський колектив: Л. Зуб [та ін.] ; редактор: Т. Журавель, М. Снітко. - Київ : АВД плюс, 2017. - 276 с. : іл. - Бібліогр.: с. 275-276. - ISBN 978-617-7239-19-1 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальноосвітня школа--Конфлікти--Правопорушення--Профілактика--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
права людини -- права дитини -- толерантність -- життєва перспектива -- лідерство
Анотація: Чотири тренінгові модулі Програми спрямовані на формування належного рівня усвідомленості підлітками, молодими людьми власної ціннісної сфери, розуміння та прийняття цінностей іншої людини, почуття відповідальності за власне життя, а також на оптимізацію процесу постановки життєвих цілей та пошуку шляхів їх досягнення, підвищення рівня вмотивованості до позитивних змін, розвиток активної життєвої позиції.
Дод.точки доступу:
Зуб , Лариса \авторський колектив.\
Лях, Тетяна \авторський колектив.\
Мельник, Людмила \авторський колектив.\
Пилипас, Юлія \авторський колектив.\
Сергеєва, Катерина \авторський колектив.\
Строєва, Наталія \авторський колектив.\
Янковець, Вікторія \авторський колектив.\
Журавель, Тетяна \редактор.\
Снітко, Марина \редактор.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

25.
159.942
Д 60


    Додонов, Борис Игнатьевич.
    В мире эмоций / Б. И. Додонов. - Київ : Политиздат Украины, 1987. - 137 с. - Библиогр.: с. 137-139. - 1.00 р.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Емоційно-вольові процеси--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- потреби -- емоційні переживання -- людські емоції -- емоції тварин -- естетичні емоції -- художні емоції -- вищі почуття -- соціальна активність людини -- патріотизм -- почуття гідності -- емоційна індивідуальність особистості -- емоційні стереотипи -- емоційна спрямованість -- емоційна індивідуальність -- натхнення -- щастя -- насолода -- "інтегративно-світоглядні почуття" -- самоповага -- емоції любові
Анотація: Какова роль эмоций в жизнедеятельности человека? Что значат для него такие высшие социальные чувства, как патриотизм, интернационализм, социалистический гуманизм? На все эти вопросы читатель сможет найти ответы в данной книге.

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

26.
373.3.016:821.161.2]:371.31
Р 64


    Розлучна, О.
    В моєму серці Україна : (презентація проекту) / Оксана Розлучна // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 32–35. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Позакласне читання--урок-проект--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
позакласне читання -- методика викладання -- урок-проект -- любов до Батьківщини -- культурна спадщина -- традиції українського народу -- звичаї українського народу -- народні символи -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті представлено розробку уроку-проекту з позакласного читання на тему: "В моєму серці Україна" для учнів 2 класу. Мета якого виховувати любов до Батьківщини, викликати у дітей почуття гордості за неї; виховувати повагу до народних символів і спільної праці; ознайомити учнів з державними символами країни, традиціями та звичаями українського народу.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

27.


    Ольховська, Т. О.
    Вікові особливості розвитку пізнавальної активності старшокласників / Т. О. Ольховська // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 19/21. - С. 20–23. - Бібліогр.: 5 назв.

Рубрики: Пізнавальна активність--розвиток--старшокласники

Кл.слова (ненормовані):
старший підлітковий вік -- вікові кризи -- почуття дорослості -- рання юність -- пізнавальна активність -- вікові особливості
Анотація: Надано психолого-педагогічну характеристику двом віковим періодам – старшому підлітковому й ранній юності.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

28.
Шифр: В794185/2018/12
   Журнал

Вісник ТІМО. Тестування і моніторинг в освіті [Текст]/ Центр тестових технологій і моніторингу якості освіти. - Харків : Факт, 2005 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 12
Зміст:
Ніч проти Різдва. Світовий клас або Як розбудувати шкільну систему XXI сторіччя. - С.2-3
Вакуленко, Т. С. Загальна характеристика першого циклу моніторингового дослідження якості початкової освіти 2018 року "Стан сформованості читацької та математичної компетентності випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти" та ресурсне забезпечення його проведення / Т. С. Вакуленко [и др.]. - С.4-17
Інші автори: Бичко Г. О., Горох В. П., Ломакович С. В., Раков С. А., Терещенко В. М.
Чи дозволяє система використання ваучерів на навчання (спеціальна програма відшкодування вартості навчання в школі) створити рівні можливості для всіх учнів?. - С.18-21
Чи мають сучасні 15-річні підлітки почуття відповідальності за стан довкілля?. - С.22-25
Як навчаються учні-іммігранти в школах із несприятливими передумовами для навчання. - С.26-28
Чим бажають займатися учні після закінчення середньої школи?. - С.29-31
Стадний, Єгор. Рух абітурієнток та абітурієнтів між областями України: порівняння 2017 та 2018 років / Є. Стадний. - С.32-42
Робінсон, Кен. Чи вбивають школи креативність? / К. Робінсон. - С.43-46
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

29.


   
    Валерій Прусс: "Актор мусить мати воляче здоров'я, а драматург - відмінне почуття гумору!" [Текст] // Дніпро. - Київ, 2009. - № 4. - С. 142-143


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (17.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

30.
373.3./.5.035.6(477)
Б 48


    Березівська, Лариса.
    Василь Сухомлинський про джерела формування в школярів патріотичних почуттів / Л. Березівська // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 3-7 : фотогр. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Патріотичне виховання--школярі

Кл.слова (ненормовані):
патріотичні почуття -- патріотичне виховання -- джерела патріотичного виховання
Анотація: У статті на основі аналізу педагогічних праць В. О. Сухомлинського розкрито його ідеї стосовно джерел формування патріотичних почуттів у школярів.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\


Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)