Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійна компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 160
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Ars musicae: музично-освітологічний дискурс № 1. - 2014
2.

Павлюх В. В. Ідентичність та її сутність у контексті професіоналізму практичного психолога/В. В. Павлюх // Шкільному психологу. Усе для роботи. -Київ:Основа, 2018,N № 8(116).-С.2-6
3.

Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2018,N № 1.-С.18-20
4.

Мацковська Т. Імідж педагога – запорука професійного успіху/Тетяна Мацковська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.1–3
5.

Імідж сучасного педагога - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
6.

Самчинська Я. Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології"/Я. Самчинська, М. Шерман, М. Сікелінда // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.121-133
7.

Романюк Ірина Індивідуальна траєкторія розвитку професійної компетентності педагога/Ірина Романюк // Дошкільне виховання, 2019,N № 4.-С.6-10
8.

Шевчук С. В. Інноваційні аспекти навчально-методичної діяльності педагога професійної школи/С. В. Шевчук // Імідж сучасного педагога. -Полтава, 2016,N № 3.-С.14-17
9.

Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи/Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - 2015
10.

Архипова С. П. Акмеологічні засади професійного самовдосконалення викладачів соціально-педагогічних дисциплін/С. П. Архипова, Л. І. Смеречак // Акмеологія в Україні: теорія і практика. -Київ:Небокрай, 2013,N № 24.-С.29-32
11.

Акмеологія - наука ХХІ століття/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук. - 2014
12.

Вантух В. Бути лідером!/Володимир Вантух // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 4.-С.1–2
13.

Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки - 2014г.,N 30 (Введено оглавление)
14.

Костюк О. С. Вектори розвитку професійної компетентності керівників гуртків/О. С. Костюк // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 9/10.-С.75-79
15.

Адаменко Л. Взаємодія методичної служби з керівниками навчальних закладів/Л. Адаменко // Практика управління закладом освіти. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2016,N № 3.-С.18-22
16.

Викладання іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах: сучасні тенденції/А. Дурдас [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.42-49
17.

Бєлєнька Г. В. Вихователь дітей дошкільного віку: становлення фахівця в умовах навчання/Г. В. Бєлєнька. - 2006
18.

Вихователь-методист дошкільного закладу - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
19.

Вища освіта України в контексті цивілізаційних змін та викликів: стан, проблеми, перспективи розвитку/Заклад вищоїх освіти Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая, Кафедра ЮНЕСКО Інформаційно-комунікаціні технології в освіті. - 2020
20.

Карпенко О. Вступ до спеціальності "Соціальна робота"/О. Г. Карпенко.. - 2011
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)