Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійна компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 161
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016:78/A80
Назва : Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : збірник наукових праць. № 1
Вихідні дані : Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :121 с :
ДРНТІ : 18.41
УДК : 37.016:78
Предметні рубрики: Музичне мистецтво-- Музина освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель музики--музична культура--диригентська підготовка
Зміст : Пролегомен про інноваційний простір мистецької освіти в класичному університеті / О. М. Олексюк. Наукові засади викладання основного музичного інструмента в умовах університетської освіти / Т. М. Пляченко. Універсали педагогічної культури у структурі професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід / Л. А. Бондаренко. Взаємодія діяльнісної та практичної складових у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього фахівця/ Н. М. Попович. Становлення і розвиток музичної освіти в Україні / А. Г. Болгарський. Педагогічні аспекти становлення творчої особистості у процесі диригентсько-хорової підготовки / С. В. Світайло. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців мистецьких ВНЗ України / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Контекстуальні аспекти взаємодії слова й музики (на прикладі симфонізму Г. Малера) / В. В. Вишинський. Пересувні оперні театри в Україні першої третини XX ст. / О. М. Ізваріна. Принципи фортепіанної педагогіки К. Мартінсена / Т. М. Бутенко, Л. О. Сахарова. Поетичні образи Бориса Грінченка у творчості українських композиторів / Є. В. Куришев. Фортепіанні твори А. Кос-Анатольського в інтерпретації Марії Крушельницької/ С. Й. Лісецький. Інтелектуальний компонент у структурі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ О. Д. Ляшенко. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до використання інтегрованих типів уроків у професійній діяльності / Ю. В. Мережко. Методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики на основі інтеграційного підходу/ О. С. Економова. Виховання самостійності майбутнього вчителя музики у класі фортепіано/ Л. І. Гаркуша. Використання інформаційних технологій у процесі роботи студентів над музичним диктантом / І. М. Ходоровська. Виховання інструментально-виконавських навичок майбутнього вчителя музики на початковому етапі роботи над музичним твором у класі фортепіано/ В. І. Ходоровський. Вокально-виконавська культура як складова професійної мистецької компетентності педагога-музиканта / Е. В. Макарова. Розвиток творчої самостійності студентів на заняттях з постановки голосу та у творчих гуртках / В. Г. Яковенко. Самостійна робота майбутнього вчителя музики у процесі диригентської підготовки/ М. М. Чугунова. Професійна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження / Л. А. Удовицька-Скляренко. Музично-теоретичні дисципліни у розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О.О. Скляр.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павлюх В. В.
Назва : Ідентичність та її сутність у контексті професіоналізму практичного психолога
Місце публікування : Шкільному психологу. Усе для роботи: науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: Основа, 2018. - № 8(116). - С. 2-6 (Шифр Ш111224/2018/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практичний психолог--професійна діяльність--професійна компетентність--становлення професійної ідентичності--самовизначення
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2018. - № 1. - С. 18-20 (Шифр В353859/2018/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мацковська Т.
Назва : Імідж педагога – запорука професійного успіху : (з досвіду роботи)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 5. - С. 1–3. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/5). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
Предметні рубрики: Імідж вчителя-- вчителі початкових класів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж вчителя--вчителі початкових класів--професійна компетентність--професійні якості педагога--підготовка майбутніх вчителів--педагогічні здібності--реформування початкової освіти--педагогічні коледжі--активна педагогічна творчість--педагогічна майстерність
Анотація: У статті висвітлено питання підготовки майбутніх учителів початкових класів у Самбірському педагогічному коледжі імені І. Филипчака, зокрема розглянуто створення власного педагогічного іміджу вчителя в умовах реформування початкової освіти.
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Іванова С. В. Післядипломна педагогічна освіта в системі освіти дорослих/ С. В. Іванова (стр.3-5) Кл.слова: компетентності,формальна освіта,освітня програма
Палкин В. А. О возможных путях дальнейшего развития среднего образования в информационном обществе/ В. А. Палкин (стр.6-10) Кл.слова: гуманистическая парадигма,духовность,нравственность
Москалик Г. Ф. Знання та уміння керівника школи як показник рівня його компетентності у перші роки роботи/ Г. Ф. Москалик (стр.11-13) Кл.слова: спеціальні знання,мета роботи,колектив однодумців
Шевчук С. В. Інноваційні аспекти навчально-методичної діяльності педагога професійної школи/ С. В. Шевчук (стр.14-17) Кл.слова: професійна культура,професійна компетентність,портфоліо
Іваній І. В. Професійно-педагогічна культура та імідж фахівця фізичного виховання та спорту/ І. В. Іваній (стр.18-20) Кл.слова: етикет,педагогічні техніки
Ємець А. В. Фізично-реабілітаційні технології у професійній діяльності сімейного лікаря/ А. В. Ємець (стр.21-24) Кл.слова: фізична реабілітація,професійна підготовка
Шакотько В. В. Діагностика рівня сформованості інформологічних компетентностей майбутніх вчителів інформатики/ В. В. Шакотько (стр.25-28)
Басенко Р. О. Педагогічні преорітети епохи європейського відродження і формування викладацьких кадрів вищих студій орденом єзуїтів/ Р. О. Басенко (стр.29-33) Кл.слова: молодіжні ініціативи,ренесансний гуманізм
Антоненко-Миргородська А. М. Заняття степ-аеробікою як засіб мотивації студентів до занять фізичними вправами/ А. М. Антоненко-Миргородська (стр.34-36)
Олійник І О. Теоретичний аспект готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження здоров'язбережувальної педагогіки/ І О. Олійник, І. В. Шаляпіна (стр.37-39)
Лаврик К. А. Вебінар як фактор формування методичної культури вчителя іноземної мови/ К. А. Лаврик (стр.40-42)
Орищин І. С. Роль мотивації у вивченні іноземних мов студентами/ І. С. Орищин (стр.43-45)
Лисенко А. В. Письменник непесічного таланту сучасного літературного процесу Полтавщини/ А. В. Лисенко, С. М. Дорошенко (стр.46-48)
Шамрай О. В. Індивідуальні консультації як фактор підготовки педагогів-дошкільників до роботи в умовах інклюзії/ О. В. Шамрай (стр.54-55)
Шутов Д. О. Проблема мотивації навчання учнів з девіантною поведінкою на уроках історії/ Д. О. Шутов (стр.56-59)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самчинська Я., Шерман М., Сікелінда М.
Назва : Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології"
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 121-133. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.10 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.10
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чат-бот--офісні комп’ютерні технології--дослідницька компетентність--професійна компетентність--інженерія програмного забезпечення--комп’ютерні науки
Анотація: В статті розглянуто доцільність модифікації змісту навчальної дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» шляхом запровадження теми «Розробка чат-ботів з допомогою безкоштовних онлайн-конструкторів». Вибір зазначеної навчальної теми обумовлений тим, що чат-бот є одним з найбільш перспективних інформаційнокомунікаційних інструментів для підвищення ефективності діяльності компаній. Використання чат-ботів є одним з найактуальніших сучасних способів комунікацій з користувачами на мобільних пристроях, що дає можливість компаніям знизити маркетингові витрати та витрати на просування своїх товарів та послуг. Впровадження чатботів дозволяє значно прискорити процес взаємодії з клієнтами, знання та навички з цієї технології наразі є затребуваною компетентністю для ІТ-фахівця у бізнес-середовищі. Результатом вивчення даної теми з дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» студентами є розробка бот-консультанта для роботи в платформі Telegram, що надає стислу інформацію та відповіді з питань діяльності компанії. Впровадження теми «Розробка чатботів з допомогою безкоштовних онлайн-конструкторів» до змісту навчальної дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» відповідає основному фокусу освітніх програм першого (бакалаврського) рівня освіти «Інженерія програмного забезпечення», «Комп’ютерні науки» та «Інформаційні системи та технології». Досвід роботи зі студентами Херсонського державного університету з вивчення теми «Розробка чат-ботів з допомогою безкоштовних онлайн-ресурсів» та результати педагогічного експерименту засвідчили, що вона може бути успішно імплементована у навчальний курс «Офісні комп’ютерні технології» з підготовки бакалаврів спеціальностей 121 «Інженерія програмного забезпечення», 122 «Комп’ютерні науки», 126 «Інформаційні системи та технології», а також студентів споріднених спеціальностей з метою мотивації їх до вирішення завдань професійної спрямованості та формування дослідницької компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романюк Ірина
Назва : Індивідуальна траєкторія розвитку професійної компетентності педагога
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 6-10. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2019/4). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Методична робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуальний план розвитку--робота з колективом--професійна компетентність
Анотація: В статті описано одну із складових функцій професійної діяльності педагога (з акцентом на дошкілля) - рефлексію та професійний саморозвиток. Подано зразки розроблення та оформлення індивідуального проетного плану розвитку професійної компетентності педагога.
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Шевчук С. В.
Назва : Інноваційні аспекти навчально-методичної діяльності педагога професійної школи
Місце публікування : Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 3. - С. 14-17 (Шифр І426210053/2016/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна культура--професійна компетентність--портфоліо
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.3:37.014.2/І 74-527254464
Назва : Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р.
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :259 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 81.94 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 37.013.3:37.014.25(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- матеріали конференції
Методика навчання іноземних мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--євроінтеграція--сучасний вчитель--комунікативна толерантність--метод геймізації--освіта
Зміст : Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні/ О. В. Котенко. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів/ С. В. Василевська. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Волкова. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів/ А. Й. Гордєєва. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення/ А. М. Груша. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи/ О. П. Жабська. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови/ Т. Є. Котченко. Диверсифікація змісту іншомовної освіти/ М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі/ Н. М. Лавриненко. Прагматична складова іншомовної компетентності/ Т. Б. Маслова. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами/ О. П. Покорська, І. В. Бесараб. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови/ Н. М. Пономаренко. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога/ І. П. Рогальська-Яблонська. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови/ О. В. Тітова. Teaching English with Games and Simulations/ L. V. Knyshevytska. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ С. В. Івашньова. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования/ А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури/ Ю. А. Квятковська. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін/ В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова"/ Н. В. Кошарна. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології/ А. К. Лагутіна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі/ Л. В. Петрик. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России/ Л. И. Агафонова. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США/ Я. М. Бельмаз. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії/ О. В. Лобода. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин/ В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. Організація навчання англійської мови в Японії/ І. В. Плужник. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті/ О. І. Ситник. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму/ Ю. О. Талалай. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу/ М. Л. Шараєва. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині/ Т. Ю. Головатенко.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Архипова, Світлана Петрівна, Смеречак, Леся Іванівна
Назва : Акмеологічні засади професійного самовдосконалення викладачів соціально-педагогічних дисциплін
Місце публікування : Акмеологія в Україні: теорія і практика: збірник наукових праць/ Українська академія акмеологічних наук, Київський ун-т ім. Бориса Грінченка. - Київ: Небокрай, 2013. - № 24. - С. 29-32 (Шифр А023683702/2013/24)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 15
Предметні рубрики: Соціальна акмеологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовдосконалення--викладач внз--акмеологічна компетентність--професійна компетентність
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:005.745/А 40-745416340
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :510 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук :
ДРНТІ : 15.01.07
УДК : 159.922.6:005.745(082) + 005.745(082) + 37.015.3
Предметні рубрики: Акмеологія
Зміст : Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів/ О. Ю. Щербина-Яковлева. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців/ С. О. Сисоєва. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ Н. М. Чернуха. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології/ С. С. Пальчевський. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект/ Г. Х. Яворская. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ С. О. Караман. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик/ Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації/ В. М. Антонов. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі/ Н. М. Гордій. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині/ Т. М. Демиденко. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід)/ О. В. Мельниченко. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості/ Н. В. Карпенко. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі/ В. І. Сіткар. Освіта — шляхи розвитку/ А. П. Черниш. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ/ Н. В. Руденко. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти/ І. І. Тригуб. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку/ Н. М. Яяева. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса / Л. Л. Дубасенюк. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту/ Л. П. Сущенко. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу/ C. M. Гаврилюк. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки/ С. А. Омельчук. Петро Лесгафт як акме-особистість/ Ю. В. Черпак. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти/ С. П. Архіпова. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти/ Є. П. Голобородько. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. М. Мартиненко. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності/ О. В. Малихін. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки/ В. П. Олексенко. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження/ І. В. Соколова. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця/ В. І. Тернопільська. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності/ З. П. Бакум, О. В. Караман. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів/ В. Г. Антонюк. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності/ О. В. Іванова. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання/ С. М. Калаур. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя/ Л. П. Кузьменко. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця/ Л. М. Рось. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю/ О. Г. Марченко. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Таран. Формування нового мислення як ноосферного утворення/ Н. О. Терентьєва. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект/ Я. С. Фруктова. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога/ М. С. Швед. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін/ Ю. О. Гайдученко. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності/ Н. Р. Байбекова. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів/ М. Г. Чобітько. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу/ О. М. Галус, В. М. Гладкова. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід)/ Л. М. Завацька. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості/ Г. С. Сазоненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вантух В.
Назва : Бути лідером! : таке творче надзавдання ставлять перед собою педагоги коледжу-ювіляра
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 4. - С. 1–2. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/4). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 2 назви.
Предметні рубрики: Педагогічні коледжі-- історія --Львівська обл.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні коледжі--історія коледжу--культурно-освітній центр--викладацький колектив--педагогічний колектив--педагогічна діяльність колективу--випускники педагогічних коледжів--високваліфіковані фахівці--педагогічна майстерність--професійна компетентність--підготовка фахівців
Анотація: Про ювілей Самбірського педагогічного коледжу імені Івана Филипчака, історію його створення, розвиток навчального закладу (Львівська обл.).
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки -2014р.,N 30
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Відповідальність як складова акме-професіограми сучасного фахівця: теоретико-методологічний аспект/ В. О. Огнев’юк (стр.7-14) Кл.слова: професійна діяльність,професіоналізм,самореалізація
Антонов В. М. Якість навчання студентів та їх працевлаштування на основі інноваційних технологій/ В. М. Антонов (стр.14-25) Кл.слова: якість,інновація,технологія
Архипова С. П. Основні підходи до формування змісту професійної підготовки юристів в університетах США/ С. П. Архипова, Ю. О. Роскопіна (стр.26-39) Кл.слова: система американської юридичної освіти,навчальні плани юридичних факультетів,конструктивістський
Березан В. І. Взаємозв’язок професійної та інформаційно-комунікаційної компетентностей майбутнього соціального педагога/ В. І. Березан (стр.39-46) Кл.слова: професійна підготовка соціального педагога,рівні інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього соціального педагога,компоненти
Гордєєва Т. Є. експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування професійної мобільності соціальних працівників/ Т. Є. Гордєєва (стр.46-53) Кл.слова: професійна підготовка соціальних працівників,мобільність соціальних працівників
Десятов Т. М. Роль освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу/ Т. М. Десятов (стр.53-60) Кл.слова: безперервна освіта,андрагогіка,постіндустріальне суспільство
Децюк Т. М. Школа тюторів як умова формування професійної компетентності/ Т. М. Децюк (стр.60-65) Кл.слова: професійна компетентність,позааудиторна робота,тютор
Дубасенюк О. А. Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-істоичний контекст/ О. А. Дубасенюк (стр.65-73) Кл.слова: акмеологія,професіоналізм,тенденції
Загнибіда Р. П. Позааудиторна діяльність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування/ Р. П. Загнибіда, Л. В. Польова (стр.73-81) Кл.слова: науково-дослідницька робота,професійна підготовка,фахівець сфери обслуговування
Когут С. Я. Професійна підготовча освіта у досдідженнях вчених України/ С. Я. Когут (стр.81-86) Кл.слова: професійна підготовка,майбутні фахівці,педагогіка праці
Кубанов Р. А. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей в умовах ступеневої освіти/ Р. А. Кубанов (стр.86-92) Кл.слова: ступенева освіта,професійна підготовка,освітній простір
Кузьма-Качур М. І. Акмеологічний підхід у плануванні проценсу підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи/ М. І. Кузьма-Качур (стр.92-99) Кл.слова: акмеологія,акмеологічний підхід,навчальні плани
Лопушинський І. П. Уплив корпоративної культури на результативність функціонування державної служби/ І. П. Лопушинський (стр.99-107) Кл.слова: державна служба,корпоративна культура,Кодекс корпоративної культури
Майборода А. О. Зміст когнітивного компоненту акмеологічної компетентності курсанта/ А. О. Майборода (стр.107-112) Кл.слова: когнітивний компонент,акмеологічна компетентність,акмеологічні знання
Майборода Г. Я. Методологічні засади технологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Г. Я. Майборода (стр.112-124) Кл.слова: засоби технологічної підготовки,теоретичні підходи,методологічні засади
Мельниченко О. В. Гендерні аспекти розвитку особистості майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі/ О. В. Мельниченко (стр.124-129) Кл.слова: гендерна педагогіка,гендерні ролі,фемінність
Фруктова Я. С. Комунікація як дескриптор Національної рамки кваліфікацій: теоретико-методологічний та практичний аспекти проблеми/ Я. С. Фруктова (стр.140-149) Кл.слова: комунікація,кваліфікація фахівця,комунікативна компетентність
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костюк О. С.
Назва : Вектори розвитку професійної компетентності керівників гуртків : педагогічний тренінг
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 9/10. - С. 75-79 (Шифр Т893832/2020/9/10)
Предметні рубрики: Трудове навчання-- позакласна робота-- гурток-- педагогічний тренінг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): керівник гуртка--професійна компетентність--педагогічний тренінг--професійна компетентність--самовдосконалення--психологічний клімат
Знайти схожі

15.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Адаменко, Людмила
Назва : Взаємодія методичної служби з керівниками навчальних закладів
Місце публікування : Практика управління закладом освіти. - Київ: МЦФЕР-Україна, 2016. - № 3. - С. 18-22 (Шифр П447988/2016/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--неперервна освіта--заохочення
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дурдас А., Костенко О., Мостицька Л., Овчарова О.
Назва : Викладання іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах: сучасні тенденції [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 4. - С. 42-49. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.5 (Шифр Н057263/2021/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивні методи--інтернет-технології--кейс-метод--професійна компетентність--тенденції
Анотація: У статті проаналізовано сучасні тенденції викладання іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах, які набули особливого поширення протягом останніх років. Охарактеризовано новітні ефективні технологій формування професійної компетентності на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням; зазначено важливість знання іноземної мови в умовах глобалізації та інтернаціоналізації економічних зв'язків та обґрунтовано необхідність якісного володіння іноземною мовою. Підкреслено роль нових інформаційний технологій та ресурсів, які здобувають дедалі більшу популярність: відео-конференцій, кейс-метод, психодрами, відео TED talks, круглих столів, мозкового штурму, подкастингу, дебатів, ділової гри, тренінгів тощо. Підкреслено значення онлайн-комунікації, яка набуває дедалі більшої актуальності в умовах пандемії COVID-19. В статті описано можливості використання інтернету, програмного забезпечення, спеціальних комп'ютерних програм, електронних словників, перекладачів, тестових оболонок та інших мультимедійних технологій на заняттях з іноземної мови за професійним спрямування для пошуку додаткового матеріалу, підготовки навчальних завдань, перевірки окремих завдань тощо. Новою стратегією вивчення іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах зазначено дедуктивний принцип, за яким дидактична динаміка відбувається від загального до часткового, і, як результат, реалізується студентоцентрований підхід. Системно-комунікативний метод охарактеризовано як основу для розвитку та формування мовної комунікативної діяльності на професійному рівні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.011.3-051/Б 43
Автор(и) : Бєлєнька, Ганна Володимирівна
Назва : Вихователь дітей дошкільного віку: становлення фахівця в умовах навчання : монографія
Вихідні дані : Київ: Світич, 2006
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ)
Серія: Бібліотечка журналу "Дошкільне виховання"
ISBN, Ціна 966-8506-05-7:
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2.011.3-051 + 378.147
Предметні рубрики: Педагогіка-- дошкільна-- підготовка вихователів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--майбутні вихователі--вищий навчальний заклад
Анотація: Монографію присвячено результатам дослідження проблеми фахової підготовки вихователів дітей дошкільного віку в умовах упровадження ступеневої системи навчання у ДНЗ
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Половіна. Педагог для дошкільника: хто він?/ Олена Половіна (стр.4-10) Кл.слова: освіта,лідерство
Святенко О. Секрети оперативного управління для вихователя-методиста/ О. Святенко (стр.11-17) Кл.слова: ефективна комунікація,алгоритм планування,делегування повноважень
Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід (стр.18-20) Кл.слова: професійна компетентність
Формуємо культуру ділового спілкування у педагогічному колективі (стр.21)
Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста. Анкета для педагогів закладу дошкільної освіти (стр.22-23)
Алєксєєнко К. Переглянь вебінар - отримай сертифікат!/ К. Алєксєєнко (стр.24-26) Кл.слова: професійний розвиток
Бєлєнька Г. Ранок радісних зустрічей/ Г. Бєлєнька, І. Кондратець (стр.27-35) Кл.слова: дошкільники,емоційний стан,ранковий прийом
Черешнюк О. Визначаємо готовність вихователів до економічного виховання дошкільників/ О. Черешнюк (стр.36-40) Кл.слова: компетентність педагога,тестологія,тест
Соціально-економічне виховання дошкільників (стр.41-44) Кл.слова: економічна соціалізація,економічне виховання,тайм-менеджмент
Соціально-економічне виховання дошкільників: основні терміни та поняття (стр.45)
Корнєєва О. Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих/ О. Корнєєва, О. Стягунова (стр.46-53) Кл.слова: ігровий простір,авторська творча майстерня,предметно-розвивальне середовище
День спонтанного прояву доброти (стр.54-55)
Джемула Г. Хай живе доброта! Сценарій свята до Дня спонтанного прояву доброти для дітей дошкільного віку/ Г. Джемула (стр.56-60)
Михайленко О. Співчуття і доброта здатні творити дива. Конспект заняття для дітей старшої групи/ О. Михайленко, А. Василенко (стр.61-64)
Право вихователя-методиста на присвоєння педагогічного звання за результатами позачергової атестації (стр.65)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(477)/В 55
Назва : Вища освіта України в контексті цивілізаційних змін та викликів: стан, проблеми, перспективи розвитку : колективна монографія
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2020
Кільк.характеристики :400 с
Колективи : Заклад вищоїх освіти Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая, Кафедра ЮНЕСКО Інформаційно-комунікаціні технології в освіті
ISBN, Ціна 978-966-136-743-1: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378(477)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Розвиток вищої освіти --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місія вищої освіти--цифрова економіка--освітня парадигма--професійна компетентність--економічна освіта--дуальна підготовка--фізична терапія--компетентнісний підхід--освітньо-виховний процес--освітнє середовище--контроль знань--політичні цінності--мілітаризація
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-78(075.8)/К20
Автор(и) : Карпенко, Олена Георгіївна
Назва : Вступ до спеціальності "Соціальна робота" : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Слово, 2011
Кільк.характеристики :246 с
ISBN, Ціна 978-966-194-071-9:
ДРНТІ : 04.21.81
УДК : 364-78(075.8)
Предметні рубрики: Соціальна робота
Вступ до спеціальності
Анотація: В навчальному посібнику розкрито зміст соціальної роботи як суспільно-практичної діяльності; представлено професійний портрет соціального працівника, окреслено особливості практичної діяльності.
Примірники : всього : Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)