Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=правило<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська, Анна-Марія
Назва : Навчаймося в дітей:навчаймося дивуватися, навчаймося допитливості, навчаймося мріяти
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2017. - № 7/8. - С. 68-73 (Шифр З659149/2017/7/8)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): правило самомотивації--метод "коробка ідей"--зарубіжна література
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самохвалов Ю. Я.
Назва : Доказательство теорем в нечеткой логике на основе структурной резоляции
Місце публікування : Кибернетика и системный анализ: міжнародний науково-теоретичний журнал. - Київ: Інститут кібернетики ім. В. М. Глушкова НАН України, 2019. - № 2. - С. 44-58. - ISSN 0023-1274 (Шифр К499224528/2019/2). - ISSN 0023-1274
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автоматичне доведення теорем--нечітка теорема--принцип резюлюції--наближені міркування--композиційне правило
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Правило пяти секунд
Місце публікування : Компьютеры, сети, программирование. - Киев, 2017. - № 5. - С. 22-23 (Шифр К534862603/2017/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): структура поверхні--бактерії
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Даниленко, Володимир
Назва : Золоте правило українського письменника-початківця : про оповідання Вадима Соколенка "Складіть мені компанію..."
Місце публікування : Дніпро. - Київ, 2013. - № 12. - С. 100-101 (Шифр Д402894/2013/12)
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Глазовий, Павло
Назва : Загальне правило
Місце публікування : Дніпро. - Київ, 2016. - № 4. - С. 172 (Шифр Д402894/2016/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художня література--гумореска--текст
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Альперт С. І.
Назва : Застосування методів комбінування даних при класифікуванні супутникових зображень
Місце публікування : Математичні машини і системи: науковий журнал/ Національна академія наук України, Інститут проблем математичних машин і систем НАН України. - Київ, 2019. - N 2. - С. 16-26. - ISSN 1028-9763 (Шифр М750337435/2019/2). - ISSN 1028-9763
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікування зображень--гіперспектральне космічне зображення--правило комбінування ягера--правило інагакі--правило комбінування жанга
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Додонов А. Г., Никифоров А. В., Путятин В. Г.
Назва : Ситуационное управление силами на примере соединения противовоздушной обороны
Місце публікування : Математичні машини і системи: науковий журнал/ Національна академія наук України, Інститут проблем математичних машин і систем НАН України. - Київ, 2019. - N 4. - С. 17-37. - ISSN 1028-9763 (Шифр М750337435/2019/4). - ISSN 1028-9763
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ситуаційне управління--ознаки класифікації--правило класифікації--розподілене планування--база даних--сили і засоби
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Омельчук, Сергій
Назва : Кодифікація пунктуаційної норми вживання тире в новій редакції «Українського правопису»
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2019. - N 10. - С. 28-32 (Шифр Д357007/2019/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): український правопис--пунктуаційна норма--пунктуаційне правило--тире
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мотуз Т.
Назва : Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 65-71. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.9 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна доброчесність--дебюрократизація--освітній процес--підвищення кваліфікації
Анотація: У статті проаналізовано феномен академічної свободи вчителя в контексті демократизації освітнього процесу. Доведено, що академічна свобода вчителя закладу загальної середньої є базовим принципом сучасної освітньої реформи в Україні. Академічна свобода вчителя передбачає свободу та незалежність у питаннях викладання, проведення наукових досліджень, навчання (підвищення кваліфікації). Обґрунтовано, що активізація впровадження принципів академічної свободи до практики роботи вчителя пов’язана з процесами дебюрократизації вітчизняної освіти (2014 рік – донині), а також з упровадження Концепції «Нова українська школа» (2016 рік). Серед ключових складових Нової української школи – мотивований учитель, який «має свободу творчості та професійно розвивається». Концепція також підкреслює взаємозв’язок академічної свободи вчителя з реальною автономією закладу освіти та децентралізацією управління, і Нова українська школа може бути успішною при ефективному поєднанні цих двох компонентів. Свобода творчості визнається необхідною умовою професійного розвитку педагога, а також характеристикою сучасного вчителя. Важливим напрямом державної політики щодо забезпечення свободи професійної діяльності вчителя, демократизації управління освітнім процесом став процес дебюрократизації, що розпочався у 2014 році і передбачав вивільнення педагогічних працівників від надання звітності, не передбаченої законодавством, а також можливість самостійно обирати інформаційні ресурси, матеріали, форми і методи викладання. У здійсненні права вчителя на академічну свободу можливий конфлікт інтересів, що виникає між окремим викладачем та загальним персоналом закладу освіти, права якого здійснюються через орган самоврядування – педагогічну раду. Розв’язання конфлікту між правом закладу освіти на автономію та правом викладача на академічну свободу залежить від соціально-політичних, економічних факторів, але, як правило, переважає колективний інтерес.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Система наук про освіту: досвід європейських університетів [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 68-73. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.10 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейські університети--науки про освіту--освітні програми--qs world university rankings
Анотація: У статті розглядається система наук про освіту в європейських університетах. Для аналізу виокремлено 16 європейських університетів, які в QS World University Rankings 2019 by Subject (Education) увійшли в 50 найкращих (заклади вищої освіти з Великої Британії, Фінляндії, Бельгії, Нідерландів, Норвегії), а також Humboldt-Universitat zu Berlin і Alma Mater Studiorum - University of Bologna. МетоДологічною основою дослідження є аналіз назв структурних підрозділів і освітніх програм з наук про освіту в цих університетах. Зроблено висновок, що в більшості європейських університетів пропонуються освітні програми «Науки про освіту» - «Educational Studies», які орієнтовані на академічний, а не професійний рівень (особливо на магістерському рівні). Освітні програми «Науки про освіту» спрямовані на вивчення освітніх систем та практик в широкому соціальному, культурному, політичному та економічному контекстах. Як правило, така освітня програма поєднує ідеї та дослідження освітніх систем, психології, соціології, філософії та історії, політику в галузі освіти, управління освітою, компаративні освітні дослідження, історію і культурологію освіти, а також критичний аналіз різних освітніх, навчальних і виховних теорій та інноваційних методичних концепцій. Педагогічна наука є однією з освітніх дисциплін, яка фокусується на суто педагогічних проблемах - навчанні і вихованні: вивченні навчальних практик, розробленню освітніх програм, вимірюванню та оцінюванню в освіті та навчанні, спеціальній педагогіці, або спрямована на розвиток, виховання та соціалізацію дітей і молоді у різних соціальних групах (сім'я, освітній заклад, організації дозвілля, групи однолітків).
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)