Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=правило<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
1.


    Богосвятська, Анна-Марія.
    Навчаймося в дітей:навчаймося дивуватися, навчаймося допитливості, навчаймося мріяти [Текст] / А. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2017. - № 7/8. - С. 68-73. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
правило самомотивації -- метод "Коробка ідей" -- зарубіжна література

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Самохвалов, Ю. Я.
    Доказательство теорем в нечеткой логике на основе структурной резоляции [Текст] / Ю. Я. Самохвалов // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 44-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
автоматичне доведення теорем -- нечітка теорема -- принцип резюлюції -- наближені міркування -- композиційне правило

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


   
    Правило пяти секунд [Текст] // Компьютеры, сети, программирование. - Киев, 2017. - № 5. - С. 22-23

Кл.слова (ненормовані):
структура поверхні -- бактерії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Даниленко, Володимир.
    Золоте правило українського письменника-початківця [Текст] : про оповідання Вадима Соколенка "Складіть мені компанію..." / В. Даниленко // Дніпро. - Київ, 2013. - № 12. - С. 100-101


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

5.


    Глазовий, Павло.
    Загальне правило [Текст] / П. Глазовий // Дніпро. - Київ, 2016. - № 4. - С. 172

Кл.слова (ненормовані):
художня література -- гумореска -- текст

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Альперт, С. І.
    Застосування методів комбінування даних при класифікуванні супутникових зображень [Текст] / С. І. Альперт // Математичні машини і системи = Mathematical machines and systems = Математические машины и системы : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 16-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-9763

Кл.слова (ненормовані):
класифікування зображень -- гіперспектральне космічне зображення -- правило комбінування Ягера -- правило Інагакі -- правило комбінування Жанга

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Додонов, А. Г.
    Ситуационное управление силами на примере соединения противовоздушной обороны [Текст] / А. Г. Додонов, А. В. Никифоров, В. Г. Путятин // Математичні машини і системи = Mathematical machines and systems = Математические машины и системы : науковий журнал. - 2019. - N 4. - С. 17-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-9763

Кл.слова (ненормовані):
ситуаційне управління -- ознаки класифікації -- правило класифікації -- розподілене планування -- база даних -- сили і засоби
Дод.точки доступу:
Никифоров, А. В.
Путятин, В. Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Омельчук, Сергій.
    Кодифікація пунктуаційної норми вживання тире в новій редакції «Українського правопису» [Текст] / С. Омельчук // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2019. - N 10. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Український правопис -- пунктуаційна норма -- пунктуаційне правило -- тире

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Мотуз, Т.
    Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України [Електронний ресурс] / Т. Мотуз. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 65-71, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.9 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- дебюрократизація -- освітній процес -- підвищення кваліфікації
Анотація: У статті проаналізовано феномен академічної свободи вчителя в контексті демократизації освітнього процесу. Доведено, що академічна свобода вчителя закладу загальної середньої є базовим принципом сучасної освітньої реформи в Україні. Академічна свобода вчителя передбачає свободу та незалежність у питаннях викладання, проведення наукових досліджень, навчання (підвищення кваліфікації). Обґрунтовано, що активізація впровадження принципів академічної свободи до практики роботи вчителя пов’язана з процесами дебюрократизації вітчизняної освіти (2014 рік – донині), а також з упровадження Концепції «Нова українська школа» (2016 рік). Серед ключових складових Нової української школи – мотивований учитель, який «має свободу творчості та професійно розвивається». Концепція також підкреслює взаємозв’язок академічної свободи вчителя з реальною автономією закладу освіти та децентралізацією управління, і Нова українська школа може бути успішною при ефективному поєднанні цих двох компонентів. Свобода творчості визнається необхідною умовою професійного розвитку педагога, а також характеристикою сучасного вчителя. Важливим напрямом державної політики щодо забезпечення свободи професійної діяльності вчителя, демократизації управління освітнім процесом став процес дебюрократизації, що розпочався у 2014 році і передбачав вивільнення педагогічних працівників від надання звітності, не передбаченої законодавством, а також можливість самостійно обирати інформаційні ресурси, матеріали, форми і методи викладання. У здійсненні права вчителя на академічну свободу можливий конфлікт інтересів, що виникає між окремим викладачем та загальним персоналом закладу освіти, права якого здійснюються через орган самоврядування – педагогічну раду. Розв’язання конфлікту між правом закладу освіти на автономію та правом викладача на академічну свободу залежить від соціально-політичних, економічних факторів, але, як правило, переважає колективний інтерес.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Бульвінська, О.
    Система наук про освіту: досвід європейських університетів [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - С. 68-73, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
європейські університети -- науки про освіту -- освітні програми -- QS World University Rankings
Анотація: У статті розглядається система наук про освіту в європейських університетах. Для аналізу виокремлено 16 європейських університетів, які в QS World University Rankings 2019 by Subject (Education) увійшли в 50 найкращих (заклади вищої освіти з Великої Британії, Фінляндії, Бельгії, Нідерландів, Норвегії), а також Humboldt-Universitat zu Berlin і Alma Mater Studiorum - University of Bologna. МетоДологічною основою дослідження є аналіз назв структурних підрозділів і освітніх програм з наук про освіту в цих університетах. Зроблено висновок, що в більшості європейських університетів пропонуються освітні програми «Науки про освіту» - «Educational Studies», які орієнтовані на академічний, а не професійний рівень (особливо на магістерському рівні). Освітні програми «Науки про освіту» спрямовані на вивчення освітніх систем та практик в широкому соціальному, культурному, політичному та економічному контекстах. Як правило, така освітня програма поєднує ідеї та дослідження освітніх систем, психології, соціології, філософії та історії, політику в галузі освіти, управління освітою, компаративні освітні дослідження, історію і культурологію освіти, а також критичний аналіз різних освітніх, навчальних і виховних теорій та інноваційних методичних концепцій. Педагогічна наука є однією з освітніх дисциплін, яка фокусується на суто педагогічних проблемах - навчанні і вихованні: вивченні навчальних практик, розробленню освітніх програм, вимірюванню та оцінюванню в освіті та навчанні, спеціальній педагогіці, або спрямована на розвиток, виховання та соціалізацію дітей і молоді у різних соціальних групах (сім'я, освітній заклад, організації дозвілля, групи однолітків).
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)