Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=просвітницька діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
37(091)(477)Грінченко
Л 32


    Лашко, М. В.
    Педагогічна і просвітницька діяльність Марії Грінченко (1863 - 1928) : монографія / М. В. Лашко ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - 272 с. - ISBN 978-617-658-062-1 : 116.30 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія педагогіки--Персоналія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
просвітницька діяльність -- історико-педагогічна діяльність -- педагогічна діяльність -- видавнича діяльність
Дод.точки доступу:
Грінченко, Марія Миколаївна (українська письменниця, перекладач, педагог, просвітниця ; 1863-1928) \про неї\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 26
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (11),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Фаховий коледж «Універсум» (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (11),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Фаховий коледж «Універсум» (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)

Знайти схожі

2.
Шифр: М898489384/2016/1
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2016р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана. - 60.62, грн.
Зміст:
Олексюк, О. Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки / О. Олексюк. - С.3-7
Кл.слова: освітня парадигма, синергетика, антропологічна педагогіка
Кондрацька, Л. А. Сакральний простір і homo musicus / Л. А. Кондрацька. - С.8-13
Кл.слова: інтонований смисл, музична риторика, ентелехія
Попович, Н. М. Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці ічителя музики прогресивних європейських країн / Н. М. Попович, С. М. Буркало. - С.14-19
Кл.слова: професійна підготовка, спеціалізовані заклади, музично-педагогічна освіта
Ткач, М. М. Професійне світорозуміння майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті гуманістичної парадигми / М. М. Ткач. - С.20-25
Кл.слова: постнекласична мистецька педагогіка, педагогічна культура, світорозуміння вчителів
Овчаренко, Н. А. Семіотичний підхід у формуванні духовних цінностей майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. А. Овчаренко. - С.26-28
Кл.слова: семіотика, духовні цінності, майбутній вчитель
Соболь, Н. В. Художньо-творча толерантність у контексті інструментально-виконавської діяльності майбутніх вчителів / Н. В. Соболь. - С.29-34
Кл.слова: майбутній вчитель, фахова підготовка, худоня ментальність
Полянський, В. А. Джазовий піанізм у контексті стильових тенденцій фортепіанного виконавства ХХ ст. / В. А. Полянський. - С.40-45
Кл.слова: імпровізація, джаз, стиль
Ізваріна, О. М. Оперна творчість та просвітницька діяльність В. Йориша у висвітленні періодичною пресою 20-х років ХХ ст. / О. М. Ізваріна. - С.46-49
Кл.слова: оперне мистецтво, українська періодика, просвітницька діяльність
Свириденко, Н. С. Лесин рояль / Н. С. Свириденко. - С.50-55
Кл.слова: Леся Українка, фортепіанна культура, реставрація
Вишинський, В. В. Концепт руху у музичній творчості, теорії та педагогіці 20–30-х років ХХ ст. / В. В. Вишинський. - С.56-61
Кл.слова: концепт руху, ритмічне виховання, емоції
Ходоровський, В. В. Фортепіанні сонати Л.В. Бетховена: принципи редагування О.Б. Гольденвейзера / В. В. Ходоровський, І. М. Ходоровська. - С.62-66
Кл.слова: принцип педалізації, виконавська аплікатура, фортепіанна педагогіка
Куришев, Є. В. Музично-виконавське мистецтво в культурному сьогоденні Києва / Є. В. Куришев. - С.67-70
Кл.слова: фортепіанні конкурси, виконавська практика, концерт
Бондаренко, Л. А. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва у змісті мистецької освіти / Л. А. Бондаренко. - С.71-75
Кл.слова: вчитель музики, професійний саморозвиток, підготовка вчителів
Мережко, Ю. В. Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Ю. В. Мережко. - С.76-79
Кл.слова: інноваційні методи, комп’ютерні технології, професійна підготовка
Ляшенко, О. Д. Медіа-освіта як складова освітнього процесу у вищому мистецькому навчальному закладі / О. Д. Ляшенко, Л. П. Лабінцева, Т. М. Бутенко. - С.80-84
Кл.слова: медіа-компетентність, медіа-освіта, медіа-засоби
Економова, О. С. Інтеграція дисциплін музично-виконавського циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мисетцтва / О. С. Економова. - С.85-88
Кл.слова: інтеграція, професійна підготовка, майбутні вчителі
Гаркуша, О. І. Самостійна робота майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі концертно-виконавської та педагогічної практики / О. І. Гаркуша. - С.89-93
Кл.слова: лекційно-виконавська практика, педагогічний досвід, культурно-професійний рівень
Мамченко, О. М. Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів / О. М. Мамченко, Л. А. Дерев’янко. - С.94-98
Кл.слова: компетентнісний підхід, викладач і студент, проектні технології
Веньцзун, Лю. Модель формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Лю Веньцзун. - С.99-104
Кл.слова: інтонаційний метод, комплексний підхід, диференціація
Гмиріна, С. В. Добір навчального вокального репертуару як складова фахової підготовки естрадного співака / С. В. Гмиріна. - С.105-108
Кл.слова: вокальні здібності, джазовий стандарт, вокальний розвиток
Макарова, Т. О. Методи розвитку самостійного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з хорового диригування / Т. О. Макарова. - С.109-111
Кл.слова: диригування, технології навчання, методи навчання
Нижник, Т. М. Формування пізнавально-естетичного інтересу майбутніх учителів музичного мистецтва до навчального матеріалу на заняттях з хорового диригування / Т. М. Нижник. - С.112-116
Кл.слова: хоровий репертуар, естетична значущість, музична мова
Теряєва, Л. А. Інноваційні принципи навчання у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування / Л. А. Теряєва. - С.117-121
Кл.слова: інновації, міждисциплінарні зв’язки, суміжні музичні дисципліни
Чжан, Лу. Професійна модель особистості учителі музики – керівника шкільного хору / Лу Чжан. - С.122-125
Кл.слова: творчий імідж, саморозвиток учителя, хоровий колектив
Романенко, А. Р. Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителі музичного мистецтва / А. Р. Романенко. - С.126-129
Кл.слова: соціокультурний феномен, мистецький проект, культурний контекст
Пуцик, О. А. Етнорегіональний підхід у методичній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. А. Пуцик. - С.130-134
Кл.слова: регіоналізація, художня культура, методична підготовка
Макарова, Е. В. Етнокультурологічний підхід до вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. - С.135-138
Кл.слова: етнохудожня діяльність, культурологічна діяльність, вокальна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Ізваріна, О. М.
    Оперна творчість та просвітницька діяльність В. Йориша у висвітленні періодичною пресою 20-х років ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. М. Ізваріна // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 46-49, DOI 10.28925/2518-766X201614649 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
оперне мистецтво -- українська періодика -- просвітницька діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.
74.03я43
О-72


    Петренко, О. Б.
    Роль І. Д. Єрмакова в організації діяльності державного психоаналітичного інституту (1923-1925): мікроісторичний дискурс. До 140- річчя від дня народження І. Д. Єрмакова (6.10.1875 - 31.03.1942) / О. Б. Петренко // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування : матеріали Всеукраінської наук.-практ. конференції 22 жовтня 2015 р. м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Нац. акад. пед. наук України, ДНПБ ім. В.О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 207-221. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.03я43

Рубрики: Освіта--Історія освіти--Персоналія

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- психоаналіз -- педологія -- дослідницька діяльність -- терапевтична діяльність -- просвітницька діяльність -- Державний психоаналітичний інститут
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Сухомлинська, О. В. \ред.\
Прошкін, Володимир Вадимович \ред.\
Єрмаков, І. Д. (російський і радянський психіатр, психолог, художник і літературознавець, один із піонерів психоаналізу в Радянській Росії ; 1875-1942) \про нього\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Національна академія педагогічних наук України(Київ)
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
Шифр: П888118777/2015/84
   Журнал

Проблеми освіти [Текст] : науковий збірник. - Житомир-Київ : Житомирський державний університет імені Івана Франка. - періодичність невідома
2015р. Вып. 84
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.8-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітне середовище, філософія освіти, цінності
Дубасенюк, О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти / О. А. Дубасенюк. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, евроінтеграційні процеси, професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова, Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання / Л. Б. Лук’янова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: андрогогіка, акмеологія, андрагогічна навчання
Антонова, О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості / О. Є. Антонова. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, обдарованість, творчість
Антонов, В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід / В. М. Антонов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, міждисциплінарна наука, кібернетична акмеологія
Барановська, Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості / Л. В. Барановська. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоактуалізація, самоствердження, самодетермінація
Березюк, О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу / О. С. Березюк. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, етнопедагогіка, етнопедагогічна компетентність
Власенко, О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу / О. М. Власенко. - С.82-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітнє середовище, вища освіта, моделювання
Галус, О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід / О. М. Галус. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, мотивація особистості, управлінська діяльність
Гладкова, В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Голобородько, Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології / Є. П. Голобородько. - С.102-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм
Головчук, С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід / С. Ю. Головчук. - С.105-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: європейський вектор, громадянська позиція, критичне мислення
Гура, О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога / О. І. Гура. - С.114-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: саморозвиток, синергетичний підхід, самоорганізація педагога
Єремеєва, В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект / В. М. Єремеєва. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, парадигма освіти, індивідуальний підхід
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акместановлення
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, творча особистість, акаместавлення
Іванова, О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект / О. В. Іванова. - С.144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти-філологи, акмеологічний підхід, філолог-професіонал
Кабанкова, О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця / О. М. Кабанкова. - С.148-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, акмеологічні вміння, акмеологічні якості особистості
Калаур, С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників / С. М. Калаур. - С.151-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка, система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба, Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи / Я. Є. Кальба. - С.154-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, вчинковий підхід, вчинковий потенціал вчинків
Караман, С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію / С. О. Караман, О. В. Караман. - С.157-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгводидактика, принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід / Л. В. Козак. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дошкільна педагогіка, інноваційна професійна діяльність, психолого-педагогічні умови
Малихін, О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів / О. В. Малихін. - С.206-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рефлексія, рефлективна компетентність, дискреційно-дидактична технологія
Малярчук, О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості / О. В. Малярчук. - С.211-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, принципи дистанційного навчання, професійна зрілість
Мартиненко, С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу / С. М. Мартиненко. - С.214-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору, акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська, Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу / Н. І. Мачинська. - С.226-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: навчальне проектування, акмеологічний підхід, майбутній фахівець
Мельниченко, О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі / О. В. Мельниченко. - С.236-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: традиції негдерного виховання, українська педагогніка, гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний, М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу / М. О. Наказний. - С.245-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна практика, вищий навчальний заклад, методичні знання
Олексенко, В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя / В. П. Олексенко. - С.258-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж сучасного вчителя, формувальний вплив, стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова, О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології / О. А. Орлова. - С.267-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, самовдосконалення, саморозвиток
Пинзеник, О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології / О. М. Пинзеник. - С.274-277. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя, професійна пфідготовкка, акмеологія
Поясок, Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві / Т. Б. Поясок ; 280-284
Кл.слова: медіаграмотність, медіакомпетентність, медіа простір
Пріма, Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід / Р. М. Пріма. - С.284-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагог-професіонал, пофесіоналізація, акмеологічні концепції
Романова, Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту / Г. М. Романова. - С.291-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-технічна освіта, тренінг, тренінгові навчання
Сігаєва, Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії / Л. Є. Сігаєва. - С.299-303. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зрілість, освіта дорослих, навчання дорослих
Сіткар, В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує / В. І. Сіткар. - С.304-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, дитина, соціалізація
Соколова, І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник / І. В. Соколова. - С.318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній вчитель, методологічна платформа, акмеологічна компетентність
Фруктова, Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства / Я. С. Фруктова. - С.323-328. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-особистість, інформаційне суспільство, медіаосвіта
Хоружа, Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем / Л. Л. Хоружа. - С.329-332. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічна позиція, педагогічна етика, моральна дилема
Чернуха, Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова. - С.333-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суб’єктність, симптомокомплекс, суб’єктогенез
Шарненкова, Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст. / Т. О. Шарненкова. - С.346-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просвітницька діяльність, музейна педагогіка, керівники екскурсій
Яворська, С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма / С. Т. Яворська. - С.350-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: грамотність, психологія, послідовність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: В890024/2014/6
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2014р. N 6
Зміст:
Сенченко, М. Запорука національної безпеки в умовах інформаційної війни / М. Сенченко. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА СФЕРА, ІНФОРМАЦІЙНІ ВІЙСЬКА, МАС-МЕДІА
Мураховський, Анатолій. Українське книговидання: радянська доба і сьогодення / А. Мураховський. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІСТОРІЯ КНИГОВИДАННЯ, УКРАЇНСЬКА КНИГА, КНИГОРОЗПОВСЮДЖЕННЯ
Гранчак, Т. "Стратегічний" погляд на майбутнє бібліотечного розвитку / Т. Гранчак. - С.13-14
Карамишева, Ксенія. Онлайн-послуги Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського: сучасні підходи та перспективи / К. Карамишева. - С.14-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВЕБ-ПОРТАЛ, ДНПБ УКРАЇНИ ІМ. В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО, ДИСТАНЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Політова, Олена. Електронні освітні ресурси з проблем культури та мистецтва на веб-сторінці бібліотеки: питання організації та використання / О. Політова. - С.18-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЕЛЕКТРОННІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ, ВЕБ-САЙТ БІБЛІОТЕКИ, КИЇВСЬКА ДИТЯЧА АКАДЕМІЯ МИСТЕЦТВА
Фіголь, Надія. Оформлення електронних локальних та мережевих видань / Н. Фіголь. - С.20-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЕЛЕКТРОННЕ ВИДАННЯ, ЛОКАЛЬНЕ , МЕРЕЖА ЕЛЕКТРОННЕ ВИДАННЯ
Струнгар, Артур. Аналітичні технології Yandex Metrika на бібліотечному порталі / А. Струнгар, О. Мар'їна. - С.23-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СТАТИСТИКА, ВЕБ-САЙТ , АНАЛІТИКА
Українській асоціації видавців та кгигорозповсюджувачів - 20 років. - С.25
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЯ, ВИДАВНИЧА СПРАВА, КНИГОВИДАННЯ
Асєєв, Георгій. Концепція технології масового уведення документів в електронні архіви / Г. Асєєв. - С.26-28
Кл.слова: ЕЛЕКТРОННІ СИСТЕМИ ЗБЕРІГАННЯ ІНФОРМАЦІЇ, ОБ'ЄКТ СКАНУВАННЯ, ПРОГРАМИ РОЗПІЗНАННЯ
Конта, Ростислав. Розвиток етнології в Науковому товаристві імені Шевченка у Львові (1914—1939 pp.): втрати та нереалізовані можливості (за матеріалами "Хроніки НТШ") / Р. Конта. - С.29-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВЕ ТОВАРИСТВО ІМ.ШЕВЧЕНКА У ЛЬВОВІ, ЕТНОЛОГІЯ, ЕНТОГРАФІЯ
Циганенко, Вікторія. "Послання до латинян із їхніх же книг" — маловідомий твір барокової полемічної літератури / В. Циганенко. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КАТОЛИЦЬКА ЦЕРКВА, ПАПА РИМСЬКИЙ, ПОСЛАННЯ ДО ЛАТИНЯН ІЗ ЇХНІХ ЖЕ КНИГ
Домбровська, Лариса. Життєвий і творчий шлях Пантелеймона Куліша (1819—1897) (до 195-річчя з дня народження) / Л. Домбровська, В. Гулак. - С.36-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КУЛІШ ПАНТЕЛЕЙМОН, ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ, ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ
Шейко, Василь. Талановитий презентант Харківської бібліотекознавчої школи / В. Шейко, Н. Кушнаренко
Кл.слова: ХАРКІВСЬКА БІБЛІОТЕКОЗНАВЧА ШКОЛА, БІБЛІОТЕКОЗНАВСТВО, СОЛЯНИК АЛЛА
Кушнаренко, Наталя . Відома постать бібліотечної освіти і науки / Н. Кушнаренко, А. Соляник
Кл.слова: ХАРКІВСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ КУЛЬТУРИ, ЗАГУМЕННА ВІРА, БІБЛІОТЕКОЗНАВСТВО
Владімірська, Регіна. Електронна книга в сегменті прибутковості / Р. Владімірська. - С.43-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЕЛЕКТРОННА КНИГА, КНИГОВИДАННЯ, ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА
Філіпова, Людмила. Сучасні дисертаційні дослідження зі спеціальності "Документознавство. Архівознавство" в Україні: деякі підсумки / Л. Філіпова. - С.46-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ДИСЕРТАЦІЇ, ДОКУМЕНТОЗНАВСТВО
Чеський літературний часопис присвятив весь номер українцям. - С.50
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЯ, ПЛАВ, УКРАЇНСЬКА ПОЕЗІЯ
Партико, Зіновій. Характеристика типології покупців видавничої продукції / З. Партико, Г. Шепелева. - С.51-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИДАВНИЧА ПРОДУКЦІЯ, ПОКУПЦІ, ТИПОЛОГІЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу ЕЛЕКТРОННА ВЕРСІЯ ЖУРНАЛУ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
376.54+159.928.22
Н 15


   
    Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 1 / Національна академія наук України (Київ), Інститут обдарованої дитини, Інститут психології імені Г. С. Костюка ; редактор І. С. Волощук . - Київ : Інститут обдарованої людини, 2014. - 158 с. - 66.26 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна культура -- педагогічні технології -- просвітницька діяльність -- обдарованість -- психологічна готовність
Дод.точки доступу:
Волощук , І. С. \редактор.\
Національна академія наук України (Київ)
Інститут обдарованої дитини
Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.
378.09(075.8)
Я 11


   
    Я – студент : навчальний посібник / В. О. Огнев’юк [та ін.]. ; редактор В. О. Огнев’юк ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - 3-е видання зі змінами. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2013. - 245 с. - ISBN 978-966-7548-84-1 : 45.00 грн., 45.00 грн.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Управління--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- свідомість -- шляхи розвитку університету -- інформаційне середовище -- студенти -- кредитно-модульна система -- просвітницька діяльність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович
Жильцов, Олексій Борисович
Караман, Станіслав Олександрович
Левітас, Фелікс Львович
Клименко, Нінель Павлівна
Мовчун, Антонина Іванівна
Безпалько, Ольга Володимирівна
Леонтьєва, О. В.
Мартиненко, Світлана Миколаївна
Линьов, Костянтин Олександрович
Хоружа, Людмила Леонідівна
Редько, Сергій Іванович
Линьова, Ірина Олексіївна
Сергєєнкова, О. П.
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
94(477)"18/19"
Г 25


    Гветадзе, Іван.
    Доброчинна та просвітницька діяльність іноземців на півдні України (40-ві рр. ХІХ - початок ХХ ст.) [Текст] : наукове видання / І. Гветадзе. - Донецьк : Донбас, 2013. - 390 с. - ISBN 978-617-638-192-1 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія України--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
   373.2
   С 72


    Спичак, Марія Дмитрівна.
    Розвиток комунікативних умінь та навичок у дошкільників [Текст] : старший вік / М. Д. Спичак. - Київ : Ред. газет з дошк. та початк. освіти, 2012. - 88 с., [2] с. - (Бібліотека "Шкільного світу" : заснована у 2003 р. Дитячий садок. Бібліотека). - 3.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--Старший вік--Комунікативні навички--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
просвітницька діяльність -- інтелект

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)