Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (14)Наукові періодичні видання Університету (27)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=прийоми<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 342
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Фінлі, Тод.
    19 прийомів для організації роботи на уроці : пер. та літ. обробка Н. В. Третякової за мат. Інтернету / Тод Фінлі // Хімія : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2018. - N 3/4. - С. 17-19

Рубрики: Організація роботи на уроці--19 прийомів організації роботи на уроці--зарубідний досвід

   Дисципліна на уроці--прийоми організації роботи на уроці--зарубіжний досвід


Кл.слова (ненормовані):
організація роботи на уроці -- принципи організації роботи на уроці -- організація класу -- дисципліна на уроці

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.
373.5.025/.026(477)
Г 85


    Гриненко, Діна Віталіївна.
    Educatory process as one of the formation prerequisites for the key competences of the secondary schoolchildren / Д. В. Гриненко // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 2. - С. 33-43. - текст англ. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Компетентність--школярі

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні передумови -- ключові компетентності -- методи -- прийоми -- організація навчання
Анотація: Розглядаються дидактичні умови процесу формування ключових компетентностей учнів основної школи. Обгрунтовано поняття ключової компетентності та навчального процесу у школі тощо.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.


    Prihodko, A.
    General notes on style and stylistics [Текст] = Загальні поняття стилістики / A. Prihodko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 14. - С. 23-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
стилістика -- стиль -- виражальні засоби -- стилістичні прийоми -- значення
Анотація: У запропонованому тексті розглянуто основні поняття стилістики як розділу лінгвістики. Акцент робиться на характеристиці стилістичних засобів, їх природі та функціях у різних мовних стилях, принципах декодування в тексті.
Дод.точки доступу:
Приходько Г.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Kutsyk, R.
    Informational Substantiation of Western Ukrainian Lands Conquest by the Russian Empire in 1914 [Текст] / R. Kutsyk // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 65-72, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.6572 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової інформації -- пропаганда -- преса -- Перша світова війна
Анотація: У статті на основі джерельних матеріалів Київської, Подільської та Волинської губерній розкрито особливості ідейно-пропагандистського обґрунтування процесу завоювання Російською імперією Східної Галичини, Північної Буковини та Закарпаття на початковому етапі Першої світової війни. Висвітлено основні тематичні напрями публікаційних повідомлень преси,тзміст і специфіку інформативного наповнення відозв та брошур. З’ясовано, що з перших днів війни імперський уряд приступив до активної пропаганди ідеологічних міфів про процес «збирання земель руських», про те, що галицьке населення є братнім народом, який потребує довгоочікуваного «визволення». З метою переконання суспільства у правдивості вищезазначених тверджень та формування позитивного ставлення до окупації західноукраїнських земель у засобах масової інформації застосовувалися різні прийоми та механізми інформаційного впливу на формування суспільної свідомості. Важливу роль в ідеологічному курсі імперського уряду відігравало православне духовенство та церковні ЗМІ, які підтримували офіційну політику уряду й широко пропагували ідею про необхідність визволення населення Східної Галичини, Буковини та Закарпаття від римського, католицького гніту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Porwoł, M.
    Nlp ‘recipes’ for text corpora: approaches to computing the probability of a sequence of tokens [Текст] = Прийоми обробки природних мов для корпусів текстів: підходи до калькуляції вірогідності послідовності лем / M. Porwoł // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 15. - С. 6-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
лінгвістика -- oбробка природних мов -- мовне моделювання -- лексемізація -- частотність термінів -- N-грамний кластер -- N-грамна модель -- Скетч Енджін -- Python -- бібілотечний пакет природніх мов
Анотація: Дослідження штучних надбудов для обробки природних мов (ОПМ) вимагає подолання низки проблем у багатьох напрямах традиційних досліджень, пов’язаних із комп’ютерними науками, формальною лінгвістикою, логікою, цифровою гуманітаристикою, етичними традиціями тощо. Як напрям всередині комп’ютерних наук ОПМ вивчає взаємодію між мовами програмування та людськими (природними) мовами. Завдяки застосуванню машинних алгоритмів навчання до текстів (письмових і усних) утворюються такі системи, як машинний переклад (міжмовне накладання з однієї мови на іншу), реферування документів (накладання довгого тексту та скороченого відповідника), розпізнавання номінацій, інтелектуального уведення тексту і таке інше. Безсумнівно, технології ОПМ глибоко інкорпоровані у наше повсякдення. Наприклад, машинний переклад (МП) вбудовано в соціальні мережі та Інтернет, віртуальні помічники (Сірі, Кортана, Алекса тощо) розпізнають голос або диференціюють текст електронної пошти для відфільтровування спаму. Однак мета цієї розвідки — окреслити лінгвістичні й ОПМ методи та підходи до обробки текстів. У зв’язку з цим розглядаються поняття N-грамних кластерів як один із підходів до деталізації текстуальних даних у потоці певних послідовностей лем. Представлена в цій розвідці мовна N-грамна модель (що приписує вірогідність певним послідовностям лем у текстових корпусах), базується на даних, отриманих за допомогою Sketch Engine, а також прикладах мовних даних, опрацьованих у бібілотечних пакетах природних мов мови програмування Python. Питання обчислення вірогідностей послідовностей лексем вирішує очевидні труднощі: виконання команд у різних системах потребує природних формулювань тексту. Відповідно, необхідно мати вузол, який обчислює вірогідність тексту на виході. Опрацювавши інформацію про частоту вживань мовних N-грам у текстах великого корпусу, можна передбачати наступне слово. Калькуляція окремих слововживань може мати свої недоліки, наприклад виникають проблеми з обмеженнями збереження. Проте викладені в статті мовні моделі та окремі прийоми обчислень мають широкий спектр застосування, наприклад у машинному перекладі, реферуванні, лінійних діалогових системах тощо. Важливо зазначити, що ця розвідка є частиною тривалого проєкту LADDER — мовний аналіз даних в епоху цифрових досліджень, який стосується параметрування даних2 і допомагає створити інтелектуальну систему міждисциплінарної інформації.
Дод.точки доступу:
Порвол М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Kosharna, N.
    Organization of future primary school teachers’ professional practice within the optional block "foreign language" [Електронний ресурс] / N. Kosharna, L. Petryk. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 4. - P50-59, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
виробнича практика -- майбутній вчитель -- іншомовна підготовка -- метод підготовки
Анотація: Стаття присвячена питанню організації виробничої практики майбутніх учителів початкової школи у межах спеціалізації вибіркового блоку «Іноземна мова». У процесі дослідження проаналізовано вітчизняну та зарубіжну літературу з проблеми дослідження, взято до уваги нормативно-правові документи та звіти з питань підготовки вчителя початкової школи, зокрема її практичної професійної складової, у провідних країнах Європи. Для досягнення мети було застосовано комплекс наукових методів: теоретичні – вивчення стану досліджуваної проблеми, визначення сутності виробничої практики майбутніх учителів початкової школи; емпіричні: анкетування, бесіди; педагогічні спостереження. З'ясовано, що головною метою виробничої практики майбутніх учителів початкової школи у межах спеціалізації вибіркового блоку «Іноземна мова» є формування їх практичної методичної компетентності засобом імплементації теоретичних знань і умінь з методики навчання іноземної мови у початковій школі, сучасних технологій та інноваційних засобів навчання. Організовуючи такий вид практики, необхідно враховувати наступні завдання на розвиток умінь студентів-практикантів: раціонально використовувати методи, прийоми та засоби навчання іноземної мови в початковій школі відповідно до практичної мети уроку; планувати урок іноземної мови методично коректно; добирати, аналізувати та ефективно застосувати сучасні технології та інноваційні засоби навчання іноземної мови відповідно до практичної мети уроку; розвивати навичку навчання впродовж життя; розвивати вміння студентів-практикантів планувати урок з іноземної мови та здійснювати контроль рівня сформованості іншомовних знань, умінь та навичок учнів початкової школи. Доведено, що результатом ефективної організації виробничої практики майбутніх учителів початкової школи у межах спеціалізації вибіркового блоку «Іноземна мова» є сформованість фахових компетентностей: здатність організовувати освітній процес з іноземної мови у початковій школі з огляду на сучасні методичні підходи та провідний педагогічний досвід; здатність спілкування іноземною мовою в усній та писемних формах у межах визначеної тематики; здатність використовувати іноземну мову в різних ситуаціях соціального, навчально-академічного та професійного спілкування.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Petryk, L.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Andronova, M.
    Peculiarities of epithets functioning in the short stories by H. P. Lovecraft [Текст] = Особливості функціонування епітетів у коротких оповіданнях Г.Ф. Лавкрафта / M. Andronova, Y. Torhovets // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 12. - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
література жахів -- “cosmic horror” -- стилістичні прийоми -- епітети (зорові, слухові, нюхові) -- побоювання -- відраза
Анотація: У роботі розглянуто роль епітетів у створенні містичної атмосфери та виклику у читача відчуття страху і огиди в оповіданнях Г.Ф. Лавкрафта. Особливістю «cosmic horror» у досліджуваних роботах є використання епітетів з метою апеляції до сенсорних почуттів, які є потужним інструментом створення огидних і моторошних образів та відчуттів. За допомогою міждисциплінарного підходу епітети було проаналізовано відповідно до каналу сприйняття інформації та розподілено на три групи: зорові, слухові та нюхові. Було з’ясовано, що зорові епітети становлять домінуючу групу.
Дод.точки доступу:
Torhovets, Y.
Торговець Ю.
Андронова М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Nurbekova, S.
    Play as a means of developing the creative potential of children in preschool education institutions [Електронний ресурс] = Гра як засіб розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку / S. Nurbekova, L. Kozak. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 31-37, DOI 10.28925/2311-2409.2021.364. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативнийпотенціал -- потенціал -- розвивальнагра -- теоріярозв’язання винахідницьких завдань
Анотація: У статті висвітлено актуальні питання розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку засобом гри. Проаналізовано роботи зарубіжних і вітчизняних науковців щодо проблеми дослідження. Розкрито сутність понять «креативність», «креативність дітей», «креативний потенціал», «розвивальна гра», «ТРВЗ». Представлені показники креативності за Дж. Гілфордом та Є. Торренсом. Обґрунтовано ефективність розвивальних дидактичних ігор з елементами ТРВЗ у розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку. Охарактеризовано цілі, завдання, особливість педагогіки ТРВЗ. Розглянуто деякі методи та прийоми ТРВЗ, а також методику їх використання у роботі з дітьми дошкільного віку. Подано опис (назва, мета, хід гри) розвивальних дидактичних ігор з елементами ТРВЗ. Зроблено висновки, що за допомогою використання методики ТРВЗ у роботі з дітьми дошкільного віку здійснюється розвиток креативної особистості, її уяви та фантазії. ТРВЗ сприяє зниженню шаблонного мислення, розкриває гнучкість думки, допомагає бачити проблеми та приймати рішення, привчає до використання незвичайних методів, допомагає розвинути кругозір.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Kozak, L.
Козак Людмила
Нурбекова Салтанат


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2020/15
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2020р. Вип. 15
Зміст:
Porwoł, M. Nlp ‘recipes’ for text corpora: approaches to computing the probability of a sequence of tokens / M. Porwoł. - С.6-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Sivaieva, O. Corpus analysis of collocations with health in the media texts / O. Sivaieva. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Zabotnova, M. Internet memes semiotics in english political discourse / M. Zabotnova. - С.20-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Tsapro, G. Gender roles of main characters in Danielle Steel’s "Friends forever" / G. Tsapro, О. Чорна. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Kulish, A. Speech personality: psycholinguistic aspect (the case of speech behaviour of Sherlock Holmes) / A. Kulish. - С.37-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Скляр, О. Категорія інвективності: від витоків до викликів сучасності / О. Скляр. - С.43-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Морозова, Г. Лінгвостилістичний та лінгвопоетичний аналіз поезії Е.Е. Каммінгса i carry your heart with me (I carry your heart with me) / Г. Морозова. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Долгушева, О. Мовно-стилістичні домінанти художньої презентації жахливого у змалюванні атмосфери Е. По та М. Гоголем / О. Долгушева. - С.60-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Гайдаш, А. Антиутопія Констанц Денніг "Exstasy Rave": репрезентації старості / А. Гайдаш, С. Кадубовська. - С.70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Рикова, Г. Проблемне поле самоідентифікації в американській романістиці 2000-х рр. / Г. Рикова. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Остропальченко, Ю. В.
    "The Era of the Strong but Feminine Woman": інтертекст у п’єсі "The Ssters Rosensweig" В. Вассерштайн [Текст] / Ю. В. Остропальченко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 68-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
інтертекстуальність -- Венді Вассерштайн -- «Сестри Розенцвайг» -- «Три сестри» -- драматургія
Анотація: Драматургія американської письменниці Венді Вассерштайн є вагомим матеріалом для літературознавчих розвідок. Особливо цікавим для дослідження є інтертекстуальний аспект у її творчості. У статті проаналізовано інтерпретацію чеховських мотивів (на прикладі драми «Три сестри» (1901)) у драматургії Вассерштайн на прикладі п’єси «Сестри Розенцвайг» (1992). Під інтертектуальністю розуміємо взаємодію будь-якого тексту з іншим, накладання тексту на інший. Проаналізовано та виділено основні аспекти інтертекстуальності, які релевантні для аналізу драматургії В. Вассерштайн. Охарактеризовано чеховські мотиви у драмі «Сестри Розенцвайг», виділено спільні й відмінні риси між п’єсою Чехова «Три сестри» та твором Вассерштайн. Проаналізовано ідейно-естетичні та жанрові трансформації чеховських художніх моделей, запропоновані американською жінкою-драматургом. Обґрунтовано використання класифікації інтертекстів, релевантних для аналізу п’єс В. Вассерштайн, за М. Тростніковим. В адаптованій американською жінкою-драматургом п’єсі Чехова популярні сюжети та мотиви отримують інше, феміністичне, оптимістичне звучання, яке відповідає потребам американського суспільства кінця ХХ ст. і в контексті сучасності. Чеховські мотиви у драматургії Вассерштайн дали можливість оцінити інтертекстуальність п’єси «Сестри Розенцвайг», зокрема відшукати у драмі явні компоненти інтертекстуальності. Вассерштайн так адаптує чеховську драму, написану століття назад, до контексту життя сучасного американського жіноцтва: двом з титульних дійовим особам вдається поєднати успішні кар’єри з досвідом материнства та збереженням (або віднайденням чи то формуванням) любовних стосунків. З одного боку, Вассерштайн прагне зберегти у своєму творі сюжет, основні мотиви, художні прийоми та деталі, що дає змогу авторці створити цікавий інтертекст, який захоплює читача грою з виявлення «чеховського» в п’єсі, розпізнавання фактичного матеріалу і художнього вимислу. З іншого боку, комедія жінки-драматурга підіймає питання, актуальні наприкінці ХХ ст., і пропонує їх розв’язання, що робить п’єсу близькою та зрозумілою новій глядацький аудиторії (вагомий факт для комерційного театрального простору Нового світу).

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)