Пошуковий запит: (<.>K=професійна компетентність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 160
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ars musicae: музично-освітологічний дискурс № 1. - 2014
|
>2.
| Павлюх В. В. Ідентичність та її сутність у контексті професіоналізму практичного психолога/В. В. Павлюх // Шкільному психологу. Усе для роботи. -Київ:Основа, 2018,N № 8(116).-С.2-6
|
>3.
| Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2018,N № 1.-С.18-20
|
>4.
| Мацковська Т. Імідж педагога – запорука професійного успіху/Тетяна Мацковська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.1–3
|
>5.
| Імідж сучасного педагога - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>6.
| Самчинська Я. Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології"/Я. Самчинська, М. Шерман, М. Сікелінда // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.121-133
|
>7.
| Романюк Ірина Індивідуальна траєкторія розвитку професійної компетентності педагога/Ірина Романюк // Дошкільне виховання, 2019,N № 4.-С.6-10
|
>8.
| Шевчук С. В. Інноваційні аспекти навчально-методичної діяльності педагога професійної школи/С. В. Шевчук // Імідж сучасного педагога. -Полтава, 2016,N № 3.-С.14-17
|
>9.
| Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи/Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - 2015
|
>10.
| Архипова С. П. Акмеологічні засади професійного самовдосконалення викладачів соціально-педагогічних дисциплін/С. П. Архипова, Л. І. Смеречак // Акмеологія в Україні: теорія і практика. -Київ:Небокрай, 2013,N № 24.-С.29-32
|
>11.
| Акмеологія - наука ХХІ століття/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук. - 2014
|
>12.
| Вантух В. Бути лідером!/Володимир Вантух // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 4.-С.1–2
|
>13.
| Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки - 2014г.,N 30 (Введено оглавление)
|
>14.
| Костюк О. С. Вектори розвитку професійної компетентності керівників гуртків/О. С. Костюк // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 9/10.-С.75-79
|
>15.
| Адаменко Л. Взаємодія методичної служби з керівниками навчальних закладів/Л. Адаменко // Практика управління закладом освіти. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2016,N № 3.-С.18-22
|
>16.
| Викладання іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах: сучасні тенденції/А. Дурдас [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.42-49
|
>17.
| Бєлєнька Г. В. Вихователь дітей дошкільного віку: становлення фахівця в умовах навчання/Г. В. Бєлєнька. - 2006
|
>18.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>19.
| Вища освіта України в контексті цивілізаційних змін та викликів: стан, проблеми, перспективи розвитку/Заклад вищоїх освіти Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая, Кафедра ЮНЕСКО Інформаційно-комунікаціні технології в освіті. - 2020
|
>20.
| Карпенко О. Вступ до спеціальності "Соціальна робота"/О. Г. Карпенко.. - 2011
|
|
|