Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійна компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 161
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016:78/A80
Назва : Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : збірник наукових праць. № 1
Вихідні дані : Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :121 с :
ДРНТІ : 18.41
УДК : 37.016:78
Предметні рубрики: Музичне мистецтво-- Музина освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель музики--музична культура--диригентська підготовка
Зміст : Пролегомен про інноваційний простір мистецької освіти в класичному університеті / О. М. Олексюк. Наукові засади викладання основного музичного інструмента в умовах університетської освіти / Т. М. Пляченко. Універсали педагогічної культури у структурі професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід / Л. А. Бондаренко. Взаємодія діяльнісної та практичної складових у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього фахівця/ Н. М. Попович. Становлення і розвиток музичної освіти в Україні / А. Г. Болгарський. Педагогічні аспекти становлення творчої особистості у процесі диригентсько-хорової підготовки / С. В. Світайло. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців мистецьких ВНЗ України / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Контекстуальні аспекти взаємодії слова й музики (на прикладі симфонізму Г. Малера) / В. В. Вишинський. Пересувні оперні театри в Україні першої третини XX ст. / О. М. Ізваріна. Принципи фортепіанної педагогіки К. Мартінсена / Т. М. Бутенко, Л. О. Сахарова. Поетичні образи Бориса Грінченка у творчості українських композиторів / Є. В. Куришев. Фортепіанні твори А. Кос-Анатольського в інтерпретації Марії Крушельницької/ С. Й. Лісецький. Інтелектуальний компонент у структурі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ О. Д. Ляшенко. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до використання інтегрованих типів уроків у професійній діяльності / Ю. В. Мережко. Методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики на основі інтеграційного підходу/ О. С. Економова. Виховання самостійності майбутнього вчителя музики у класі фортепіано/ Л. І. Гаркуша. Використання інформаційних технологій у процесі роботи студентів над музичним диктантом / І. М. Ходоровська. Виховання інструментально-виконавських навичок майбутнього вчителя музики на початковому етапі роботи над музичним твором у класі фортепіано/ В. І. Ходоровський. Вокально-виконавська культура як складова професійної мистецької компетентності педагога-музиканта / Е. В. Макарова. Розвиток творчої самостійності студентів на заняттях з постановки голосу та у творчих гуртках / В. Г. Яковенко. Самостійна робота майбутнього вчителя музики у процесі диригентської підготовки/ М. М. Чугунова. Професійна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження / Л. А. Удовицька-Скляренко. Музично-теоретичні дисципліни у розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О.О. Скляр.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єльникова М. П.
Назва : Управління розвитком педагогічної майстерності вчителів
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2020. - № 34/36(658-660). - С. 64–66 (Шифр У411512/2020/34/36)
Предметні рубрики: Вчителі-- Педагогічна майстерність-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчителі--педагогічна майстерність--професійна компетентність--діагностико-технологічний підхід--технологічна карта--заклади загальної середньої освіти--саморозвиток вчителя--самовдосконалення вчителя--науково-методична робота
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/І-18
Автор(и) : Іваницька О. М.
Назва : Дослідження ринку освітніх послуг : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :40 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 24.26, 24.26, грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Маркетинг в освіті
Анотація: У посібнику розглядається стан і проблеми дослідження ринку освітніх послуг,висвітлюється питання формування професійних компетенцій сучасного керівника навчального закладу для забезпечення впровадження маркетингового підходу в управлінні навчальним заклдом.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(3), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк Г. І., Дем’яненко В. І.
Назва : Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 137-152. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.13752 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.13752
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практико зорієнтована підготовка--професійна компетентність--метод проектів--проектна діяльність--особистісно орієнтований підхід--діяльнісний підхід--компетентнісний підхід
Анотація: В статті висвітлено деякі аспекти практико орієнтованої підготовки майбутнього вчителя початкової школи в процесі вивчення педагогічних дисциплін засобами проектної діяльності. Подано авторський досвід використання навчальних проектів, зокрема, з дисциплін «Основи педагогіки» та «Теорія і методика виховання». Розкрито особливості реалізації в освітньому процесі ВНЗ діяльнісного, особистісного, компетентнісного підходів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3/.5(477)/Z99
Автор(и) : Ілько А. В.
Назва : Програма розвитку закладу середньої освіти
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2018. - № 34/36. - С. 84–89. (Шифр У411512/2017/34/36)
УДК : 373.3/.5(477)
Предметні рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади-- програма розвитку --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нормативно-правове підґрунтя програм--школи--програма розвитку--навчальний заклад і-ііі ступенів--навчально-виховний комплекс--партнерська співпраця--професійна компетентність
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2018. - № 1. - С. 18-20 (Шифр В353859/2018/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Іванова С. В. Післядипломна педагогічна освіта в системі освіти дорослих/ С. В. Іванова (стр.3-5) Кл.слова: компетентності,формальна освіта,освітня програма
Палкин В. А. О возможных путях дальнейшего развития среднего образования в информационном обществе/ В. А. Палкин (стр.6-10) Кл.слова: гуманистическая парадигма,духовность,нравственность
Москалик Г. Ф. Знання та уміння керівника школи як показник рівня його компетентності у перші роки роботи/ Г. Ф. Москалик (стр.11-13) Кл.слова: спеціальні знання,мета роботи,колектив однодумців
Шевчук С. В. Інноваційні аспекти навчально-методичної діяльності педагога професійної школи/ С. В. Шевчук (стр.14-17) Кл.слова: професійна культура,професійна компетентність,портфоліо
Іваній І. В. Професійно-педагогічна культура та імідж фахівця фізичного виховання та спорту/ І. В. Іваній (стр.18-20) Кл.слова: етикет,педагогічні техніки
Ємець А. В. Фізично-реабілітаційні технології у професійній діяльності сімейного лікаря/ А. В. Ємець (стр.21-24) Кл.слова: фізична реабілітація,професійна підготовка
Шакотько В. В. Діагностика рівня сформованості інформологічних компетентностей майбутніх вчителів інформатики/ В. В. Шакотько (стр.25-28)
Басенко Р. О. Педагогічні преорітети епохи європейського відродження і формування викладацьких кадрів вищих студій орденом єзуїтів/ Р. О. Басенко (стр.29-33) Кл.слова: молодіжні ініціативи,ренесансний гуманізм
Антоненко-Миргородська А. М. Заняття степ-аеробікою як засіб мотивації студентів до занять фізичними вправами/ А. М. Антоненко-Миргородська (стр.34-36)
Олійник І О. Теоретичний аспект готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження здоров'язбережувальної педагогіки/ І О. Олійник, І. В. Шаляпіна (стр.37-39)
Лаврик К. А. Вебінар як фактор формування методичної культури вчителя іноземної мови/ К. А. Лаврик (стр.40-42)
Орищин І. С. Роль мотивації у вивченні іноземних мов студентами/ І. С. Орищин (стр.43-45)
Лисенко А. В. Письменник непесічного таланту сучасного літературного процесу Полтавщини/ А. В. Лисенко, С. М. Дорошенко (стр.46-48)
Шамрай О. В. Індивідуальні консультації як фактор підготовки педагогів-дошкільників до роботи в умовах інклюзії/ О. В. Шамрай (стр.54-55)
Шутов Д. О. Проблема мотивації навчання учнів з девіантною поведінкою на уроках історії/ Д. О. Шутов (стр.56-59)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.3:37.014.2/І 74-527254464
Назва : Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р.
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :259 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 81.94 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 37.013.3:37.014.25(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- матеріали конференції
Методика навчання іноземних мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--євроінтеграція--сучасний вчитель--комунікативна толерантність--метод геймізації--освіта
Зміст : Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні/ О. В. Котенко. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів/ С. В. Василевська. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Волкова. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів/ А. Й. Гордєєва. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення/ А. М. Груша. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи/ О. П. Жабська. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови/ Т. Є. Котченко. Диверсифікація змісту іншомовної освіти/ М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі/ Н. М. Лавриненко. Прагматична складова іншомовної компетентності/ Т. Б. Маслова. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами/ О. П. Покорська, І. В. Бесараб. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови/ Н. М. Пономаренко. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога/ І. П. Рогальська-Яблонська. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови/ О. В. Тітова. Teaching English with Games and Simulations/ L. V. Knyshevytska. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ С. В. Івашньова. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования/ А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури/ Ю. А. Квятковська. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін/ В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова"/ Н. В. Кошарна. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології/ А. К. Лагутіна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі/ Л. В. Петрик. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России/ Л. И. Агафонова. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США/ Я. М. Бельмаз. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії/ О. В. Лобода. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин/ В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. Організація навчання англійської мови в Японії/ І. В. Плужник. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті/ О. І. Ситник. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму/ Ю. О. Талалай. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу/ М. Л. Шараєва. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині/ Т. Ю. Головатенко.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Адаменко, Людмила
Назва : Взаємодія методичної служби з керівниками навчальних закладів
Місце публікування : Практика управління закладом освіти. - Київ: МЦФЕР-Україна, 2016. - № 3. - С. 18-22 (Шифр П447988/2016/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--неперервна освіта--заохочення
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Акімов О. О.
Назва : Робастність системи професійної діяльності державних службовців: системогенезний контекст
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ: ТОВ "ДКС Центр", 2019. - № 5. - С. 104-109. - ISSN 2306-6814 (Шифр І223278906/2019/5). - ISSN 2306-6814
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державна служба--державний службовець--професіоналізація державних службовців--розвиток державної служби--професійна компетентність--професійна діяльність--професійна діяльність державних службовців--системогенез--робастність
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:005.745/А 40-745416340
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :510 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук :
ДРНТІ : 15.01.07
УДК : 159.922.6:005.745(082) + 005.745(082) + 37.015.3
Предметні рубрики: Акмеологія
Зміст : Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів/ О. Ю. Щербина-Яковлева. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців/ С. О. Сисоєва. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ Н. М. Чернуха. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології/ С. С. Пальчевський. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект/ Г. Х. Яворская. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ С. О. Караман. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик/ Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації/ В. М. Антонов. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі/ Н. М. Гордій. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині/ Т. М. Демиденко. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід)/ О. В. Мельниченко. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості/ Н. В. Карпенко. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі/ В. І. Сіткар. Освіта — шляхи розвитку/ А. П. Черниш. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ/ Н. В. Руденко. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти/ І. І. Тригуб. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку/ Н. М. Яяева. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса / Л. Л. Дубасенюк. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту/ Л. П. Сущенко. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу/ C. M. Гаврилюк. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки/ С. А. Омельчук. Петро Лесгафт як акме-особистість/ Ю. В. Черпак. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти/ С. П. Архіпова. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти/ Є. П. Голобородько. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. М. Мартиненко. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності/ О. В. Малихін. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки/ В. П. Олексенко. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження/ І. В. Соколова. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця/ В. І. Тернопільська. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності/ З. П. Бакум, О. В. Караман. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів/ В. Г. Антонюк. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності/ О. В. Іванова. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання/ С. М. Калаур. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя/ Л. П. Кузьменко. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця/ Л. М. Рось. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю/ О. Г. Марченко. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Таран. Формування нового мислення як ноосферного утворення/ Н. О. Терентьєва. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект/ Я. С. Фруктова. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога/ М. С. Швед. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін/ Ю. О. Гайдученко. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності/ Н. Р. Байбекова. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів/ М. Г. Чобітько. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу/ О. М. Галус, В. М. Гладкова. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід)/ Л. М. Завацька. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості/ Г. С. Сазоненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Арсенович Л. А.
Назва : Модель професійного розвитку фахівця з кібербезпеки ( на прикладі державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України
Місце публікування : Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління: науковий журнал/ Національна академія державного управління при Президентові України. - Київ: Вид-во НАДУ, 2019. - N 4. - С. 98-104. - ISSN 2310-2837 (Шифр В322386111/2019/4). - ISSN 2310-2837
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кібербезпека--підготовка фахівців--підвищення кваліфікації--професійне зростання--професійна компетентність--професійний розвиток
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Архипова, Світлана Петрівна, Смеречак, Леся Іванівна
Назва : Акмеологічні засади професійного самовдосконалення викладачів соціально-педагогічних дисциплін
Місце публікування : Акмеологія в Україні: теорія і практика: збірник наукових праць/ Українська академія акмеологічних наук, Київський ун-т ім. Бориса Грінченка. - Київ: Небокрай, 2013. - № 24. - С. 29-32 (Шифр А023683702/2013/24)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 15
Предметні рубрики: Соціальна акмеологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовдосконалення--викладач внз--акмеологічна компетентність--професійна компетентність
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлєнька Ганна
Назва : Особистість педагога у вимірі запитів ХХІ століття
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 3-5. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2019/4). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Педагог ЗДО
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість освіти--особистість педагога--вихователь--педагогічна майстерність--професійна компетентність--саморозвиток педагога
Анотація: "Яким має бути сучасний педагог, аби досягти успіху в обраній справі? Які риси він має в собі плекати? На які вектори саморозвитку варто звернути увагу? Яким хочуть бачити вихователя ниніші дошкільнята і їхні батьки?" Відповіді на ці запитання дає автор статті.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.011.3-051/Б 43
Автор(и) : Бєлєнька, Ганна Володимирівна
Назва : Вихователь дітей дошкільного віку: становлення фахівця в умовах навчання : монографія
Вихідні дані : Київ: Світич, 2006
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ)
Серія: Бібліотечка журналу "Дошкільне виховання"
ISBN, Ціна 966-8506-05-7:
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2.011.3-051 + 378.147
Предметні рубрики: Педагогіка-- дошкільна-- підготовка вихователів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--майбутні вихователі--вищий навчальний заклад
Анотація: Монографію присвячено результатам дослідження проблеми фахової підготовки вихователів дітей дошкільного віку в умовах упровадження ступеневої системи навчання у ДНЗ
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.04я43/К 38
Автор(и) : Балабанов К. В.
Назва : Міжнародна діяльність Маріупольського державного університету: досвід упровадження інноваційної моделі
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 6-17 (Шифр 74.04я43/П 24-298794630)
Примітки : Бібліогр.: с. 17 (3 назви)
ББК : 74.04я43
Предметні рубрики: Вища освіта-- міжнародне співробітництво
Анотація: У статті теоретично обгрунтовано модель міжнародного співробітництва у складі організаційного, змістовного, науково-дослідницьког, операційно-діяльнісного, результативних компонентів, яка успішно впроваджена в Маріупольському державному університеті - ровеснику незалежної України.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Батраченко О. В.
Назва : Освітній проект "Від інновації – до успіху" як засіб формування інноваційної компетентності педагогів
Місце публікування : Управління школою: науково-методичний журнал/ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2020. - № 1/3(625-627). - С. 2–12. (Шифр У411512/2020/1/3)
Предметні рубрики: Компетентність вчителів-- освітній проект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна культура вчителя--методичні заходи--професійна компетентність--компетентність вчителів--професійна майстерність вчителів--освітній проект--система методичної роботи
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377/Б 30
Автор(и) : Бахов І. С.
Назва : Професійна міжкультурна компетентність майбутніх фахівців : монографія
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Персонал", 2013
Кільк.характеристики :273 с
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
ISBN, Ціна 978-617-02-0114-0: 15.00 грн.
ДРНТІ : 14.33
УДК : 377
Предметні рубрики: Освіта-- Професійна компетентність-- Культурні аспекти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--педагогічні умови--констатувальний експеримент--дослідно-експериментальна робота
Примірники : всього : ГП КС(1), Ф2(1)
Вільні : ГП КС(1), Ф2(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 792.8(075.8):378./Б 51-293704979
792.8(075.8):378.016/Б 51
Автор(и) : Бернадська Д. П.
Назва : Вступ до спеціальності. Хореографія : навчальний посібник . -Модуль 2
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :83 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв
Ціна : 20.92, 16.00, грн.
ДРНТІ : 18.49
УДК : 792.8(075.8):378.016 + 378.016
Предметні рубрики: Мистецтво-- Танець-- Хореографія --Україна
Вступ до спеціальності
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1), Ф2(9), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(6), Ф3(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бешенко М. М.
Назва : Підвищення ефективності професійного самовдосконалення педагогічних працівників у міжкурсовий (міжатестаційний) період
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2019. - № 13/15. - С. 51–92. (Шифр У411512/2019/13/15)
Предметні рубрики: Вчителі-- професійне самовдосконалення-- міжкурсовий період --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методична робота--методичний кабінет--професійна компетентність--методична компетентність
Анотація: Презентовано перший досвід діяльності районного методичного кабінету щодо реалізації нової моделі організації підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів у Харківській області, подано форми та методи роботи з педагогами відповідно до рівня методичної і професійної компетентності.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)