Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (17)Наукові періодичні видання Університету (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=приклади<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 212
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
316.77:070.14
К 90


    Кулеба, Дмитро.
    Війна за реальність. Як перемагати у світі фейків, правд і спільнот [Текст] / Дмитро Кулеба. - Видання 3-тє, оновлене. - Київ : КНИГОЛАВ, 2022. - 384 с. - (Полиця нон-фікшн). - ISBN 978-617-8012-48-9 : 250.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна комунікація

   Журналістика--Цензура


Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- Інтернет -- критичне мислення -- управління емоціями -- фейки -- боротьба з фейками
Анотація: Постійний представник України в Раді Європи Дмитро Кулеба написав книжку про поведінку в інформаційному просторі та роботу з комунікаціями в Україні. «Війна за реальність: Як перемагати у світі фейків, правд і спільнот» – це справжній посібник із захисту персональних даних, розвитку критичного мислення та протидії маніпуляціям в епоху масової інтернетизації та діджиталізації. Орієнтуючись на приклади з України, інших країн та досвід компаній, автор проаналізував, як відбувається війна за реальність та виокремив п’ять правил, які допоможуть у ній перемогти. Основним поштовхом до написання книжки була анексія Криму та початок збройної агресії зі сторони Росії, адже брехня та маніпуляції, які поширюються за допомогою інтернету стали невід’ємною частиною цієї війни. Й українське суспільство виявилося не готовим захищати свій інформаційний простір.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Дущенко, Ольга Сергіївна.
    Веб-квест як технологія урізноманітнення освітнього процесу [Текст] / О. С. Дущенко // Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал. - 2018. - № 7. - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-9851

Кл.слова (ненормовані):
веб-квест -- приклади веб-квестів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Budak, V.
    Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology) / V. Budak, O. Oleksiuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 41-45, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.4145. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
патріотизм -- лідер-патріот -- критичне мислення -- патріотичне виховання -- Лідер патріотів
Анотація: У статті розглядається проблема формування студентів університету під час викладання психолого-педагогічних дисциплін не лише якостей патріота своєї країни, а й формування особистості, яка повинна відповідати вимогам до особистості лідера-патріота . Наведено приклади методів «Мислення лідера», «Синквейн», «Преса» під час викладання психолого-педагогічних дисциплін. Аналіз виконання студентами завдань методу «Преса» проводиться відповідно до визначених складових процесу патріотичного виховання: пізнавального, мотиваційно-ціннісного, діяльнісно-поведінкового, особистісно-оцінного та соціально-ціннісного. Наступний аналіз суттєвої характеристики відповідей студентів окреслений як виклик для подальших наукових розробок.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Oleksiuk, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Рудик, Олександр Борисович.
    Графіка з використанням мови С++ і бібліотеки wxWidgets [Текст] / О. Б. Рудик // Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-9851

Кл.слова (ненормовані):
графіка -- приклади кодів -- wxWidgets

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
519.22(076.1)
Ж 24


    Жалдак, М. І.
    Теорія ймовірностей і математична статистика. Збірник вправ і задач : для студентів фізико-математичних та інформаційних спеціальностей педагогічних університетів / М. І. Жалдак, Н. М. Кузьміна, Г. О. Михалін. - Видання друге, перероблене і доповнене. - Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - 841 с. - ISBN 978-966-931-202-0 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Теорія ймовірності--Математична статистика--Задачники -- Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
випадкові події -- ймовірнісні міри -- розподіл статистичних ймовірностей -- закон великих чисел -- елементи математичної статистики
Анотація: Наведено основні теоретичні відомості та ілюстративні приклади і рисунки, зразки розв’язування задач і задачі для самостійного розв’язування. Для побудови графічних зображень, обчислення значень виразів, визначених інтегралів, аналізу статистичних даних, визначення числових характеристик розподілів ймовірностей, в тому числі статистичних, передбачається використання відповідних комп’ютерних програм, зокрема Gran1. Збірник задач і вправ розроблений у точній відповідності до підручника «Теорія ймовірностей і математична статистика», затвердженого Міністерством освіти і науки України (Лист від 03.11.08 №1.4/18-Г-2303). Посібник призначений для студентів фізико-математичних спеціальностей педагогічних університетів. Може стати в нагоді також студентам технічних, економічних та інших спеціальностей, вчителям математики та учням старших класів середніх навчальних закладів.
Дод.точки доступу:
Кузьміна, Н. М.
Михалін, Г. О.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Крашеніннік, І.
    Компетентнісно орієнтовані завдання у формуванні фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів / І. Крашеніннік // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 46-52, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.4652. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
professional competences -- професійні компетенції -- short-term education -- короткострокове навчання -- software engineer -- інженер-програміст
Анотація: У статті сформульовано проблему застосування компетентнісно орієнтованих завдань (КОЗ) у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання. Проаналізовано наукові дослідження, присвячені різним аспектам використання КОЗ в освітньому процесі (характеристики, типи, структура, етапи розробки). Окреслено сучасні погляди на професійну компетентність фахівців, зокрема інженерів-програмістів, а також основні особливості їх професійної підготовки за скороченим терміном. Наведено приклади КОЗ, призначених для формування і оцінювання рівня фахових компетентностей у курсі «Програмування»
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Мартиненко, С.
    Теоретико-прикладні засади корекційної діагностики в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Мартиненко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - С. 32-37, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.3237. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
діагностика -- корекційна (коригувальна) -- анкетування -- заклади вищої освіти -- освітнє середовище
Анотація: У статті висвітлено проблему функціонування корекційної діагностики в закладах вищої освіти, подано аналіз основних концепцій розвитку педагогічної діагностики, її основних функцій; розкрито сутність і особливості діагностичної діяльності викладача університету. Автором особливу увагу звернено на складові корекційної функції діагностики, особливості її реалізації в освітньому процесі університету, її вплив на професійне становлення особистості, індивідуалізацію освітнього середовища. Подано конкретні приклади проведення корекційної діагностики у Київському міжнародному університеті з метою моніторингу навчальних досягнень студентів; проаналізовано труднощі та алгоритм їх подолання; розкрито особливості проведення діагностичного тестування й анкетування студентів багатопрофільного університету; визначено перспективи подальших досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Бакаєвич, Яна.
    Інструменти «м’якої сили» в контексті російсько-української війни [Текст] / Я. Бакаєвич // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 104-110DOI 10.28925/2524-2644.2023.1513. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
м’яка сила -- жорстка сила -- російсько-українська війна -- повномасштабне вторгнення -- медіаполітика -- комунікаційна політика -- імідж держави -- інтернет-меми
Анотація: У статті досліджено використання «м’якої сили» в контексті російсько-української війни, висвітлюючи роль і значення таких інструментів, як інформаційна сфера, культура, освіта, дипломатія та міжнародне право. У статті розглядається, як ці інструменти можуть бути використані для формування громадської думки, впливу на відносини між країнами, мобілізації власного населення та просування інтересів на міжнародній арені. Цей аналіз може бути корисним для кращого розуміння динаміки російсько-української війни і пошуку можливих шляхів її вирішення. Наведено конкретні приклади використання інструментів «м’якої сили» з досвіду підтримки України громадяними інших держав, зокрема й відомих і публічних осіб. Авторка доходить висновку, що під час війни зросла зацікавленість іноземців українською культурою, мовою, літературою, музикою та іншими аспектами національного спадку Зазначено, що вагомою ініціативою, заснованою з метою об’єднання світу довкола допомоги Україні, стала платформа UNITED24. Також наведено приклади використання російською стороною інструментів «м’якої сили» з метої пропаганди та виправдення її агресії. Авторка наголошує, що «м’яка сила» в умовах повномасштабного вторгнення Росії в Україну є необхідним інструментом для розв’язання російсько-української війни і забезпечення довгострокового миру. Використання інформаційних технологій, культурних і освітніх програм, а також дипломатії і міжнародного права, може сприяти формуванню конструктивного діалогу, розумінню та, в кінцевому результаті, вирішенню конфлікту. У підсумках визначено, що хоча «м’яка сила» не може вирішити військову або політичну ситуацію, вона може стати важливим елементом комплексного підходу до вирішення існуючих проблем.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Зражевська, Ніна.
    Як змінилася робота українського журналіста під час війни [Текст] / Н. Зражевська, В. Заіка // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 68-77DOI 10.28925/2524-2644.2023.159. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
журналіст на війні -- дезінформація -- інформаційна політика -- інформаційна війна -- стандарти журналістики -- медіа -- аудиторія
Анотація: Журналістика і війна або журналістика в умовах війни – це особливий тип журналістики, специфічної медіакомунікації, яка спрямована на висвітлення військових конфліктів. Україна сьогодні бере безпосередню участь у війні, тому дуже важливо дослідити зміни, які відбулись в журналістиці протягом військового протистояння України і російської федерації. У статті було проаналізовано, як змінилася робота українського журналіста в умовах війни з точки зору як аудиторії, так і самих журналістів. Головні акценти зосереджено на аналізі професійних навичок журналістів, які трансформуються під впливом війни і накладають на журналістів багато відповідальності й обмежень, та специфіки інформаційної війни як другого фронту. Журналістська діяльність в умовах війни проаналізована з погляду соціальної відповідальності та боротьби за інформаційний простір в умовах пропаганди і фейків, які є невід’ємною складовою частиною боротьби за перемогу. Дезінформація та поширення фейкових новин, які є інструментами суспільно-політичного та воєнного протистояння, також стали предметами цього дослідження. Отримувачам новинних повідомлень важливо розвивати вміння критично мислити, перевіряти факти, аналізувати першоджерела для встановлення правдивої інформації. Такі вміння значно полегшують роботу українських журналістів, а пропагандистам з країни-агресорки буде важко завоювати голови та серця наших людей, які дотримуються інформаційної гігієни. У статті досліджено особливу мову медіа в умовах війни, проаналізовано зміну в риториці журналістів, трансформацію мовлення та введення в сучасний вжиток неологізмів, пов’язаних з війною, які грають значну роль у журналістських наративах, проведено кореляцію та відповідність між інформаційною політикою і журналістськими стандартами, які можуть видозмінюватись в умовах війни. Спираючись на іноземний досвід, зокрема Ізраїлю, наведено приклади медіамоделей, які можуть бути застосовані в українському контексті. Важливо, щоб українські фахівці змогли грамотно та професійно побудувати медіасвіт в умовах війни так, щоб це не зашкодило ні військовим, ні жертвам російської агресії.
Дод.точки доступу:
Заіка, Вікторія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.
378.016:077.5](082)
І 74


   
    "Інфомедійна грамотність - невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти" : збірник статей / Академія української преси, Центр Вільної преси, Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) ; редкол: Д. Р. Дуцик [та ін.]. - Київ : АУП, 2021. - 400 с. : кольорові. іл. - ISBN 978-617-7370-26-9 : 100.00 грн.
За підтримки Посольств США та Великої Британії у партнерстві з Міністерством освіти і науки України
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Навчальний процес--Зміст навчання

   Медіаграмотність


Кл.слова (ненормовані):
медіакомпетентність -- інклюзивна освіта -- критичне мислення -- позашкільна освіта -- академічна риторика -- медіапсихологічна компетентність -- критичне осмислення інформації -- медіаосвіта -- медіаграмотність студентів -- блог викладача -- онлайн-безпека -- медіакультура -- доброчесність -- інфомедійна грамотність -- медіаграмотна свідомість
Анотація: Збірник прсвячений науковому осмисленню ходу та результатів проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність". розглядаються як загальні положення, так і конкретні приклади впровадження елементів медіаграмотності в освітній простір України.
Дод.точки доступу:
Дуцик, Д. Р. \редактор.\
Іванов, В. Ф. \редактор.\
Романюк, В. С. \редактор.\
Тараненко, О. В. \редактор.\
Фінклер, Ю. Е. \редактор.\
Янкович, О. І. \редактор.\
Академія української преси
Центр Вільної преси
Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX)


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)