Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=правило<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-61 
1.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2017р.,N 7/8
Цікаві статті :
Щасливий вчитель та щасливий учень – головна мета реформування школи». (стр.2-5) Кл.слова: зарубіжна література,інрерв’ю Олени Ревнивцевої
Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2017—2018 навчальному році. (стр.6-7) Кл.слова: зарубіжна література,методичні рекомендації
Гузь О. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури у 9 класі за Програмою 2012 року (редакція 2015 року) (керівник авторського колективу О. М. Ніколенко)./ О. Гузь (стр.8-11) Кл.слова: календарно-тематичне планування, 9 клас,зарубіжна література
Гузь О. Орієнтовне поурочне планування для 9 класу/ О. Гузь (стр.12-53) Кл.слова: поурочне планування,зарубіжна література,план-конспект уроків
Гузь О. Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі/ О. Гузь (стр.12-15) Кл.слова: план-конспект уроку,зарубіжна література,бароко
Гузь О. Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями/ О. Гузь (стр.16-19) Кл.слова: Просвітництво,план-конспект уроку,зарубіжна література
Гузь О. Історія задуму й створення роману "Мандри Лемюеля Гуллівера" Джонатана Свіфта. Жанрові особливості твору як ключ до його розуміння/ О. Гузь (стр.20-25) Кл.слова: літературні терміни,Джонатан Свіфт, Мандри Лемюеля Луллівера, про твір,план-конспект уроку
Гузь О. Йоган Вольфгант Гете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Гете. Аналіз поезій "Травнева пісня" і "Вільшаний король"/ О. Гузь (стр.42-46) Кл.слова: план-конспект уроку,поезія,Гете, Травнева пісня, про твір
Гузь О. Просвітницька ідея об’єднання людства в оді "До радості" Фрідріха Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу/ О. Гузь (стр.50-53) Кл.слова: план-конспект уроку,зарубіжна література,Фрідріх Шиллер, До радості, про твір
Ткач І. Нотатки щодо методики викладання теми «Постмодернізм» на уроках зарубіжної літератури в 11-му класі./ І. Ткач (стр.54-56) Кл.слова: Постмодернізм,зарубіжна література,міфологізм
Верховська В. / В. Верховська (стр.57-59) Кл.слова: міфологічні мотиви,Милорад Павич, про нього,образ-символ
Мартинюк У. Формування креативної особистості/ У. Мартинюк (стр.60-64) Кл.слова: креативність,особистість,зарубіжна література
Мартинюк У. На землях Стародавньої Еллади. Міфи Стародавньої Греції/ У. Мартинюк (стр.65-67) Кл.слова: міфи про аргонавтів,міфи про героїв,міфи троянського циклу
Богосвятська А. Навчаймося в дітей:навчаймося дивуватися, навчаймося допитливості, навчаймося мріяти/ А. Богосвятська (стр.68-73) Кл.слова: правило самомотивації,метод "Коробка ідей",зарубіжна література
Ходюк О. Шедеври серця О. Генрі "Останній листок" 7 клас/ О. Ходюк (стр.79-81) Кл.слова: план-конспект уроку,зарубіжна література,О. Генрі, Останній листок
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Компьютеры, сети, программирование -2017р.,N 5
Цікаві статті :
Наушники вредны (стр.2-3) Кл.слова: наушніки,слух
Как взрываются литий-ионные аккумуляторы (стр.3-5) Кл.слова: іоні акомулятори,причина самозагорання
3D печать металлами (стр.6-10) Кл.слова: 3D друк,прінтер,друк металами
Подземные накопители солнечного тепла (стр.10-11) Кл.слова: сонячне тепло,Марк Джейкобсон
Spacex создан спутниковую сеть с высокой пропускной способностью (стр.12-13) Кл.слова: компанія Spacex,супутникова мережа
Страны с самым быстрым интернетом в Европе (стр.13-15) Кл.слова: інтернет,інтернет в Європі
Технологии не могут делать счастливім (стр.16-20) Кл.слова: взаємовідносини,щастя
Шестичасовой рабочий день (стр.21-22) Кл.слова: шестигодинний робочий час,скорочений робочий час
Правило пяти секунд (стр.22-23) Кл.слова: структура поверхні,бактерії
Тренды в программировании (стр.24-27) Кл.слова: гібридна серверна архітектура,віртуальна реальність,квантові обчислення
Деньги, цифровые и наличные (стр.28-30) Кл.слова: гроші,цифрові гроші
Блокчейн и криптовалюты (стр.30-31) Кл.слова: криптовалюта,блокчейн
Сингапур превращается в мировой блокчейн-центр (стр.32-36) Кл.слова: Сингапур,блокчейн-центр
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Дніпро -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Амеліна В. Передчуття Марії/ В. Амеліна (стр.6-9) Кл.слова: проза,оповідання,текст
Шовкошитний В. Чорний лелека/ В. Шовкошитний (стр.10) Кл.слова: поезія,поезія про Чорнобиль,текст
Чубач Г. Відкрию таємницю/ Г. Чубач (стр.10) Кл.слова: поезія,поезія про Чорнобиль,текст
Багряна А. Малиновий дзвін/ А. Багряна (стр.11) Кл.слова: поезія,поезія про Чорнобиль,текст
Рибалка А. Міські чаклунки/ А. Рибалка (стр.12-47) Кл.слова: проза,роман,текст
Велієв А. Рідне гніздо/ А. Велієв (стр.48) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Велієв А. Білий пароплав/ А. Велієв (стр.48) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Варакута Н. Підніміться, роми/ Н. Варакута (стр.49) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Романі Р. Народе мій, до тебе я звертаюсь!/ Р. Романі (стр.49) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Дочинець М. Під вороновим крилом/ М. Дочинець (стр.50-63) Кл.слова: художня література,розмова,текст
Калитко К. Я не сторож у цьому тумані що сам замки відмикає.../ К. Калитко (стр.64) Кл.слова: поезія,лірика,текст
Тимочко І. [Якщо]/ І. Тимочко (стр.64) Кл.слова: лірика,поезія,текст
Євтушенко Е. Дихай.../ Е. Євтушенко (стр.65) Кл.слова: лірика,поезія,текст
Деяк Т. Капітан Немо/ Т. Деяк (стр.65) Кл.слова: лірика,поезія,текст
Осадко А. Безпритульно, як дощ на селі. Невилазна драгва.../ А. Осадко (стр.65) Кл.слова: лірика,поезія,текст
Попелюшка В. Валентина Попелюшка воєнне оповідання Хендмейд 066/ В. Попелюшка (стр.66-73) Кл.слова: проза,оповідання про війну,текст
Попелюшка В. У війни не буває свята./ В. Попелюшка (стр.74) Кл.слова: патріотична лірика,поезія,текст
Попелюшка В. Каштани запалюють свічі/ В. Попелюшка (стр.74) Кл.слова: патріотична лірика,поезія,текст
Семенчук Г. Мені наснилася війна: з чорним волоссям.../ Г. Семенчук (стр.74) Кл.слова: патріотична лірика,поезія,текст
Шостацька Л. Стояли соняхи в полях/ Л. Шостацька (стр.75) Кл.слова: патріотична лірика,поезія,текст
Мамчич О. Прикордонні стовпи миготять і розмічують простір.../ О. Мамчич (стр.75) Кл.слова: патріотична лірика,поезія,текст
Воронов А. Резолюція Л. і К./ А. Воронов (стр.75) Кл.слова: патріотична лірика,поезія,текст
Неждана Н. Кицька на спогад про темінь/ Н. Неждана (стр.76-89) Кл.слова: проза,драма,текст
Афіша найновіших п'єс сучасних українських драматургів (стр.90) Кл.слова: анонс,афіша найновіших п'єс
Старицький М. Занепокоєність і метушня/ М. Старицький (стр.91) Кл.слова: уривок із п'єси,текст
Мольєр Ж. Б. Штучна манірність/ Ж. -Б. Мольєр (стр.92) Кл.слова: п'єса,комедія,текст
Шекспір В. Дотепні "словесні ігри"/ В. Шекспір (стр.93) Кл.слова: п'єса,комедія,текст
Теліга О. Чужа весна/ О. Теліга (стр.94) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Теліга О. Сьогодні кожний крок хотів би бути вальсом.../ О. Теліга (стр.94) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Теліга О. Вечірня пісня / О. Теліга (стр.94) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Клен Ю. Слова і квіти/ Ю. Клен (стр.95) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Клен Ю. Соняшник/ Ю. Клен (стр.95) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Ольжич О. Вечір. Я дивлюсь на сині скелі.../ О. Ольжич (стр.95) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Ольжич О. Полінезійці/ О. Ольжич (стр.95) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Імена, події, дати (стр.96) Кл.слова: знаменні дати, квітень, 2016 р.
Українка. Розмова/ Леся Українка (стр.98-105) Кл.слова: проза,оповідання,текст
Деяк Т. Лелеками/ Т. Деяк (стр.106) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Плосковітов М. Чи ти мене згадаєш навесні.../ М. Плосковітов (стр.106) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Ковалюк Н. Я повернусь... ти чуєш... повернусь!./ Н. Ковалюк (стр.107) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Кочетова К. Мої рими, мов листя.../ К. Кочетова (стр.107) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Дідух-Романенко С. Інтимний рондель/ С. Дідух-Романенко (стр.107) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Белімова Т. Вона любила квіти (Синя Борода)/ Т. Белімова (стр.108-111) Кл.слова: проза,оповідання,текст
Маклех Ш. Камінь-вістун/ Ш. Маклех (стр.112) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Маклех Ш. Блукаючи над морем/ Ш. Маклех (стр.112) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Маклех Ш. Людські слова/ Ш. Маклех (стр.113) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Маклех Ш. Тепло згаслого вогнища/ Ш. Маклех (стр.113) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Дюбуа Т. Давайте добавки/ Т. Дюбуа (стр.114-142) Кл.слова: проза,роман,текст
Анонс літературно-мистецьких подій квітня 2016 року (стр.143) Кл.слова: літературно-мистецькі події, квітень, 2016 р.
"Арт-десант" у краю "Лісової пісні" (стр.144-145) Кл.слова: волонтерський проект "Арт-десант",культурне життя в Україні
Самара О. Жертва прийде сама/ О. Самара (стр.146-153) Кл.слова: проза,оповідання,текст
Вовк (Селянська) В. Я йшла за тобою дорогами світу.../ (Селянська) В. Вовк (стр.154) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Вовк (Селянська) В. На довгих косах/ (Селянська) В. Вовк (стр.154) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Вовк (Селянська) В. Джульетта/ (Селянська) В. Вовк (стр.154) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Вовк (Селянська) В. Вдягаюся в небо і хмари.../ (Селянська) В. Вовк (стр.154) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Палій Л. Перед бурею/ Л. Палій (стр.155) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Палій Л. Карти/ Л. Палій (стр.154) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Палій Л. Ріка/ Л. Палій (стр.155) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Палій Л. Порожній глек днів / Л. Палій (стр.155) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Палій Л. Перехрестя/ Л. Палій (стр.155) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Палій Л. Місяць/ Л. Палій (стр.155) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Палій Л. На кінці молитов/ Л. Палій (стр.155) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Коваль Н. Семюел Беккет : Письменнику, визирни зі своєї мушлі/ Н. Коваль (стр.156-163) Кл.слова: Беккет Семюел, про нього,Нобелівська премія, 1969, Беккет С.
Бондар (Лівобережна) І. Вечірня містика/ (Лівобережна) І. Бондар (стр.164) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шинкарук В. Двоє і весна/ В. Шинкарук (стр.164) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Бреславська-Кемінь С. Козак Мамай/ С. Бреславська-Кемінь (стр.164) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Радушинська О. Дикий запах трави.../ О. Радушинська (стр.165) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Данилюк Н. Відпалали сади смолоскипами.../ Н. Данилюк (стр.165) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Семена Н. Коли весна у гості йде зимою.../ Н. Семена (стр.165) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Семена Н. Я - полонянка весни!./ Н. Семена (стр.165) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Гаран О. Гаран Олена Зачаруй, і зігрій, і зваб мене.../ О. Гаран (стр.166) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Гаран О. Збираю скалки світлих вітражів.../ О. Гаран (стр.166) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Голобородько В. Весна/ В. Голобородько (стр.166) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Боровець О. Якби ти знав усі мої дороги.../ О. Боровець (стр.167) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Литовченко Г. Весна-весна/ Г. Литовченко (стр.167) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Пекний С. Непаперова література: коротко про українську аудіокнигу/ С. Пекний (стр.168-170) Кл.слова: дитяча аудіокнига,звукова книга,звукова література
Глазовий П. В темнім залі/ П. Глазовий (стр.172) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Глазовий П. Розмова на пляжі / П. Глазовий (стр.172) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Глазовий П. Балада про цеглину/ П. Глазовий (стр.172) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Глазовий П. Загальне правило/ П. Глазовий (стр.172) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Білокопитов М. Ловелас/ М. Білокопитов (стр.173) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Білокопитов М. Депутат/ М. Білокопитов (стр.173) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Білокопитов М. Песиміст/ М. Білокопитов (стр.173) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Артемчук. Даремні пошуки/ Ігор Артемчук, Г. Григор'єв (стр.174) Кл.слова: художня література,бувальщина,текст
Артемчук. Грошей не шкода/ Ігор Артемчук, Г. Григор'єв (стр.174) Кл.слова: художня література,бувальщина,текст
Артемчук. Комплімент ученого/ Ігор Артемчук, Г. Григор'єв (стр.174) Кл.слова: художня література,бувальщина,текст
Артемчук. Увічнений п'яниця/ Ігор Артемчук, Г. Григор'єв (стр.174) Кл.слова: художня література,бувальщина,текст
Артемчук. Запитання та відповідь/ Ігор Артемчук, Г. Григор'єв (стр.174) Кл.слова: художня література,бувальщина,текст
Артемчук. Єдиний щасливець/ Ігор Артемчук, Г. Григор'єв (стр.175) Кл.слова: художня література,бувальщина,текст
Артемчук. Портрет з народних переказів/ Ігор Артемчук, Г. Григор'єв (стр.175) Кл.слова: художня література,бувальщина,текст
Дрозд М. Промах/ М. Дрозд (стр.176) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Дрозд М. Природний відбір/ М. Дрозд (стр.176) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Дрозд М. Різниця/ М. Дрозд (стр.176) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Дрозд М. Липовий/ М. Дрозд (стр.176) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Дрозд М. Для лікування/ М. Дрозд (стр.176) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Дрозд М. Вже доповіли/ М. Дрозд (стр.177) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Дрозд М. Не гуди/ М. Дрозд (стр.177) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Дрозд М. Для подолання/ М. Дрозд (стр.177) Кл.слова: художня література,гумореска,текст
Вишневська Л. Писанкарство/ Л. Вишневська (стр.178-183) Кл.слова: мистецтвознавство,писанка,орнаменти писанок
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2013р.,N 10
Цікаві статті :
Омельчук С. Основні поняття орфографії у шкільному курсі морфології української мови/ С. Омельчук (стр.2-7) Кл.слова: орфограма,орфографічне правило,правопис
Ющук І. Рідна мова й інтелект/ І. Ющук (стр.8-12) Кл.слова: мовний етикет
Романюк Є. Розквітай же, слово!/ Є. Романюк (стр.13-17) Кл.слова: мовна ситуація,фразеологічний,текстовий редактор
Коляда Ю. Минуще все, лиш слово не мине.../ Ю. Коляда (стр.18-22) Кл.слова: історія української мови,розвиток письма,кирилична абетка
Кривопишина К. Художнє осмислення воєнного геноциду у прозі Василя Захарченка/ К. Кривопишина (стр.23-27) Кл.слова: "Чорна піхота",екзистенціалізм,Друга світова війна
Клочек Г. Трохи пейзажно-географічної те предметно-побутової конкретики/ Г. Клочек (стр.28-34) Кл.слова: Творчість Тараса Шевченка,косаральський період,поезія
Вірченко Т. Освітній процес під мікроскопом ученого/ Т. Вірченко (стр.33-34) Кл.слова: Клочек Г.,Зі студій про літературну освіту
Сохацька Є. Іван Огієнко: в обороні рідного слова/ Є. Сохацька (стр.35-42) Кл.слова: русифікація,двомовність,двокультурність
Слухай Н. Поетичний синтаксис Шевченка/ Н. Слухай (стр.46-52) Кл.слова: синтаксичний архаїзм,багатоваріантна еліптичність,асиндетон
Бойко Н. / Н. Бойко (стр.53-56) Кл.слова: мала проза,інтелігенція,народолюбство
Тетеріна О. / О. Тетеріна (стр.61-64) Кл.слова: міжлітературний контекст,неологізм,концепція національної літератури
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Дніпро -2013р.,N 12
Цікаві статті :
Кирик Ю. Сни метелика/ Ю. Кирик (стр.004-011) Кл.слова: оповідання
Даньків А. Диво/ А. Даньків (стр.012-013)
Кітчак Т. Миколая/ Т. Кітчак (стр.014-016)
Мусієнко О. Феєрія новорічної ночі/ О. Мусієнко (стр.017) Кл.слова: новела
Гречин В. Ніби наа Марсі( Гаваї)/ В. Гречин (стр.018-024) Кл.слова: подорожні нотатки
Проніна М. Вінтаж/ М. Проніна (стр.025)
Ліщинська Н. Птах/ Н. Ліщинська (стр.026-031) Кл.слова: оповідання, фантастичне
Тарасова О. Шалений день в агенції "Бджілка"/ О. Тарасова (стр.032-043) Кл.слова: п’єса
Шкромида І. Не рухаючись/ І. Шкромида (стр.044-046) Кл.слова: новела
Тибель В. Бурштин із комахою всередині/ В. Тибель (стр.050-057) Кл.слова: оповідання
Радько Т. Позитив/ Т. Радько (стр.057)
Максимов А. Ікона для Оленки/ А. Максимов (стр.060-062)
Коробенюк В. За що я люблю зиму?/ В. Коробенюк (стр.063) Кл.слова: новелетка
Тютюнник Г. Три зозулі з поклоном/ Г. Тютюнник (стр.064-065),оповідання
Венгловський В. Коли здіймається вітер/ В. Венгловський (стр.066-073) Кл.слова: оповідання, філософське
Пак М. Алло?/ М. Пак (стр.074)
Ігнатова Л. Жіноча сумка/ Л. Ігнатова (стр.075)
Вовнянко В. Там, у лісі, на велосипеді/ В. Вовнянко (стр.076-078)
Мирзаєва М. Ніч спокусниці й ката/ М. Мирзаєва (стр.079) Кл.слова: новелетка
Гурден Ф. Клопітний спадок/ Ф. Гурден ; пер. П. Новікова (стр.080-087)
Варикаша М. Creative work/ М. Варикаша (стр.088-090)
Пально Ю. Один, два, три/ Ю. Пально (стр.091-097)
Соколенко В. Складіть мені компанію.../ В. Соколенко (стр.098-099)
Даниленко В. Золоте правило українського письменника-початківця/ В. Даниленко (стр.100-101),Соколенко Вадим, Складіть мені компанію..., про оповідання
Йогансен М. Як будується оповідання. Аналіза прозових зразків. Фантастичне оповідання./ М. Йогансен (стр.102-116) Кл.слова: Герберт Дж. Велз, про творчість,оповідання, фантастичне оповідання
Грінченко Б. Д. Зима/ Б. Грінченко (стр.117)
Грінченко Б. Д. У темряві/ Б. Грінченко (стр.117)
Мадей А. "Ось вам і людина ця дивна загадка".../ А. Мадей (стр.118-121) Кл.слова: Андрич Іво
Кошмір-Яковлева Е. Неокласицизм/ Е. Кошмір-Яковлева (стр.122-127) Кл.слова: неокласицизм, архітектура, образотворче мистецтво, література, музика
Миколюк О. 10 хвилин/ О. Миколюк (стр.128-129)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2022р.,N 10
Цікаві статті :
Гавриш Н. Дитячі фантазії, або Як розвивати креативність дошкільників/ Н. Гавриш (стр.4-6) Кл.слова: розвиток особистості,проєктна діяльність
Байєр О. Особистісний розвиток дитини: які компетентності врахувати під час оцінювання/ О. Байєр, Н. Погрібняк (стр.7-12) Кл.слова: рухова компетентність,здоров’язбережувальна компетентність,особистісна компетентність
Вишинська Н. Як правильно хвалити дитину, або Що не так зі словом «молодець»/ Н. Вишинська (стр.13-16) Кл.слова: взаємодія з дітьми,похвала,розвиток дитини
Брежнєва О. Навчаємо дітей логічних операцій під час роботи з природним матеріалом/ О. Брежнєва (стр.17-19) Кл.слова: природна наочність,логіко-математичний розвиток
Літіченко О. Опановуємо мистецтво данмал під час осінніх прогулянок/ О. Літіченко (стр.20-23) Кл.слова: данмала,творчий процес,осінні візерунки
План реалізації річного завдання з розвитку ігрової діяльності дошкільників (стр.24-25)
Розвиваємо уяву дошкільників: два прийоми (стр.26-27)
Бадер С. Правило кола: опановуємо техніку командної взаємодії/ С. Бадер (стр.28-33) Кл.слова: командна взаємодія
Самоосвіта педагога: що й коли робити (стр.34-35)
Рагозіна В. Як ознайомлювати малюків із декоративно-ужитковим мистецтвом/ В. Рагозіна, С. Бідна (стр.36-40) Кл.слова: декоративно-ужиткове мистецтво
Рагозіна В. Артгалерея на склі — новий формат презентації дитячих робіт/ В. Рагозіна ; 41-43 Кл.слова: художньо-естетичний розвиток
Сварковська Л. Зроби глибокий вдих, або Опановуємо з дітьми основи дихальної гімнастики/ Л. Сварковська (стр.44-48) Кл.слова: дихальна гімнастика
Стаєнна О. Як зробити сайт дитячого садка цікавим та інформативним/ О. Стаєнна (стр.49-52) Кл.слова: сайт дитячого садка,застосовуємо ІКТ
Савінова Н. Дистанційка не вдається: аналізуємо помилки/ Н. Савінова (стр.53-55) Кл.слова: дистанційна робота,застосовуємо ІКТ
Що вам заважає ефективно працювати дистанційно (стр.56-57) Кл.слова: анкета,застосовуємо ІКТ
Сім правил безконфліктного спілкування в чаті (стр.58-59) Кл.слова: взаємодія з батьками
Як навчити дітей безпечної поведінки без обмежень та залякувань (стр.60-61) Кл.слова: буклет,спілкуємося з батьками
Що відзначити в листопаді (стр.62) Кл.слова: цікаві події,свята
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва газети: Українська мова та література -2019р.,N 7
Цікаві статті :
Грекало Т. Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела: словники, довідкова література/ Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила (стр.7-8)
Грекало Т. Довідкові медіаресурси/ Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила (стр.10-11)
Грекало Т. Нормативне й ненормативне мовлення.Типи норм/ Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила (стр.12-13)
Грекало Т. Лексичне значення слова. Слово й контекст. Лексична помилка/ Т. Грекало, А. Доценко, В. Жила (стр.14-15)
Грекало Т. Слова власне українські й запозичені. Виправдані й небажені запозичення/ Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила (стр.16-17)
Грекало Т. Лексичні й фразеологічні синоніми, антоніми. Синонімічне багатство мови/ Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила (стр.18-20)
Грекало Т. Пароніми. Запобігання помилкам у вживанні паронімів/ Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила (стр.21-22)
Грекало Т. Порушенння лексичної норми. Кальки з інших мов. Уживання слів у невластивому їм значенні/ Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила (стр.23)
Грекало Т. Орфоепічна помилка, орфоепічний словник. Чергування у - в, і - й як засіб милозвучності/ Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила (стр.35-36)
Грекало Т. Наголос. Основні правила наголошування слів/ Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила (стр.42-43)
Грекало Т. Варіантне наголошування слів. Словорозрізнювальний, форморозрізнювальний і діалектний наголоси/ Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила (стр.45-46)
Грекало Т. Ненаголошені е, и в корені слова/ Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила (стр.51-52)
Грекало Т. Чергування голосних і приголосних звуків/ Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила (стр.57-58)
Грекало Т. Правопис префіксів/ Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила (стр.69-71)
Грекало Т. Правила перенесення слів із рядка в рядок. Графічні скорочення/ Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила (стр.75)
Грекало Т. Написання слів іншомовного погодження. Правило "Дев'ятки"/ Т. Грекало, А. Доценко, І. Жила (стр.77-78)
Цікаві статті :
Знайти схожі

8.

Назва газети: Місцеве самоврядування -2017р.,N 5
Цікаві статті :
Даугуль В. Назад у минуле чи крок у майбутнє: нагляд (контроль) за дотриманням земельного законодавства (частина 1)/ В. Даугуль (стр.2-8) Кл.слова: земельне законодавство,землекористувачі,землевласники
Рибалко К. "Недооцінена цінність": грошова оцінка сільськогосподарських земель/ К. Рибалко, К. Брек (стр.9-14) Кл.слова: нормативна грошова оцінка,економічна оцінка земель,сільськогосподарські землі
Даугуль В. Актуальне запитання/ В. Даугуль, М. Макієнко (стр.15-16) Кл.слова: рішення райради із земельних питань,місце поховання
Ковшова О. Складання фінансової звітності: рекомендації Мінфіну/ О. Ковшова (стр.17-22) Кл.слова: баланс,звіт про фінансові результати,субрахунки бухгалтерського обліку
Ковшова О. Зміни у Порядку списання держмайна: що врахувати ОМС/ О. Ковшова (стр.23-24) Кл.слова: списання держмайна,технічний стан,морально застаріле майно
Мірвелова І. М. Щодо питання, чи вважаються додатковим благом найманого працівника витрати на таксі, які були понесені ним під час відрядження в межах території України або за її межами, якщо за рішенням керівника підприємства дані витрати були відшкодовані працівнику/ І. М. Мірвелова (стр.25) Кл.слова: відрядження,витрати на проїзд у таксі,додаткове благо
Ковшова О. Зміни до КЕКВ: найголовніше/ О. Ковшова (стр.26-30) Кл.слова: оплата витрат на транспортування,витрати на заклади охорони здоров’я,покриття судових витрат
Ковшова О. Актуальне запитання/ О. Ковшова (стр.31-33) Кл.слова: податок на нерухоме майно,надання субсидії ОСББ,підвищення розміру добових
Ковшова О. Актуальне запитання/ О. Ковшова (стр.33-34) Кл.слова: порядок оплати електроенергії,плата за оренду земельної ділянки,розмір кошторисної заробітної плати
Ковшова О. Актуальне запитання/ О. Ковшова (стр.36-37) Кл.слова: придбання дзвону для церкви за кошти місцевого бюджету
ГульТ. Відрядження та курси: нюанси розрахунку МЗП/ ГульТ. (стр.38-39) Кл.слова: правило "мінзарплати",курси підвищення кваліфікації,відрядження
Товстенко О. Щодо доплати працівникам, які використовують у роботі дезінфікувальні засоби, а також працівникам, які зайняті прибиранням туалетів/ О. Товстенко (стр.41) Кл.слова: лист Мінсоцполітики, № 737/0/101-17/28, 2017 р.,доплата за роботу з дезінфікувальними засобами
Брусенцова Я. В. Об'єднання тергромад із суміжних районів/ Я. В. Брусенцова (стр.43-47) Кл.слова: територіальні громади,добровільне об'єднання громад,нормативно-правові акти
Позиція ДРС щодо можливості складення протоколів про адміністративне правопорушення (видача дозвільним органом документа дозвільного характеру, необхідність одержання якого не встановлена законом) від 12.04.17 р. б/н (стр.46-47) Кл.слова: адміністративне правопорушення,документи дозвільного характеру,регуляторна політика
Брусенцова Я. В. Містобудівна діяльність: деталізовано про зміни (частина 1)/ Я. В. Брусенцова (стр.48-55) Кл.слова: планування територій,містобудівна документальність,архітекторно-будівельний контроль
Петухов С. Щодо надання роз'яснень/ С. Петухов (стр.56-57) Кл.слова: лист Мін'юсту, № 16951/ 9158-0-32-17/11, 2017 р.,антикорупційне законодавство,адміністративне правопорушення
Сербіна А. Запити Національної поліції про надання інформації та копій документів/ А. Сербіна (стр.58-64) Кл.слова: отримання копій документів,антикорупційна стратегія,доступ до інформації
Макієнко М. Вивчаємо повноваження Державної аудиторської служби України/ М. Макієнко (стр.65-71) Кл.слова: бюджетні кошти,ревізії,фінансовий аудит
Бабій О. Фандрайзинг для новачків: з чого почати отримувати гранти для своєї громади/ О. Бабій, В. Михальська (стр.72-74) Кл.слова: гранти,подання проектної пропозиції,пошук проектної пропозиці
Андрієвський Т. Як "депутати" квест розгадували: нові формати роботи з молоддю у Харківській обласній раді/ Т. Андрієвський (стр.75-76) Кл.слова: Харківська обласна рада,робота з молоддю,депутатквест
Цікаві статті :
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пасєка М. С., Пасєка Н. М., Бестильний М. Я.
Назва : Аналіз використання високоефективної реалізації функцій хешування sha-512 для розробки програмних систем
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2019. - N 3. - С. 112-121. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2019.3.112121 (Шифр К667665926/2019/3). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2019.3.112121
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): криптографія--алгоритм--хеш-функція--програмне забезпечення--захист програмних систем
Анотація: Функції хешування відіграють прикладну та фундаментальну роль у сучасному захисті програм та даних методами криптографії. Як правило такі функції захисту передають дані кінцевої довжини у той-же час виробляючи незначний та фіксованого розміру сигнал. Поряд із лавиноподібним зростаючим обсягом даних, які потребують швидкої перевірки, пропускна властивість хеш-функцій стає ключовим фактором. Згідно з науковими дослідженнями опублікованими у даний час в технічній літературі, одна із найбільш швидких реалізацій SHA-512 а це варіант реалізації SHA-2, який забезпечує пропускну здатність алгоритму понад 1550 Мбіт/с проте є і швидші такі як, Whirlpool де пропускна здатності понад 4896 Мбіт/с. На даний час було опубліковано багато робіт, що обговорюють апаратні реалізації SHA-512. Усі розглянуті реалізації, як правило, спрямовані на високу пропускну здатність або ефективне використання обчислювальних ресурсів. Взагалі неможливо завчасно знати, який вибір функціонального дизайну для даного компонента буде найкращим у досягненні специфічної мети дизайну. Після реалізації та виконання алгоритму з різними компонентами можна було провести системний аналіз та прокоментувати якість даної реалізації, оскільки мета стосується досягнення високої пропускної здатності або низької загальної обчислювальної потужності. Ми систематизували результати усіх проведених обчислень та провели аналіз кожної реалізації окремо. Детально сформували опис етапів розширення та стиснення повідомлень. Аналогічно на різних етапах і згадується стадія оновлення хешу, однак її реалізація не завжди чітко визначена. Однією з причин пропускати подробиці попереднього етапу і етапу оновлення хешу є те, що він передбачає, що ці етапи будуть реалізовані таким чином, щоб мінімізувати негативний вплив на нього. Розглянута у статті функція перемішування даних не претендує на найвищу пропускну здатність алгоритму, проте вона виявилась достатньо стійкою для стороннього декодування. Підсумовуючи наші наукові дослідження в області криптографічного захисту різними методами ми можемо стверджувати, що розроблені на основі алгоритму SHA-512 прикладне програмне забезпечення відповідає наступним технічним параметрам, а саме верифікацію цілісності програм та даних і достатньо надійний алгоритм автентифікації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полтавцева Н.
Назва : Комментарий и интерпретация: проблемы современной ситуации
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - № 4. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2017(4)2549 (Шифр С325934233/2017/4). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2017(4)2549
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): постмодерн--пост-постмодерн--текст--дискурс--герменевтика--коментар--інтерпретація--нормування--переклад--взаємодія
Анотація: У статі розглянуто проблему зміни в сучасній культурній ситуації місця коментаря щодо коментованого тексту та його інтерпретації, зумовлену зміною філософської та гуманітарної парадигм у культурі середини ХХ століття. Це детермінує потребу філософського, методологічного та теоретичного самовизначення того, хто займається коментуванням, – з усіма можливими контекстами. Гіпотеза дослідження. Усвідомлення такої ситуації вимагає критичного осмислення. Традицію такого осмислення постмодерн наслідує, з одного боку, у романтиків і символістів, з другого – у неокантіанської критики раціонального пізнання («вчування» Вільгельма Дільтея). Подібна критика провадить до того, що завершення епохи модерну відчувається як завершення раціоналістичного пізнання з усіма належними реакціями аналітиків і коментаторів, за правило, приналежних до тієї ж раціоналістичної парадигми. Проблема сформульована таким чином: як за подібних умов можливе співвідношення коментаря й інтерпретації? Розглядаючи її із застосуванням «розуміючої соціології» й культурної антропології, ми бачимо, що змінам підлягає сама стратегія дослідника. При цьому, на відміну від часів постмодерну, сьогодні відчутна потреба нормування як реального обмеження безмежного постмодерністського інтерпретування. З огляду на це артикульовано нову проблему – проблему власне культурної трансляції як перекладу і взаємоперекладу. При цьому позиція спостерігача вже назавжди стає позицією «включеного спостерігача» – тобто відрефлексованою позицією спостерігача, який відшуковує смисли в царині нового розуміння. Спостерігач тут одночасно 1) колишній Автор, новий Арт-суб’єкт, «інтерпретатор-коментатор», 2) колишній Інтерпретатор – аналог арт-критика, який повинен знову освоїти ідею граней і меж, і 3) колишній Коментатор, який включив до своєї стратегії ідею гри як визначальну поміж іншими можливостями. У статті такий підхід розглянуто на прикладі нового типу коментуванняінтерпретування, поданого в есе Іосифа Бродського про елегію Марини Цвєтаєвої «Новорічне», присвячену смерті Райнера Марії Рільке. Як це зазвичай і трапляється, інноваційні царини в культурі, беручи до уваги й інновації в пізнанні, насамперед фіксує мистецтво
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Taraszkiewicz J.
Назва : Początki działalności zakonu pijarów w Lubieszowie czyli Nowym Dolsku na Ukrainie
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - № 2. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018.1.816 (Шифр С325934233/2015/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2018.1.816
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): орден піарів--шкільництво--театральна освіта
Анотація: Стаття є продовженням досліджень із діяльності ордену піарів у Першій Речі Посполитій, які були опубліковані в численних міжнародних виданнях. У статті проаналізовано діяльність ордену у царинах як шкільної освіти, так і театральної освіти. Насамперед акцентовані характеристика і специфіка початків ордена в Західній Україні, на прикладі будівництва релігійного дому та школи в Любешові (Новий Дольськ) в Україні. Висвітлено шляхи створення нового релігійного центру, робіт, пов’язаних із інфраструктурою релігійних і шкільних форм підтримки та розвитку діяльності монахів. Значну увагу приділено співпраці ордена з меценатами – як правило, людьми, що мали безпосередній стосунок до справи поширення освіти та популяризації театральної освіти. Це, насамперед, представники місцевої знаті і аристократії, але також соціально-освітні діячі. Стаття оснащена бібліографією та додатком із переліком аналізованих джерел.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кириченко О. С.
Назва : Критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів на основі 3D-моделювання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 296-308. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2938 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2938
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність--професійна діяльності інженерів--рівні формування готовності--3d-моделювання
Анотація: У даній статті автором виокремлено критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів вищих навчальних закладів з використанням 3Dмоделювання. Проведено огляд останніх публікацій щодо формування критеріїв готовності до професійної діяльності, а також щодо питань моделювання та моделювання фахової підготовки інженерів. Крім того, розглянуто педагогічні аспекти технології 3D-моделювання. Розкрито педагогічну доцільність застосування 3D-моделювання у професійній підготовці майбутніх інженерів, яка полягає в виявлені зацікавлених здобувачів освіти, що проявили інтерес до знань, наданні їм допомоги в отримуванні стійкого інтересу до побудови 3D-моделей, наприклад, за допомогою 3D-інструментарію автоматизованих засобів проектування або з використанням технологій 3D-друку. Проаналізовано термінологічні поняття «критерій» і «показник», враховуючи різні підходи до тлумачення, в тому числі педагогічного тлумачення, терміну «критерій». Відзначено, що термін «критерій» є більш ширшим за своїм змістом ніж термін «показник» та визначається як мірило, тобто правило, яким треба користуватись при діагностуванні. Запропоновано чотири основні критерії формування готовності: мотиваційний, інтеграційний, діяльнісний, творчий. Для кожного виокремленого критерію вказано показники його прояву. На основі виокремлених критеріїв і показників їх прояву відзначено наступні рівні формування готовності: низький, середній, достатній і високий. Просування по зазначеним рівням формування готовності інженерів на основі технологии 3D-моделювання може забезпечити більш якісний рівень підготовки інженерів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.6(07)/Z62
Автор(и) : Zhai, ChengXiang, Massung, Sean
Назва : Text Data Management and Analysis : A Practical Introduction to Information Retrieval and Text Mining
Вихідні дані : Б.м.,Б.р.
Колективи : Association for Computing Machinery
Серія: ACM Books series; #12
ISBN, Ціна 978-1-970001-17-4: Б.ц.
ДРНТІ : 20
УДК : 004.6(07)
Предметні рубрики: Інформаційні технології
Текстові дані-- Управління та аналіз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пошук інформації--комп’ютерна обробка--кодування тексту--захист інформації
Анотація: Останніми роками спостерігається різке зростання природних текстових даних, зокрема веб-сторінок, статей новин, наукової літератури, електронних листів, корпоративних документів та соціальних медіа (таких як статті в блогах, повідомлення на форумах, огляди продуктів та твіти). Це призвело до зростання попиту на потужні програмні засоби, які допомагають людям ефективно та ефективно керувати та аналізувати велику кількість текстових даних. На відміну від даних, що генеруються комп'ютерною системою або датчиками, текстові дані, як правило, генеруються безпосередньо людиною і захоплюють семантично багатий вміст. Таким чином, текстові дані є особливо цінними для виявлення знань про людські думки та уподобання, крім багатьох інших видів знань, які ми кодуємо в тексті. На відміну від структурованих даних, які відповідають чітко визначеним схемам (таким чином комп'ютери відносно легко обробляти), текст має менш чітку структуру, що вимагає комп'ютерної обробки з метою розуміння вмісту, закодованого в тексті. Сучасна технологія обробки природних мов ще не досягла того, щоб комп’ютер міг точно зрозуміти природний текст, але за останні кілька десятиліть було розроблено широкий спектр статистичних та евристичних підходів до управління та аналізу текстових даних. Зазвичай вони дуже надійні і можуть застосовуватися для аналізу та управління текстовими даними будь-якою природною мовою та будь-якою темою.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.43(07)Agda/S90
Автор(и) : Stump, Aaron David
Назва : Verified Functional Programming in Agda
Вихідні дані : New York: ACM Books, 2016
Кільк.характеристики :258 с
Колективи : Association for Computing Machinery
Серія: ACM Books series; #9
ISBN, Ціна 978-1-970001-27-3: Б.ц.
ДРНТІ : 20
УДК : 004.43(07)Agda
Предметні рубрики: Мови програмування-- Agda
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішня перевірка--внутрішня перевірка--практика програмування--якість програмного забезпечення
Анотація: Agda - це передова мова програмування, заснована на типу теорії. Система типу Agda є достатньо виразною, щоб підтримувати повну функціональну перевірку програм у двох стилях. Під час зовнішньої перевірки ми пишемо чисті функціональні програми, а потім пишемо докази властивостей про них. Докази - це окремі зовнішні артефакти, як правило, з використанням структурної індукції. Під час внутрішньої перевірки ми визначаємо властивості програм через розширені типи для самих програм. Це часто вимагає включення доказів всередині коду, щоб показати перевірку типу, що вказані властивості містять. Можливість доказувати властивості програм у цих двох стилях - це глибоке доповнення до практики програмування, що дає програмістам можливість гарантувати відсутність помилок і тим самим покращувати якість програмного забезпечення більш ніж раніше можливо. Перевірене функціональне програмування в Агді - це перша книга, в якій подано систематичну експозицію зовнішньої та внутрішньої перевірки в Агді, що підходить для студентів магістратури з інформатики. Не передбачається ознайомлення з функціональним програмуванням або перевіреними комп'ютером доказами. Книга починається з ознайомлення з функціональним програмуванням через звичні приклади, такі як булеві, натуральні числа, списки та методи зовнішньої перевірки. Внутрішня перевірка розглядається на прикладах векторів, дерев бінарного пошуку та дерев Браун. Також входить більш досконалий матеріал щодо обчислення на рівні типу, чітких міркувань щодо припинення та нормалізації шляхом оцінки. Книга також включає середній розмірний випадок кодування та декодування Хаффмана.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kravchyna T.
Назва : Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages
Паралельн. назви :Дистанційне навчання і викладання англійської мови: переваги та недоліки
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 71-79. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.116 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.116
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання--дистанційне навчання--англійська мова--переваги і недоліки--сучасні технології
Анотація: Електронне навчання іноземних мов набуває великого значення через зростання інтересу до інтернету. Воно стає популярним методом завдяки своїй доступності, простоті та перспективності, які сприяють покращенню спектра та якості дистанційного навчання при викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах в умовах пандемії. Механізм навчання – ключовий процес людського життя, який визначає розвиток особистості. Швидкі темпи розвитку інформаційних технологій призводять до витіснення традиційного навчання у вищих навчальних закладах за допомогою більш сучасних методів, включаючи дистанційне навчання при викладанні англійської мови. Ця стаття намагається відобразити сучасні тенденції у вивченні іноземних мов за допомогою дистанційних технологій. В даний час нові технології та інтернет дозволяють людині отримати необхідні знання, не виходячи з дому, користуючись персональним комп’ютером. У цій статті розглядаються переваги та недоліки дистанційного навчання у викладанні іноземної мови порівняно з денною та заочною формами навчання. Аналіз опитування підтверджує, що якість та структура навчальних курсів, як правило, набагато краща в дистанційному навчанні, ніж в традиційних формах навчання. Дистанційне навчання охоплює всі практичні методи навчання та пропонує велику кількість завдань, призначених для самостійного навчання, з ймовірністю отримання повсякденних консультацій. Воно використовує найновіші досягнення інтерактивних та інформаційних технологій та надає рівні можливості навчання студентам незалежно від стану здоров’я, місця проживання, фінансової безпеки та елітарності. Крім того, у статті наведено та пояснено недоліки цієї форми навчання над іншими формами та причини, чому дистанційна освіта може бути неефективною (відсутність бесіди віч-на-віч, одностороннє пояснення та відсутність конструктивних навичок). Студент також повинен мати певні психологічні риси та технічні засоби, такі як комп’ютер та доступ до інтернету. Висновки, зроблені в результаті порівняння, дозволяють визначити сфери, що потребують особливої уваги, а також вибрати найбільш зручні інструменти для ефективного вивчення іноземних мов та англійської, зокрема.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кропочева Н. М.
Назва : Інформаційно-бібліотечні ресурси з питань педагогіки та освіти (за матеріалами сайтів бібліотек університетів німеччини)
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 89-102. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.109 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.109
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бібліотека університету--німеччина--бібліотечна мережа--фонди--інформаційно-бібліотечні ресурси з питань освіти і педагогіки
Анотація: Представлено результати інформаційного огляду матеріалів сайтів бібліотек університетів Німеччини. Сформовано вибірку із одинадцяти бібліотек, критеріями добору до якої слугували наступні показники: універсальність комплектування фонду; наявність в структурі інформаційних ресурсів зібрань рідкісних, рукописних та старовинних друкованих видань; участь в мережі бібліотечних установ, розташованих в студентських містечках (кампусах), фонди бібліотек укомплектовано документами вузького спеціалізованого направлення. Висвітлено практичні проблеми створення інформаційно-бібліотечних ресурсів з питань освіти та педагогіки; описано визначальні складові змістового наповнення та композиційного оформлення сайтів зазначених бібліотек. Виявлено та узагальнено напрями формування ресурсів досліджуваного сегмента бібліотек університетів з одноконтурною та двоконтурною структурою. В університетах першого типу бібліотеками здійснюються функції центральної і периферійної бібліотечної структури, як правило, інформаційнобібліотечні ресурси з питань педагогіки і освіти експортуються з OPAC (Online public access catalog) і KVK (Karlsruher Virtuelle Katalog). В університетах з двоконтурною структурою бібліотек на сайті представлено ресурси освітнього і педагогічного призначення, у відділеннях бібліотек відображено ресурси спеціалізованого спрямування. Наведено якісні характеристики порталів освітньої та педагогічної проблематики, розміщені на основі інформаційної системи DBIS. Розкрито особливості сформованих інформаційних ресурсів на основі різнорідних інформаційних джерел, відповідно до потреб користувачів, мінімізуючи інформаційне перевантаження необов’язковими («зайвими») інформаційними потоками. Висвітлено напрями формування контенту, перспективи розвитку порталу «Pädagogik».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ступінь, Андрій Петрович, Глинчук, Людмила Ярославівна, Гришанович, Тетяна Олександрівна
Назва : Алгоритм підключення сервісів онлайн-оплат fondy, liqpay та їх реалізація
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2022. - N 17. - С. 65-75. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.17.6575 (Шифр К667665926/2022/17). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.17.6575
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сервіс онлайн-оплати--вебхук--безготівкова оплата--онлайн-оплата
Анотація: У роботі описано алгоритми підключення двох найпоширеніших в Україні платіжних сервісів –Fondy та LiqPay –до програмних засобів (сайтів, мобільних додатків із підключенням до Інтернет). Наразі така тематика є досить актуальною, оскільки здійснюється активний перехід не тільки вітчизняної економіки, але і світової, до безготівкових розрахунків. А це, у свою чергу, ставить виклики не тільки перед економістами, а й перед фахівцями з інформаційних технологій. Зараз важко уявити сайт-каталог або сайт послуг без онлайн-оплати придбаного товару. За допомогою безготівкових розрахунків можна оплатити практично все: від товарів до комунальних послуг та адміністративних штрафів. Метою нашого дослідження є розробка алгоритму під’єднання сервісів онлайн-оплат до веб-сайтів та мобільних додатків, підключених до Інтернету, та програмна реалізація такого алгоритму. Кожен сервіс для здійснення онлайн-оплат має документацію та набір із засобів розробки,утиліті документації, який дозволяєстворюватиприкладні програмиза визначеноютехнологієюабо для певної платформи (SDK). SDK, як правило, мають тестові реквізити та тестові ключі для можливості проведення тестових оплат. Аналіз схеми, за якою відбувається списання коштів з клієнта, показує, що для серверу сайту необхідно реалізувати два основнихметоди, а саме: створення веб-форми для переходу на наступний етап заповнення реквізитів оплати та прийом вебхуків (механізм надсилання запитів під час виникнення в системі подій) із сервера сервісу. У роботі нами описано метод для генерування веб-форми оплати та метод для опрацювання вебхуків. Запропоноване програмне рішення –це лише обгортка, яка полегшує взаємодію сервісу оплати із кодом тим, що надає можливість підключити декілька сервісів і об’єднати їх під один інтерфейс, що в свою чергу забирає пряму залежність від конкретної реалізації SDK. Також є сенс писати подібний інтерфейс і для сайтів із одним сервісом оплати, оскільки нерідко бувають замовники, які з певних причин вирішили замінити сервіс оплати на своєму сайті, а якщо там буде реалізованоподібний інтерфейс, то заміна сервісу оплати практично зводиться до реалізації декількох методів із інтерфейсу з новим SDK, що, в свою чергу, не буде нести змін в уже робочу логіку із замовленнями
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дудикевич, Валерій Богданович, Опірський, Іван Романович, Дзяний, Назарій Ростиславович
Назва : Дослідження оптимізації параметрів лазерного датчика вібрації для протидії лазерним системам розвідки
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2022. - N 15. - С. 110-123. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.15.110123 (Шифр К667665926/2022/15). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.15.110123
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лазерні системи акустичної розвідки--лазер--скло--вібрація--пасивний захист--відбивання--лазерний сигнал--протидія технічній розвідці
Анотація: Одним з найуразливіших питань в технічному захисті інформації –це отримання даних, приватних або конфіденційних, за рахунок витоку по оптоелектронному каналу, основним джерелом отримання цих даних є лазерні системи акустичної розвідки або лазерні мікрофони. Від лазерних систем акустичної розвідки (ЛСАР) єактивні та пасивні методи захисту. Активні методи використовують різні зашумлюючі або вібруючі пристрої, які створюють небезпеку для людського здоров’я. При пасивному захисті, зараз рекомендують використовувати або спеціальні гофровані вікна або повністю закриті ролети, що створюють певні незручності і тепер. Виявлення працюючого лазерного мікрофона дуже складне, а в ряді випадків технічно нездійсненно. Наприклад, зняття інформації за допомогою ЛСАР відбувається через скляні будівельні конструкції, як правило –вікна. Ця стаття присвячена аналізу принципу дії лазерних систем акустичної розвідки та пасивних методів від зчитування акустичної інформації. Тріангуляційні лазерні датчики призначені для безконтактного вимірювання і контролю положення, переміщення, розмірів, профілю поверхні, деформацій, вібрацій, сортування, розпізнавання технологічних об'єктів, вимірювання рівня рідин і сипучих матеріалів. Відповідно їх можна використовувати для дослідження вібраційних властивостей скла і плівок, що на них нанесені.Описанометодика роботи з лазерними триангуляційними датчиками вібрації, що дозволяє досліджувати відхилення скла різних виробників від звукових вібрацій, тим самим досліджувати антилазерні властивості існуючого скла, а також різних типів напилення таплівок. Крім того даний метод дозволяє проводити і перевіряти відхилення від звукових вібрацій для нових типів скла, плівок та напилення, доводячи результати спектральних досліджень і їхнього впливу на амплітуду вібрації скла. Проведено налаштування вібраційного датчика і проведено експериментальну оптимізацію параметрів програмного забезпечення для отримання найбільш істинних значень відхилення, що необхідно для роботи з напиленими зразками для пасивного захисту
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тишик, Іван Ярославович
Назва : Вибір технології віддаленого доступу дляефективної організації захисту мережевих з'єднань
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2023. - Том 3, N 19. - С. 34-45. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2023.19.3445 (Шифр К667665926/2023/19). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2023.19.3445
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуальна приватна мережа--обмін ключами в інтернеті--інтерфейси віртуального тунелю--адаптивний пристрій безпеки--асоціація безпеки інтернету--протокол керування ключами--мережева операційна система
Анотація: Розглянуто сучасні методи та засоби побудови сервісу віртуальних приватних мереж, проаналізовано шляхи їх реалізації апаратно-програмними засобами на прикладі приватної віртуальної мережі на основі CISCO FlexVPN. Для реалізації цього завдання використовувався протокол обміну ключами для забезпечення безпеки взаємодії у віртуальних мережах IKEv2. Примітно, що FlexVPN в IOS за замовчуванням вимагає мінімум дій з боку системного адміністратора для швидкого налаштування VPN. Для цього призначені так звані smart-defaults (заздалегідь налаштовані стандартні ikev2 proposal / policy / profile, ipsec profile та інші). В такій конфігурації за замовчуванням налаштовані: IKEv2 proposal, IKEv2 policy, IPSec transform-set і IPSec profile. Причому налаштовані вони так, що вищий пріоритет мають найбільш серйозні алгоритми, що, як правило, цілком влаштовує системного адміністратора. Природно, що найбільшу передбачуваність роботи VPN забезпечює ручне налаштування усіх параметрів. З огляду на сказане можна констатувати, що для побудови VPN-каналів найбільш прогресивною є технологія FlexVPN, оскільки володіє широкою масштабністю, гнучкістю, не накладає жодних обмежень на конфігурацію, а також має передбачений набір команд за замовчуванням Smart-defaults, який може значно полегшити завдання щодо налаштування відповідного комунікаційного обладнання на певних етапах. Головною особливістю ж цієї технології є поєднання двох основних типів побудови віртуальних приватних мереж: Site-to-site та Client-to-site. Модель, яка створена на основі програмного забезпечення GNS3, надає змогу більш детально розглянути основні кроки та загальний принцип налаштувань на пристроях створюваної мережі. Загалом продемонстровано актуальність використовуваної технології у контексті стрімко зростаючої конкуренції на ринку та необхідності надавати можливість віддаленим користувачам на безпечний доступ до віддалених корпоративних ресурсів. Як результат моделювання було створену віртуальну приватну мережу для корпорації, в якій реалізовано одночасно кілька захищених каналів зв’язку між структурними підрозділами, а також організований віддалений доступ для домашніх користувачів за допомогою технології Cisco AnyСonnect.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Михацький О.
Назва : Інформацiйна безпека радiоканалiв безпiлотних авіацiйних комплексiв
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2018. - N 1. - С. 56-62. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2018.1.5662 (Шифр К667665926/2018/1). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2018.1.5662
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пригнiчення радiоканалу--супутникова навiгацiя--пропорцiйне радiокерування
Анотація: В роботі виконаний аналіз навігаційних та командно-телеметричних радіоканалів, якi використовуються при експлуатації безпілотних авіаційних комплексів. Класифікація уразливості радіоканалів прив’язана до режимів керування безпілотних літальних апаратів та ключових умов їх безпечної експлуатації. Сформульовані критерії здійснимості польотних завдань і критерії застосовності різних режимів керування при порушеннях передачі даних по радіоканалах. Ознаками виконання польотного завдання розглядаються повернення та посадка літального аппарата у задану точку, вiдсутнiсть вiдхилень траекторії польоту вiд заданої, штатне функціонування корисного навантаження лiтального аппарата. Кожний з цих критеріїв може бути порушеним при наявностi завад у радiоканалах керування. Склад та призначення радiоканалiв керування безпiлотними лiтальними аппаратами залежить вiд обраного режима керування. В роботi вiдокремлено ручне керування з землi у зонi вiзуального контролю, ручне керування за зворотнiм вiдеоканалом, автоматичне керування лiтальним апаратом за допомогою бортового обчислювача-автопiлота за наявнiстю постiйно дiючого двонапрямленого радiоканала телеметрії, та автоматичне керування у командному режимi без постiйного телеметричного контролювання. Першi два режими передбачають постiйну участь дистанцiйного пiлота в контурi керування i завдяки цьому не залежать вiд стану супутникового навiгацiйного каналу. Заглушення радiоканалiв керування у цих режимах, як правило, призводить до аварiйного завершення польота. Завади та приглушення радiоканалiв при автоматичному керуваннi можуть привести до вiдхилення траєкторії вiд заданої або незадовольнiй роботi корисного навантаження. Висновки мiстять пропозиції щодо подальшого забезпечення захищеності радiоканалiв безпілотних авіаційних комплексів. У режимах ручного вiзуального керування iмовiрнiсть зовнiшнього втручання може бути знижена застосуванням напрямлених антенн. Для пiдвищення захищеностi автоматичних режимiв запропоновано використовувати аналiзатор достовiрностi навiгацiйних даних супутникового радiоканала.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-61 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)