Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=принципи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796.011.3-057.87(/К 61-792027202
Автор(и) : Колумбет, Олександр Миколайович, Максимович, Наталія Юріївна
Назва : Професійно-прикладна фізична підготовка студентів : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2009
Кільк.характеристики :128 с
Колективи : , Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка
Примітки : Библиогр.: с. 125-127 :
ДРНТІ : 77.03.05
УДК : 796.011.3-057.87(075.8)
Предметні рубрики: Фізична культура-- Студенти-- Професійна підготовка
Спорт
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(22), Ф1(1), Ф3(19)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(22), Ф1(1), Ф3(19)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/П 44
Автор(и) : Подласый И. П.
Назва : Педагогика : учебное пособие для студентов висших педагогических учебных заведений
Вихідні дані : Москва: Просвещение Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1996
Кільк.характеристики :432 с.: рис.
ISBN, Ціна 5-09-007344-9: 8.58 грн.
ДРНТІ : 14.07.01
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Анотація: Общие основы педагогики, проблемы дидактики, теории воспитания раскрываются с учетом достижений современной науки и педагогического опыта.
Примірники : всього 2: Ф3(3)
Вільні : Ф3(3)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/І 29
Назва : Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського) : програма Міжнар. наук.-практ. конференції (20-21 лют. 2014 р.)
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійна організація "Благодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.01.13
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка -- Історія-- Персоналії
Освіта --Україна
Зміст : Розвиток людини як сутнісна ідея педагогіки К. Ушинського/ Л. Л. Хоружа. Вплив ідей К.Д. Ушинського на формування генерації "нових жінок" у Російській імперії/ О. О. Драч. К. Д. Ушинський і українська національна школа/ І. В. Зайченко. Учитель як носій цінностей/ Ф. Л. Левітас. Погляди К. Д. Ушинського на педагогічний такт як складову професійної майстерності вчителя/ С. М. Мартиненко, Н. С. Кипиченко. Проблема формування соціально-комунікативної культури особистості у педагогічній спадщині К. Ушинського/ В. І. Тернопільська ; . Витоки сучасних музично-педагогічних систем та використання їх елементів на уроці музики/ Т. В Агейкіна-Старченко. Народна освіта Російської імперії у поглядах К. Д. Ушинського/ Н. М. Борисенко. Особистість вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Ілійчук. Дослідження проблеми морального виховання дитини у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Кравчук. К. Ушинський - фундатор антропоцентричної класно-урочної системи рідномовного навчання в Україні/ А. І. Кучеренко. Спадщина К. Д. Ушинського та її роль у становленні вітчизняної експериментальної педагогіки (кінець XIX — перша третина XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Костянтин Ушинський про ідею дитячих садків у "Загальній скарбниці педагогічних надбань людства"/ Л. І. Меленець. Етнопедагогічні ідеї у творчості К. Д. Ушинського/ Л. Б. Паламарчук. Місце дидактичних положень К. Д. Ушинського у системі сучасно ївітчизняної педагогіки/ Л. П. Петренко. Педагогічна діяльність вчителя: погляди К. Д. Ушинського/ О. В. Полякова. Становлення і розвиток основ безпеки життєдіяльності людини як навчальної дисципліни у контексті сучасної вітчизняної освіти/ А. Ю. Свириденко. Погляди К. Д. Ушинського на навчально-виховний процес у школі та підготовку вчителя до його реалізації/ H. В. Стаднік. Практичне засвоєння знань в освітньому процесі як ідея гармонійного розвитку дитини/ О. І. Харченко. Гуманістичні цінності у педагогічній спадщині К. Ушинського/ С. І. Хмелівська. Культурологічні ідеї у педагогічній спадщині К.Д. Ушинського/ С. В. Чередніченко. Ідеї самостійності в навчанні та вихованні у роботах класиків української педагогіки (К. Ушинського, Б. Грінченка, В. Сухомлинського) та їх використання у підготовці майбутнього педагога/ О. В. Малихін. Использование музея К. Д. Ушинского при подготовке будущих педагогов в вузе/ Т. Н. Гаврилова. Духовно-нравственное воспитание К. Д. Ушинского и современная школа/ А. Б. Тишко. Впровадження принципу народності К. Д. Ушинського у практику роботи сучасних ДНЗ/ Т. Т. Андреєва, Т. В. Чернецька. Використання літературно-педагогічної спадщини К. Д. Ушинського в освітній підготовці майбутніх учителів-словесників/ Л. О. Базиль. Ідеї К. Д. Ушинського щодо підготовки майбутніх учителів у сучасній неперервній педагогічній освіті/ К. І. Волинець. Виховання студентів-медиків як "мистецтво розвитку свідомості і волі"/ О. С. Ісаєва. Ідеї К. Д. Ушинського та їх трансформації у змісті сучасної освіти/ О. В. Коваленко. Ідеї народності у спадщині К. Д. Ушинського у вимірах сучасної освіти/ В. І. Ковальчук. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти у системі аксіологічиих ідей К. Д. Ушинського/ І. А. Косенкова. Внедрение идей К. Д. Ушинского по обучению грамоте в начальной школе/ С. В. Моргун. Ідеї К.Д. Ушинського щодо організації контролю у навчанні та їх використання у сучасній школі/ Х. О. Онасько. К. Д. Ушинський про важливість "вираження душевних почувань" у сприйнятті сучасного мистецтва театру/ Н. Б. Сиротич. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського в освітній діяльності Малої академії наук України/ C. O. Сьома. Трансформація ідей К. Д. Ушинського щодо формування в учнів цілісної картини світу в змісті сучасної освіти/ З. М. Хитра. Роль распространения методических подходов К. Д. Ушинского на преподавание основ изобразительного искусства и творчества в начальных классах средней общеобразовательной школы/ Н. И. Целищева. Ідеї К. Д. Ушинського та педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1-3 класів/ В. В. Шорохова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0/П 24
Назва : Педагогика школы
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1978
Кільк.характеристики :320 с :
ДРНТІ : 14.07.01
УДК : 37.0
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методи навчання-- Принципи навчання
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:005.745/А 40-745416340
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :510 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук :
ДРНТІ : 15.01.07
УДК : 159.922.6:005.745(082) + 005.745(082) + 37.015.3
Предметні рубрики: Акмеологія
Зміст : Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів/ О. Ю. Щербина-Яковлева. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців/ С. О. Сисоєва. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ Н. М. Чернуха. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології/ С. С. Пальчевський. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект/ Г. Х. Яворская. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ С. О. Караман. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик/ Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації/ В. М. Антонов. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі/ Н. М. Гордій. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині/ Т. М. Демиденко. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід)/ О. В. Мельниченко. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості/ Н. В. Карпенко. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі/ В. І. Сіткар. Освіта — шляхи розвитку/ А. П. Черниш. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ/ Н. В. Руденко. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти/ І. І. Тригуб. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку/ Н. М. Яяева. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса / Л. Л. Дубасенюк. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту/ Л. П. Сущенко. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу/ C. M. Гаврилюк. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки/ С. А. Омельчук. Петро Лесгафт як акме-особистість/ Ю. В. Черпак. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти/ С. П. Архіпова. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти/ Є. П. Голобородько. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. М. Мартиненко. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності/ О. В. Малихін. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки/ В. П. Олексенко. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження/ І. В. Соколова. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця/ В. І. Тернопільська. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності/ З. П. Бакум, О. В. Караман. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів/ В. Г. Антонюк. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності/ О. В. Іванова. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання/ С. М. Калаур. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя/ Л. П. Кузьменко. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця/ Л. М. Рось. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю/ О. Г. Марченко. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Таран. Формування нового мислення як ноосферного утворення/ Н. О. Терентьєва. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект/ Я. С. Фруктова. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога/ М. С. Швед. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін/ Ю. О. Гайдученко. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності/ Н. Р. Байбекова. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів/ М. Г. Чобітько. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу/ О. М. Галус, В. М. Гладкова. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід)/ Л. М. Завацька. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості/ Г. С. Сазоненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/В 67
Автор(и) : Волкова, Наталія Павлівна
Назва : Педагогіка : посібник
Вихідні дані : Київ: Академія, 2001
Кільк.характеристики :576 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 966-580-109-0:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Анотація: Розкриваються загальні засади української педагогіки, теорії виховання і навчання. Значну увагу приділено новітнім технологіям з урахуванням сучасних тенденцій розвитку суспільства.
Примірники : всього : ГП АБ(7), ГП ЧЗ(1), Ф3(20)
Вільні : ГП АБ(7), ГП ЧЗ(1), Ф3(20)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.03(4Укр)-8/В 68
Автор(и) : Волошина В. Я.
Назва : Педагогічна й освітня діяльність Т. Г. Лубенця
Вихідні дані : Київ: Академія, 1999
Кільк.характеристики :125 с
Колективи : Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
ISBN, Ціна 966-580-050-7:
ДРНТІ : 14.09.03
ББК : 74.03(4Укр)-8
Предметні рубрики: Педагогіка-- історія педагогіки-- дидактика-- персоналії --Україна
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075.8)/К 89
Автор(и) : Кузьминський А. І., Вовк Л. П.
Назва : Педагогіка: завдання і ситуації : практикум
Вихідні дані : Київ: Знання-Прес, 2003
Кільк.характеристики :429 с
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
ISBN, Ціна 966-7767-95-7: 36.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.01(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка
Анотація: У посібнику на системній основі наводяться завдання з базових тем курсу "Пнедагогіка" для самостійної роботи студентів. До кожної теми дібрані педагогічні ситуації, аналіз яких має сприяти розвітку педагогічних умінь майбутніх учителів.
Примірники : всього : Ф3(15), ГП ЧЗ(1), Ф2(12)
Вільні : Ф3(15), ГП ЧЗ(1), Ф2(12)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016:58/З-14
Автор(и) : Мороз , Іван Васильович, Степанюк , Алла Василівна, Гончар, Оксентій Денисович
Назва : Загальна методика навчання біології : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2006
Кільк.характеристики :592. с
ISBN, Ціна 966-06-0421-1:
ДРНТІ : 14.35.09
УДК : 37.016:58 + 58
Предметні рубрики: Біологія-- Методика навчання
Анотація: Наведено теоретичні основи методики організації навчально-виховного процесу з біології в середніх загальноосвітніх закладах.
Примірники : всього : Ф3(5), ГП ЧЗ(1), ГП КС(2)
Вільні : Ф3(5), ГП ЧЗ(1), ГП КС(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0/К 89
Автор(и) : Кузьмінський А. І., Омеляненко В. Л.
Назва : Педагогіка у запитаннях і відповідях : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Знання, 2006
Кільк.характеристики :312 с.: мал.
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
Примітки : Термін. слов.: с. 288-311
ISBN, Ціна 966-346-064-4: 16.00, 20.00, 45.00, грн
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.0
Предметні рубрики: Педагогіка
Дидактика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учитель--принципи навчання--методи навчання--виховання--методи виховання--колектив--моральне виховання--розумове виховання--трудове виховання--естетичне виховання--фізичне виховання--педагогічне спілкування--класний керівник--родинне виховання--наукова організація праці
Анотація: Основні наукові засади теорії навчання й виховання, шляхи й способи організації навчально-виховного процесу в освітніх закладах та у сфері родинного виховання.
Примірники : всього : ГП АБ(2), Ф2(4), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Вільні : ГП АБ(2), Ф2(4), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

11.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016:51(075./С 47-334252963
Автор(и) : Слєпкань З. І.
Назва : Методика навчання математики : підручник для студентів математичних спеціальностей
Вихідні дані : Київ: Зодіак-ЕКО, 2000
Кільк.характеристики :510 с
ISBN, Ціна 966-7090-18-3: 5.00 грн.
ДРНТІ : 27
УДК : 373.5.016:51(075.8) + 51(075.8)
Предметні рубрики: Методика викладання-- Математика
Примірники :
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Г 82
Автор(и) : Грибан Г. Б., Кучерук, Оксана Анатоліївна
Назва : Практикум з методики викладання української мови : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. . -2-ге вид.
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2010
Кільк.характеристики :158 с
ISBN, Ціна 966-7982-24-6: Б.ц.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 378.016:811.161.2 + 811.161.2
Предметні рубрики: Методика викладання-- Українська мова-- Вища школа
Анотація: У посібнику вміщено запитання і завдання для опрацювання студентами курсу "Методика навчання української мови в середній школі", подається методичне орієнтування, рекомендована література, пропонують різнорівневі практичні завдання, а також тести для контролю і самоконтролю.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2016р.,N 6
Цікаві статті :
Палкин В. А. Книга и Интернет в жизни современного школьника/ В. А. Палкин (стр.3-7) Кл.слова: виртуальная культура,цивилизация
Сілаєва І. Є. Реалізація диференційного підходу у системі післядипломної освіти педагогів професійної школи/ І. Є. Сілаєва (стр.8-11) Кл.слова: інноваційна діяльність,науково-методична компетентність,андрагогічні принципи
Стрельніков В. Ю. Удосконалення форм навчання у сучасній вищій школі: верифікація ідей Михайла Остроградського/ В. Ю. Стрельніков (стр.12-16) Кл.слова: інтенсивне навчання
Стрельніков М. В. Побудова змісту підготовки магістрів бізнес-адміністрування на основі ідей Михайла Остроградського/ М. В. Стрельніков (стр.17-21) Кл.слова: змістові модулі,проектний підхід
Лебедик Л. В. Педагогічні ідеї М. В. Остроградського як методологічна основа підготовки викладачів вищих навчальних закладів споживчої кооперації/ Л. В. Лебедик (стр.22-25) Кл.слова: проектування,навчання,сучасні технології
Щукіна О. В. Особливості позааудиторної діяльності студентів ВНЗ/ О. В. Щукіна (стр.26-30) Кл.слова: професійна підготовка,виховна робота,студентське самоврядування
Момот О. О. Сутність поняття "здоров'язбережувальне середовище" вищого навчального закладу/ О. О. Момот (стр.31-33) Кл.слова: знання,складові здоров'я
Ратушко В. А. Зміст і структура моделі експертного оцінювання управлінської культури керівника ЗНЗ/ В. А. Ратушко (стр.34-37) Кл.слова: керівники шкіл
Одайський С. І. Сучасні підходи до управління педагогічним персоналом ПТНЗ: регіональний аспект/ С. І. Одайський (стр.38-43) Кл.слова: педагогічний менеджмент,регіональний розвиток,ключові проблеми
Шумейко Н. В. Законодавче забезпечення процесу іншомовної підготовки фахівців гуманітарного профілю в університетах Словаччини/ Н. В. Шумейко (стр.44-47) Кл.слова: Болонська декларація
Асадчих О. В. Теоретико-методичні засади інтегративної системи навчання японської мови для академічних цілей/ О. В. Асадчих (стр.48-52) Кл.слова: інтеграція
Береза Л. О. Модель формування лінгвокраїнознавчої компетентності студентів технічних спеціальностей у процесі навчання української мови як іноземної/ Л. О. Береза (стр.53-58) Кл.слова: міжкультурна комунікація,принципи навчання,засоби навчання
Грегоращук Ю. В. Дослідження формування іншомовної комунікативної компетенції/ Ю. В. Грегоращук (стр.59-61) Кл.слова: іноземна мова,комунікативний метод,комунікативно-орієнтоване навчання
Дмитренко О. В. Шляхи реалізації естетичного виховання на уроках іноземної мови/ О. В. Дмитренко, Л. В. Бабаш, О. І. Комарова (стр.62-65) Кл.слова: країнознавча мотивація,міжпредметні зв'язки,емоційний фон
Компаній О. В. Робота над тволром за картиною в початковій школі на основі принципу наступності/ О. В. Компаній
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.2(07)/Г 79
Автор(и) : Грибан, Галина Василівна, Кучерук, Оксана Анатоліївна
Назва : Практикум з методики викладання української мови : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2003
Кільк.характеристики :158 с
ISBN, Ціна 966-7982-24-6: 25.00 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 811.161.2(07)
Предметні рубрики: Українська мова. Методика викладання
Анотація: У посібнику вміщено запитання і завдання для опрацювання студентами курсу "Методика навчання української мови в середній школі", подається методичне орієнтування, рекомендована література, пропонують різнорівневі практичні завдання, а також тести для контролю і самоконтролю.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Береза Л. О.
Назва : Модель формування лінгвокраїнознавчої компетентності студентів технічних спеціальностей у процесі навчання української мови як іноземної
Місце публікування : Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 6. - С. 53-58 (Шифр І426210053/2016/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжкультурна комунікація--принципи навчання--засоби навчання
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.026(477)/З-12
Автор(и) : Заїка А.
Назва : "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!"
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 9. - С. 55. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/9). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.026(477)
Предметні рубрики: Принципи навчання-- знання-- навички навчання-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): принципи навчання--знання--навички--навчальні предмети--освітній процес--програмовий матеріал--ключові компетентності--початкова школа
Анотація: У статті розповідаться про те, що школа має дати знання, даючи знання, – вчить вчитися. А це одна з основних ключових компетентностей. На основі знань дитина набуває досвіду, у неї формуються відповідні навички. Висвітлено питання: чи потрібні сучасній дитині знання, чи лише навички.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Безкоровайна Л. В.
Назва : Концепція професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 1/2. - С. 67-78. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.6778 (Шифр О283150799/2017/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.6778
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепція--майбутній фахівець з туризмознавства--методологія--принципи навчання--професійна підготовка
Анотація: У статті обґрунтовано, що методологічну основу професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства складають підходи: системний, структурний, акмеологічний, діяльнісний, операціональний, праксиологічний, компетентнісний, культурологічний, інформаційний, інноваційний, ціннісний, творчий, особистісний; загальнодидактичні (гуманізації і демократизації; науковості; систематичності, послідовності знань, умінь і навичок; свідомості; зв’язку теорії з практикою; активності; самостійності; наочності; ґрунтовності; доступності навчання, врахування індивідуальних особливостей студентів; емоційності навчання; поєднання колективного і індивідуального; духовності) і спеціальні (громадянськості, комунікативності, міждисциплінарності, багаторівневості, безперервності, атрактивності, полікультурності, соціальної актуальності, економічної доцільності, соціоморфності) принципи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)