Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=правило<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
1.
   7.036
   В 41


   
    50 винаходів, які Україна подарувала світові = 50 inventions bestowed by Ukraine to the World / Ukraine Crisis media centre, Second Floor art centre. - Київ : [б. в.], 2014. - 108 с. - 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Наукові винаходи--Україна--Каталоги виставок

Кл.слова (ненормовані):
шов-блискавка -- винаходи українців -- клапан серця -- пасажирський літак -- гасова лампа -- EnableTalk -- HDD -- атомний криголам -- літак "Мрія" -- WHATSAPP -- POCKETBOOK -- PEYPAL -- вертоліт -- електродугове зварення -- "Буран" -- правило Чаргаффа -- замок Джуса -- IMAX -- наука у мистецьких творах
Анотація: Художники дизайн-студії «Direct 96» крізь час та простір пройшли слідами українських винаходів і винахідників усюди і ретельно вивчили їх доробок. Так народився проект «50 винаходів, які Україна подарувала світу». Українці змогли змінити світ - сьогодні вони мають змінити свою країну. Варто лише подивитися на те, що ми вже змогли зробити, аби зрозуміти, що наше майбутнє - в наших власних руках.
Дод.точки доступу:
Ukraine Crisis media centre
Second Floor art centre


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.


    Kravchyna, T.
    Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages = Дистанційне навчання і викладання англійської мови: переваги та недоліки / T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 71-79, DOI 10.28925/2414-0325.2021.116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- дистанційне навчання -- англійська мова -- переваги і недоліки -- сучасні технології
Анотація: Електронне навчання іноземних мов набуває великого значення через зростання інтересу до інтернету. Воно стає популярним методом завдяки своїй доступності, простоті та перспективності, які сприяють покращенню спектра та якості дистанційного навчання при викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах в умовах пандемії. Механізм навчання – ключовий процес людського життя, який визначає розвиток особистості. Швидкі темпи розвитку інформаційних технологій призводять до витіснення традиційного навчання у вищих навчальних закладах за допомогою більш сучасних методів, включаючи дистанційне навчання при викладанні англійської мови. Ця стаття намагається відобразити сучасні тенденції у вивченні іноземних мов за допомогою дистанційних технологій. В даний час нові технології та інтернет дозволяють людині отримати необхідні знання, не виходячи з дому, користуючись персональним комп’ютером. У цій статті розглядаються переваги та недоліки дистанційного навчання у викладанні іноземної мови порівняно з денною та заочною формами навчання. Аналіз опитування підтверджує, що якість та структура навчальних курсів, як правило, набагато краща в дистанційному навчанні, ніж в традиційних формах навчання. Дистанційне навчання охоплює всі практичні методи навчання та пропонує велику кількість завдань, призначених для самостійного навчання, з ймовірністю отримання повсякденних консультацій. Воно використовує найновіші досягнення інтерактивних та інформаційних технологій та надає рівні можливості навчання студентам незалежно від стану здоров’я, місця проживання, фінансової безпеки та елітарності. Крім того, у статті наведено та пояснено недоліки цієї форми навчання над іншими формами та причини, чому дистанційна освіта може бути неефективною (відсутність бесіди віч-на-віч, одностороннє пояснення та відсутність конструктивних навичок). Студент також повинен мати певні психологічні риси та технічні засоби, такі як комп’ютер та доступ до інтернету. Висновки, зроблені в результаті порівняння, дозволяють визначити сфери, що потребують особливої уваги, а також вибрати найбільш зручні інструменти для ефективного вивчення іноземних мов та англійської, зокрема.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кравчина Т. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Taraszkiewicz, J.
    Początki działalności zakonu pijarów w Lubieszowie czyli Nowym Dolsku na Ukrainie / J. Taraszkiewicz // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 2, DOI 10.28925/2311-259x.2018.1.816. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
орден піарів -- шкільництво -- театральна освіта
Анотація: Стаття є продовженням досліджень із діяльності ордену піарів у Першій Речі Посполитій, які були опубліковані в численних міжнародних виданнях. У статті проаналізовано діяльність ордену у царинах як шкільної освіти, так і театральної освіти. Насамперед акцентовані характеристика і специфіка початків ордена в Західній Україні, на прикладі будівництва релігійного дому та школи в Любешові (Новий Дольськ) в Україні. Висвітлено шляхи створення нового релігійного центру, робіт, пов’язаних із інфраструктурою релігійних і шкільних форм підтримки та розвитку діяльності монахів. Значну увагу приділено співпраці ордена з меценатами – як правило, людьми, що мали безпосередній стосунок до справи поширення освіти та популяризації театральної освіти. Це, насамперед, представники місцевої знаті і аристократії, але також соціально-освітні діячі. Стаття оснащена бібліографією та додатком із переліком аналізованих джерел.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.
004.6(07)
Z62


    Zhai, ChengXiang.
    Text Data Management and Analysis : A Practical Introduction to Information Retrieval and Text Mining / Ch. X. Zhai, S. Massung ; Association for Computing Machinery. - [S. l. : s. n.]. - (ACM Books series ; #12). - ISBN 978-1-970001-17-4 : Б. ц.
Переклад назви: Управління та аналіз текстових даних: практичний вступ до пошуку інформації та розробки тексту
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Навчальні видання

   Текстові дані--Управління та аналіз--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
пошук інформації -- комп’ютерна обробка -- кодування тексту -- захист інформації
Анотація: Останніми роками спостерігається різке зростання природних текстових даних, зокрема веб-сторінок, статей новин, наукової літератури, електронних листів, корпоративних документів та соціальних медіа (таких як статті в блогах, повідомлення на форумах, огляди продуктів та твіти). Це призвело до зростання попиту на потужні програмні засоби, які допомагають людям ефективно та ефективно керувати та аналізувати велику кількість текстових даних. На відміну від даних, що генеруються комп'ютерною системою або датчиками, текстові дані, як правило, генеруються безпосередньо людиною і захоплюють семантично багатий вміст. Таким чином, текстові дані є особливо цінними для виявлення знань про людські думки та уподобання, крім багатьох інших видів знань, які ми кодуємо в тексті. На відміну від структурованих даних, які відповідають чітко визначеним схемам (таким чином комп'ютери відносно легко обробляти), текст має менш чітку структуру, що вимагає комп'ютерної обробки з метою розуміння вмісту, закодованого в тексті. Сучасна технологія обробки природних мов ще не досягла того, щоб комп’ютер міг точно зрозуміти природний текст, але за останні кілька десятиліть було розроблено широкий спектр статистичних та евристичних підходів до управління та аналізу текстових даних. Зазвичай вони дуже надійні і можуть застосовуватися для аналізу та управління текстовими даними будь-якою природною мовою та будь-якою темою.


Дод.точки доступу:
Massung, Sean
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

5.


    König, Hermann.
    The Extended Leibniz Rule and Related Equations in the Space of Rapidly Decreasing Functions / H. König, V. Milman // Журнал математичної фізики, аналізу, геометрії : науковий журнал. - 2018. - Т. 14, Вып. 3. - P336-361 . - ISSN 1812-9471

Кл.слова (ненормовані):
перетворення Фур’є -- сукупна характеризація похідних -- диференційовні розв’язки
Дод.точки доступу:
Milman, Vitali


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Abdurahman, A.
    The Gada system and the Oromo's (Ethiopia) culture of peace = Система Гада і культура миру оромо (Ефіопія) / A. Abdurahman // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P45-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
мир -- система миру -- культура -- цінності -- Гада -- оромо -- корінне населення -- Африка -- Ефіопія
Анотація: Автор акцентує, що ключовим питанням для всього африканського континенту є встановлення стійкої системи світу і безпеки, під якою він розуміє сталий розвиток, а не просто відсутність війни чи насильства. Його ідея полягає в тому, що в якості інструменту для встановлення системи світу краще застосовувати традиційні ціннісні й соціально-організаційні системи народів Африки, які сформувалися і застосовувалися задовго до ініціативи ООН щодо створення культури світу, яка зараз сформована в якості базової програми ООН для Африки та просуває демократичні цінності західної (американської і європейської) культури. Як дієву альтернативу оонівській парадигмі встановлення миру на африканському континенті він пропонує традиційний інститут соціальної організації народу оромо (що населяє різні області Ефіопії) - систему вікових класів гада (гадаа). Її основним структурним принципом є поділ на генеалогічні покоління. Інтервал між поколіннями становить 40 років і включає п'ять вікових класів, що послідовно проходять п'ятиланкову систему вікових ступенів. Всі вікові класи є корпоративними прооб'єднаннями, кожне з яких виконує ряд нормативно визначених функцій (господарських, військових, ритуальних). Функцію організатора життєдіяльності соціального організму віковий клас отримує при переході у віковий ступінь лубу - ступінь "правління". Серед оромійців, що досягли за віком цього ступеня, обирається група лідерів, так звана рада гада. Всі три основні функції з керівництва плем'ям - організаційно-управлінську, військову, релігійно-ідеологічну - у оромо здійснює рада гада. У релігійно-ідеологічній сфері діє, крім ради гада, релігійний лідер Абба муда ("батько помазання"). Ядром громади є патрилінійна родова група. Сусідні села, як правило, населені спорідненими групами. Важлива роль в сільськогосподарському виробництві і суспільному житті належить групам сусідської трудової взаємодопомоги. Частина оромо працює за наймом в промисловості й сільському господарстві; останнім часом збільшується національна інтелігенція. Важливим досягненням автора статті є концептуальний порівняльний аналіз системи гада оромо і концепції встановлення миру, запропонованої програмою ООН. Він робить висновок, що традиційна концепція більш зрозуміла і природна для африканських народів, аніж західна концепція миру, що розуміється тільки як відсутність насильства і військових дій. Одночасно він вказує на принципи системи гада, які зупинилися в своєму розвитку і не відповідають викликам сучасного африканського суспільства. Такими він вважає, наприклад, питання участі жінок в управлінні та організації соціального життя. На його переконання, вивчення і просування природних для Африки систем соціальної організації життя сприятиме зміцненню миру і злагоди на континенті набагато більше, аніж західні методики організації життя і примусу до миру
Дод.точки доступу:
Абдурахман Абдулалі


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
004.43(07)Agda
S90


    Stump, Aaron David.
    Verified Functional Programming in Agda / A. D. Stump ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2016. - 258 p. - (ACM Books series ; #9). - ISBN 978-1-970001-27-3 : Б. ц.
Переклад назви: Перевірено функціональне програмування в Agda
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мови програмування--Agda--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня перевірка -- внутрішня перевірка -- практика програмування -- якість програмного забезпечення
Анотація: Agda - це передова мова програмування, заснована на типу теорії. Система типу Agda є достатньо виразною, щоб підтримувати повну функціональну перевірку програм у двох стилях. Під час зовнішньої перевірки ми пишемо чисті функціональні програми, а потім пишемо докази властивостей про них. Докази - це окремі зовнішні артефакти, як правило, з використанням структурної індукції. Під час внутрішньої перевірки ми визначаємо властивості програм через розширені типи для самих програм. Це часто вимагає включення доказів всередині коду, щоб показати перевірку типу, що вказані властивості містять. Можливість доказувати властивості програм у цих двох стилях - це глибоке доповнення до практики програмування, що дає програмістам можливість гарантувати відсутність помилок і тим самим покращувати якість програмного забезпечення більш ніж раніше можливо. Перевірене функціональне програмування в Агді - це перша книга, в якій подано систематичну експозицію зовнішньої та внутрішньої перевірки в Агді, що підходить для студентів магістратури з інформатики. Не передбачається ознайомлення з функціональним програмуванням або перевіреними комп'ютером доказами. Книга починається з ознайомлення з функціональним програмуванням через звичні приклади, такі як булеві, натуральні числа, списки та методи зовнішньої перевірки. Внутрішня перевірка розглядається на прикладах векторів, дерев бінарного пошуку та дерев Браун. Також входить більш досконалий матеріал щодо обчислення на рівні типу, чітких міркувань щодо припинення та нормалізації шляхом оцінки. Книга також включає середній розмірний випадок кодування та декодування Хаффмана.


Дод.точки доступу:
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

8.


    Лахно, Валерій Анатолійович.
    Інтегрування та захист ІоТ пристроїв у наявній інфраструктурі комп’ютерної мережі закладу освіти / В. А. Лахно, А. І. Блозва, Б. С. Гусєв // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 11. - С. 85-99, DOI 10.28925/2663-4023.2021.11.8599. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
кібербезпека -- комп’ютерна мережа -- ІоТ пристрій -- інтеграція систем захисту
Анотація: Розвиток комп’ютерних мереж набирає стрімкого розвитку. Постають нові виклики по забезпеченню безпеки даних та самих кінцевих користувачів. Із появою Інтернет Речей дана проблема встала досить гостро перед мережевими інженерами та кібераналітиками. Все частіше і частіше зустрічаються неправомірні дії щодо втручання у роботу як самої мережі так і використанню у злочинних цілях пристроїв юзерів. Різноманітні розподілені атаки, SQL-ін’єкції та викрадення особистих даних стають все складнішими. Враховуючи розростання інфраструктури як самої мережі так й ІоТ пристроїв виникає потреба у їх захисті. Особливо, якщо це стосується комп’ютерної мережі закладу вищої освіти. Де, як правило, мало уваги приділяється повноцінному захисту інфраструктури, а з інтеграцією ІоТ пристроїв, таких можливих прогалин може виникати досить багато.У даній статті є спроба розкрити теоретичні підходи до проектування та реалізації комп’ютерної мережі закладу вищої освіти, які за останній час все частіше починають потерпати від втручання ззовні. Проаналізовано можливі атаки на інфраструктуру закладу вищої освіти, а також можливість атаки і втручанню у роботу ІоТ пристроїв на основі підходу вбивчого ланцюжка. Розглянуто можливість використання у таких мережах web application firewall та відповідного програмного забезпечення для здійснення безпеки та реагування на інциденти на рівні L5-L7 OSI. Проведено попереднє тестування мережі на можливість реагувати як на атаки L3-L4 рівня за допомогою стандартних можливостей фаєрволів. Так і з реагуванням на втручання на верхніх рівнях моделі OSI L5-L7, а саме: SQL-ін’єкції, розподілені DDoS, атаки бот-нет мереж. Підведено підсумки та визначено подальші напрямки дослідження, що ґрунтуються на удосконаленні групової політики безпеки для закладу вищої освіти, розбудови безпекової інфраструктури для ІоТ пристроїв з можливістю швидкого реагування на нестандартні атаки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Блозва, Андрій Ігорович
Гусєв, Борис Семенович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Михацький, О.
    Інформацiйна безпека радiоканалiв безпiлотних авіацiйних комплексiв [Електронний ресурс] / О. Михацький // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2018. - N 1. - С. 56-62, DOI 10.28925/2663-4023.2018.1.5662 . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
пригнiчення радiоканалу -- супутникова навiгацiя -- пропорцiйне радiокерування
Анотація: В роботі виконаний аналіз навігаційних та командно-телеметричних радіоканалів, якi використовуються при експлуатації безпілотних авіаційних комплексів. Класифікація уразливості радіоканалів прив’язана до режимів керування безпілотних літальних апаратів та ключових умов їх безпечної експлуатації. Сформульовані критерії здійснимості польотних завдань і критерії застосовності різних режимів керування при порушеннях передачі даних по радіоканалах. Ознаками виконання польотного завдання розглядаються повернення та посадка літального аппарата у задану точку, вiдсутнiсть вiдхилень траекторії польоту вiд заданої, штатне функціонування корисного навантаження лiтального аппарата. Кожний з цих критеріїв може бути порушеним при наявностi завад у радiоканалах керування. Склад та призначення радiоканалiв керування безпiлотними лiтальними аппаратами залежить вiд обраного режима керування. В роботi вiдокремлено ручне керування з землi у зонi вiзуального контролю, ручне керування за зворотнiм вiдеоканалом, автоматичне керування лiтальним апаратом за допомогою бортового обчислювача-автопiлота за наявнiстю постiйно дiючого двонапрямленого радiоканала телеметрії, та автоматичне керування у командному режимi без постiйного телеметричного контролювання. Першi два режими передбачають постiйну участь дистанцiйного пiлота в контурi керування i завдяки цьому не залежать вiд стану супутникового навiгацiйного каналу. Заглушення радiоканалiв керування у цих режимах, як правило, призводить до аварiйного завершення польота. Завади та приглушення радiоканалiв при автоматичному керуваннi можуть привести до вiдхилення траєкторії вiд заданої або незадовольнiй роботi корисного навантаження. Висновки мiстять пропозиції щодо подальшого забезпечення захищеності радiоканалiв безпілотних авіаційних комплексів. У режимах ручного вiзуального керування iмовiрнiсть зовнiшнього втручання може бути знижена застосуванням напрямлених антенн. Для пiдвищення захищеностi автоматичних режимiв запропоновано використовувати аналiзатор достовiрностi навiгацiйних даних супутникового радiоканала.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Кропочева, Н. М.
    Інформаційно-бібліотечні ресурси з питань педагогіки та освіти (за матеріалами сайтів бібліотек університетів німеччини) / Н. М. Кропочева // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 89-102, DOI 10.28925/2414-0325.2021.109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека університету -- Німеччина -- бібліотечна мережа -- фонди -- інформаційно-бібліотечні ресурси з питань освіти і педагогіки
Анотація: Представлено результати інформаційного огляду матеріалів сайтів бібліотек університетів Німеччини. Сформовано вибірку із одинадцяти бібліотек, критеріями добору до якої слугували наступні показники: універсальність комплектування фонду; наявність в структурі інформаційних ресурсів зібрань рідкісних, рукописних та старовинних друкованих видань; участь в мережі бібліотечних установ, розташованих в студентських містечках (кампусах), фонди бібліотек укомплектовано документами вузького спеціалізованого направлення. Висвітлено практичні проблеми створення інформаційно-бібліотечних ресурсів з питань освіти та педагогіки; описано визначальні складові змістового наповнення та композиційного оформлення сайтів зазначених бібліотек. Виявлено та узагальнено напрями формування ресурсів досліджуваного сегмента бібліотек університетів з одноконтурною та двоконтурною структурою. В університетах першого типу бібліотеками здійснюються функції центральної і периферійної бібліотечної структури, як правило, інформаційнобібліотечні ресурси з питань педагогіки і освіти експортуються з OPAC (Online public access catalog) і KVK (Karlsruher Virtuelle Katalog). В університетах з двоконтурною структурою бібліотек на сайті представлено ресурси освітнього і педагогічного призначення, у відділеннях бібліотек відображено ресурси спеціалізованого спрямування. Наведено якісні характеристики порталів освітньої та педагогічної проблематики, розміщені на основі інформаційної системи DBIS. Розкрито особливості сформованих інформаційних ресурсів на основі різнорідних інформаційних джерел, відповідно до потреб користувачів, мінімізуючи інформаційне перевантаження необов’язковими («зайвими») інформаційними потоками. Висвітлено напрями формування контенту, перспективи розвитку порталу «Pädagogik».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)