Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=просвітницька діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : Укр/Г 75
Автор(и) : Грінченко, Борис Дмитрович (1863-1910)
Назва : Братства і просвітна справа на Вкраїні за польського панування до Б. Хмельницького
Вихідні дані : Київ, 1907
Кільк.характеристики :38 с
Колективи : Товариство Просвіта у Київі
Серія: Товариство Просвіта; №11
Ціна : 1000.00 грн.
ДРНТІ : 17.82
УДК : 821.161.2-94Грінченко
Предметні рубрики: Українська література-- Історична література-- Тексти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рідкісне видання--братства--просвітницька діяльність
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу Цифрова бібліотека Бориса Грінченка
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2014р.,N 6
Цікаві статті :
Сенченко М. . Запорука національної безпеки в умовах інформаційної війни/ М. Сенченко (стр.3-9) Кл.слова: інформаційна сфера,інформаційні війська,мас-медіа
Мураховський А. Українське книговидання: радянська доба і сьогодення/ А. Мураховський (стр.9-13) Кл.слова: історія книговидання,українська книга,книгорозповсюдження
Гранчак Т. . "Стратегічний" погляд на майбутнє бібліотечного розвитку/ Т. Гранчак (стр.13-14)
Карамишева К. Онлайн-послуги Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського: сучасні підходи та перспективи/ К. Карамишева (стр.14-18) Кл.слова: веб-портал,ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського,дистанційне обслуговування
Політова О. Електронні освітні ресурси з проблем культури та мистецтва на веб-сторінці бібліотеки: питання організації та використання/ О. Політова (стр.18-20) Кл.слова: електронні освітні ресурси,веб-сайт бібліотеки,Київська дитяча академія мистецтва
Фіголь Н. Оформлення електронних локальних та мережевих видань/ Н. Фіголь (стр.20-23) Кл.слова: електронне видання,локальне ,мережа електронне видання
Струнгар А. . Аналітичні технології Yandex Metrika на бібліотечному порталі/ А. Струнгар, О. Мар'їна (стр.23-25) Кл.слова: статистика,веб-сайт ,аналітика
Українській асоціації видавців та кгигорозповсюджувачів - 20 років (стр.25) Кл.слова: інформація,видавнича справа,книговидання
Асєєв Г. Концепція технології масового уведення документів в електронні архіви/ Г. Асєєв (стр.26-28) Кл.слова: електронні системи зберігання інформації,об'єкт сканування,програми розпізнання
Конта Р. Розвиток етнології в Науковому товаристві імені Шевченка у Львові (1914—1939 pp.): втрати та нереалізовані можливості (за матеріалами "Хроніки НТШ")/ Р. Конта (стр.29-32) Кл.слова: наукове товариство ім.Шевченка у Львові,етнологія,ентографія
Циганенко В. "Послання до латинян із їхніх же книг" — маловідомий твір барокової полемічної літератури/ В. Циганенко (стр.32-36) Кл.слова: католицька Церква,папа Римський,Послання до латинян із їхніх же книг
Домбровська Л. Життєвий і творчий шлях Пантелеймона Куліша (1819—1897) (до 195-річчя з дня народження)/ Л. Домбровська, В. Гулак (стр.36-41) Кл.слова: Куліш Пантелеймон,просвітницька діяльність,видавнича діяльність
Шейко В. Талановитий презентант Харківської бібліотекознавчої школи/ В. Шейко, Н. Кушнаренко Кл.слова: Харківська бібліотекознавча школа,бібліотекознавство,Соляник Алла
Кушнаренко Н. Відома постать бібліотечної освіти і науки/ Н. Кушнаренко, А. Соляник Кл.слова: Харківська державна академія культури,Загуменна Віра,бібліотекознавство
Владімірська Р. Електронна книга в сегменті прибутковості/ Р. Владімірська (стр.43-45) Кл.слова: електронна книга,книговидання,електронна бібліотека
Філіпова Л. Сучасні дисертаційні дослідження зі спеціальності "Документознавство. Архівознавство" в Україні: деякі підсумки/ Л. Філіпова (стр.46-50) Кл.слова: наукові дослідження,дисертації,документознавство
Чеський літературний часопис присвятив весь номер українцям (стр.50) Кл.слова: інформація,Плав,українська поезія
Партико З. Характеристика типології покупців видавничої продукції/ З. Партико, Г. Шепелева (стр.51-52) Кл.слова: видавнича продукція,покупці,типологія
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЕЛЕКТРОННА ВЕРСІЯ ЖУРНАЛУ
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(09)/Л 52
Автор(и) : Лещенко А. В.
Назва : Володимир Вернадський і його просвітницько-педагогічна діяльність : монографія
Вихідні дані : Київ: Техсервіс, 2003
Кільк.характеристики :291 с
ISBN, Ціна 966-7653-07-6: Б.ц.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01(09)
Предметні рубрики: Історія педагогіки-- Персоналії
Анотація: У монографії розкрито діяльну участь всесвітньовідомого вченого-натураліста і педагога В.І. Вернадського у просвітницько-культурному русі...
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477)"18/19"/Г 25
Автор(и) : Гветадзе, Іван
Назва : Доброчинна та просвітницька діяльність іноземців на півдні України (40-ві рр. ХІХ - початок ХХ ст.) : наукове видання
Вихідні дані : Донецьк: Донбас, 2013
Кільк.характеристики :390 с
ISBN, Ціна 978-617-638-192-1:
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477)"18/19"
Предметні рубрики: Історія України
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Олексюк О. Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки/ О. Олексюк (стр.3-7) Кл.слова: освітня парадигма,синергетика,антропологічна педагогіка
Кондрацька Л. А. Сакральний простір і homo musicus/ Л. А. Кондрацька (стр.8-13) Кл.слова: інтонований смисл,музична риторика,ентелехія
Попович Н. М. Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці ічителя музики прогресивних європейських країн/ Н. М. Попович, С. М. Буркало (стр.14-19) Кл.слова: професійна підготовка,спеціалізовані заклади,музично-педагогічна освіта
Ткач М. М. Професійне світорозуміння майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті гуманістичної парадигми/ М. М. Ткач (стр.20-25) Кл.слова: постнекласична мистецька педагогіка,педагогічна культура,світорозуміння вчителів
Овчаренко Н. А. Семіотичний підхід у формуванні духовних цінностей майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. А. Овчаренко (стр.26-28) Кл.слова: семіотика,духовні цінності,майбутній вчитель
Соболь Н. В. Художньо-творча толерантність у контексті інструментально-виконавської діяльності майбутніх вчителів/ Н. В. Соболь (стр.29-34) Кл.слова: майбутній вчитель,фахова підготовка,худоня ментальність
Полянський В. А. Джазовий піанізм у контексті стильових тенденцій фортепіанного виконавства ХХ ст./ В. А. Полянський (стр.40-45) Кл.слова: імпровізація,джаз,стиль
Ізваріна О. М. Оперна творчість та просвітницька діяльність В. Йориша у висвітленні періодичною пресою 20-х років ХХ ст./ О. М. Ізваріна (стр.46-49) Кл.слова: оперне мистецтво,українська періодика,просвітницька діяльність
Свириденко Н. С. Лесин рояль/ Н. С. Свириденко (стр.50-55) Кл.слова: Леся Українка,фортепіанна культура,реставрація
Вишинський В. В. Концепт руху у музичній творчості, теорії та педагогіці 20–30-х років ХХ ст./ В. В. Вишинський (стр.56-61) Кл.слова: концепт руху,ритмічне виховання,емоції
Ходоровський В. В. Фортепіанні сонати Л.В. Бетховена: принципи редагування О.Б. Гольденвейзера/ В. В. Ходоровський, І. М. Ходоровська (стр.62-66) Кл.слова: принцип педалізації,виконавська аплікатура,фортепіанна педагогіка
Куришев Є. В. Музично-виконавське мистецтво в культурному сьогоденні Києва/ Є. В. Куришев (стр.67-70) Кл.слова: фортепіанні конкурси,виконавська практика,концерт
Бондаренко Л. А. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва у змісті мистецької освіти/ Л. А. Бондаренко (стр.71-75) Кл.слова: вчитель музики,професійний саморозвиток,підготовка вчителів
Мережко Ю. В. Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Ю. В. Мережко (стр.76-79) Кл.слова: інноваційні методи,комп’ютерні технології,професійна підготовка
Ляшенко О. Д. Медіа-освіта як складова освітнього процесу у вищому мистецькому навчальному закладі/ О. Д. Ляшенко, Л. П. Лабінцева, Т. М. Бутенко (стр.80-84) Кл.слова: медіа-компетентність,медіа-освіта,медіа-засоби
Економова О. С. Інтеграція дисциплін музично-виконавського циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мисетцтва/ О. С. Економова (стр.85-88) Кл.слова: інтеграція,професійна підготовка,майбутні вчителі
Гаркуша О. І. Самостійна робота майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі концертно-виконавської та педагогічної практики/ О. І. Гаркуша (стр.89-93) Кл.слова: лекційно-виконавська практика,педагогічний досвід,культурно-професійний рівень
Мамченко О. М. Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів/ О. М. Мамченко, Л. А. Дерев’янко (стр.94-98) Кл.слова: компетентнісний підхід,викладач і студент,проектні технології
Веньцзун Лю. Модель формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Лю Веньцзун (стр.99-104) Кл.слова: інтонаційний метод,комплексний підхід,диференціація
Гмиріна С. В. Добір навчального вокального репертуару як складова фахової підготовки естрадного співака/ С. В. Гмиріна (стр.105-108) Кл.слова: вокальні здібності,джазовий стандарт,вокальний розвиток
Макарова Т. О. Методи розвитку самостійного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з хорового диригування/ Т. О. Макарова (стр.109-111) Кл.слова: диригування,технології навчання,методи навчання
Нижник Т. М. Формування пізнавально-естетичного інтересу майбутніх учителів музичного мистецтва до навчального матеріалу на заняттях з хорового диригування/ Т. М. Нижник (стр.112-116) Кл.слова: хоровий репертуар,естетична значущість,музична мова
Теряєва Л. А. Інноваційні принципи навчання у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування/ Л. А. Теряєва (стр.117-121) Кл.слова: інновації,міждисциплінарні зв’язки,суміжні музичні дисципліни
Чжан Лу. Професійна модель особистості учителі музики – керівника шкільного хору/ Лу Чжан (стр.122-125) Кл.слова: творчий імідж,саморозвиток учителя,хоровий колектив
Романенко А. Р. Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителі музичного мистецтва/ А. Р. Романенко (стр.126-129) Кл.слова: соціокультурний феномен,мистецький проект,культурний контекст
Пуцик О. А. Етнорегіональний підхід у методичній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. А. Пуцик (стр.130-134) Кл.слова: регіоналізація,художня культура,методична підготовка
Макарова Е. В. Етнокультурологічний підхід до вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко (стр.135-138) Кл.слова: етнохудожня діяльність,культурологічна діяльність,вокальна підготовка
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376.54+159.928.22/Н 15
Назва : Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 1
Вихідні дані : Київ: Інститут обдарованої людини, 2014
Кільк.характеристики :158 с
Колективи : Національна академія наук України (Київ), Інститут обдарованої дитини, Інститут психології імені Г. С. Костюка
Ціна : 66.26 грн.
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 376.54+159.928.22
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(477)(082)/Н 34
Назва : Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : Перші міжнародні драгомановські читання : матеріали до 170-річного ювілею. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Вид-во НПУ Ім. М. П. Драгоманова, 2003
Кільк.характеристики :256[2] с :
ДРНТІ : 16
УДК : 37.013(477)(082)
Предметні рубрики: Філологія
Зміст : Погляди М. П. Драгоманова на освіту в Україні XIX століття/ А. М. Акусов. Зміст соціально-педагогічної діяльності в сучасних умовах/ О. Безпалько. Готовність дітей до школи як педагогічна проблема/ А. Богуш. Ідеї національного дитячого садка в педагогічній спадщині Софії Федорівни Русової/ З. Борисова. Стратегія розвитку національної освіти в контексті педагогічних поглядів М. П. Драгоманова/ Т. Г. Будняк. Соціально-педагогічні концепції соціалізації підлітків і молоді Великобританії/ Л. Гордієнко. Структурування навчального матеріалу - один із способів оптимізації навчального процесу/ М. С. Гордійчук, Т. Ю. Князева, Г. Д. Панченко. Психологічні аспекти драгоманівської концепції розвитку/ Л. В. Долинська. Ідея народності освіти в поглядах Михайла Драгоманова/ Г. М. Дубрівна. Просвітницька діяльність Михайла Драгоманова/ К. Жадько. Концептуальний підхід до соціальної педагогічної реабілітації дітей з обмежиними функціональними можливостями/ А. Капська. Гуманістична спрямованість студента у контексті професійної підготовки/ О. Карпенко, М. Опольська. Актуальні проблеми виховання дітей, які портребують особливої домоги в сучасних умовах/ М. Кот. Екологічні технології - новий напрямок дошкільної педагогіки/ Н. Кот. Дві педагогічні школи імені М. П. Драгоманова: Київ-Прага/ М. Кравчук. Урахування індивідуальних відмінностей дитини дошкільного віку у навчально-виховній роботі сучасних освітніх закладів/ В. Кузьменко. До проблеми організації навчального процесу у коледжі в умовах ступеневої підготовки фахівців/ О. В. Куклік. Народні традиції у фізичному вихованні дошкільників в Україні та їх освітнє виховне значення/ Н. Левінець. Драгоманов і дошкілля/ О. П. Макаренко, Я. К. Макаренко, Л. П. Матвієнко. Експериментальна організація освітньо-виховної діяльності вищого навчального закладу у сільській місцевості/ Л. П. Матвієнко. Емоційний фактор в контексті виховної технології В. О. Сухомлинського/ О. А. Невмержицький. Культурологічна аура як педагогічна спадщина М. П. Драгоманова/ Г. В. Онкович. Вплив політичних ідей М. П. Драгоманова на героїко-патріотичне виховання молоді в Галичині, Буковині і Закарпатті (кінецьXIX-початок XX ст.)/ Ю. Руденко. Драгоманівський ідеал вчителя:сучасна ретроспектива/ Н. М. Савелюк. Найдовша дорога до пам’яті - педагогічна спадщина України: погляд сьогодні/ Т. Б. Слободянюк. Філософсько-педагогічні пошуки вектора морально-естетичне виховання/ Ю. Терещенко. Михайло Драгоманов як історик вітчизняної освіти XIX століття/ О. В. Черкасов. Вплив сім’ї на формування особистості Михайла Драгоманова/ В. І. Шпак. Професійно-правова культура та її значення для випускника вищої школи/ М. Щербань. Лінгвокультурологічний аспект викладання російської мови в середній школі/ Л. Давидюк. Шляхи і засоби формування професійно-педагогічної компетентності викладачів спеціальних дисциплін вищих технічних закладів освіти/ С. Демченко. Формування соціокультурної компетенції старшокласників на основі реклами/ П. Мельник. Парадигма "індивідуальне-суспільне" у творчості Михайла Драгоманова/ В. І. Мудрак. "Національний космополітизм" М. П. Драгоманова як засада аналізу соціальності XXI століття/ В. В. Нікітіна. Завдання економічної освіти України у зв’язку зі зміною моделі трансформаційних перетворень/ В. Радченко. Психологічні передумови навчання розуміння іншомовної соціокультурної інформації при читанні/ Л. Рудакова. Риторика як навчальна дисципліна у освітніх закладах України/ Ю. Холодна. Андрагонічний підхід до навчання вчителів в системі післядипломної освіти/ В. Д. Шарко.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ізваріна О. М.
Назва : Оперна творчість та просвітницька діяльність В. Йориша у висвітленні періодичною пресою 20-х років ХХ ст.
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 46-49. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X201614649 (Шифр М898489384/2016/1). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X201614649
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оперне мистецтво--українська періодика--просвітницька діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(091)(477)Грінч/Л 32-889253705
Автор(и) : Лашко М. В.
Назва : Педагогічна і просвітницька діяльність Марії Грінченко (1863 - 1928) : монографія
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019
Кільк.характеристики :272 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-617-658-062-1: 116.30 грн.
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37(091)(477)Грінченко
Предметні рубрики: Історія педагогіки-- Персоналія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): просвітницька діяльність--історико-педагогічна діяльність--педагогічна діяльність--видавнича діяльність
Примірники : всього : ГП АБ(11), ГП ЧЗ(1), ГП КС(2), Ф3(6), Ф2(6)
Вільні : ГП АБ(11), ГП ЧЗ(1), ГП КС(2), Ф3(6), Ф2(6)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Проблеми освіти -2015р.,N 84
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект/ В. О. Огнев’юк (стр.8-14) Кл.слова: освітне середовище,філософія освіти,цінності
Дубасенюк О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти/ О. А. Дубасенюк (стр.25-31) Кл.слова: акмеологічний підхід,евроінтеграційні процеси,професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання/ Л. Б. Лук’янова (стр.31-36) Кл.слова: андрогогіка,акмеологія,андрагогічна навчання
Антонова О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості/ О. Є. Антонова (стр.36-40) Кл.слова: акмеологія,обдарованість,творчість
Антонов В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід/ В. М. Антонов (стр.40-43) Кл.слова: акмеологія,міждисциплінарна наука,кібернетична акмеологія
Барановська Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості/ Л. В. Барановська (стр.49-52) Кл.слова: самоактуалізація,самоствердження,самодетермінація
Березюк О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу/ О. С. Березюк (стр.52-56) Кл.слова: компетентність,етнопедагогіка,етнопедагогічна компетентність
Власенко О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу/ О. М. Власенко (стр.82-84) Кл.слова: освітнє середовище,вища освіта,моделювання
Галус О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід/ О. М. Галус (стр.89-93) Кл.слова: акмеологія,мотивація особистості,управлінська діяльність
Гладкова В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти/ В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський (стр.97-101) Кл.слова: акмеологія,катабологія,порівняльний аналіз
Голобородько Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології/ Є. П. Голобородько (стр.102-105) Кл.слова: акмеологія,акмеологічний підхід,професіоналізм
Головчук С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід/ С. Ю. Головчук (стр.105-107) Кл.слова: європейський вектор,громадянська позиція,критичне мислення
Гура О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога/ О. І. Гура (стр.114-117) Кл.слова: саморозвиток,синергетичний підхід,самоорганізація педагога
Єремеєва В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект/ В. М. Єремеєва (стр.131-134) Кл.слова: акмеологічне дослідження,парадигма освіти,індивідуальний підхід
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: акместановлення
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: українська освіта,творча особистість,акаместавлення
Іванова О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект/ О. В. Іванова (стр.144-148) Кл.слова: студенти-філологи,акмеологічний підхід,філолог-професіонал
Кабанкова О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця/ О. М. Кабанкова (стр.148-151) Кл.слова: діяльність,акмеологічні вміння,акмеологічні якості особистості
Калаур С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників/ С. М. Калаур (стр.151-154) Кл.слова: професійна підготовка,система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи/ Я. Є. Кальба (стр.154-157) Кл.слова: система освіти,вчинковий підхід,вчинковий потенціал вчинків
Караман С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію/ С. О. Караман, О. В. Караман (стр.157-163) Кл.слова: лінгводидактика,принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід/ Л. В. Козак (стр.172-175) Кл.слова: дошкільна педагогіка,інноваційна професійна діяльність,психолого-педагогічні умови
Малихін О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів/ О. В. Малихін (стр.206-211) Кл.слова: рефлексія,рефлективна компетентність,дискреційно-дидактична технологія
Малярчук О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості/ О. В. Малярчук (стр.211-214) Кл.слова: дистанційне навчання,принципи дистанційного навчання,професійна зрілість
Мартиненко С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу/ С. М. Мартиненко (стр.214-218) Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору,акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу/ Н. І. Мачинська (стр.226-232) Кл.слова: навчальне проектування,акмеологічний підхід,майбутній фахівець
Мельниченко О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі/ О. В. Мельниченко (стр.236-239) Кл.слова: традиції негдерного виховання,українська педагогніка,гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу/ М. О. Наказний (стр.245-249) Кл.слова: педагогічна практика,вищий навчальний заклад,методичні знання
Олексенко В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя/ В. П. Олексенко (стр.258-263) Кл.слова: імідж сучасного вчителя,формувальний вплив,стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології/ О. А. Орлова (стр.267-270) Кл.слова: акмеологія,самовдосконалення,саморозвиток
Пинзеник О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології/ О. М. Пинзеник (стр.274-277) Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя,професійна пфідготовкка,акмеологія
Поясок Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві/ Т. Б. Поясок ; 280-284 Кл.слова: медіаграмотність,медіакомпетентність,медіа простір
Пріма Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід/ Р. М. Пріма (стр.284-287) Кл.слова: педагог-професіонал,пофесіоналізація,акмеологічні концепції
Романова Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту/ Г. М. Романова (стр.291-295) Кл.слова: професійно-технічна освіта,тренінг,тренінгові навчання
Сігаєва Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії/ Л. Є. Сігаєва (стр.299-303) Кл.слова: зрілість,освіта дорослих,навчання дорослих
Сіткар В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує/ В. І. Сіткар (стр.304-309) Кл.слова: акмеологія,дитина,соціалізація
Соколова І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник/ І. В. Соколова (стр.318-322) Кл.слова: майбутній вчитель,методологічна платформа,акмеологічна компетентність
Фруктова Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства/ Я. С. Фруктова (стр.323-328) Кл.слова: акме-особистість,інформаційне суспільство,медіаосвіта
Хоружа Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем/ Л. Л. Хоружа (стр.329-332) Кл.слова: акмеологічна позиція,педагогічна етика,моральна дилема
Чернуха Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен/ Н. М. Чернуха, В. В. Желанова (стр.333-336) Кл.слова: суб’єктність,симптомокомплекс,суб’єктогенез
Шарненкова Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст./ Т. О. Шарненкова (стр.346-350) Кл.слова: просвітницька діяльність,музейна педагогіка,керівники екскурсій
Яворська С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма/ С. Т. Яворська (стр.350-355) Кл.слова: грамотність,психологія,послідовність
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)