Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (14)Мережеві ресурси (22)Наукові періодичні видання Університету (136)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=простір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1196
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.018.43/О-64
Автор(и) : Богачков Ю. М., Биков В. Ю., Пінчук О. П., Манако А. Ф.
Назва : Організація середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах : посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :159[1] с
ISBN, Ціна 978-966-644-256-0:
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.018.43 + 37.018.43
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дистанційне навчання
Дистанційна освіта-- Організація-- Середні загальноосвітні навчальні заклади
Анотація: Цей посібник створено для управлінців у галузі освіти, фахівців ІКТ та організаторів дистанційного навчання. Це, в першу чергу, - вчителі, адміністрація навчальних закладів управління освітою різних рівнів. Друга категорія користувачів посібника - розробники автоматизованих систем дистанційного навчання. Третя категорія користувачів посібника - дослідники та науковці, які займаються розробленням та впровадженням середовищ дистанційного навчання.
Примірники : всього : Ф1(14), Ф3(16), Ф2(15), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(9)
Вільні : Ф1(14), Ф3(16), Ф2(15), ГП ЧЗ(1), ГП АБ(9)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 347.82(477)(075)/П 42
Назва : Повітряне право України : [навчальний посібник]
Вихідні дані : Дрогобич: Коло, 2011
Кільк.характеристики :550 с ; [2] с
ISBN, Ціна 978-966-2405-32-3:
ДРНТІ : 10.60
УДК : 347.82(477)(075)
Предметні рубрики: Повітряне право-- Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-048.35(4):37./М 69-179495637
Автор(и) : Михайліченко, Микола Васильович
Назва : Громадянська компетентність майбутніх учителів : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ; Тернопіль: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008
Кільк.характеристики :127 с
Колективи : Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
ISBN, Ціна 978-966-7425-78-4:
ДРНТІ : 14.15
УДК : 378-048.35(4):37.091.12 + 37.091.12
Предметні рубрики: Педагогіка
Вища педагогічна освіта-- підготовка педагогів
Професійна освіта
Анотація: У навчально-методичному посібнику з урахуванням сучасних напрямів модернізації вищої освіти України в контексті входження її у єдиний європейський і свтовий освітній простір розкрито сутність та зміст громадянської компетентності майбутнього вчителя, описано авторську технологію формування цієї складної особистісно-професійної інтегральної якості на прикладі майбутнього вчителя предметів гуманітарного профілю.
Примірники : всього 2: Ф1(2), Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Вільні : Ф1(2), Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.046.16/С 76
Назва : Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти : Європейська асоціація із забезпечення якості вищої освіти
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :36 с
ISBN, Ціна 966-7043-06-7:
УДК : 37.046.16
Предметні рубрики: Освіта-- стандарти
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :286 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Ціна : 56.77, 45.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.01+81]:001.891:005.745(082) + 001.891:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія
Освіта-- Професійна
Психологія
Педагогіка-- Соціальна
Філологія
Технології-- Інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--професійна освіта--психологія--соціальна педагогіка--філологія--іноваційні технології
Зміст : Вступне слово/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка)/ О. В. Дудар. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів/ Л. І. Заяць. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості/ Л.М. Калініченко. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття/ О.В. Магера. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст./ Н.О. Обловацька. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя/ C. M. Процька. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. Ш. Алієва. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. Особливості обліку поточних зобов'язань/ К. Д. Генераленко. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців/ О. М. Глушак. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти/ А.Ю. Крикун. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів/ Н. П. Мазур. Фахова компетентність учителя музики/ С. В. Світайло. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога/ О. В. Таран. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини/ Ю. В. Бреус. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю/ О. В. Красницька. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку/ А. А. Теплюк. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон")/ І. С. Акопян. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект/ В. Є. Годіон. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками/ C. O. Евтушенко. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна/ М. О. Журавльова. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов/ В. І. Мельник, О. Ю. Качан. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. Мережеві технології: використання вебінарів/ Д. М. Бодненко. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації/ Т. Г. Купрій. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі/ О. В. Дудник. Сутність поняття "інформаційне суспільство"/ P.O. Павлюк. Оціночні дослідження у паблік рилейншз/ Ю. М. Шафаренко.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477-25)"18/19"/К 38
Назва : Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 22 травня 2013 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477-25)"18/19":008]:005.745(082) + 008:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Соціологія-- Культура
Історія Києва
Зміст : Творчість як місія чи творчість як мистецтво: Борис Грінченко і літературний процес межі ХІХ-ХХ століть/ О. В. Єременко. Проблеми національного самоусвідомлення українського народу: полеміка Бориса Грінченка з Михайлом Драгомановим і сучасність/ О. Гринів. Київська публіка і громада в театральних контрверсіях. Випадок Бориса Грінченка/ Г. Веселовська. Архітектурний образ Києва XIX - початку XX ст. і суспільні трансформації наступних десятиліть/ І. Гирич. Кіножиття Києва початку XX століття / Л. Брюховецька. Борис Грінченко і створення Київської "Просвіти"/ О. І. Бонь. М. Х. Бунге - вчений, державний діяч і реформатор/ В. Васильчук. Публікація Марії Грінченко "Хто народові ворог?" в контексті національних очікувань початку ХХ століть/ Ф. Л. Левітас. Києвознавчі розвідки у науковій спадщині Володимира Щербини/ А. Железко. Видатний киянин Володимир Антонович (1830-1908)/ О. Тарасенко. Значення організаторської діяльності В.Л. Кирпичова в становленні Київського політехнічного інституту/ С. Радогуз. Діяльність Київського товариства сприяння початковій освіті (1882-1918)/ Г. Рафальська. Образ міста у творчості Михайла Булгакова тв Іллі Еренбурга/ Я. О. Поліщук. Поезія Бориса Грінченка у творчості українських композиторів кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Євген Куришевич. Листування А. Кримського із Б. Грінченком: діалог сучасників/ С. О. Євтушенко. Київський період у житті й творчій діяльності Олександра Матвійовича Лазаревського/ О. Походяща. Музично-просвітницька праця композитора Кирила Стеценка в добу Бориса Грінченка/ С. Й. Лісецький. Школа бандури Сергія Баштана/ І. Дружга. Історичні аспекти розвитку українського театру (на матеріалі листування Бориса Грінченка та Марка Кропивницького)/ І. В. Погребняк. Київський модерн: творчість Е. Брадтмана крізь призму століть/ А. М. Гунька. Микола Лисенко і "Київська Громада"/ С. В. Світайло. Музичне середовище Києва другої половини ХІХ - початку ХХ століття як соціокультурне явище/ О. С. Мусіяченко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.0:665(078)/Л 64
Назва : Літературний процес: територія Гутенберга чи віртуальна реальність? : матеріали Всеукраїнської наукової конференції, 5-6 квітня 2013 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :275 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 17.07
УДК : 82.0:665(078) + 665(078)
Предметні рубрики: Літературознавство
Зміст : Слово в поетичній моделі світу Андрія Малишка/ Г. А. Александрова. Інтермедіальні параметри сучасного літературного журналу/ Г. В. Бітківська. Особливості урбаністичної прози М. Хвильового та А. Дьобліна/ О. І. Богданова. Палімпсестова організація поетичних текстів М. Костомарова/ М. В. Бородінова. Рецепція "готичного" карнавалу в романі Василя Шкляра "Чорний ворон"/ Н. В. Букіна. Специфіка трагічного у літературно-видавничому процесі ХХ ст./ А. О. Буратевич. Вплив візуальних образів на систему персонажів у п'єсі Т. Хау "В пошуках Мане"/ А. В. Гайдаш. Глобалізаційні процеси у світі та документальна література/ О. А. Галич. Аспекти диференціації дескриптивних структур у художньому тексті: екфразис та гіпотипоз/ Л. С. Генералюк. Общая характеристика контекстного изучения художественных произведений в школьном курсе мировой литературы/ В. В. Гладышев. Комунікативні стратегії в наратологічному аналізі/ Л. М. Деркач. Українські шістдесятники в романі-спогаді І. Жиленко "Homo feriens"/ К. М. Ігошев. Псевдобіографія Сковороди в історичному романі Василя Шевчука "Григорій Сковорода"/ Д. В. Карачова. Образ жінки-викладача в американській драматургії (на матеріалі п'єси Венді Вассерштайн "Хроніки Хайді")/ Ю. В. Климчук. Етнокультурний компонент національної ідентичності в оповіданнях Ред'ярда Кіплінга/ О. О. Кремінська. До проблеми дескрипції в Київському літописі/ Т. Д. Кремінь. Втілення ідеї свободи засобами комунікативних стратегій і тактик у романі Чака Паланіка "Бійцівський клуб"/ О. М. Лопатинська. Лекція в академічному викладанні літературознавчих дисциплін: проблеми та перспективи/ Л. В. Мацевко-Бекерська. Антиномії та протиріччя в медіа: новий погляд на конструювання текстового простору/ Я. Г. Мельник, С. В. Возняк. Гіпертекст Оксани Забужко/ В. М. Мислива. Поетика екфразису у творчості Святослава Гординського/ Н. Д. Мочернюк . Поетика іконопису в сучасній українській ліриці/ Н. В. Науменко. Структура есеїстичного тексту: на прикладі сучасної української малої прози/ Ю. В. Нестеренко. Виртуальная телесность как структурный элемент компьютерной мифологемы/ О. В. Одаренко. Використання інтерактивних методів на уроках української літератури в профільних класах загальноосвітніх навчальних закладів/ A. M. Олійник ; A. M. Олійник ; A. M. Олійник. Львів versus Київ: контраверсії літературної урбаністики/ Я. О. Поліщук. Особливості експериментальної поезії:теорія, генеза, типологія/ Ю. М. Починок. Діалогічність романів "Танго смерті" Ю. Винннчука та "Львівська гастроль Джимі Хендрікса" А. Куркова / О. Я. Пухонська . Дискурс західноукраїнської комедії 20-30-х років XX ст. (на матеріалі п'єс Григора Лужницького)/ З. Я. Родчин. Теоретико-методологічні засади лінгвопоетичного тлумачення художнього тексту/ С. І. Сафарян. Комп'ютерні технології у процесі вивчення літератури/ O. K. Сердюк ; O. K. Сердюк ; O. K. Сердюк . Символіка художнього простору і часу в оповіданні Ред'ярда Кіплінга “A Madonna of the Trenches”/ А. С. Сімаковська. Історична та художня біографії: точки перетину (на матеріалі твору Стефана Цвейга "Марія Стюарт")/ В. Л. Степанищенко. Основні засади творення української та польської парадигм полемічного поунійного дискурсу/ С. В. Сухарєва. Мовний комплекс культурної пам'яті в романах В. Лиса "Століття Якова" та К. Фалькенланд "Моя тінь"/ К. О. Тимошенко. Аспекти становлення позитивного іміджу політика у Кам'янці-Подільському/ А. В. Тімофєєв. Особливості популяризації художньої літератури в Інтернеті/ Д. Г. Фіалко. Концепт "дім" у романі Герти Мюллер "Гойдалка дихання"/ І. В. Юзькова. Конотації релігійного спектра видавничої справи України/ Р. В. Ярошенко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(4), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.09/Н 34
Назва : Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди . Ч. 2 : Літературознавство. Вип. 4 (68)
Вихідні дані : Харків: Нове слово, 2011
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди :
ДРНТІ : 17.01
УДК : 82.09
Предметні рубрики: Літературознавство-- Історія та критика світової літератури
Зміст : В. Стефаник та дискурс "Народництва – модернізму" в українському літературному процесі часу fin de siecle/ Н. М. Ботнаренко. Феномен французского "регионального" романа: генезис, жанровое содержание и поэтика/ Ю. А. Ващенко. Родова специфіка художнього конфлікту: теоретичний аспект/ Т. І. Вірченко. Образы материальной среды дома в романе Б. Л. Пастернака "Доктор живаго"/ Л. В. Волосевич. Развитие жанра очерка в русской литературе первой трети XX века/ Е. А. Гусева. Символіка пресвятої трійці у "Великій гармонії" Б.- І. Антоновича/ І. І. Дмитрів. Психологизм в образе и деталях в произведениях В. Набокова/ О. В. Донцова. Музыка в творческом мире И. С. Тургенева/ В. И. Доценко. Еволюція поета – екзистенціаліста В. Стуса в контексті 60-80-ХХ ст. й української дійсності/ Є. О. Іващенко. Хронотопіка змістових рівнів драматичного твору/ Р. А. Козлов. Настрій: існування як буття у романі Сімони де Бовуар "Мандарини"/ С. К. Криворучко. Аналіз лінгво-стилістичного аспекту романів А. Кастілло/ А. В. Совєтна. Культурно-освітній контекст формування поетики Т. С. Еліота/ Л. П. Статкевич. Система пейзажних образів у збірці "Сестра моя – жизнь" Б. Пастернака/ Я. М. Тагільцева.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Слово і час -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Генералюк Л. Код образотворчого мистецтва у слові Шевченка : колористика .../ Л. Генералюк (стр.3-13) Кл.слова: вербальна колористика,візуальний образ,словесна картина
Астаф’єв О. Поезія Тараса Шевченка в польських перекладах ХХ століття/ О. Астаф’єв ; О. Астаф'єв (стр.13-22) Кл.слова: Поезія Тараса Шевченка,художній переклад,семантика
Кіраль С. "... образ чистого, святого ... й такого рідного Максима": М. Богданович у літературознавчій рецепції та едиційній практиці Івана Денисюка (за матеріалами неопублікованого листування)/ С. Кіраль (стр.23-37) Кл.слова: епістолярій,історія літератури,преклад
Галич О. Леонід Большаков: портрет/ О. Галич (стр.38-43) Кл.слова: художня біографія,роман-пошук,реальний герой
Бетко І. Містерія відчуження душі від тілав українській постмодерній прозі/ І. Бетко (стр.44-52) Кл.слова: українська постмодерна проза,міфологема,художній простір
Гаврилюк Н. Українська поезія: рецептивні проекції/ Н. Гаврилюк (стр.52-59) Кл.слова: рецептивні проекції,модернізація
Борчишина І. Енжамбеман як засіб емфтизації епітетних структур у поетичних творах М. Волошина та В. Свідзінського/ І. Борчишина (стр.60-67) Кл.слова: емфатичність,епітетна структура,енжамбеман
Нестелєєв М. Літературність як теоретично-естетичний феномен/ М. Нестелєєв (стр.68-77) Кл.слова: література,текст,інтерпретація
Бербенець Л. Література як предмет масового споживання/ Л. Бербенець (стр.77-87) Кл.слова: література,літературний музей,рімейки
Листування Юрія Лавриненка з Юрієм Шерехом у 1945-1949 роках (стр.88-98) Кл.слова: видавництва,журнал,партії
Голобородько Я. Літературна футбольна ліга: текстові особливості тренувального процесу/ Я. Голобородько (стр.113-121) Кл.слова: Літературна критика
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)