Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійна компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 161
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-161 
1.


    Пастушенко, Любомир Андрійович.
    Педагогічні технології розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музики / Л. А. Пастушенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2(42-43). - С. 82-87. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
учитель музики -- педагогічні технології -- професійна компетентність

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Адаменко, Людмила.
    Взаємодія методичної служби з керівниками навчальних закладів [Текст] / Л. Адаменко // Практика управління закладом освіти. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2016. - № 3. - С. 18-22

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- неперервна освіта -- заохочення

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Лісневська, Аліна Леонідівна.
    Професійно зорієнтоване середовище як умова формування компетентності фахівця (на прикладі професійної підготовки телерепортера) / А. Л. Лісневська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2(42-43). - С. 68-72. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- професійне мислення -- професійна підготовка телерепортера

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Соколова, Ірина Володимирівна.
    Професійна ідентифікація майбутнього вчителя / І. В. Соколова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 40-46. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- професійна компетентність -- професійна ідентифікація

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Кофанова, О. В..
    Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів [Текст] / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2012. - N 4. - С. 59-69

Кл.слова (ненормовані):
структурно-логічна модель -- хімічна підготовка студентів-екологів -- професійна компетентність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Гніда, Т.
    Стресостійкість - складова професійної компетентності педагога [Текст] / Т. Гніда // Шкільному психологу. Усе для роботи. - Київ : Основа, 2018. - № 3. - С. 7-11

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- стресостійкість -- життєстійкість -- вплив несприятливих зовнішніх факторів -- психологічне самозбереження

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Романюк, Ірина.
    Діагностика професійної компетентності музичного керівника [Текст] / І. Романюк // Музичний керівник. - Київ, 2014. - N 1. - С. 19-26

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- музичний керівник

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільних прим. немає
Прим.2 (Ф2) зайнятий


Знайти схожі

8.


   
    Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2018. - № 1. - С. 18-20

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Шевчук, С. В.
    Інноваційні аспекти навчально-методичної діяльності педагога професійної школи [Текст] / С. В. Шевчук // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 3. - С. 14-17

Кл.слова (ненормовані):
професійна культура -- професійна компетентність -- портфоліо

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Соболєвська, Світлана.
    Як керівнику зберегти доброзичливі взаємини з підлеглими [Текст] / С. Соболєвська // Практика управління закладом освіти. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2016. - № 9. - С. 60-63

Кл.слова (ненормовані):
якість роботи -- професійна компетентність -- заохочення

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Замотаєва, Н.
    Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови / Н. Замотаєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 50-56, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)5056 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
викладачі -- гуманітарні дисципліни -- військові навчальні заклади -- культуротворча компетентність -- культуротворчий підхід -- професійна компетентність
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.
373.5.016:811.161.2(075.8)
О-76


    Остапенко, Н. М.
    Технологія сучасного уроку української мови [Текст] : навч. посіб. / Н. М. Остапенко. - Київ : Академія, 2011. - 245 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-580-310-2 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Урок--методика викладання--українська мова--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок -- урок -- навчальна дисципліна -- професійна компетентність -- вчитель української мови -- вчитель української літератури -- проектування -- сучасні технології -- систематизація знань -- уміння -- навички -- будова уроку -- розвиток зв'язного мовлення -- плани-конспекти
Анотація: У посібнику розкрито технологічний підхід в організації процесу навчання, який активізує ініціативність учнів на уроці, сприяє підвищенню якості їх взаємодії з учителем, стимулює їхні творчі здібності.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

13.


    Волкова, Наталія Іванівна.
    До проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю [Текст] / Н. І. Волкова // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 5/6. - С. 98-102. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- професійна компетентність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.
   001
   Н 34


   
    Наукові студії - XXI (культура, освіта-антропоцентричні парадигми і сучасний світ). Філософія. Філологія. Педагогіка. Економіка [Текст]. Випуск 2, А / Український гуманітарний інститут ; ред. Р. В. Болдирев. - Київ ; Буча : Міленіум, 2013. - 433 с. - ISBN 978-966-8063-97-14 : 30.00 грн.
    Зміст:
Балута, В. В. Структура і зміст української національної ідеї в контексті політичних реформ / В. В. Балута, Б. М. Голота. - С .2-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська національна ідея, політичні реформи, історико-культурні форми
Білик, Г. О. Категорії онтологічної неповноти у філософському аналізі творчості / Г. О. Білик. - С .11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суб’єктність, онтологічна неповнота, суб’єкт творчості
Бурий, А. Р. Співбуття й екзистенційна комунікація у кіноматографічних рефлексіях / А. Р. Бурий. - С .16-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екзистенціалізм, кіномистецтво, відчуження
Зайцева, І. В. Українська національна ідея як сутнісна основа державотворення / І. В. Зайцева. - С .38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: національна ідея, історична пам’ять, національна незалежність
Клюйков, Р. С. Теория познания Платона / Р. С. Клюйков, С. Ф. Клюйков. - С .45-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ідеї, ідеальна математика, математичне моделювання
Крохалев, В. С. Промышленный дизайн XXI в. - средство гуманизации окружающей среды и эстетического воспитания общества / В. С. Крохалев. - С .54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: промисловий дизайн, суспільство, естетичне виховання
Мудрак, В. І. Сучасні соціально-філософські тенденції інформаційного забезпечення фахової компетентності в системі вищої освіти в контексті співвідношення "особистість-інформація" / В. І. Мудрак. - С .64-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна компетентність, вища освіта, інформаційно-пізнавальний простір
Мустафаев, Р. Модернизм и секуляризм в мусульманском моровоззрении XIX - начала XX вв. / Р. Мустафаев. - С .72-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модернізм, тиранічна влада, догматичний світогляд
Романчук, С. М. Екологія духовності молоді / С. М. Романчук. - С .95-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екологія духовності, особистість, суспільство
Сива, С. В. Проблема моральної свободи у творчості Григорія Сковороди / С. В. Сива, С. М. Романчук. - С .102-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нація, моральна свобода, моральне виховання
Хорошок, А. А. Пошаговая герменевтика как метод феноменологической интерпретации и произведение С. Рафальского "Пролапс" / А. А. Хорошок. - С .123-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: поетапна герменевтика, метод інтерпритації, метод деконструкції
Чабах, О. М. Основні права людини та їх конституційні гарантії / О. М. Чабах. - С .135-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: демократія, стандарти, гарантія
Ярош, О. А. Візантійський ісихазм як основа української духовної (православної) музичної традиції / О. А. Ярош. - С .146-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: містицизм, апофатика, молитва
Бернацька, С. М. Молодіжний сленг: реалії життя / С. М. Бернацька, А. С. Домрачева. - С .158-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура мови, жаргон, сленг
Болдирев, Р. В. Реконструкція й ареально-хронологічна та етимологічна кодифікація праіндоєвропейської лексики і міжмовні контакти / Р. В. Болдирев. - С .165-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: етимологічний аналіз, кодифікація, ізоглоса
Гальчинська, А. В. Особливості флеймової структури та засоби вербалізації концепту "Architecture" в авторському дискурсі (на матеріалі "саги про форсайтів" Дж. Голсуорсі) / А. В. Гальчинська. - С .182-189. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: картина світу, флейм, авторський дискурс
Гороховська, О. І. Стилістичні прийоми евфемізації назв військових дій у політичному дискурсі / О. І. Гороховська. - С .190-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: евфемізація, політична лексика, політичний дискурс
Кондратьєва, Л. В. Речення із суб’єктом у непрямому відмінку в історії англійської мови / Л. В. Кондратьєва. - С .194-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: безособі речення, неканонічний підмет, безособові дієслова
Кривцун, К. Р. Лінгвістичні та екстралінгвальні особливості дискурсу сугестії в рекламному дискурсі / К. Р. Кривцун. - С .202-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рекламний текст, сугестивний вплив, слоган
Кроха, Г. В. Урбаністичні етюди: романістика Гі Де Мопассана і В. Підмогильного / Г. В. Кроха. - С .208-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: урбаністична тематика, урбаністична література, роман
Могилко, Ю. О. Дієслова руху в сучасній корейській мові: семантико-граматичний аспект / Ю. О. Могилко. - С .214-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дієслово, плавати, дрейфувати
Могилко, Ю. О. Художні форми та жанрова палітра сучасної корейської дитячої літератури / Ю. О. Могилко. - С .221-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: художня форма, жанрова політика, дитяча література
Павлова, А. К. Специфіка використання вербальних засобів у юридичному дискурсі / А. К. Павлова. - С .233-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: юридичний дискурс, лексико-семантичні засоби, офіційно-діловий стиль
Прокопенко, А. В. Структурно-семантичні аспекти політичного інтерв’ю / А. В. Прокопенко. - С .239-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: політичне інтерв’ю, когезія, англійська мова
Рева, Н. С. Комунікативні аспекти журнальної реклами косметики: модус модальності / Н. С. Рева. - С .248-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: структурно-семантичні блоки, модальність, типи речень
Романчук, С. М. Комунікативні та мовні девіації як проблема мовленнєвої культури студентів-економістів / С. М. Романчук, Н. В. Сергієнко. - С .258-262. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: комунікатива девіація, мовленнєва культура, прагматика
Семенюк, А. А. Лингвистический статус предлога в современном английском языке / А. А. Семенюк. - С .263-269. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: прийменник, комбінаторика, модель
Татарко, А. Ю. Власні періодичні видання як засіб промоції видавництва (на прикладі діяльності видавництва "Смолоскип") / А. Ю. Татарко. - С .270-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: видавнича справа, періодичні видання, промоція
Чернишова, С. О. Англійська професійно-орієнтована лексика: сучасний юридичний контекст / С. О. Чернишова. - С .280-297. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: викладання, юридична лексика, немовні факультети
Швачко, С. А. Сага о количественных словах (на материале английских числительных) / С. А. Швачко. - С .305-317. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійські числівники, синкретизм, лінгвокогнітивні аспекти
Щербакова, О. А. Англійські запозичення в українській мові: семантичний і фонетико-граматичний аспект / О. А. Щербакова. - С .318-323. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англіцизм, запозичення, асиміляція
Герлянд, Т. М. Професійна спрямованість загальноосвітньої підготовки у професійно-технічних навчальних закладах: метологічний аспект / Т. М. Герлянд. - С .334-342. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: кваліфікований робітник, загальноосвітня підготовка, професійна підготовка
Доценко, В. О. Діяльність товариства з поширення освіти серед євреїв в українських губерніях російської імперії (кінець XIX - початок XX ст.) / В. О. Доценко. - С .359-368. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, євреї, громадська організація
Дударчук, Г. І. Проектна технологія як один із методів удосконалення практичної підготовки фахівців / Г. І. Дударчук. - С .369-378. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проектна технологія, метод проектів, опитування
Зайцева, Н. В. Підготовка індивідуальних творчих завдань і формування навчально-пізнавальної компетенції / Н. В. Зайцева. - С .384-393. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: пошукові можливості, комунікативна компетентність, творче завдання
Мичак, Н. Г. Викладач вищого навчального закладу як організатор навчально-виховного процесу / Н. Г. Мичак. - С .421-425. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: функції педагогічної діяльності, професійна компетентність
Олійник, А. В. Професійна підготовка педагога і спрямованість виховання на формування здорового способу життя / А. В. Олійник. - С .426-433. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, науково-педагогічний працівник, технологія
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
політичні реформи -- реклама
Дод.точки доступу:
Болдирев, Р. В. \ред.\
Український гуманітарний інститут


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

15.


    Сафарян, Світлана Іванівна.
    Фонові знання як засіб формування культурологічної компетенції вчителів у процесі підвищення їхньої кваліфікації [Текст] / С. І. Сафарян // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2015. - № 12. - С. 11-14
ДРНТІ

Рубрики: Літературознавство

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- компетентісний підхід -- соціокультурна компетенція -- інтеркультурна компетенція -- полікультурний компонент -- фонові знання -- образність

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (20.01.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

16.
37.01(09)
Л 13


    Лавріненко, Олександр.
    Педагогічна майстерність в історико-педагогічному вимірі: теорія, практика, поступ [Текст] : монографія / О. Лавріненко ; ред. Л. П. Вовк ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : [Богданова А. М.], 2009. - 328 с. - ISBN 978-966-2184-08-2 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна майстерність--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність -- Україна -- підготовка вчителя -- зміст -- історія -- становлення -- педагогічні вміння -- наставник -- Києво-Могилянська академія -- мисленнєво-мовленнєва діяльність -- комунікативна діяльність -- духовні школи -- професійна компетентність -- педагогічні здібності -- Ніжинський історико-філологічний інститут князя Безбородька -- професійно-ціннісні орієнтації -- жіноча освіта -- жіночі заклади освіти -- педагогічна техніка -- новаторський педагогічний досвід -- новаторство -- Полтавський державний педагогічний інститут ім. В. Г. Короленка -- вчителі -- педагоги -- підготовка
Анотація: У монографії розглядаються ідеї та практичний досвід становлення педагогічної майстерності в освітньо-виховних системах педагогічних закладів України середини XVI-XX ст.
Дод.точки доступу:
Вовк, Л. П. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

17.
37.01(066)
Ш 67


   
    Школа першого ступеню [Текст] : теорія і практика : збірник наукових праць Переяслов Хмельницького університету імені Григорія Сковороди. 17 - 18 / Переяслов - Хмельницький державний педагогічний інститут ім. Г. С. Сковороди. - Тернопіль : Астон, 2006. - 334 с. - 5.50 грн.
    Зміст:
Савченко, О. Системний підхід у визначенні й досягненні якості шкільної освіти / О. Савченко. - С .10 - 17
Ігнатенко, Н. Компетентний підхід у підготовці вчителя школи першого ступеня / Н. Ігнатенко. - С .17 - 26
Матвієнко, О. Моделювання професійної компетентності майбутнього педагогіка / О. Матвієнко. - С .26 - 34
Гавриш, Н. Обгрунтування суб'єктивного підходу до процесу підготовки професійно компетевних фахівців із початкової освіти / Н. Гавриш, О. Сущенко. - С .61 - 69
Олійник, О. Формування національної свідомості - важливий чинник професійної компетентності майбутнього вчителя / О. Олійник. - С .90 - 100
Нікітчина, С. Формування критичного мислення в майбутніх вчителів початкових класів - інтелектуальні ресурси особистості / Нікітчина ; Нікітчина. - С .179 - 188
Ткаченко, О. В. О. Сухомлинський про майстерність педагога у створенні творчого самопочуття / О. Ткаченко. - С .277 - 284
Ляшко, Л. Учитель початкової школи в поглядах В. О. Сухомлинського / Л. Ляшко. - С .284 - 292
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- національна свідомість -- підготовка вчителів
Дод.точки доступу:
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

18.


    Кошук, О.
    Фактори формування професійної компетентності майбутніх інженерів з механізації сільського господарства [Текст] / О. Кошук // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 4. - С. 102-107 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
експертна оцінка -- професійна компетентність -- майбутній інженер

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Клопов, Роман.
    До питання формування готовності майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах [Текст] / Р. Клопов, Л. Безкоровайна // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 4. - С. 25-30, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.2530. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка

Кл.слова (ненормовані):
майбутні фахівці з туризмознавства -- професійна компетентність -- компетенція
Дод.точки доступу:
Безкоровайна, Лариса


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.


    Петренко, Наталія Валеріївна.
    До проблеми розвитку професійної компетентності викладачів фізичного виховання [Текст] / Н. В. Петренко // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 5/6. - С. 111-114. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя -- освіта -- професійна компетентність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

21.


    Кареліна, Олена.
    Концепція інтердіяльнісного навчання [Текст] / О. Кареліна // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 4. - С. 12-16, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.1216. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка--Педагогічні технології--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- інтерактивне навчання -- інтердіяльнісне навчання

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

22.


    Давиденко, Андрій Андрійович.
    Створення та використання віртуального середовища для розвитку професійної компетентності педагогів [Текст] / А. А. Давиденко, В. М. Ракута // Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-9851

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- професійний розвиток -- цифрова компетентність -- педагогічні працівники -- вчителі математики -- веб-ресурс -- веб-спільноти -- віртуальне середовище -- блог -- сайт
Дод.точки доступу:
Ракута, Валерій Михайлович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

23.


    Саврасова-В’юн, Т.
    Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект [Електронний ресурс] / Т. Саврасова-В’юн. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 33-41, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- навчальний проєкт -- психологічна компонента -- складник
Анотація: У статті висвітлено актуальну проблему залежності психологічної компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців від застосування в освітньому процесі навчального проєкту. Мета статті є вивчення особливостей впливу застосування навчального проєкту в освітній діяльності закладу вищої освіти на психологічну компоненту професійної компетентності майбутніх фахівців. Визначено зміст, структуру психологічної компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців, яка розглядається як комплекс характеристик майбутніх спеціалістів, що містить психологічні знання, уміння, мотиваційні, емоційні процеси, особистісні властивості, які допомагають здійснювати професійну діяльність, самовдосконалення, та складається з мотиваційного, емоційного, діяльнісного, особистісного, когнітивного складників. Охарактеризовано досвід формування психологічної компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців за допомогою навчального проєкту, впровадженого в освітній процес Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка. Серед дослідницького інструментарію було застосовано: діагностичні методики вивчення складників, показників психологічної компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців, метод експерименту, метод порівняння, кореляційний аналіз. Актуальність теми підтверджена наведеними результатами опитування майбутніх фахівців, які проходили діагностику з проблем вивчення рівня психологічної компоненти професійної компетентності до застосування в освітньому процесі навчального проєкту і після. В експерименті брало участь 227 майбутніх фахівців спеціальності «035 Філологія». Шляхом експериментальної діяльності визначено особливості застосування навчального проєкту в освітній процес закладу. Виявлено, що рівень психологічної компоненти професійної компетентності до впровадження навчального проєкту був нижчим, ніж рівень досліджуваного явища після застосування проєкту в освітньому процесі. Результати аналізу свідчать про те, що процес створення та реалізації навчального проєкту майбутніми фахівцями позитивно впливає на формування психологічної компоненти професійної компетентності студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

24.


   
    Викладання іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах: сучасні тенденції [Електронний ресурс] / А. Дурдас [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 4. - С. 42-49, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи -- інтернет-технології -- кейс-метод -- професійна компетентність -- тенденції
Анотація: У статті проаналізовано сучасні тенденції викладання іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах, які набули особливого поширення протягом останніх років. Охарактеризовано новітні ефективні технологій формування професійної компетентності на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням; зазначено важливість знання іноземної мови в умовах глобалізації та інтернаціоналізації економічних зв'язків та обґрунтовано необхідність якісного володіння іноземною мовою. Підкреслено роль нових інформаційний технологій та ресурсів, які здобувають дедалі більшу популярність: відео-конференцій, кейс-метод, психодрами, відео TED talks, круглих столів, мозкового штурму, подкастингу, дебатів, ділової гри, тренінгів тощо. Підкреслено значення онлайн-комунікації, яка набуває дедалі більшої актуальності в умовах пандемії COVID-19. В статті описано можливості використання інтернету, програмного забезпечення, спеціальних комп'ютерних програм, електронних словників, перекладачів, тестових оболонок та інших мультимедійних технологій на заняттях з іноземної мови за професійним спрямування для пошуку додаткового матеріалу, підготовки навчальних завдань, перевірки окремих завдань тощо. Новою стратегією вивчення іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах зазначено дедуктивний принцип, за яким дидактична динаміка відбувається від загального до часткового, і, як результат, реалізується студентоцентрований підхід. Системно-комунікативний метод охарактеризовано як основу для розвитку та формування мовної комунікативної діяльності на професійному рівні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дурдас, А.
Костенко, О.
Мостицька, Л.
Овчарова, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

25.
378.147(075.8)
М 54


   
    Методика викладання у вищій школі [Текст] : навчальний посібник / О. В. Малихін [та ін.]. - Київ : КНТ, 2021. - 262 с. - ISBN 978-966-373-737-9 : 260.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Методика викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- професійна компетентність -- професійна освіта -- культура викладача -- викладач вищої школи -- лекційні заняття -- семінарські заняття -- лабораторні заняття -- практичні заняття -- консультування -- самостійна робота студента -- науково-дослідна робота -- модульне навчання -- ділові ігри -- ТЗН -- інформаційні технології -- розвиток вищої освіти
Дод.точки доступу:
Малихін, О. В.
Павленко, І. Г.
Лаврентьєва, О. О.
Матукова, Г. І.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

26.


    Маланчій, Микола.
    Стратегічні напрями розвитку професійної компетентності особового складу державної прикордонної служби України [Текст] / М. Маланчій // Аспекти публічного управління. - 2020. - Том 8, N 3. - С. 16-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
особовий склад Державної прикордонної служби України -- професійна компетентність -- особистісна компетентність -- службово-бойова діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (ГП ЧЗ) зайнятий


Знайти схожі

27.


    Головай, Ірина.
    Професійна компетентність учителя-філолога в акмеологічному ліцеї [Текст] / І. Головай // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2020. - № 12. - С. 21-23. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- акмеологічний простір -- учитель-акмеолог -- обдарована особистість

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

28.
377
Б 30


    Бахов, І. С.
    Професійна міжкультурна компетентність майбутніх фахівців [Текст] : монографія / І. С. Бахов ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - Київ : Видавничий дім "Персонал", 2013. - 273 с. - ISBN 978-617-02-0114-0 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Професійна компетентність--Культурні аспекти--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- педагогічні умови -- констатувальний експеримент -- дослідно-експериментальна робота
Дод.точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

29.


    Співак, Я.
    Сучасні концептуальні підходи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів із соціального захисту прав молоді [Електронний ресурс] / Я. Співак. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2019. - № 32. - С. 76-80, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32.10 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- соціальний захист -- соціальні працівники
Анотація: У статті розкрито концептуальні підходи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів із соціального захисту прав молоді. Висвітлено сутність поняття «соціальна освіта». Окреслено історичні віхи становлення та розвитку проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів із соціального захисту прав молоді. Визначено сучасні тенденції професійної підготовки майбутніх соціальних працівників із соціального захисту прав молоді.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

30.


    Терещенко, Н. М.
    Проблеми формування та оцінювання компетентності фахівців бібліотечно-інформаційної галузі [Текст] / Н. М. Терещенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 101-109. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- інформаційна компетентність -- фахівці -- бібліотекарі -- оцінювання -- критерії
Анотація: У статті розкрито зміст компетентностей фахівців бібліотечно-інформаційної галузі та значення оці-нювання у процесі їх формування. Для опрацювання матеріалу застосовувалися методианалізу, синтезу, по-рівняння та узагальнення.Узагальнено види компетентностейфахівців бібліотечно-інформаційної галузі, основними з яких є функціо-нальна (професійна), інтелектуальна та соціальна (соціально-психологічна). Кожна з основних компетентнос-тей є комплексною і реалізується за допомогою інших компетентностей та умінь. Їх формування здійснюється шляхом професійної перепідготовки, підвищення кваліфікації, стажування та оперативної актуалізації знань неформальними освітніми каналами.Інформаційна компетентність та інформаційна грамотність є невід’ємною складовою у формуванні профе-сійної компетентності працівника бібліотечно-інформаційної галузі, здатного відповідати запитам професії та потребам суспільства. Розглянуто американський досвід забезпечення інформаційної грамотності з вико-ристанням навчальної програми з урахуванням зовнішніх змінних чинників: стандартів освіти, моделей освіти, нових технологій та можливостей і вимог суспільства до інформаційного фахівця.Рівень професійних компетенцій постає ключовим критерієм для оцінки ефективності працівників. Оцінювання професійної компетентності фахівців бібліотечно-інформаційної галузі може розглядатися як невід’ємний і важливий етап у структурі підготовки фахівців, а також як напрям прикладного дослідження, яке спрямоване на виявлення проблем у формуванні, реалізації та розвитку компетентностей, пошук шляхів їх розв’язання.Проаналізовано та узагальнено різні бачення щодо критеріїв оцінювання компетентності та ефективнос-ті роботи. Результати оцінювання професійних компетенцій бібліотечних фахівців дають уявлення про сприй-няття та ставлення користувачів і суспільства до результатів діяльності бібліотек та їх персоналу

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-161 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)