Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (3)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пояснення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 96
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Bardyn, M.
    Apocalyptic reflections in the studies of the Russian orthodox priest Alexander Men = Апокаліптичні рефлексії в творчості російського православного священника Олександра Меня / M. Bardyn // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P67-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
апокаліптика -- православ'я -- християнство -- богослов'я -- криза -- Біблія -- Новий Завіт -- пророцтва
Анотація: Актуальність теми дослідження обумовлюється збільшеним на сьогоднішній день інтересом до культурної спадщини минулого сторіччя, де особливе значення, як і в наші дні, мали апокаліптичні пророцтва про кінець світу. Апокаліптична проблематика була актуальною протягом всього розвитку християнської культури, допомагаючи останній реалізовувати ключові ідеї про безсмертя, повернення втраченого раю, кінцеву перемогу добра над злом. У цьому відношенні спадщина о. О. Меня являє собою дуже значимий компонент духовної культури російського суспільства, яка потребує подальшого вивчення. Отець Олексадр Мень детально тлумачить і пояснює прихований символізм, закладений в апокаліптичних пророцтвах. Він заперечує буквальне розуміння картин Апокаліпсису і наголошує на їх алегоричності. Його вихідною тезою є розуміння Апокаліпсису, як перманентної реальності. Отже, на думку теолога, апокаліптичні пророцтва постійно здійснюються і відтворюються. Священник Олександр Мень викликав до себе неоднозначне та суперечливе ставлення з боку православних священників. Серед основних причин несприйняття його творчості дослідники виділяють: суперечливі інтерпретації Святого Письма, залучення наукових фактів до пояснення божественних проявів, схильність до католицтва, спотворення духовної православної практики, надмірний лібералізм, екуменізм, захоплення західним богослов'ям. Тим не менше, отець Олександр Мень відіграв важливу роль в православній церкві, він мав багатьох прихильників (як вірян, священників, так і дослідників) і до тепер його ім'я згадується в статях і конфесіях
Дод.точки доступу:
Марія Бардин


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Sakovska, O.
    Aristotelian neothomism in the 20th century: Charles de Koninck and differentiation of sciences of nature = Аристотелічний неотомізм в ХХ ст.: Шарль Де Конінк та диференціація наук про природу / O. Sakovska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P15-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
аристотелічний неотомізм -- де Конінк -- Тома Аквінський -- матерія -- форма -- філософія природи
Анотація: Статтю присвячено неотомістичній філософії на матеріалі робіт представника аристотелічного неотомізму Шарля де Конінка, а також його вченню про розмежування наук з урахуванням підходу св. Томи Аквінського щодо розподілу дисциплін на підставі абстрагування від матерії як основного принципу нумеричної індивідуації тілесного сущого та з точки зору мінливості тілесного сущого. Чарльз Де Конінк зініціював новий неотомістичний рух, який представляли школи Лаваль (Квебек, Канада) і Рівер-Форест (Чикаго, США). Автор статті ставить задачу продемонструвати тісні зв'язки між середньовічною та сучасною філософіями в рамках томізму, а також роз'яснити ідеї де Конінка щодо диференціації наукових дисциплін, які базуються на вченні Аквінського. Методом порівняння було доведено, що де Конінк використовує такі ж аргументи для пояснення відмінності між математикою, метафізикою та природознавством, як і Тома Аквінський у XIII столітті. Виявлено, що головне протиріччя між двома підходами мислителів полягає в тому, що у Томи Аквінського ці три дисципліни представлені в ієрархії, де метафізика є найвищою. Ш. де Конінк, натомість, розглядає метафізику як менш надійне знання, а використовує фізику. У статті роз'яснюється підхід Ш. де Конінка щодо поняття абстракції матерії, який, на думку автора є найважливішою причиною для розуміння єдності та поділу наук. Автор статті висновує, що головною метою Ш. де Конінка було повернути філософію природи до науки й довести, що розвиток реального знання не можливий тільки на підставі експериментів і контингентних даних матеріальної світової колекції. Такий підхід залишався незмінним для всього аристотелевого неотомізму, так само, як ідея, що природні науки перевершують метафізику, особливо в порядку отримання знань. Вчення де Конінка стало досить впливовим серед його учнів і дуже корисним для католицької філософії Північної Америки.
Дод.точки доступу:
Саковська Олександра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
811.111’36
B64


    Blake, Barry.
    Case / B. J. Blake. - Cambridge : Cambridge University Press, 1994. - 229 p. - (Cambridge textbooks in linguistics). - ISBN 0-521-44661-9 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Граматика--Пояснення--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
порівняльна граматика -- grammar, comparative -- аргументація -- case

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

4.


    Hurzhy, K.
    City and its researchers: social-philosophical focus on the concepts and explanations of the city phenomenon = Місто та його дослідники: розуміння та пояснення феномену міста у соціально-філософському фокусі / K. Hurzhy // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P37-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
філософія міста -- власна логіка міст -- міф міста -- урбаністичний дискурс
Анотація: У статті розглянуто основні теоретико-методологічні підходи до аналізу та визначення міста. Починаючи з ХХ століття дослідники міста послуговуються новою епістемологічною методологією. З одного боку, це сталося завдяки Школі Анналів, представники якої виходили з можливості реконструювання історичних, соціальних фактів. З іншого боку, в цей період відбувається так званий "просторовий поворот" (spatial turn) в гуманітарних науках. Новий підхід до простору вплинув на спосіб визначення та дослідження реальності взагалі. Авторка зосереджує увагу на певній зміні перспективи у виборі способів дослідження міст, які віддзеркалюють зміну акцентів дослідницької уваги з соціальних процесів у місті на саме місто. Це призводить до появи нових мультидисциплінарних розвідок у поясненні феномену міста. Йдеться про концепцію власної логіки міст дослідницького колективу Дармштадського університету, відповідно до якого кожне місто відзначається власною індивідуальністю і розвивається у своєму унікальному руслі, та систему SPACE(D), що зосереджується на місті з позиції суспільства, управління, архітектури, культури міста, міської економіки та даних про місто. Показано, що сучасні автори постійно звертають увагу на необхідність цілісного підходу до феномену міста та тяжіють до мультидисциплінарних урбаністичних досліджень. В українській філософській думці початок цій роботі покладено в філософії міста Л. Радіонової, яка пропонує "вибудовувати місто в просторі культури як якусь онтологічну ідею", в погляді на місто як на світ людського буття у М. Карповця чи представленні ідеї міста як його міфу. У висновках зазначено, що постала необхідність вироблення такої теорії міста, яка могла б охопити одночасно і місто як динамічну культурну форму загалом, і конкретні процеси, що відбуваються в міському середовищі. В умовах цивілізаційних криз та зіткнення різних культурних установок, що розгортаються в міських просторах, стає зрозуміло, що місто є не лише ареною для цих процесів, а й іноді їх умовою, активним учасником та врешті - їх наслідком. Розвиток і зростання міст в умовах глобалізації наочно демонструє, що міста не тільки не однакові, але навіть розвиваючись в загальному контексті і маючи однакові вихідні позиції, кожне конкретне місто поставлене завдання вирішує по-своєму. Тому хоч і враховуємо теорії "глобального міста", в кінцевому підсумку, все одно звертаємося до досвіду цілком конкретних міст.
Дод.точки доступу:
Гуржи Kсенія


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Lynova, I.
    Continuing professional development of academic staff: theoretical approaches and models [Електронний ресурс] / I. Lynova, O. Bulvinska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P14-22, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- професійний розвиток -- університет -- безперервний -- розвиток
Анотація: У статті акцентовано, що саме застосування певної теорії в освітніх дослідженнях дає чітке і відтворюване пояснення професійного досвіду, стає основою розроблення практичних моделей освітньої діяльності. Запропоновано класифікувати теоретичні підходи і концепції до безперервного професійного розвитку на філософському, педагогічному та психологічному рівнях. Доведено, що узагальнення взаємопов’язаних і взаємодіючих системно-синергетичного, антропологічного, аксіологічного, акмеологічного, андрагогічного, компетентнісного, особистісно-діяльнісного підходів обґрунтовують мету, завдання, зміст, форми і методи безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників університету, враховують самоспрямованість і самокерованість власного професійного розвитку і в той же час дають змогу координувати діяльність викладачів, своєчасно вносити корективи, вибудовувати діяльність на демократичних засадах. Визначено, що розроблені з урахуванням цих підходів практичні моделі професійного розвитку дають можливість викладачам розробляти власну освітню траєкторію, самостійно обирати конкретні форми, види, напрями та суб’єктів надання освітніх послуг. Проте нерозв’язаною проблемою залишається відсутність врегульованих механізмів і критеріїв зарахування інформальної освіти, що визначається як індивідуально керований професійний розвиток, самоорганізоване здобуття викладачем професійних компетентностей, яке не фіксується документально. Це обмежує можливості самоосвіти і її значення для модернізації системи вищої освіти в Україні і для удосконалення професійної діяльності кожного викладача. Запропоновано кожному закладу вищої освіти розробити власні внутрішньоінституційні механізми зарахування результатів інформальної освіти науково-педагогічних працівників у системі професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Bulvinska, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Kravchyna, T.
    Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages = Дистанційне навчання і викладання англійської мови: переваги та недоліки / T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 71-79, DOI 10.28925/2414-0325.2021.116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- дистанційне навчання -- англійська мова -- переваги і недоліки -- сучасні технології
Анотація: Електронне навчання іноземних мов набуває великого значення через зростання інтересу до інтернету. Воно стає популярним методом завдяки своїй доступності, простоті та перспективності, які сприяють покращенню спектра та якості дистанційного навчання при викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах в умовах пандемії. Механізм навчання – ключовий процес людського життя, який визначає розвиток особистості. Швидкі темпи розвитку інформаційних технологій призводять до витіснення традиційного навчання у вищих навчальних закладах за допомогою більш сучасних методів, включаючи дистанційне навчання при викладанні англійської мови. Ця стаття намагається відобразити сучасні тенденції у вивченні іноземних мов за допомогою дистанційних технологій. В даний час нові технології та інтернет дозволяють людині отримати необхідні знання, не виходячи з дому, користуючись персональним комп’ютером. У цій статті розглядаються переваги та недоліки дистанційного навчання у викладанні іноземної мови порівняно з денною та заочною формами навчання. Аналіз опитування підтверджує, що якість та структура навчальних курсів, як правило, набагато краща в дистанційному навчанні, ніж в традиційних формах навчання. Дистанційне навчання охоплює всі практичні методи навчання та пропонує велику кількість завдань, призначених для самостійного навчання, з ймовірністю отримання повсякденних консультацій. Воно використовує найновіші досягнення інтерактивних та інформаційних технологій та надає рівні можливості навчання студентам незалежно від стану здоров’я, місця проживання, фінансової безпеки та елітарності. Крім того, у статті наведено та пояснено недоліки цієї форми навчання над іншими формами та причини, чому дистанційна освіта може бути неефективною (відсутність бесіди віч-на-віч, одностороннє пояснення та відсутність конструктивних навичок). Студент також повинен мати певні психологічні риси та технічні засоби, такі як комп’ютер та доступ до інтернету. Висновки, зроблені в результаті порівняння, дозволяють визначити сфери, що потребують особливої уваги, а також вибрати найбільш зручні інструменти для ефективного вивчення іноземних мов та англійської, зокрема.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кравчина Т. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Ozolina, Z.
    European Union’s contribution to civilian security sector reform in Ukraine after 2014 [Текст] = Внесок Європейського Союзу у реформу цивільного сектору безпеки в Україні після 2014 року / Z. Ozolina, I. Reinholde // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 8-18. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Спільна політика безпеки та оборони -- Європейський Союз -- Консультативна місія Європейського Союзу -- реформа сектору безпеки -- стабілізаційні зусилля
Анотація: У статті розглядаються шляхи того, як Спільна політика безпеки та оборони Європейського Союзу сприяє миру та стабільності в Україні. Починаючи з 2014 року, після Євромайдану та його вимог до європеїзації країни, ЄС та інші міжнародні організації допомагають Україні в її модернізаційних зусиллях. Поширення жорстокого військового конфлікту на Сході України вимагало багатостороннього залучення стратегічних партнерів у трансформації секторів безпеки та оборони, а також активної участі в управлінні конфліктами у східній частині країни. ЄС брав участь у різних ініціативах, пропонованих державами-членами, Спільнотою та Україною. У статті йдеться про те, чи були використані ті інструменти, які складають суть СПБО (Спільна політика безпеки та оборони), та наскільки вигідні ці зусилля для України. У статті також досліджено, які ініціативи СПБО можуть сприяти трансформації сектору безпеки в Україні та які основні комунікаційні канали використовуються для пояснення реформ. Співпрацю України з ЄС розглянуто в історичному контексті. Автори звертають увагу на те, що перші механізми для співпраці з колишніми республіками Радянського Союзу Європейський Союз запропонував ще в 1994 р. Йдеться про програми «ТАСІS» («Технічна допомога для СНД») і «TEMPUS» (схема співпраці між країнами ЄС і країнами-партнерами в галузі вищої освіти), які Україна використала частково. Розглянуто також співпрацю України з ЄС у межах Консультативної місії Європейського Союзу (EUAM) в Україні, метою якої було сприяння трансформації сектору цивільної безпеки. Стаття наводить короткий огляд інструментів, які ЄС має у своєму розпорядженні для співпраці з іншими країнами в секторі цивільної безпеки. Розглянуто результати роботи ЄС в Україні після 2014 року, коли Консультативна місія Європейського Союзу в Україні почала діяти. Наведено перелік питань, які варто розглянути в майбутньому.
Дод.точки доступу:
Reinholde, I.
Рейнгольд І.
Озолінья Ж.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Harasymowicz, J.
    Godziwa samoobrona jako podstawa = Співрозмірна самооборона як основа оборонної освіти та оптимальна модель протидії агресії / J. Harasymowicz // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 108-115, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.108115 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
фізична агресія -- співрозмірна самооборона -- цілісна модель освіти
Анотація: Стаття є спробою синтетичного пояснення теоретичної, правової, етичної та методологічної основ соціально-оптимальної моделі оборонної освіти, її загальних принципів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Pukhonska, O.
    "Niewolnicy nie rodza wolnych dzieci": proba samoidentyfikacji jednostki w Terenowych badaniach z ukrainskiego seksu Oksany Zabuzko / O. Pukhonska // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 3, DOI 10.28925/2311-259x.2015.387. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
пам’ять -- культурна амнезія -- посттоталітарна травма -- література -- тоталітаризм -- досвід
Анотація: Сучасний світ робить активні спроби знайти пояснення втрат і здобутків минулого століття, котре мало значний вплив на розвиток суспільства і його поведінки супроти викликів нового часу. Представники різних культурних осередків, митці, науковці звертають увагу на нагальність реінкарнації пам’яті, втраченої у трагічних історичних умовах. Література, як мистецтво слова, розважає над відтворенням забутої травми, по-своєму формуючи віднайдений простір історії і зціленого минулого. Запропонована стаття порушує проблему припрацювання травматичної пам’яті у романі Оксани Забужко «Польові дослідження з українського сексу».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.
   908(520)
   H22


    Hane, Mikiso..
    Premodern Japan : a historical survey / Mikiso Hane, late of Knox College, Louis G. Perez, Illinois State University. - Second edition. - New York : Routledge ; London : Taylor & Francis Group, 2018. - xviii, 395 p. : карти. - ISBN 978-0-8133-4965-7 (pbk. : alk. paper) : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія Японії, 12-19 ст.

   Японія--Історія, 12-19 ст.
Анотація: Цією заявою Луї Г. Перес розпочинає вражаючий перегляд вичерпного путівника по більш ніж тисячолітній історії Японії покійного Мікісо Хане. Починаючи з огляду міфологічних оповідей про походження Японії, цей том досліджує велику історію країни з кількох різних кутів у легкому та доступному прозовому стилі. У наратив включено чіткий аналіз урядових структур, починаючи з раннього періоду, коли жінки відігравали політичні ролі та владу зосереджували при дворі, до зростаючого домінування регіональних сімей військових з 12 століття до періоду Токугава (1603–1867). Розповідь Переса та Хане часто згадує відносини Японії з її сусідами у Східній Азії, документуючи, як ідеї з-за кордону, такі як конфуціанство та буддизм, проникли в Японію з Китаю через Корею. Ці дипломатичні відносини в попередні століття допомогли інформувати пізніші взаємодії як у торгівлі, так і в культурі. Складні нові стосунки з віддаленішими європейськими державами також виникають у 15-му та 16-му століттях, демонструючи, що, будучи островом, досучасна Японія ніколи повністю не відрізала себе від зовнішніх ідей і не вагалася асимілювати ті, які вона цінувала, у власні культурні практики. Ця книга описує ключові події тривалої домодерної епохи Японії, пропонуючи детальні пояснення їхнього контексту та наслідків, не втрачаючи уваги на безперервному характері загальної оповіді. Важлива книга про важливий, але малозрозумілий період японської історії.
Дод.точки доступу:
Perez, Louis G.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)