Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=правило<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60  
1.
004.6(07)
Z62


    Zhai, ChengXiang.
    Text Data Management and Analysis : A Practical Introduction to Information Retrieval and Text Mining / Ch. X. Zhai, S. Massung ; Association for Computing Machinery. - [S. l. : s. n.]. - (ACM Books series ; #12). - ISBN 978-1-970001-17-4 : Б. ц.
Переклад назви: Управління та аналіз текстових даних: практичний вступ до пошуку інформації та розробки тексту
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Навчальні видання

   Текстові дані--Управління та аналіз--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
пошук інформації -- комп’ютерна обробка -- кодування тексту -- захист інформації
Анотація: Останніми роками спостерігається різке зростання природних текстових даних, зокрема веб-сторінок, статей новин, наукової літератури, електронних листів, корпоративних документів та соціальних медіа (таких як статті в блогах, повідомлення на форумах, огляди продуктів та твіти). Це призвело до зростання попиту на потужні програмні засоби, які допомагають людям ефективно та ефективно керувати та аналізувати велику кількість текстових даних. На відміну від даних, що генеруються комп'ютерною системою або датчиками, текстові дані, як правило, генеруються безпосередньо людиною і захоплюють семантично багатий вміст. Таким чином, текстові дані є особливо цінними для виявлення знань про людські думки та уподобання, крім багатьох інших видів знань, які ми кодуємо в тексті. На відміну від структурованих даних, які відповідають чітко визначеним схемам (таким чином комп'ютери відносно легко обробляти), текст має менш чітку структуру, що вимагає комп'ютерної обробки з метою розуміння вмісту, закодованого в тексті. Сучасна технологія обробки природних мов ще не досягла того, щоб комп’ютер міг точно зрозуміти природний текст, але за останні кілька десятиліть було розроблено широкий спектр статистичних та евристичних підходів до управління та аналізу текстових даних. Зазвичай вони дуже надійні і можуть застосовуватися для аналізу та управління текстовими даними будь-якою природною мовою та будь-якою темою.


Дод.точки доступу:
Massung, Sean
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

2.


    Тишик, Іван Ярославович.
    Вибір технології віддаленого доступу дляефективної організації захисту мережевих з'єднань / І. Я. Тишик // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 3, N 19. - С. 34-45, DOI 10.28925/2663-4023.2023.19.3445. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
віртуальна приватна мережа -- обмін ключами в Інтернеті -- інтерфейси віртуального тунелю -- адаптивний пристрій безпеки -- асоціація безпеки інтернету -- протокол керування ключами -- мережева операційна система
Анотація: Розглянуто сучасні методи та засоби побудови сервісу віртуальних приватних мереж, проаналізовано шляхи їх реалізації апаратно-програмними засобами на прикладі приватної віртуальної мережі на основі CISCO FlexVPN. Для реалізації цього завдання використовувався протокол обміну ключами для забезпечення безпеки взаємодії у віртуальних мережах IKEv2. Примітно, що FlexVPN в IOS за замовчуванням вимагає мінімум дій з боку системного адміністратора для швидкого налаштування VPN. Для цього призначені так звані smart-defaults (заздалегідь налаштовані стандартні ikev2 proposal / policy / profile, ipsec profile та інші). В такій конфігурації за замовчуванням налаштовані: IKEv2 proposal, IKEv2 policy, IPSec transform-set і IPSec profile. Причому налаштовані вони так, що вищий пріоритет мають найбільш серйозні алгоритми, що, як правило, цілком влаштовує системного адміністратора. Природно, що найбільшу передбачуваність роботи VPN забезпечює ручне налаштування усіх параметрів. З огляду на сказане можна констатувати, що для побудови VPN-каналів найбільш прогресивною є технологія FlexVPN, оскільки володіє широкою масштабністю, гнучкістю, не накладає жодних обмежень на конфігурацію, а також має передбачений набір команд за замовчуванням Smart-defaults, який може значно полегшити завдання щодо налаштування відповідного комунікаційного обладнання на певних етапах. Головною особливістю ж цієї технології є поєднання двох основних типів побудови віртуальних приватних мереж: Site-to-site та Client-to-site. Модель, яка створена на основі програмного забезпечення GNS3, надає змогу більш детально розглянути основні кроки та загальний принцип налаштувань на пристроях створюваної мережі. Загалом продемонстровано актуальність використовуваної технології у контексті стрімко зростаючої конкуренції на ринку та необхідності надавати можливість віддаленим користувачам на безпечний доступ до віддалених корпоративних ресурсів. Як результат моделювання було створену віртуальну приватну мережу для корпорації, в якій реалізовано одночасно кілька захищених каналів зв’язку між структурними підрозділами, а також організований віддалений доступ для домашніх користувачів за допомогою технології Cisco AnyСonnect.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Главацька, Юлія.
    Особливості особистісної самоідентифікації: біограма «ДИТИНСТВО» На матеріалі літературної біографії В. Айзексона «Steve Jobs: А Biography» / Ю. Главацька // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 4. - С. 281-287, DOI 10.28925/2311-259x.2023.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
літературна біографія -- Стів Джобс -- самоідентифікація -- біограма -- тезаурусний (тематичний) спосіб викладу
Анотація: Предметом статті постає особистісна самоідентифікація Стіва Джобса в дитинстві. Лексичні одиниці (слова, словосполучення) — це ті дескриптори тексту літературної біографії, які описують основний смисл біограми «ДИТИНСТВО». А їхні семантичні зв’язки віддзеркалюють особливості особистісної самоідентифікації Стіва Джобса в дитячому віці. Мета дослідження — проаналізувати спогади Стіва Джобса на прикладі біограми «ДИТИНСТВО» задля того, щоб з’ясувати, яким чином цей етап життя вплинув на формування особистісної самоідентифікації цієї видатної фігури. Кожна біограма — це певна модель подій, і в цій статті вона представлена трьома структурними елементами: «Всиновлення», «Силіконова долина» та «Навчання в школі». Питання ідентичності (самоідентичності) логічно привертає увагу сучасних науковців відповідно до сьогочасних тенденцій антропоцентричного підходу до мови. Тому актуальність дослідження спричинена потребою виявлення лексичних дескрипторів біограми «ДИТИНСТВО», які спрямовані на реалізацію мотиву самопізнання С. Джобса. У роботі використано загальнонаукові методи дослідження (аналіз, синтез, узагальнення), контекстуально-інтерпретаційний метод і дискурс-аналіз. Новизна розвідки зумовлена об’єктом вивчення та ракурсом аналізу, що створює сприятливий ґрунт для подальшого окреслення психологічного образу Стіва Джобса, з одного боку, і його мовленнєвої поведінки, з іншого. У результаті дослідження встановлено, що в тексті літературної біографії «Steve Jobs: A Biography» домінування особистих спогадів, як правило, поєднується з хронологічною послідовністю, а міркування та повчання пов’язане з тезаурусним (тематичним) способом викладу. Кожна біограма як певний відрізок на прямій життєвого шляху показує, як відбувається становлення особистості та формування її уявлень про себе як самототожну, цілісну й унікальну особистість. Крізь біограму «ДИТИНСТВО» нам вдалося виокремити конкретні лексичні дескриптори, синтез яких окреслює всі характеристики Стіва Джобса — дитини як особистості, що починає розвиватися: Незалежність, ізольованість (унікальність) І креативність як перспективне бачення розвитку власного продукту. Перспективним видається детальне вивчення інших біограм, таких як «КАР’ЄРА», «ПРИВАТНЕ ЖИТТЯ», «ПОШУК ВЛАСНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ» тощо. Їхнє дослідження (окреме чи в сукупності) посприяє окресленню психологічного образу Стіва Джобса в тексті літературної біографії «Steve Jobs: А Biography».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Щербак, Віталій.
    Джерела формування козацької старшини в Україні (друга половина XVI — середина XVII ст.) [Текст] / В. Щербак // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 2(17). - С. 32-40, DOI 10.28925/2524-0757.2023.24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
козацька старшина -- шляхта -- князі -- бояри -- Річ Посполита -- соціальний прошарок
Анотація: У статті з’ясовуються джерела формування козацької старшини в другій половині XVI — середині XVII ст. Наголошується, що до цієї когорти, як правило, належали матеріально забезпечені та освічені люди з відповідним інтелектуальним потенціалом і рівнем культури. Із заснуванням реєстрового війська до старшинських лав входила переважно шляхта, яка з молодих років у дусі тогочасних традицій проходила школу лицарської майстерності на Запорожжі. До неї нерідко долучалися представники княжої верстви: Збаразькі, Заславські, Корецькі, Ружинські, Вишневецькі. Старшина поповнювалася й виходцями з бояр та зем’ян, які змушені були шукати місця в соціальній структурі Речі Посполитої. Характер занять, етнічна належність, усталені в її середовищі цінності сприяли консолідації козацької верхівки в єдиний соціальний прошарок. Вагомими чинниками в цьому процесі були також боротьба козацтва за відстоювання станових прав і підтримка православ’я в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: В353859/2022/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 10
Зміст:
Гавриш, Наталя. Дитячі фантазії, або Як розвивати креативність дошкільників / Н. Гавриш. - С.4-6
Кл.слова: розвиток особистості, проєктна діяльність
Байєр, Ольга. Особистісний розвиток дитини: які компетентності врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Н. Погрібняк. - С.7-12
Кл.слова: рухова компетентність, здоров’язбережувальна компетентність, особистісна компетентність
Вишинська, Наталія. Як правильно хвалити дитину, або Що не так зі словом «молодець» / Н. Вишинська. - С.13-16
Кл.слова: взаємодія з дітьми, похвала, розвиток дитини
Брежнєва, Олена. Навчаємо дітей логічних операцій під час роботи з природним матеріалом / О. Брежнєва. - С.17-19
Кл.слова: природна наочність, логіко-математичний розвиток
Літіченко, Олена. Опановуємо мистецтво данмал під час осінніх прогулянок / О. Літіченко. - С.20-23
Кл.слова: данмала, творчий процес, осінні візерунки
План реалізації річного завдання з розвитку ігрової діяльності дошкільників. - С.24-25
Розвиваємо уяву дошкільників: два прийоми. - С.26-27
Бадер, Світлана. Правило кола: опановуємо техніку командної взаємодії / С. Бадер. - С.28-33
Кл.слова: командна взаємодія
Самоосвіта педагога: що й коли робити. - С.34-35
Рагозіна, Вікторія. Як ознайомлювати малюків із декоративно-ужитковим мистецтвом / В. Рагозіна, С. Бідна. - С.36-40
Кл.слова: декоративно-ужиткове мистецтво
Рагозіна, Вікторія. Артгалерея на склі — новий формат презентації дитячих робіт / В. Рагозіна ; 41-43
Кл.слова: художньо-естетичний розвиток
Сварковська, Ліна. Зроби глибокий вдих, або Опановуємо з дітьми основи дихальної гімнастики / Л. Сварковська. - С.44-48
Кл.слова: дихальна гімнастика
Стаєнна, Олена. Як зробити сайт дитячого садка цікавим та інформативним / О. Стаєнна. - С.49-52
Кл.слова: сайт дитячого садка, застосовуємо ІКТ
Савінова, Наталія. Дистанційка не вдається: аналізуємо помилки / Н. Савінова. - С.53-55
Кл.слова: дистанційна робота, застосовуємо ІКТ
Що вам заважає ефективно працювати дистанційно. - С.56-57
Кл.слова: анкета, застосовуємо ІКТ
Сім правил безконфліктного спілкування в чаті. - С.58-59
Кл.слова: взаємодія з батьками
Як навчити дітей безпечної поведінки без обмежень та залякувань. - С.60-61
Кл.слова: буклет, спілкуємося з батьками
Що відзначити в листопаді. - С.62
Кл.слова: цікаві події, свята
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Дудикевич, Валерій Богданович.
    Дослідження оптимізації параметрів лазерного датчика вібрації для протидії лазерним системам розвідки / В. Б. Дудикевич, І. Р. Опірський, Н. Р. Дзяний // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 15. - С. 110-123, DOI 10.28925/2663-4023.2022.15.110123. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
лазерні системи акустичної розвідки -- лазер -- скло -- вібрація -- пасивний захист -- відбивання -- лазерний сигнал -- протидія технічній розвідці
Анотація: Одним з найуразливіших питань в технічному захисті інформації –це отримання даних, приватних або конфіденційних, за рахунок витоку по оптоелектронному каналу, основним джерелом отримання цих даних є лазерні системи акустичної розвідки або лазерні мікрофони. Від лазерних систем акустичної розвідки (ЛСАР) єактивні та пасивні методи захисту. Активні методи використовують різні зашумлюючі або вібруючі пристрої, які створюють небезпеку для людського здоров’я. При пасивному захисті, зараз рекомендують використовувати або спеціальні гофровані вікна або повністю закриті ролети, що створюють певні незручності і тепер. Виявлення працюючого лазерного мікрофона дуже складне, а в ряді випадків технічно нездійсненно. Наприклад, зняття інформації за допомогою ЛСАР відбувається через скляні будівельні конструкції, як правило –вікна. Ця стаття присвячена аналізу принципу дії лазерних систем акустичної розвідки та пасивних методів від зчитування акустичної інформації. Тріангуляційні лазерні датчики призначені для безконтактного вимірювання і контролю положення, переміщення, розмірів, профілю поверхні, деформацій, вібрацій, сортування, розпізнавання технологічних об'єктів, вимірювання рівня рідин і сипучих матеріалів. Відповідно їх можна використовувати для дослідження вібраційних властивостей скла і плівок, що на них нанесені.Описанометодика роботи з лазерними триангуляційними датчиками вібрації, що дозволяє досліджувати відхилення скла різних виробників від звукових вібрацій, тим самим досліджувати антилазерні властивості існуючого скла, а також різних типів напилення таплівок. Крім того даний метод дозволяє проводити і перевіряти відхилення від звукових вібрацій для нових типів скла, плівок та напилення, доводячи результати спектральних досліджень і їхнього впливу на амплітуду вібрації скла. Проведено налаштування вібраційного датчика і проведено експериментальну оптимізацію параметрів програмного забезпечення для отримання найбільш істинних значень відхилення, що необхідно для роботи з напиленими зразками для пасивного захисту
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Опірський, Іван Романович
Дзяний, Назарій Ростиславович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Ступінь, Андрій Петрович.
    Алгоритм підключення сервісів онлайн-оплат fondy, liqpay та їх реалізація / А. П. Ступінь, Л. Я. Глинчук, Т. О. Гришанович // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 17. - С. 65-75, DOI 10.28925/2663-4023.2022.17.6575. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
сервіс онлайн-оплати -- вебхук -- безготівкова оплата -- онлайн-оплата
Анотація: У роботі описано алгоритми підключення двох найпоширеніших в Україні платіжних сервісів –Fondy та LiqPay –до програмних засобів (сайтів, мобільних додатків із підключенням до Інтернет). Наразі така тематика є досить актуальною, оскільки здійснюється активний перехід не тільки вітчизняної економіки, але і світової, до безготівкових розрахунків. А це, у свою чергу, ставить виклики не тільки перед економістами, а й перед фахівцями з інформаційних технологій. Зараз важко уявити сайт-каталог або сайт послуг без онлайн-оплати придбаного товару. За допомогою безготівкових розрахунків можна оплатити практично все: від товарів до комунальних послуг та адміністративних штрафів. Метою нашого дослідження є розробка алгоритму під’єднання сервісів онлайн-оплат до веб-сайтів та мобільних додатків, підключених до Інтернету, та програмна реалізація такого алгоритму. Кожен сервіс для здійснення онлайн-оплат має документацію та набір із засобів розробки,утиліті документації, який дозволяєстворюватиприкладні програмиза визначеноютехнологієюабо для певної платформи (SDK). SDK, як правило, мають тестові реквізити та тестові ключі для можливості проведення тестових оплат. Аналіз схеми, за якою відбувається списання коштів з клієнта, показує, що для серверу сайту необхідно реалізувати два основнихметоди, а саме: створення веб-форми для переходу на наступний етап заповнення реквізитів оплати та прийом вебхуків (механізм надсилання запитів під час виникнення в системі подій) із сервера сервісу. У роботі нами описано метод для генерування веб-форми оплати та метод для опрацювання вебхуків. Запропоноване програмне рішення –це лише обгортка, яка полегшує взаємодію сервісу оплати із кодом тим, що надає можливість підключити декілька сервісів і об’єднати їх під один інтерфейс, що в свою чергу забирає пряму залежність від конкретної реалізації SDK. Також є сенс писати подібний інтерфейс і для сайтів із одним сервісом оплати, оскільки нерідко бувають замовники, які з певних причин вирішили замінити сервіс оплати на своєму сайті, а якщо там буде реалізованоподібний інтерфейс, то заміна сервісу оплати практично зводиться до реалізації декількох методів із інтерфейсу з новим SDK, що, в свою чергу, не буде нести змін в уже робочу логіку із замовленнями
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Глинчук, Людмила Ярославівна
Гришанович, Тетяна Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Максимчук, Ольга.
    Мольєріана у фондах відділу стародруків та рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: до 400-річчя від дня народження великого комедіографа [Текст] / О. Максимчук // Бібліотечний вісник = Bibliotechnyi visnyk : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2022. - № 4. - С. 21-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1029-7200

Кл.слова (ненормовані):
мольєріана у фондах Національної бібліотеки України -- гравірована ілюстрація -- власницькі записи
Анотація: Мета статті – охарактеризувати зібрання цінних та раритетних видань доробку Мольєра, що зберігаються у відділі стародруків та рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Для досягнення поставленої мети використано синтетичний, описовий, біографічний, історико-книгознавчий та порівняльний методи наукового пізнання. Наукова новизна полягає в тому, що вперше здійснено спробу розглянути мольєріану як цілісну тематичну єдність видань з різних колекцій, фондів відділу стародруків та рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Висновки. З’ясовано, що мольєріана є вартісним бібліотечним надбанням, яке репрезентує друковану продукцію XVII–XIX ст. з цілої низки європейських країн – Франції, Німеччини, Австрії, Нідерландів, Бельгії, Польщі. Більша частина цих книжок належить багатотомним виданням – повним зібранням творів французького драматурга. Як правило, вони – невеликого формату, що робить їх більш зручними як для читання, так і для транспортування. Проаналізовано ілюстративний матеріал примірників із мольєріани. Завдяки підписам на гравюрах розкрито імена майстрів, котрі працювали над оздобленням видань. Деякі композиції, хоч і створені різними граверами, утім, сюжетно повторюють одна одну, що демонструє схильність майстрів слідувати взірцям своїх попередників задля спрощення процесу виготовлення ілюстрацій. Наголошено, що додаткову цінність мольєріані надають провенієнції та екслібриси колишніх власників книжок. Власницькі записи дають змогу не лише визначити історію побутування кожного примірника, а й окреслити читацькі смаки його власника

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Kravchyna, T.
    Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages = Дистанційне навчання і викладання англійської мови: переваги та недоліки / T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 71-79, DOI 10.28925/2414-0325.2021.116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- дистанційне навчання -- англійська мова -- переваги і недоліки -- сучасні технології
Анотація: Електронне навчання іноземних мов набуває великого значення через зростання інтересу до інтернету. Воно стає популярним методом завдяки своїй доступності, простоті та перспективності, які сприяють покращенню спектра та якості дистанційного навчання при викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах в умовах пандемії. Механізм навчання – ключовий процес людського життя, який визначає розвиток особистості. Швидкі темпи розвитку інформаційних технологій призводять до витіснення традиційного навчання у вищих навчальних закладах за допомогою більш сучасних методів, включаючи дистанційне навчання при викладанні англійської мови. Ця стаття намагається відобразити сучасні тенденції у вивченні іноземних мов за допомогою дистанційних технологій. В даний час нові технології та інтернет дозволяють людині отримати необхідні знання, не виходячи з дому, користуючись персональним комп’ютером. У цій статті розглядаються переваги та недоліки дистанційного навчання у викладанні іноземної мови порівняно з денною та заочною формами навчання. Аналіз опитування підтверджує, що якість та структура навчальних курсів, як правило, набагато краща в дистанційному навчанні, ніж в традиційних формах навчання. Дистанційне навчання охоплює всі практичні методи навчання та пропонує велику кількість завдань, призначених для самостійного навчання, з ймовірністю отримання повсякденних консультацій. Воно використовує найновіші досягнення інтерактивних та інформаційних технологій та надає рівні можливості навчання студентам незалежно від стану здоров’я, місця проживання, фінансової безпеки та елітарності. Крім того, у статті наведено та пояснено недоліки цієї форми навчання над іншими формами та причини, чому дистанційна освіта може бути неефективною (відсутність бесіди віч-на-віч, одностороннє пояснення та відсутність конструктивних навичок). Студент також повинен мати певні психологічні риси та технічні засоби, такі як комп’ютер та доступ до інтернету. Висновки, зроблені в результаті порівняння, дозволяють визначити сфери, що потребують особливої уваги, а також вибрати найбільш зручні інструменти для ефективного вивчення іноземних мов та англійської, зокрема.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кравчина Т. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Кропочева, Н. М.
    Інформаційно-бібліотечні ресурси з питань педагогіки та освіти (за матеріалами сайтів бібліотек університетів німеччини) / Н. М. Кропочева // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 89-102, DOI 10.28925/2414-0325.2021.109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека університету -- Німеччина -- бібліотечна мережа -- фонди -- інформаційно-бібліотечні ресурси з питань освіти і педагогіки
Анотація: Представлено результати інформаційного огляду матеріалів сайтів бібліотек університетів Німеччини. Сформовано вибірку із одинадцяти бібліотек, критеріями добору до якої слугували наступні показники: універсальність комплектування фонду; наявність в структурі інформаційних ресурсів зібрань рідкісних, рукописних та старовинних друкованих видань; участь в мережі бібліотечних установ, розташованих в студентських містечках (кампусах), фонди бібліотек укомплектовано документами вузького спеціалізованого направлення. Висвітлено практичні проблеми створення інформаційно-бібліотечних ресурсів з питань освіти та педагогіки; описано визначальні складові змістового наповнення та композиційного оформлення сайтів зазначених бібліотек. Виявлено та узагальнено напрями формування ресурсів досліджуваного сегмента бібліотек університетів з одноконтурною та двоконтурною структурою. В університетах першого типу бібліотеками здійснюються функції центральної і периферійної бібліотечної структури, як правило, інформаційнобібліотечні ресурси з питань педагогіки і освіти експортуються з OPAC (Online public access catalog) і KVK (Karlsruher Virtuelle Katalog). В університетах з двоконтурною структурою бібліотек на сайті представлено ресурси освітнього і педагогічного призначення, у відділеннях бібліотек відображено ресурси спеціалізованого спрямування. Наведено якісні характеристики порталів освітньої та педагогічної проблематики, розміщені на основі інформаційної системи DBIS. Розкрито особливості сформованих інформаційних ресурсів на основі різнорідних інформаційних джерел, відповідно до потреб користувачів, мінімізуючи інформаційне перевантаження необов’язковими («зайвими») інформаційними потоками. Висвітлено напрями формування контенту, перспективи розвитку порталу «Pädagogik».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Гнатюк, Сергій Олександрович.
    Формалізація інформаційних потоків для захисту операційних систем сімейст Ваbsd від несанкціонованого дослідження / С. О. Гнатюк, О. С. Верховець, А. В. Толбатов // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 13. - С. 145-157, DOI 10.28925/2663-4023.2021.13.145157. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
програмний захист інформації -- операційна система -- інформаційний потік -- несанкціоноване дослідження -- структурно-аналітична модель -- математична модель
Анотація: Сьогодні спостерігається збільшення кількості та підвищення складності кібератак на об'єкти критичної інфраструктури. Це зумовилоактуалізацію питання захисту систем, які є критично важливими для забезпечення національної безпеки. Програмне забезпечення (ПЗ), у тому числі операційні системи (ОС), розглядаються, як ресурс критичної інформаційної інфраструктури держави, яка як правило, будується на захищених ОС(UNIX-подібних, ОС сімейства BSD, Linux). Але будь-які ОС та користувацьке ПЗ мають недоліки та проблеми з безпекою на різних рівнях. Актуальним є моделювання інформаційних потоків в ОС, що дозволить більш ефективно виявляти загрози безпеці інформації, реалізувати превентивні і контрзаходи. З цих позицій, у роботі було проведено аналіз сучасних досліджень у напрямку захисту ОС та користувацького ПЗ, що дозволив виявити кілька базових напрямків, серед яких дослідження впливу шкідливого ПЗ на ОС та користувацьке ПЗ; аналіз уразливостей, а такождослідження загроз і ризиків. Проведений аналіз показав, що відкритими залишаються питання, пов’язані з урахуванням особливостей побудови та інформаційних процесів конкретної ОС, а також відсутністю адекватних математичних моделей, котрі можуть бути застосовані для різних систем захисту з метою одержання кількісних характеристик для порівняння параметрів систем захисту. Також, було розроблено структурно-аналітичні моделі інформаційних потоків ОС сімейства BSD, що дає можливість формалізувати інформаційні процеси досліджуваної операційної системи і розробляти ефективні превентивні та контрзаходи. Крім того, удосконалено математичну модель кількісного оцінювання програмних систем захисту інформації, що функціонують у користувацькому режимі. Ця модель буде корисною як для порівняння існуючих програмних систем захисту інформації, так і для аналізу змін в алгоритмах захисту програмних систем захисту інформації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Верховець, Олексій Сергійович
Толбатов, Андрій Володимирович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Лахно, Валерій Анатолійович.
    Інтегрування та захист ІоТ пристроїв у наявній інфраструктурі комп’ютерної мережі закладу освіти / В. А. Лахно, А. І. Блозва, Б. С. Гусєв // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 11. - С. 85-99, DOI 10.28925/2663-4023.2021.11.8599. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
кібербезпека -- комп’ютерна мережа -- ІоТ пристрій -- інтеграція систем захисту
Анотація: Розвиток комп’ютерних мереж набирає стрімкого розвитку. Постають нові виклики по забезпеченню безпеки даних та самих кінцевих користувачів. Із появою Інтернет Речей дана проблема встала досить гостро перед мережевими інженерами та кібераналітиками. Все частіше і частіше зустрічаються неправомірні дії щодо втручання у роботу як самої мережі так і використанню у злочинних цілях пристроїв юзерів. Різноманітні розподілені атаки, SQL-ін’єкції та викрадення особистих даних стають все складнішими. Враховуючи розростання інфраструктури як самої мережі так й ІоТ пристроїв виникає потреба у їх захисті. Особливо, якщо це стосується комп’ютерної мережі закладу вищої освіти. Де, як правило, мало уваги приділяється повноцінному захисту інфраструктури, а з інтеграцією ІоТ пристроїв, таких можливих прогалин може виникати досить багато.У даній статті є спроба розкрити теоретичні підходи до проектування та реалізації комп’ютерної мережі закладу вищої освіти, які за останній час все частіше починають потерпати від втручання ззовні. Проаналізовано можливі атаки на інфраструктуру закладу вищої освіти, а також можливість атаки і втручанню у роботу ІоТ пристроїв на основі підходу вбивчого ланцюжка. Розглянуто можливість використання у таких мережах web application firewall та відповідного програмного забезпечення для здійснення безпеки та реагування на інциденти на рівні L5-L7 OSI. Проведено попереднє тестування мережі на можливість реагувати як на атаки L3-L4 рівня за допомогою стандартних можливостей фаєрволів. Так і з реагуванням на втручання на верхніх рівнях моделі OSI L5-L7, а саме: SQL-ін’єкції, розподілені DDoS, атаки бот-нет мереж. Підведено підсумки та визначено подальші напрямки дослідження, що ґрунтуються на удосконаленні групової політики безпеки для закладу вищої освіти, розбудови безпекової інфраструктури для ІоТ пристроїв з можливістю швидкого реагування на нестандартні атаки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Блозва, Андрій Ігорович
Гусєв, Борис Семенович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.
   005.3
   К 75


    Кох, Річард.
    Принципи 80/20. Секрет досягнення більшого за менших витрат / Р. Кох. - Оновлене, ювілейне видання. - Київ : КМ-БУКС, 2021. - 399 с. - ISBN 978-966-948-189-4 : 200.00 грн.
До 20-річчя з часу публікації першої редакції
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управлінська діяльність--Принципи--Популярні видання

   Бізнес--Популярні видання


Кл.слова (ненормовані):
принцип 80/20 -- відкриття парето -- принципи найменшого зусилля ципфа -- правило юрана -- теорія хаосу -- час -- маркетинг -- прогрес

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

14.


    Мотуз, Т.
    Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України [Електронний ресурс] / Т. Мотуз. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 65-71, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.9 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- дебюрократизація -- освітній процес -- підвищення кваліфікації
Анотація: У статті проаналізовано феномен академічної свободи вчителя в контексті демократизації освітнього процесу. Доведено, що академічна свобода вчителя закладу загальної середньої є базовим принципом сучасної освітньої реформи в Україні. Академічна свобода вчителя передбачає свободу та незалежність у питаннях викладання, проведення наукових досліджень, навчання (підвищення кваліфікації). Обґрунтовано, що активізація впровадження принципів академічної свободи до практики роботи вчителя пов’язана з процесами дебюрократизації вітчизняної освіти (2014 рік – донині), а також з упровадження Концепції «Нова українська школа» (2016 рік). Серед ключових складових Нової української школи – мотивований учитель, який «має свободу творчості та професійно розвивається». Концепція також підкреслює взаємозв’язок академічної свободи вчителя з реальною автономією закладу освіти та децентралізацією управління, і Нова українська школа може бути успішною при ефективному поєднанні цих двох компонентів. Свобода творчості визнається необхідною умовою професійного розвитку педагога, а також характеристикою сучасного вчителя. Важливим напрямом державної політики щодо забезпечення свободи професійної діяльності вчителя, демократизації управління освітнім процесом став процес дебюрократизації, що розпочався у 2014 році і передбачав вивільнення педагогічних працівників від надання звітності, не передбаченої законодавством, а також можливість самостійно обирати інформаційні ресурси, матеріали, форми і методи викладання. У здійсненні права вчителя на академічну свободу можливий конфлікт інтересів, що виникає між окремим викладачем та загальним персоналом закладу освіти, права якого здійснюються через орган самоврядування – педагогічну раду. Розв’язання конфлікту між правом закладу освіти на автономію та правом викладача на академічну свободу залежить від соціально-політичних, економічних факторів, але, як правило, переважає колективний інтерес.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Бульвінська, О.
    Система наук про освіту: досвід європейських університетів [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - С. 68-73, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
європейські університети -- науки про освіту -- освітні програми -- QS World University Rankings
Анотація: У статті розглядається система наук про освіту в європейських університетах. Для аналізу виокремлено 16 європейських університетів, які в QS World University Rankings 2019 by Subject (Education) увійшли в 50 найкращих (заклади вищої освіти з Великої Британії, Фінляндії, Бельгії, Нідерландів, Норвегії), а також Humboldt-Universitat zu Berlin і Alma Mater Studiorum - University of Bologna. МетоДологічною основою дослідження є аналіз назв структурних підрозділів і освітніх програм з наук про освіту в цих університетах. Зроблено висновок, що в більшості європейських університетів пропонуються освітні програми «Науки про освіту» - «Educational Studies», які орієнтовані на академічний, а не професійний рівень (особливо на магістерському рівні). Освітні програми «Науки про освіту» спрямовані на вивчення освітніх систем та практик в широкому соціальному, культурному, політичному та економічному контекстах. Як правило, така освітня програма поєднує ідеї та дослідження освітніх систем, психології, соціології, філософії та історії, політику в галузі освіти, управління освітою, компаративні освітні дослідження, історію і культурологію освіти, а також критичний аналіз різних освітніх, навчальних і виховних теорій та інноваційних методичних концепцій. Педагогічна наука є однією з освітніх дисциплін, яка фокусується на суто педагогічних проблемах - навчанні і вихованні: вивченні навчальних практик, розробленню освітніх програм, вимірюванню та оцінюванню в освіті та навчанні, спеціальній педагогіці, або спрямована на розвиток, виховання та соціалізацію дітей і молоді у різних соціальних групах (сім'я, освітній заклад, організації дозвілля, групи однолітків).
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


   
    Ще раз про культуру обчислень у природничій освіті школярів : (про єдиний обчислювальний режим у школі) / Л. М. Кононенко [и др.] // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 22/23/24. - С. 5-11. - Бібліогр.: 9 назв

Рубрики: Математика--методика викладання--обчислення

Кл.слова (ненормовані):
культура обчислень -- природнича освіта -- обчислювальний режим -- цифри -- предметна компетентність -- правило -- практична спрямованість -- числові значення
Дод.точки доступу:
Кононенко, Л. М.
Тертична, Ю. О.
Ятвецька, Л. І.
Ятвецький, В. М.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Сирнікова, О. О.
    Властивості множення раціональних чисел. Перестановна і сполучна властивситі : 7 клас / О. О. Сирнікова // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 22/23/24. - С. 72-74

Рубрики: Математика--методика викладання--множення раціональних чисел

Кл.слова (ненормовані):
множення раціональних чисел -- урок математики -- перестановна властивість -- 7 клас -- правило множення -- від"ємні числа -- добуток числа

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Красножон, К. В.
    Натуральні числа. Число нуль : урок-казка. 5 клас / К. В. Красножон // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 22/23/24. - С. 85-88

Рубрики: Математика--методика викладання--натуральне число

Кл.слова (ненормовані):
урок математики -- натуральні числа -- 5 клас -- властивості натурального ряду чисел -- казка -- правило -- завдання

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Мехтієва, Бановша Габіль кизи.
    Отримання та обробка геопросторових даних за допомогою matlab mapping toolbox / Б. Г. кизи Мехтієва, Р. К. огли Гулузаде, Л. В. Іванова // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2019. - N 6. - С. 95-104, DOI 10.28925/2663-4023.2019.6.94104. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
каскад водосховищ -- геопросторові дані -- електронна мапа -- векторні та растрові дані
Анотація: У статті розглянуті проблеми забезпечення водою,необхідною для потреб населення і народного господарства в світовому масштабі і для Азербайджану зокрема. Одним із засобів для накопичення і зберігання запасів води є водосховища -штучні водойми, утворені, як правило, в долині річки водопідпірними спорудами для накопичення і зберігання води з метою її використання в народному господарстві. У статті розглянуті основні параметри водосховищ, такі як: обсяг, площа дзеркала і амплітуда коливання рівнів води в умовах їх експлуатації, а також режими їх роботи, щостали основою для побудови математичної моделі каскадного водосховища, яка достовірно описує гідрологічні процеси, котрі мають місце в водосховищах. Моніторинг стану водосховищ дозволить планувати заходи, моделювати ситуацію, яка може виникнути на інших водосховищах, що складають каскад, формувати прогнози. У статті представлена модель обробки даних в середовищі швидкої розробки додатків MATLAB, яка є одним з найбільш затребуваних програмним забезпеченням в світі. Модель побудована на методі розрахунку диференційних індексів, що спираються на дані мультиспектральних знімків. Наявність великої кількості додавань до основної програми у вигляді тулбоксів, або наборів спеціалізованих інструментів, дозволяє застосовувати MATLAB в найрізноманітніших областях програмування. Набір Mapping Toolbox спеціально розроблений для застосування найбагатших можливостей MATLAB для роботи з геопросторовими даними. У даній статті показується, як використовувати інструменти Mapping Toolbox на всіх стадіях роботи з ними –від отримання та імпорту в робочий простір програми, обробки і подальшого виведення результатів у вигляді файлів або готових електронних мап. В якості прикладу обрана задача виявлення і картографування гідрологічних об'єктів, що складають каскадводосховищ на найбільшій водній артерії Азербайджану –річці Кура
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гулузаде, Р. К. огли
Іванова, Лілія Вікторівна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

20.


    Мехтієва, Бановша Габіль кизи.
    Отримання та обробка геопросторових даних за допомогоюmatlab mapping toolbox / Б. Г. кизи Мехтієва, Р. К. огли Гулузаде, Л. В. Іванова // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2019. - N 6. - С. 95-104, DOI 10.28925/2663-4023.2019.6.94104. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
каскад водосховищ -- геопросторові дані -- електронна мапа -- векторні та растрові дані
Анотація: У статті розглянуті проблеми забезпечення водою, необхідною для потреб населення і народного господарства в світовому масштабі і для Азербайджану зокрема. Одним із засобів для накопичення і зберігання запасів води є водосховища -штучні водойми, утворені, як правило, в долині річки водопідпірними спорудами для накопичення і зберігання води з метою її використання в народному господарстві. У статті розглянуті основні параметри водосховищ, такі як: обсяг, площа дзеркала і амплітуда коливання рівнів води в умовах їх експлуатації, а також режими їх роботи, щостали основою для побудови математичної моделі каскадного водосховища, яка достовірно описує гідрологічні процеси, котрі мають місце в водосховищах. Моніторинг стану водосховищ дозволить планувати заходи, моделювати ситуацію, яка може виникнути на інших водосховищах, що складають каскад, формувати прогнози. У статті представлена модель обробки даних в середовищі швидкої розробки додатків MATLAB, яка є одним з найбільш затребуваних програмним забезпеченням в світі. Модель побудована на методі розрахунку диференційних індексів, що спираються на дані мультиспектральних знімків. Наявність великої кількості додавань до основної програми у вигляді тулбоксів, або наборів спеціалізованих інструментів, дозволяє застосовувати MATLAB в найрізноманітніших областях програмування. Набір Mapping Toolbox спеціально розроблений для застосування найбагатших можливостей MATLAB для роботи з геопросторовими даними. У даній статті показується, як використовувати інструменти Mapping Toolbox на всіх стадіях роботи з ними –від отримання та імпорту в робочий простір програми, обробки і подальшого виведення результатів у вигляді файлів або готових електронних мап. В якості прикладу обрана задача виявлення і картографування гідрологічних об'єктів, що складають каскадводосховищ на найбільшій водній артерії Азербайджану –річці Кура
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гулузаде, Р. К. огли
Іванова, Лілія Вікторівна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)