Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (3)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пояснення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 96
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Фідря, Н. М.
    Навчання учнів процедур "порівняння" та "пояснення" як ключовий елемент переходу до суб'єкт-суб'єктної моделі побудови навчально-виховного процесу географії [Текст] / Н. М. Фідря // Географія та економіка в сучасній школі : Педагогічна преса, 2013. - № 11. - С. 24-33

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.


    Рябченко, В.
    Корпоративна академічна нечесність як проблема соціальної відповідальності університету [Електронний ресурс] / В. Рябченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 16-24, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна нечесність -- мораль -- протекціонізм -- некомпетентність -- якість
Анотація: У статті йдеться про проблему корпоративної академічної нечесності, без подолання якої неможливо забезпечити якість вітчизняної вищої освіти, яка б відповідала сучасним світовим вимогам. Метою статті є актуалізація проблеми корпоративної академічної нечесності в освітньому процесі вітчизняних університетів та інших закладів вищої освіти, а також визначення й пояснення ключових причин, що її породжують і не дозволяють їм бути соціально відповідальними. Інтерпретовано сутність соціальної відповідальності університету. Акцентовано, що вона не може бути забезпеченою, коли в університетському середовищі культивується корпоративна академічна нечесність. Визначено ключові причини проблеми академічної нечесності у вітчизняних університетах та інших закладах вищої освіти. Запропоновано методологічний підхід оцінки можливостей забезпечення реальної доброчесності в соціальному середовищі закладу вищої освіти в залежності від моделі його освітньої діяльності. За результатами дослідження зроблено висновок, що корпоративна академічна нечесність є системною соціальною хворобою вітчизняної вищої освіти, яка зумовлена станом сучасного українського суспільства. Вона є значно загрозливішою проблемою порівняно з плагіатом на шляху поліпшення якості української вищої освіти до рівня європейських вимог. І набагато складнішою в її подоланні, ніж боротьба з плагіатом. Це пояснюється тим, що плагіат чиниться індивідуально, а корпоративна академічна нечесність – колективно. Цим зумовлюється потреба в поглиблених системних дослідженнях актуалізованої проблеми та визначенню шляхів її подолання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Lynova, I.
    Continuing professional development of academic staff: theoretical approaches and models [Електронний ресурс] / I. Lynova, O. Bulvinska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P14-22, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- професійний розвиток -- університет -- безперервний -- розвиток
Анотація: У статті акцентовано, що саме застосування певної теорії в освітніх дослідженнях дає чітке і відтворюване пояснення професійного досвіду, стає основою розроблення практичних моделей освітньої діяльності. Запропоновано класифікувати теоретичні підходи і концепції до безперервного професійного розвитку на філософському, педагогічному та психологічному рівнях. Доведено, що узагальнення взаємопов’язаних і взаємодіючих системно-синергетичного, антропологічного, аксіологічного, акмеологічного, андрагогічного, компетентнісного, особистісно-діяльнісного підходів обґрунтовують мету, завдання, зміст, форми і методи безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників університету, враховують самоспрямованість і самокерованість власного професійного розвитку і в той же час дають змогу координувати діяльність викладачів, своєчасно вносити корективи, вибудовувати діяльність на демократичних засадах. Визначено, що розроблені з урахуванням цих підходів практичні моделі професійного розвитку дають можливість викладачам розробляти власну освітню траєкторію, самостійно обирати конкретні форми, види, напрями та суб’єктів надання освітніх послуг. Проте нерозв’язаною проблемою залишається відсутність врегульованих механізмів і критеріїв зарахування інформальної освіти, що визначається як індивідуально керований професійний розвиток, самоорганізоване здобуття викладачем професійних компетентностей, яке не фіксується документально. Це обмежує можливості самоосвіти і її значення для модернізації системи вищої освіти в Україні і для удосконалення професійної діяльності кожного викладача. Запропоновано кожному закладу вищої освіти розробити власні внутрішньоінституційні механізми зарахування результатів інформальної освіти науково-педагогічних працівників у системі професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Bulvinska, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Ozolina, Z.
    European Union’s contribution to civilian security sector reform in Ukraine after 2014 [Текст] = Внесок Європейського Союзу у реформу цивільного сектору безпеки в Україні після 2014 року / Z. Ozolina, I. Reinholde // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 8-18. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Спільна політика безпеки та оборони -- Європейський Союз -- Консультативна місія Європейського Союзу -- реформа сектору безпеки -- стабілізаційні зусилля
Анотація: У статті розглядаються шляхи того, як Спільна політика безпеки та оборони Європейського Союзу сприяє миру та стабільності в Україні. Починаючи з 2014 року, після Євромайдану та його вимог до європеїзації країни, ЄС та інші міжнародні організації допомагають Україні в її модернізаційних зусиллях. Поширення жорстокого військового конфлікту на Сході України вимагало багатостороннього залучення стратегічних партнерів у трансформації секторів безпеки та оборони, а також активної участі в управлінні конфліктами у східній частині країни. ЄС брав участь у різних ініціативах, пропонованих державами-членами, Спільнотою та Україною. У статті йдеться про те, чи були використані ті інструменти, які складають суть СПБО (Спільна політика безпеки та оборони), та наскільки вигідні ці зусилля для України. У статті також досліджено, які ініціативи СПБО можуть сприяти трансформації сектору безпеки в Україні та які основні комунікаційні канали використовуються для пояснення реформ. Співпрацю України з ЄС розглянуто в історичному контексті. Автори звертають увагу на те, що перші механізми для співпраці з колишніми республіками Радянського Союзу Європейський Союз запропонував ще в 1994 р. Йдеться про програми «ТАСІS» («Технічна допомога для СНД») і «TEMPUS» (схема співпраці між країнами ЄС і країнами-партнерами в галузі вищої освіти), які Україна використала частково. Розглянуто також співпрацю України з ЄС у межах Консультативної місії Європейського Союзу (EUAM) в Україні, метою якої було сприяння трансформації сектору цивільної безпеки. Стаття наводить короткий огляд інструментів, які ЄС має у своєму розпорядженні для співпраці з іншими країнами в секторі цивільної безпеки. Розглянуто результати роботи ЄС в Україні після 2014 року, коли Консультативна місія Європейського Союзу в Україні почала діяти. Наведено перелік питань, які варто розглянути в майбутньому.
Дод.точки доступу:
Reinholde, I.
Рейнгольд І.
Озолінья Ж.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Паламар, С.
    Особливості застосування хмари слів як дидактичний засіб у літературній освіті молодших школярів [Електронний ресурс] / С. Паламар, Л. Нежива. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 45-52, DOI 10.28925/2311-2409.2021.366. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
хмара слів -- інформаційно-комунікаційні технології -- ресурс WordArt -- мовно-літературна галузь -- початкова школа
Анотація: У дослідженні розкриваються можливості застосування хмари слів у мовно-літературній галузі початкової освіти. Автори розглядають можливість за допомогою хмари слів візуалізувати важливу навчальну інформацію з української мови та акцентувати змістові категорії, головну думку, риси образів художнього твору на уроках літературного читання в початковій школі. Метою дослідження є обґрунтування важливості застосування хмари слів як дидактичного засобу в мовно-літературній галузі початкової освіти, розробка методичного супроводу читацької діяльності молодших школярів через активізацію їх роботи з візуалізованими ключовими словами тексту в зваженому списку. У дослідженні реалізовані завдання: проаналізовані наукові джерела з проблеми застосування хмари слів в освіті; схарактеризовані можливості використання хмари слів у роботі з молодшими школярами на уроках української мови й літературного читання. Автори пропонують використовувати хмару слів з позицій дидактичної евристики, зокрема для проведення евристичної бесіди, презентації учнями результатів шкільного проєкту, як засіб ідентифікації теми уроку, як наочний матеріал для асоціацій, в якості акцентування ключових слів для пояснення нового матеріалу тощо. У статті схарактеризовано дидактичний засіб «хмара слів», доведено його ефективність у розвитку мовлення молодших школярів, зокрема у складанні описів, розповідей, міркувань, а також у редагуванні власних тестів. Візуалізація мовного матеріалу, а також образів та головної думки художнього твору за допомогою хмари слів сприяє встановленню асоціативних зв’язків, створенню проблемної ситуації на уроці, активізації критичного мислення й творчості учнів. Відтворення ключових слів у вигляді зваженого списку на символічному зображенні за визначеною темою сприяє успіху в розв’язанні навчальних завдань, активізує пізнавальну діяльність молодших школярів, сприяє невимушеному засвоєнню знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Нежива, Л.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
908(477)(038)
Д 18


    Данилюк, Ніна.
    Україна від А до Я [Текст] : мовознавчий міні-словник / Н. Данилюк ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2014. - 92 с. - ISBN 978-966-600-624-3 : 15.00 грн.
200-річчю від дня народження Тараса Шевченка присвячується
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Країнознавство--Україна--Словники

Кл.слова (ненормовані):
їжа -- регіони -- мистецтво -- релігійні свята -- фольклор -- соціальний устрій
Анотація: Мовознавчий міні-словник містить пояснення назв, пов’язаних з Україною як державою, із матеріальною й духовною культурою українців.
Дод.точки доступу:
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.


    Калинчук, Алла.
    Василь Білозерський і Кириломефодіївці (на матеріалах слідчої справи) [Текст] / А. Калинчук // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2016. - № 6. - С. 68-73. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
Білозерський Василь, про нього -- братство -- "Записка" (пояснення до "Статуту..."

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Корсак, Костянтин.
    Новітнє пояснення походження та успішності індоєвропейської мовної сім’ї [Текст] / К. Корсак, Л. Ляшенко // Світогляд. - Київ : Академперіодика, 2017. - № 5. - С. 21-27. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
індоєвропейська сім’я -- нооісторія
Дод.точки доступу:
Ляшенко, Лариса


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Alizunna, D.
    The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Електронний ресурс] / D. Alizunna, E. Zubaidah. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P57-61, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zubaidah, E.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Мікіна, О. Г.
    З романської етимології до семантико-типологічного критерію пояснення лат. guaerere [Текст] / О. Г. Мікіна // Мовознавство. - 2011. - N 4. - С. 67-79

Кл.слова (ненормовані):
романські мови -- ЕТИМОЛОГІЯ -- семасіологія

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)