Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=проектне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Luhova Т. А.
Назва : Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning
Паралельн. назви :Розробка технологій доповненої реальності для академічних
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 116-135. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання студентів за спеціальністю інформаційна--бібліотечна та архівознавна справа--проблемне навчання--технології доповненої реальності--академічні бібліотеки--навчання на основі інновацій--ігрове навчання--проектне навчання--синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.03’06/B31
Автор(и) : Bauer, William I.
Назва : Music Learning Today. Digital Pedagogy for Creating, Performing, and Responding to music . -Second edition
Вихідні дані : New York: Oxford University Press, 2020
Кільк.характеристики :194 p.
ISBN, Ціна 978-0-19-750371-3: 798.13 грн.
ДРНТІ : 18.41.09
УДК : 78.03’06
Предметні рубрики: Історія музики-- Вивчення музики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрова педагогіка--сучасна музика--вивчення музики--цифровий звук--навчальне програмне забезпечення--створення музики--виконання музики--сприймання музики--проектне навчання
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Трудове навчання в школі -2019р.,N 15/16
Цікаві статті :
Інтернет-марафон за системою "Все включено" (стр.2-3) Кл.слова: міжнарождний ждосвід,інтернет-марафон,фахівці
Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/20 навчальному році (стр.4-9) Кл.слова: методичні рекомендації,трудове навчання,реслення
Пелагейченко М. Л. Мій конспект. Трудове навчання. Проектна діяльність/ М. Л. Пелагейченко (стр.10-16) Кл.слова: трудове навчанння,проектна діяльність,7 клас
Борисенко Н. А. Використання лепбука для демонстрування результатів проектно-технологічної діяльності учнів/ Н. А. Борисенко (стр.18-25) Кл.слова: лепбук,проектно-технологічна діяльність,концентрація уваги
Шапошнікова О. В. Органайзер "Дтво-сумка"/ О. В. Шапошнікова, Д. Марачковська (стр.26-28) Кл.слова: органайзер,д=сумка,деталі крою
Пшенична М. В. Органайзер для рукоділля/ М. В. Пшенична, В. Панченко (стр.29-32) Кл.слова: органайзер,каркас виробу,папка-реєстратор
Черненко Т. Л. Виготовлення виробів різними методами проектування/ Т. Л. Черненко, О. В. Канівець, С. В. Полфщук (стр.32-39) Кл.слова: метод проектування,урок трудового навчання,5 клас
Черненко Т. Л. Виготовлення виробів різними методами проектування/ Т. Л. Черненко, О. В. Канівець, С. В. Поліщук (стр.40-53) Кл.слова: метод проектування,6 клас,виготовлення виробу
Ляшенко Р. М. Шаблони, їх розробка та використання для розмітки. Мірило та його використання/ Р. М. Ляшенко (стр.54-56) Кл.слова: шаблони,мірило,урок трудового навчання
Коцур Т. О. Технологія проектування власного стилю/ Т. О. Коцур (стр.57-60) Кл.слова: проектування,власний стиль,урок трудового навчання
Сальнікова Н. В. Додавання раціональних чисел з різними знаками. Виготовлення об"ємної м"якої іграшки "Капітошка"/ Н. В. Сальнікова, І. В. Хіврич (стр.60-67) Кл.слова: раціональні числа,об"ємна іграшка,урок трудового навчання
Бобир Н. М. Котик-муркотик/ Н. М. Бобир (стр.68-73) Кл.слова: сувенір,дизайн оселі,технологія джутової філіграні
Барабаш А. В. Оберіг "Янгол-охоронець"/ А. В. Барабаш, В. Кукуруза (стр.74-79) Кл.слова: обуріг,ритуал,проектна діяльність
Куратнік Т. В. Розвиваємо навички творчого та критичного мислення учнів/ Т. В. Куратнік (стр.80-81) Кл.слова: творче мислення,критичне мислення,проектне навчання
Вакуленко О. О. Математичні будинки та ялинки з багатогранників рухають математичну уяву/ О. О. Вакуленко (стр.82-83) Кл.слова: урок трудового навчання,математичний будинок,математична уява
Сорока І. І. Таємниці, сховані у філіжанці/ І. І. Сорока (стр.84-85) Кл.слова: навчальний прийом,кава,малюнок філіжанки
колінченко І. в. Історія повчальна та мотиваційно-макулатурна/ І. в. колінченко (стр.86-88) Кл.слова: вихлвна година,макулатура,вторсировина
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Куратнік Т. В.
Назва : Розвиваємо навички творчого та критичного мислення учнів
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 15/16. - С. 80-81 (Шифр Т893832/2019/15/16)
Предметні рубрики: Трудове навчання-- психологічні основи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--критичне мислення--проектне навчання--власна модель--технологічний етап--контрольні запитання--якість виробу
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Устименко О. М.
Назва : Проектна компетентність майбутнього вчителя іноземних мов і культур у контексті сучасної освітньої парадигми
Місце публікування : Іноземні мови: науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 2019. - № 1. - С. 30-40 (Шифр І368505/2019/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учитель іноземних мов і культур--проектна компетентність--професійно-методична компетентність--проектна технологія--проектне навчання
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2018р.,N 30
Цікаві статті :
Chmura M. International grant cooperation as a tool for the development of professional competencies of university teachers / M. Chmura (стр.4-8)
Malach J. The study of university programs in the czech republic focused on education/ J. Malach, T. Havlásková (стр.9-17)
Kasáčová B. Opinions of slovak academic staff and students on the professional competences of academic teachers / B. Kasáčová, D. Guffová (стр.18-24)
Лапіан Т. Роль школи у вихованні серед молоді культури вільного часу/ Т. Лапіан (стр.25-31) Кл.слова: виховання,школа,культура вільного часу
Мієр Т. І. Полістратегіальні тенденції становлення й розвитку засадничих положень феномену "неперервна освіта"/ Т. І. Мієр
Козак Л. В. Педагогічний моніторинг як технологія управління якістю дошкільної освіти/ Л. В. Козак (стр.40-45) Кл.слова: моніторингве дослідження,контроль,критерії
Нагорна Г. О. Дослідницька діяльність як фактор формування музичного мислення особистості/ Г. О. Нагорна (стр.46-52) Кл.слова: дослідницька діяльність,рефлексивне управління,професійна розумність
Братко М. В. Громадські (комм’юніті) коледжі як складова системи вищої освіти США/ М. В. Братко (стр.53-60) Кл.слова: ступінь асоціата,система освіти США,громадський (комм’юніті) коледж
Стеблецький А. Л. Прикладні аспекти професійно-педагогічної освіти/ А. Л. Стеблецький (стр.61-65) Кл.слова: якість освіти,оперативний тестовий зріз,суб’єкти освітнього процесу
Козир М. В. Формування мотивації старшокласників до вивчення математики у процесі застосування ІКТ/ М. В. Козир, О. Павлюк (стр.66-73) Кл.слова: мотивація,інформаційно-комунікаційні технології
Давидова С. В. Творча проектна діяльність у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ С. В. Давидова (стр.74-79) Кл.слова: метод проектів,проектне навчання,творча проектна діяльність
Костенко Д. Міжкультурна комунікація у сучасному світі/ Д. Костенко (стр.80-85) Кл.слова: компетенція,міжкультурна комунікація
Сулятицький І. В. Соціопсихологічні засади роботи з афазією як типовим порушенням мовлення після інсульту/ І. В. Сулятицький, Я. Кравець (стр.86-89) Кл.слова: постінсультний стан,афазія,психокорекційна допомога
Співак Я. Особливості професійної підготовки соціальних працівників із соціального захисту прав молоді в країнах Європи/ Я. Співак (стр.94-100) Кл.слова: соціальні працівники,професійна підготовка,соціальна робота
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Осмоловська О. Проект "Київ – всесвітня книжкова столиця": перспективи реалізації/ О. Осмоловська (стр.23-27) Кл.слова: проектне навчання,видавничий бізнес,журналістика
Тадеуш В. Місце науки про комунікацію в класифікації наукових дисциплін/ В. Тадеуш (стр.6-8) Кл.слова: суспільні науки,суспільна комунікація
Бічікашвілі І. Світоглядні орієнтири сучасного суспільства: погляд із Грузії/ І. Бічікашвілі (стр.10-13) Кл.слова: світосприйняття,діалог,консенсус
Єжижанська Т. Підготовка PR-менеджерів для українських книжкових видавництв за спеціалізацією "Реклама та PR у видавничій справі" на кафедрі видавничої справи / Т. Єжижанська
Полковенко Т. Принципи крос-медіа у політичній журналістиці/ Т. Полковенко (стр.28-32) Кл.слова: читацька аудиторія,журналістський матеріал,медіа платформи
Литвинова А. Медіатека у світових та українських реаліях/ А. Литвинова (стр.33-38) Кл.слова: інформаційний простір,користувачі,комунікаційний простір
Воскобойнікова-Гузєва О. В. Резензія на монографію Збанацької О. М. "Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів/ О. В. Воскобойнікова-Гузєва (стр.39-40)
Дмитренко Т. Збанацька О. М. Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів: монографія. Покажчик змісту./ Т. Дмитренко (стр.41-42)
Вернигора Н. М. Рецензія на каталог "Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського" (автори: Л. М. Дениско, Ю. К. Рудакова)/ Н. М. Вернигора (стр.43-45)
Вернигора С. М. Дениско Л. М., Рудакова Ю. К. Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: каталог. Покажчик змісту/ С. М. Вернигора (стр.46-47)
Доронцева Є. Д. Класифікаційна характеристика медіа-консалтингу як сегменту українського ринку інтелектуальних послуг/ Є. Д. Доронцева (стр.48-56) Кл.слова: інтелектуальні послуги,видавнича справа,медіа-консалтинг
Карпета С. Я. Комунікаційні інструменти розбудови бренда видавництва "Основи"/ С. Я. Карпета (стр.57-59) Кл.слова: PR,бренд,комунікаційні основи
Горбенко Г. Іміджеві заходи інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка/ Г. Горбенко (стр.60-68) Кл.слова: онлайн-бібліотека,соціальний захист,волнтерська діяльність
Масімова Л. Г. Проведення круглого столу з видавцями-практиками щодо питань підготовки фахівців з видавничої справи та редагування/ Л. Г. Масімова (стр.69-70) Кл.слова: фахова підготовка
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Давидова С. В.
Назва : Творча проектна діяльність у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 30. - С. 74-79. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2018.30.7479 (Шифр П225817115/2018/30). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2018.30.7479
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метод проектів--проектне навчання--творча проектна діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 5
Цікаві статті :
Ніколенко О. М. Всеукраїнський конкурс "Учитель року - 2014" у номінації "Світова література" м. Одеса/ О. М. Ніколенко, Т. І. Бережна (стр.2-5) Кл.слова: конкурсні випробування,презентація досвіду
Хроменко І. Педагогіка вчителя-новатора Є. М. Ільїна як орієнтир у використанні інновацій на сучасному уроці світової літератури/ І. Хроменко (стр.6-9) Кл.слова: проблемне навчання,нестандартні види уроку,технологія Intel
Богосвятська А.І. Нові тенденції вивчення біографії письменника/ А. І. Богосвятська (стр.10-20) Кл.слова: проектне навчання,урок-майстерня,урок-перегляд
Ляшенко І. М. Розвиток здібностей учнів до словесної творчості/ І. М. Ляшенко (стр.21-23) Кл.слова: прийоми,урок премудрого карася
Кречетова О. М. Мій фаховий успіх - вдало проведений урок/ О. М. Кречетова (стр.23-25) Кл.слова: урок-зустріч,принципи проектної технології,випереджальні завдання
Кругла Л. В. Діяльність учителя-словесника з організації краєзнавчої роботи/ Л. В. Кругла (стр.26-33) Кл.слова: літературна картографія,власний проект,маршрутна карта
Пушкарь О. М. "Серебряного века силуэт"/ О. М. Пушкарь (стр.34-38) Кл.слова: літературний напрям,сенкан,трагізм долі
Мазур О. Л. Матеріали учасників дистанційного тренінгу "Організація методичної роботи з учителями світової літератури"/ О. Л. Мазур (стр.39-43) Кл.слова: орієнтовне планування,формування читацької мотивації
Назарчук О. І. У світі усе починається з мами/ О. І. Назарчук (стр.44-48) Кл.слова: День матері,образ Божої Матері
Назарчук О. І. Мандрівка до загадкової країни Читалії/ О. І. Назарчук (стр.49-53) Кл.слова: театралізоване дійство,інценізація уривків
Козієва В. В. Подорож Маленького Принца до Країни літературнихс героїв/ В. В. Козієва (стр.54-55) Кл.слова: сценарій вистави
Морозюк Л. М. Данте Аліг'єрі - видатний мислитель і поет Італії межі Середньовіччя і Відродження/ Л. М. Морозюк (стр.58-60) Кл.слова: збірка "Нове життя",солодкий новий стиль,образ Беатріче
Дець Н. С. "Коштовний вантаж" книг/ Н. С. Дець (стр.61-63) Кл.слова: брейн-ринг,6 клас
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)